Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Manželské etudy: Standovi přeji šťastné slepice, říká Třeštíková

Jednou z šesti dvojic, která v 80. letech svolila k natáčení časosběrného příběhu o svém životě, jsou Zuzana a její dnes už bývalý manžel Stanislav Čeřovský. Zuzana a její dcera už dál s Helenou Třeštíkovou pokračovat nechtějí. „Natáčení třetího dílu odmítly a nejsem s nimi v kontaktu,“ říká dokumentaristka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I14v48a40n30a 17K21a41d25l21e63c29o69v15á 7487535342819

Docela chápu, že toto manželství tak dopadlo......bude to znít jako klišé ..... příliš mladí a nezkušení. Počkat 10 let - tak se tito dva lidé minuli.....Standu obdivuji.

+7/0
19.1.2018 17:22

Z12b83y48n19ě68k 83N35o72v53á25k 7310257697662

Ten chlap je "bombarďák" ;-D takový český Edison. Chyba celého manželství byla v tom, že do toho všeho vlítli jako teenageři. Jeho syn je důkazem toho, že kdyby s rodinou počkal dalších 10 let, tak to může šťastně fungovat.

+2/0
17.1.2018 21:46

A12l32i84c49e 86D93v81o25ř21á45k92o80v71á 5184674604

Zuzka z toho vyšla ne úplně lichotivě, je mi jí svým způsobem líto. Standa je sympaťák. Vždycky u jejich druhého dílu (po 20 letech) mám příjemné mrazení, protože Standa hned na začátku poslouchá Deep Sweden, což byla naprosto výborná kapela, která vydala debutové album Maiden Prague v roce 1997, když jsem byla ve třeťáku na gymplu. A součástí tohoto CD byla krajková tanga s jejich logem:-). Ty jsem se ale odvážila nosit až za nějaké tři roky na vysoké. Poslechněte si....

0/0
16.1.2018 20:36

Š62á43r65k21a 56K59o18l61á45č63k15o56v62á 8946193989

Standa mě baví. Je inteligentní, přemýšlivý, klidný, vynalézavý, kreativní, učenlivý, zručný, aktivní, má dobrý přístup k životu, k nepovedenému manželství. O své ženě nemluví zle. Nestěžuje si. Má své sny, představy, plní si je. Uměla bych si představit vedle něj žít tak jak Jitka. Mají to tam moc hezké. Prostě klidný, pohodový život. Ten otevírací kurník :-D

+15/0
16.1.2018 17:54

P50a96v27e46l 30P98l65e39v98a 2857724124256

Mně, jako technicky založenému člověku, Stanislav docela imponoval, dost to přeháněl s tím, že když za nimi na víkend přijel, tak místo, aby se věnoval rodině, tak zalezl do dílny a něco kutil. Jinak jeho "filozofické" názory na svět, život, společnost se mi pozačátku zdály velmi rozumné, ale v posledním díle, kde začíná mít pocit, že pár tisíc migrantů nic neznamená (přece nezmění naše zvyky), tak to se silně plete, protože oni se rozmnoží a časem nás převálcují. Jeho názor, že je dobré sledovat kdo lže a proto Babiše a Zemana je třeba odstavit - to je hloupost, lžou všichni politici a je naivní si myslet, že by se to jejich odstavením změnilo, spíše naopak...

+15/−11
16.1.2018 15:25

P86e22t26r 14T91a61f87t 9593577194519

Pardon, ale nesouhlasim. Prave jeho nazory, ze par tisic imigrantu nemuze ovlivnit hrdy desetimilionovy narod a taky ze v politice chybi moralka a odpousti se lzi, s temi stoprocentne souhlasim.

Mozna je to i tim, ze jsem pres deset let zil v Nemecku, kde tohle plati a lide se mi jevi vyrovnanejsi a celkove stastnejsi. Taky jsou zcestovalejsi, imigrantu maji spoustu - nejdrive Turky, pak lidi z byvale Jugoslavie, nyni Syrany a dalsi, tudiz vedi, o cem mluvi, narozdil od nasich xenofobu s rasistickymi predsudky.

+9/−7
16.1.2018 18:09

L23u33c14i32e 88A35. 62S25u36l92o39v73s90k31á 5400637777353

Já teda jsem myslím v zásadě multikulturní, zcestovalá a rasismus mi vadí, ale právě němečtí Turci z několika generací jsou radikálnější (v podpoře islamisty Erdogana) než Turci v Turecku. To asi nebude ideální integrace. Taky do Německa přivezli fenomén vraždy ze cti. A to se jednalo o legální migranty, gastarbeitery. Nedělám si iluze, že s vlnou ilegálních Syřanů a především potom "syřanů" (Afghánců, Iráčanů, Afričanů) to bude lepší.

+5/0
16.1.2018 18:18

L21u70c86i15e 45A57. 51S87u51l69o43v31s49k92á 5870747327963

Samozřejmě se to nikdy netýká všech, ale kvůli tomu rizika soužití kultur přehlížet nelze. V Británii byla například naprosto neznámá ženská obřízka, dnes řeší desítky, ne-li stovky tisíc případů.

+2/0
16.1.2018 18:21

P93e42t50r 73T33a56f75t 9323577474359

To, kolik nemeckych Turku podporuje Erdogana, me taky prekvapuje, i kdyz procentualni statistiku jsem nevidel (ti nejhlasitejsi byvaji nejvic videt). Ovsem to je svoboda nazoru - myslim, ze zit v Erdoganove rezimu by rozhodne nechteli - je to podobne, kolika lidem u nas se libi Putinuv rezim, ale zit by tam nikdo nechtel.

Vrazdy ze cti - hmm, velice mensinovy fenomen, ktery je samozrejme vsemi odmitan - jako kazda vrazda je to zrudnost a blazni mivaji ruzne duvody.

A co se tyka nynejsi imigrace - nevim, proc se u nas pouziva termin ilegalni imigrace - Syrane a dalsi prochazeji v Nemecku azylovym rizenim s tim, ze neuspesni uchazeci budoou muset zemi opustit.

Ono jak drive ekonomicky i kulturne tezila z imigrace Amerika, tak je nyni na cele Nemecko, at se nam to libi nebo ne. Samozrejme i Nemecko vi, ze podobnou vlnu, jako byla v r. 2016, by dlouhodobe nezvladlo, coz uz je nyni trapit nemusi. Hlavne k imigraci ale pristupuji celkem zodpovedne a zverejnuji veskera data - viz http://www.bamf.de

Jen pro predstavu, v Nemecku zije pres 16mio lidi pristehovaleckeho puvodu, tedy cca 20% obyvatel.

+1/−6
16.1.2018 18:32

P82a60v97e20l 34P46l48e64v18a 2867564804106

K migraci přistupují opravdu velmi odpovědně, například pro zajištění bezpečí žen při oslavách je umísťují do klece, aby k nim ti hodní legalizovaní migranti nemohli;-D;-D;-D!!

+1/0
16.1.2018 18:49

P83e91t81r 15T53a46f85t 9253977434689

Svata prostoto, to jsou "argumenty".

Pro vase info: v Bavorsku je suverenne nejvice migrantu a nikdy jsem se tam nebal, ani moje zena. Zkuste si tam zajet a nepapouskujte neco, co jste pochytil na netu.

Stejne tak muzete komentovat zivot v Cesku s tim, ze si prectete jednu reportaz o zivote v soc. vyloucene lokalite...

+4/−3
16.1.2018 23:14

I44v83a 47D47o39l39a23n98s13k62á 2673186440200

Pane Tafte, ze jste si do Nemecka "zajel" neznamena, ze vite o vsem co se tam deje. Vas pristup k otazce migrace je nezodpovedny. Kuprikladu uz ted se Turci v Nemecku chovaji jako kdyby Nemecko bylo tureckym teritoriem. Zucastnuji se nacionalistickych demonstraci a poradaji pro-Erdoganovy volebni kampane. Doslo to tak daleko, ze "hodni" Nemci Erdoganovi zakazali vstup. Ted si predstavte - pokud to umite - jak to bude v Nemecku vypadat at se rychle mnozici Turci stanou nadpolovicni vetsinou. To uz nebude mozne cokoliv zakazovat. Optimiste, jako jste vy, jsou nebezpecni lide.

0/0
22.1.2018 8:40

P25e55t48r 20T24a19f47t 9603497884409

Vase predstavy jsou smesne.

+2/0
22.1.2018 12:24

I73v70a 78D20o61l20a84n27s38k74á 2493976100340

Take je smesne, ze situace preje krajni pravici, ze?

0/0
22.1.2018 18:10

Ř77e73h56o76ř 47V26l82a46s93á37k 2894464141826

V Německu získal Erdogan víc procent než v Turecku...

A srovnávat různá přistěhovalectví je míchání hrušek s úhloměry. Podstatné je, s jakým vzděláním, kulturou a naladěním přicházejí. Pokud s mentalitou "jsem hrozný chudáček, musíte o mne pečovat", tak prostě přínosem nebudou.

+1/0
16.1.2018 19:34

P34e30t82r 43T57a16f65t 9683437884519

Ukazkovy rasismus. Byl jste nekdy v Syrii? Ja ano, samozrejme pred valkou. Jako ment. chudacek mi pripadate vy...

+2/−1
16.1.2018 23:18

T52o81m90á15š 45V75a56l47d84e45r 7443900839

Zajímalo by mne co považujete za dobrou azylovou politiku. Zatím víme, že plno azylantů nemá patřičné doklady (buď žádné, nebo falešné) A azylové řízení se nedělalo hned od začátku. V tom množství to ani není možné. Následně utajování a zlehčování bezpečnostní situace v Německu i v ostatních státech EU se vším co se týká utečenců. Pokud bych měl jasné a férové informace od politiků a státních úředníků, pak můžeme vést dál dialogy. Ale jasně si vzpomínám, jak se k nám chovali zvláště Bavoři, když jsem vjel na hranici v době EU, kdy jsme ještě nebyli v "šengenu" Buzerace, prohlídky, povýšenost. Totéž na vnitřních hranicích EU států. Ostatní projížděli a nás si zastavili, prolustrovali a jelo se dál. Uprchlíky ani nelustrovaly.

0/0
17.1.2018 6:33

P12e72t56r 36T75a50f29t 9243157124929

Ono kdyz clovek utika pred valkou, tak vam "vydej pasu" moc nefunguje. A ze se s tim svezou i jini je jasne, ale ti se nasledne identifikuji, neni to tak slozite. A azylove rizeni se delalo vzdycky, i kdyz na zacatku vlny se pochopitelne nestihalo.

Ad bezpecnostni situace - kdyz se clovek podiva na statistiky teroristickych utoku, tak jsme na tom stale vyrazne lepe nez v 80. letech. Fakta mluvi jasne, jen dnes jsou media rychlejsi a hladovejsi po jakemkoliv incidentu.

A mimochodem prave v Bavorsku jsem od r. 2000 zil a zadnou povysenost jsem tam nezaznamenal, coz s tematem uprchliku stejne nema nic spolecneho - krom toho, ze Bavorsko jich ma nejvice z celeho Nemecka.

Nejvic me "bavi", jak Cesi maji starost, jak Nemci zvladaji azylove rizeni a samotni Nemci jsou celkem v klidu. My tu mame ani ne desitky utecencu, oni pres milion a u nas je hysterie a u nich celkem klid. Vazne smutne, jak jsme se z komunisticke vychovy plynule presli do xenofobnich a rasistickych koncin.

+3/−2
17.1.2018 8:31

T17o90m15á49š 93V68a19l39d66e35r 7943430919

Proti azylantům nic nemám. Jen mě vadí dvojí metr v EU (změna způsobu hlasování bez možnosti veta). Ale ať je to proboha řízené. Že se nějaký politik zblázní a podělá celou situaci a neřeší příčiny. Ano NATO většinou vytvořilo ve válkou zmítaných oblastech onu krizi. Zbavili se diktátora a vyrobily bordel a ne jeden. Každý má svůj čas a měl by si vyřešit svůj problém sám. Ti lidé tam dříve byli spokojeni, cestovali,neemigrovali.Stát jim fungoval. Nyní tam mají slušně řečeno ho...uby z octem. A jinak znám situace v Německu, kdy Turci bivakují v centrech měst, piknikují, všude zákazy a policisté kolem nich potichu našlapují. To je také dvojí metr. Udělat to já. Hned minimálně velká pokuta či něco více. Večer se lidi bojí. Oslovíte někoho na ulici večer, nebo zazvoníte u branky, že se chcete na něco zeptat a ani přes interkom Vám neodpoví. Jsou zalezlí jak potkani. Takové zkušenosti mám já. Samozřejmě, že najdu i sympatické Němce ochotné. Ale celková situace je žalostní a horší než dříve. A Němcům to vadí, jen mají jinou náturu. Proto naletěli i Hitlerovi. A znovu někomu podobnému opět naletí v budoucnu.

+1/0
17.1.2018 20:35

P40e58t61r 43T97a29f47t 9883397984419

Pomichal jste toho hodne a s vetsinou bohuzel nesouhlasim.

+1/0
18.1.2018 8:31

T84o59m38á91š 92V68a37l46d79e97r 7973530699

zdravím. Nepomíchal , ale posloupně sestavil danou příčinu. Uznávám Váš názor, ale také nesouhlasím ve všem co píšete. A tomu se říká diskuze. Vy máte zkušenosti, ostatní mají také jisté zkušenosti. A o nich se můžeme bavit, ale rozhodně Vás nehodlám přesvědčovat. :-)

0/0
19.1.2018 12:33

I16v53a 25D35o15l33a57n17s39k64á 2943276870850

Ted jsem se z jinych vasich prispevku docetla, ze jste v Nemecku deset let zil. V tom pripade musite byt slepy.

0/0
22.1.2018 8:56

P25e84t63r 13T77a91f72t 9643437404279

Ano, pres 10 let zil, stale tam jezdim a slepy nejsem. Hlavne se ale divim, jake lidi, kteri tam nikdy nebyli, maji predstavy o tamejsim zivote.

0/0
22.1.2018 12:22

R46o97m97a57n 62K93r42a15t91o36c53h13v21í83l 6156507346554

Ano, němci jsou vyrovnanější, klidnější atd. ale myslíte že to je opravdu tím, že tam mají imigranty?

0/0
17.1.2018 18:17

I94v42a73n14a 81K21a61d25l93e29c60o95v51á 7207845182689

Toto už je diskuse o něčem jiném, ale přispěji také - Němci nejsou vyrovnaní, bojí se migrantů, bojí se vzkvétajícího neonacismu v Německu, proto se uchylují k Merkelové. To řekne Němec ne veřejně, ale v soukromí....bojí se. Syřané utíkají před válkou, před čím utíkají mladí lidé z Afriky? Ale toto téma sem nepatří.

0/0
19.1.2018 17:26

A35l59e58n75a 69V61e22s95e59l70á 3803521295728

Tak mě napadá - dají se někde shlédnout ty předchozí epizody? Já to viděla celé v premiéře před těmi cca pětatřiceti lety a od té doby dávno zapomněla. Opakování a další pokračování mě nějak minulo a teď to třetí mám tím pádem trochu ve vzduchoprázdnu.

0/0
16.1.2018 14:58

F50i48l19i48p 96B52r41o26m 2851955472985

No ale vždyť na ČT2 dávají v pondělí a ve středu všechny 3 díly pěkně za sebou.

+2/0
16.1.2018 15:02

A43l28e13n24a 79V90e74s79e34l79á 3613181315498

Aha... já nemám televizi a koukám na to vždy až po zdejších diskuzích na netu. A ty první dva díly nejsou online přístupné. Podívat se do programu mě nenapadlo. :-) (Ale divila jsem se, jak si to tu pěkně všichni pamatují, to je pravda ;-D

0/0
16.1.2018 15:04

H36e62l49e14n92a 59P72a39r23d27u90b33s93k45á 1259742351661

Ne, bohužel ty předchozí díly přístupné na i-vysílání nejsou, taky mi to vadí. Ale dají se stáhnout z jednoho nejmenovaného oblíbeného úložiště, aspoň některé.

A díly po 35 letech na i-vysílání jsou.

0/0
16.1.2018 15:06

J46i51ř72í 41P47o87d70l27i21p50n63ý 8412914167550

Youtube...

+1/0
16.1.2018 15:48

D22a26n32a 68P62o60l84a12n56e69c72k13á 3236375477635

Na internetovém vysílání to určitě bude.

+1/0
16.1.2018 15:04

A44l80e35n64a 33V63e31s11e26l31á 3413601875598

Ne, tam to právě není.

0/0
16.1.2018 15:04

D84a98n26a 48P33o97l51a65n13e81c61k49á 3256715747835

Aha, tam bych to čekala.

0/0
16.1.2018 15:06
Foto

R56a89d73o86s29l59a65v 51J32a58n94ý30r 2519418289331

Sice na to teď čumim, ale určitě to tam není...;-D

0/0
17.1.2018 12:18

L24u96c83i73e 86A74. 14S48u21l77o77v53s12k82á 5480587367423

Jsou na youtube.

+2/0
16.1.2018 15:17
Foto

J73i51ř85í 10I40n35c42z73é25d73y 2124305241719

Zeny bez muzu neznamenaji nic, to je dobre si pripomenout i casteji. Jinak nazor, ze zit se da kdekoliv na svete hlavne kdyz tam bude internetova pripojka a protopit 2000 korun rocne tak tomu rozumim.;-D

+2/−11
16.1.2018 14:52

H62e37l34e27n86a 10D95o81s85t35á75l50o81v22á 2489482193459

Ta vaše první věta ... kroutím nad vámi hlavou. Něco si v sobě řešíte?

+7/−1
16.1.2018 18:32

L92u19c66i76e 46A23. 66S58u40l22o59v39s45k89á 5630157897733

Já bych Stanislava za Zuzanin pád nevinila. Byl sobecký, dětem ani ženě se nevěnoval, i když ho asi nikdo nepřinutil, což on by potřeboval, protože tuším, že je to takový asociální technik a samotnému mu to nedojde. Pochybuju, že Zuzana uměla být důsledná a trvat si na svém. Ale Zuzana už v osmnácti říkala, že je ráda, že neplánovaně otěhotněla, protože nevěděla co se životem. Ale na druhou stranu ji zcela nenaplňovala ani role matky a hospodyně/hospodářky (jsou takové ženy a není jich málo, zřejmě mezi ně patří i ta druhá žena Jitka), chtěla dělat něco jiného, ale pořád nevěděla co. Rozvedli se, když jí bylo 32, byla mladá, měla velké děti... život před sebou a ona upadla do úplné pasivity.

+18/−2
16.1.2018 13:13

A57n30n71a 35K45u91l65i60c34h88o52v29á 2346754

Tak ja jsem v 18 taky nevedela co se zivotem. Tak jsem sla na vysokou. :-)

Podivejte, ja mam jednu moravskou teticku, ktera je pani Zuzane dost podobna. Mam ji strasne rada, ale uznavam, ze dokaze nad ledascim brblat. Cely jeji svet se toci kolem rodiny, pro kterou je schopna obetovat cokoliv, a domu, kde s tou rodinou - dnes uz velikou, protoze ma vnoucata - bydlí. Do prace chodila pro penize, nikdy se v ni nerealizovala, vlastni konicky nemela (ani nebyl cas). Ale mela stastnejsi ruku pri vyberu zivotniho partnera. Ten jeji sice s "zenskou praci" taky nikdy moc nepomahal, ale má ji ocividne rád, je s nim legrace a jsou desitky let stastna rodina. Proste ji dava radost ze zivota. Tim padem je to jeji brblani spis takovy folklór.

Takových žen, ktere nemaji vlastniho konicka, krome deti a pak vnoucat, je prece strasne moc.

+10/0
16.1.2018 13:44

L63u65c37i15e 14A85. 90S21u60l38o69v83s32k55á 5890847857753

Ale když právě mně Zuzana nepřijde jako typ, co by se vyžíval v hnízdění a péči o rodinu a dům. Samozřejmě, je to jen dokument, leccos může zkreslovat, je možné, že třeba o víkendech vyváří, ale ve všech záběrech dětem i sobě servíruje jídlo ze školní jídelny. Já taky znám ženy, co vyžívají v tom, že jsou hospodyňky - ale pak znám taky pasivní ženy. A Zuzana mi připadá spíš jako ten druhý typ.

+8/0
16.1.2018 14:28

D32a73n89a 88P73o67l72a74n20e85c88k77á 3156215867825

A taky ta vaše tetička kupuje dětem obědy ve vyvařovně, nebo se jim opravdu snaží dát to nejlepší?

+3/−3
16.1.2018 15:04

A74n78n62a 58K11u13l82i46c69h43o65v61á 2686194

Teta nevim, ale manzelova maminka uz dlouha leta pro rodinu kupuje obedy ve skolni jidelne. Pritom ji hodne zalezi na zdrave strave. Ale ta jidelna jeji naroky na zdravou a pestrou stravu zcela splnuje, tak ji vyuziva. A proc ne, co na tom vidite spatneho?

Mne teda trochu sejri lidi, kteri kvalitu vztahu k detem posuzuji podle toho, jestli mama dela domaci marmelady, knedliky apod. Lepsi je dat jim rohlik se sunkou, ale venovat detem skutecnou pozornost a lasku. Soudim dle mladeho Cerovskeho, ze tihle dva jsou laskyplne vypiplani.

+9/0
16.1.2018 15:29

L70u48c12i76e 96A59. 84S74u91l69o41v38s75k14á 5310827327573

Ale jo, není na tom nic špatného, jenom říkám, že mi nepřipadá jako typ, co by se realizoval v piplání domácnosti. Ostatně kdyby se v tom realizovala, nebyla by tak nespokojená. Já jsem taky typ, co by nejradši nepracoval a vyvářel rodině a vytvářel teplo... a užívala bych si to. A takových ženských je spousta, i když jim feministky vybojovali povinnost kariérně se realizovat (protože jinak jsou přece líné).

+1/0
16.1.2018 15:49

A95n48n80a 20K32u37l74i28c90h53o28v40á 2116214

No vidite, a ja do prace chodit potrebuji a s domacnosti se rozhodne nepiplam. Klidne dam miminku kupovanou sklenicku a nemam kvuli tomu vycitky. Presto jsou pro me deti stredobod sveta a vinou pece o ne mozna v necich ocich "zakrnuji". Jsem uz 5 let na materske a i kdyz me to nebavi, tak proste nechci strcit mimino chuve a šupajdit do prace. Mezi karieristkou a domaci bohyni prece existuje spousta mezistupňů.

+3/0
16.1.2018 18:47

L16u11c25i49e 74A38. 23S36u96l98o85v92s26k72á 5370777247863

Ale my se pořád nechápeme. Jistěže lze být milující matkou a zároveň se nepiplat s domácností. Jen jsem měla pocit, že v prvním komentáři naznačujete, že Zuzana je právě ten typ, co se realizuje doma. Já píšu, že jsem si toho nevšimla. Pokud jsem Vás dezinterpretovala, tak se omlouvám.

0/0
16.1.2018 18:50

A20n17n64a 29K37u59l26i74c11h78o68v41á 2566614

Neomlouvejte se ;-) . V podstate tady tak uvazuju nahlas, mozna trochu nesouvisle.

Podle me neni úplně fér o pani Zuzaně psát, že nemá koníčky, že neví co se zivotem, apod. Ona byla jako mladičká naivní holka postavena do role matky. Její svet se scvrknul na miminkování, kašičky, prdíky.. Což zvládla, ale čekala, že za to aspoň neco dostane zpatky - pocit, ze je milovana, ze ma spokojenou rodinu, ze je vsechno tak jak ma. 15 let porad jenom dávala, davala ze sebe, a jediny, kdo ji to vracel, byly deti. Manzel byl uplne hruzostrasny... ona se vratila z porodnice a cekala nehu a podporu, a on zalezl štelovat motorku. I kdyby k ni necitil vubec nic, tohle se proste nedela, kdyz porodila jeho dite. Takze je podle me prirozene, ze se na ty deti upnula. V podstate nedobrovolne, jina volba ji nezbyvala.

Druhy dil ji zachytil presne v okamziku, kdy ztracela svoji jedinou citovou oporu. Najednou se svet zase zvetsil, a ona se po 20 letech musela naucit v nem zit. Nedivim se, ze ji poradne vydesil.

+6/−1
16.1.2018 21:27

A67l30e32n73a 88V81e17s93e44l68á 3513811335388

Já si ty minulé díly teď našla a pustila.. a v první sérii to byla ona, kdo na mě udělal lepší dojem. Poprala se s mateřstvím i s tím, že holt to doma mají rozděleno tak, že ona má rodinu a on koníčky. Na osmnáctiletou holku podle mě skvěle.

O těch dvacet let později to byla nešťastná, na vše si stěžující ženská... Ten zlom byl dost smutný.

+5/0
16.1.2018 22:37

L20u12c89i22e 38A40. 29S92u55l85o72v65s32k10á 5360447677643

Souhlas, ono obecně volit příkrá slova o lidech, o jejichž životě jsme viděli dvouhodinový dokument...

+1/0
17.1.2018 0:05

D52a34n34a 95P49o62l87a42n78e26c72k94á 3776555357865

No nevím, ta pozornost a láska se projevuje třeba tím, že si jídlo společně uvaříme a společně sníme - vždyť se na té přípravě mohou podílet. Donesený kastrůlek mi moc osobní nepřijde. O kvalitě nemluvě.

+2/−2
16.1.2018 16:03

I63v98a 87D55o13l25a41n74s73k45á 2113336580170

>A taky ta vaše tetička kupuje dětem obědy ve vyvařovně, nebo se jim opravdu snaží dát to nejlepší?<

Domaci nemusi byt zrovna to nejlepsi. Znam teticku, ktera se neustale chlubi jak maji doma vsechno podomacky uvarene. Bohuzel je to velmi netalentovana kucharka a jeji rodina zari stestim kdyz nemusi jist doma.

0/0
22.1.2018 8:53