Diskuse k článku

I když nemám dítě, necítím se být méně ženou, říká Anastacia

Zpěvačka Anastacia (49) od mládí bojuje s řadou chronických onemocnění. Trpí Crohnovou chorobou a před několika roky prodělala rakovinu. Pěvecká hvězda tvrdí, že také kvůli těmto potížím po dětech netoužila. Když jí diagnostikovali rakovinu, která se pak opět vrátila, naději na potomky pohřbila úplně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M10a37r41t17i75n 93O89š59m55e70r70a 6204476230420

Já dítě mám a necítím se být ženou vůbec. Takže co je tohle za kecy?

7.11.2017 16:32

K39a54t40e58ř94i13n87a 48F90e52n86c17l18o28v82á 8523337648363

Mateřství se přeceňuje.

Ano, je potřeba splodit další generaci. Ano, je krásné vidět se ve tváři svých dětí, poňuchňat je, atp...ale spát dvanáct hodin v kuse a nic nemuset taky není špatný :-D

7.11.2017 14:25

L83e53n31k38a 21N59o11v40á 9415358735681

Žena bez dětí může být víc "žena" než ta, co je má. Bezdětné ženy nejsou méněcenné.

7.11.2017 13:57

M31a84r29t78i10n 30O81š82m28e61r45a 6874306670850

Obecně co není nikdy využito jako by nikdy ani nebylo. To je jako auto bez motoru, může být luxusní a s výbornou výbavou, krásným lesklým lakem atd. ale bez toho motoru to prostě popírá svůj původní smysl. To už si rovnou můžete nechat chirurgicky odstranit některé pohlavní orgány jako dělohu, nechat si amputovat prsa, docílíte tím vyšší naděje dožití ale zároveň přestanete být ženou. Jaký je váš názor na tohle?

7.11.2017 21:36

Z70u75z12a47n16a 82T63i69c21h10á 4428796570633

Proč by měla být žena, které ze zdravotních důvodů odstraní prsa nebo dělohu nebo vaječníky, přestat být ženou? Přestal být muž po odstranění varlat mužem? Jsou neplodní lidé ne-ženy a ne-muži?

8.11.2017 21:18

M71a62r74t32i31n11a 86S38e27d62l70i50c45k74á 5472645111702

Od kdy jsou pohlavní žlázy motorem a hlavním smyslem těla? 8-o

8.11.2017 22:44

M35i87r34o38s93l28a89v 15H61ý72l 5295467299729

z pohledu evoluční biologie odjakživa, ikdyž s přirovnáním k autu nesouhlasím

9.11.2017 8:16

M28a20r65t85i22n66a 28S79e56d53l23i41c95k69á 5172255141192

Jasně, takže nevadí, když selhává mozek, srdce, plíce, játra, ledviny... hlavně když aspoň jedno varle funguje. :-P

11.11.2017 13:28
Foto

J39a16n 91Č32e34r77m43á83k 4279688385677

ještě k tomu rozmnožování přátelé... V Bibli je to spojeno se vzájemným milováním, přičemž to první je právě milování...

Milujte se a množte se... Nikoliv rozmnožujte se a to je to hlavní... Nikoliv... Nejdříve se milujte a teprve pak se množte...

Tedy děti jsou důsledkem lásky a na to bychom neměli zapomínat... :-)

6.11.2017 22:19

M91a97r89t51i39n 79O88š34m97e82r89a 6774446210950

Ne, milovat se tady odkazuje na sex ne nutně na lásku.

7.11.2017 21:21
Foto

J96a57n 82V88l57a63d89y39k37a 2492928413314

Žena je na světě od toho, aby rodila děti. Tak to zkrátka je v přírodě zařízené.

6.11.2017 19:10

O11n94d96ř89e22j 64K55n32í88ž65e88k 7288897165364

Nechápu, proč to píšete pod článek o ženě, která po dětech toužila, ale ze zdravotních důvodů je NEMOHLA MÍT. 8-o

6.11.2017 20:04

L49e38n56k20a 38P80o84k11o37r21n73a 4765613698497

Protoze mu to kdysi ve stredoveku nekdo rekl. To je asi jako ze chlap je na svete od toho, aby zivil rodinu. Kolik chlapu tohle plni? 60 procent?

6.11.2017 20:28
Foto

J58a96n 58V86l39a10d92y76k23a 2882888163404

Můžete se milionkrát snažit vzpírat, ale v přírodě to tak prostě je zařízené. Žena rodí děti.... s tím se nedá bojovat. Já neříkám, že je to v dnešním světě plném emancipace a vyrovnávání rolí populární názor, ale je tomu tak. Abyste to nechápala špatně. Já neodsuzuji ženy, které se rozhodnou děti nemít, jen říkám, že se v dnešní době tak nějak zapomíná na hlavní úlohu ženy. A tenhle princip, kdy žena rodí děti je tu déle, než od středověku

6.11.2017 22:11

Z67u63z97a51n36a 50T11i80c39h63á 4608456980663

A jaká je podle Vás hlavní úloha muže, když už se pouštíte do tohohle tématu a jste si tak jistý ve svých výrocích?

6.11.2017 22:16
Foto

J85a25n 44V12l84a81d39y68k40a 2402608153434

Pokud bych šel po té linii, kterou jsem zde nadhodil, tak jedině oplodnit ženu. Já vím a chápu zdejší pohoršené lidi, zní to hrozně, ale prazáklad všeho, čistě přírodně vzato (člověk je součástí přírody) mi to tak prostě vychází. Proto je muž z tohoto úzkého pohledu (primitivního, nikoliv však nízkého) vlastně, na rozdíl od ženy jinak celkem zbytečný.

6.11.2017 22:20

Z71u24z66a30n31a 50T27i46c38h69á 4478366600883

A vychovávat a ochraňovat je tedy podle Vás nikdo nemusí, stačí zplodit a porodit a lidé mají splněno... ten Váš žblebt je prostě totálně nedotažený dokonce i pro lidi, kteří by jinak souhlasili s tím, že smyslem života je se rozmnožit. Ale jednak je vážně úplně mimo tohle řešit pod článkem o někom, kdo děti a chtěl a nemá ze zdravotních důvodů, a jednak pro někoho děti smyslem života nejsou.

6.11.2017 23:06
Foto

J20a93n 46V22l87a71d24y77k41a 2202148173754

Pudově je výchova čistě ženská záležitost. Opět, pokud bych šel jen po té jedné linii. Ochrana by se mohla týkat aj muže.

A řešení pod článkem o ženě atd atd... Kdybych byl zcela nekorektní a cynický, pokud chtěla ona žena děti, zřejmě to pro ní smysl života byl a když je míti nemohla, našla si jiný smysl života, což chápu. Já opravdu nikoho nezatracuji, že nemá a nechce děti. Jen mi přijde trochu líto, když se z toho dělá nějaká norma. Důležité je přežití druhu, to je prostě přírodní zákon.

7.11.2017 5:33

Z71u37z33a47n45a 92T77i85c23h18á 4428206280613

Jenže pro přežití druhu je nutné i potomka vypiplat natolik, aby se o sebe uměl postarat a zase plodil a vychovával další děti... takže opět, i pokud přistoupím na ty Vaše teorie (se kterými nesouhlasím), máte tam trhliny.

7.11.2017 10:46
Foto

J38a25n 76V18l51a95d71y45k31a 2272528883904

S tím se dá souhlasit, ale, pokud se budu striktně držet této přírodní linie, opět je to věcí matky.

7.11.2017 23:32

Z64u40z13a62n23a 54T77i88c23h90á 4348536580733

A proč? Vždyť to nedává smysl, aby to bylo jen věcí matky.

8.11.2017 14:31

L75e11n61k35a 93P35o43k97o10r33n68a 4185443408497

A protoze jste zde pozapomnel na to, ze je tu nejaka povinnost obou rodicu a to jeden dite plodi a vychovava a druhy je musi zivit. Tak proto za ty vase kecy o povinnostech pouze zeny vam musim rict, ze bych se na nejakeho zbytecneho mamanka radeji nespolehala a dite klidne mit nemusim.

7.11.2017 15:49
Foto

J19a79n 58V53l37a47d81y59k94a 2862418383484

Vaše volba a já Vám to nezazlívám.

7.11.2017 23:33

K46a90m32i58l76a 29K69a82l95e33n27s54k92á 9646167447548

V zásadě z přírodního hlediska máte pravdu. A ano na základě Vašehopohledu jsou muži v zásadě na světě zbyteční, tak proč si nezplodí to jedno dítě a pak tedy v klidu neodejdou někam do ústraní, proč se neustále v tom světě pletou a obtěžují a zneužívají a znásilňují? ;-)

6.11.2017 23:09
Foto

J78a23n 38V79l42a42d79y26k21a 2902258163744

Co na to napsat. Netuším. Třeba chtějí těch dětí zplodit více. Nevím.

7.11.2017 5:35

L92e64n85k95a 16P76o73k90o87r73n57a 4535843628137

Pane Vladyka, z vasich reci je hodne poznat, ze jste tatu nemel a nepoznal. Jinak byste vedel, ze chlap je pro zivot ditete hodne dulezity a dokonce byste vedel I proc a jak z hlediska dlouhodobeho. Pokud pisete, co je povinnosti rodicu jen na zenu, rozmyslete si antikoncepci.

7.11.2017 16:00
Foto

J60a72n 40V47l14a25d72y13k58a 2152148213164

To jste mě asi špatně pochopila. Já model dnešní rodiny plně chápu, zažil jsem ho a sám ho aplikuji. Dokonce si troufám tvrdit, že jsem v tomto ohledu celkem i dobrý. Jen se mi prostě nelíbí, jak se v dnešní době zapomíná na to přírodno, co nás až sem dostalo. Vím a chápu, že doba je jiná, ale přírodě se prostě nedá odporovat. Jsou tu určité přírodní zákony a limity. Rozumím argumentům ženy, kdy odkládá dítě do pozdního věku, nebo se rozhodne dítě nemít vůbec, ale nesouhlasím s nimi. A není to o nějakém středověku, předsudcích, zažitých dogmatech a podobně. Je to prostě jen čistá biologie. Možná, že kdybych místo žena použil sousloví lidská samice a lidský samec, nebyla by taková hysterie. Má prvotní reakce v tomto vlákně se přímo nedotýká oné zpěvačky, ale dnešní doby, kdy se stává pomalu normou že žena rodí první dítě po třicítce a nebo taky vůbec. je to prostě jen takový varovný prst. Biologicky je tělo lidské samice připraveno na rození dětí mnohem dříve než ve třiceti, kdy už to zase tak ideální není. Mé reakce nejsou obžalobou žen, ale obžalobou doby, v které ženy a samosebou i muži žijí.

7.11.2017 23:44

L47e84n14k63a 18P12o68k40o58r85n86a 4415523668147

Takze vas prispevek potom mel byt, ze zakladni povinnosti muze a zeny je zplodit dite a postarat se o nej. To pak beru bez histerie. Protoze pak jde samozrejme o nejake zachovani druhu v dnesnim svete. S vekem zeny, ve kterem rodi si nedelejte starosti. Zeny jsou schopne rodit tak jako drive od 18 do 50 tak, jako nase praprababicky. Horsi je, jestli na to otcove v pozdejsim veku vydelaji..

8.11.2017 0:00
Foto

J65a83n 93V79l38a28d52y79k53a 2202898113894

Protože se to tohoto tématu dotýká.

6.11.2017 22:01

L15e80n90k94a 70P36o16k82o20r48n51a 4265313538747

Nedotyka

6.11.2017 22:07
Foto

J85a97n 94V47l21a16d29y64k35a 2742918623664

asi na to máme každý jiný názor

6.11.2017 22:15

Z41u92z73a16n22a 62T59i66c89h25á 4158466830933

Pokud jsou lidi na světě kvůli dětem, tak se to týká obou pohlaví.

6.11.2017 20:27
Foto

J26a42n 77V57l83a52d66y80k58a 2722778933694

souhlasím

6.11.2017 22:02

V50e54n26d13u17l68a 73F89a45i42f39e62r70o86v84á 4698921573629

A já si tohle úplně nemyslím. Jako těžko říct, co je smysl života (jestli nějaký objektiví je), ale určitě bych neřekla, že rozmnožování. To je jen prostředek přežití. Jako jídlo, které ne nezbytná a i oblíbená kratochvíle, ale přímo cílem života, to asi ne.

6.11.2017 22:09

Z27u89z86a85n76a 89T48i94c85h82á 4298946220513

Proto je tam to "pokud":-)

6.11.2017 22:14
Foto

J22a15n 50V86l18a45d72y93k57a 2832128253864

Tohle je výhoda člověka, může si dovolit přemýšlet i o jiných smyslech života... Nicméně člověk je v prvé řadě opět jen živočich obývající tuto planetu, stejně jako nosorožec, páv nebo fenek. A myslím si, že u těchto živočichů je smysl jejich života nezpochybnitelný. Ale čistě filozoficky vzato, existuje možnost, že člověk dostal mozek a myšlení proto, aby našel ještě nějaký vyšší, ne tak primitivní, smysl života... Pokud ano, nebráním se tomu ho poznat

6.11.2017 22:14

K96a67m96i87l10a 19K60a14l82e63n77s35k63á 9216827907698

Ale možná rozmožování není jediným smyslem života všech druhů. Podívejte se třeba na nosorožce, jsou téměř před vyhynutím a stejně je to nepřiměje se množit. Takže možná že pravda je někde jinde.

6.11.2017 23:12
Foto

J49a29n 87V49l65a46d97y61k56a 2842688683154

Teď jde o to, jestli ti nosorožci vědí, tuší, že jsou na hranici vyhynutí

7.11.2017 5:25

J83a70n89a 92B80e97n96e81š 3208446176677

Teď už jen zbývá dokázat, na co je na světě Jan Vladyka ;-D

7.11.2017 15:18
Foto

J57a36n 24V32l95a62d80y33k17a 2632248743304

Já už si své splnil a plním

7.11.2017 23:30

V59e69n45d41u25l49a 90F97a98i92f87e41r82o23v84á 4188581153229

Těžko říc, co vše sehrálo roli konkrétně u ní, ale oceňuji lidi, kteří mají vážnější chronické problémy (zvlášť ve více generacích) a rozodnou se je na děti nepřenášet.R^

6.11.2017 19:02

V29l90a39ď31k74a 65Č92e13r45n61a50j68o94v68á 2428209623651

No ona si to až tak moc sama nezvolila, prostě jí život naházel pod nohy příliš mnoho zdravotních kopanců.

6.11.2017 19:01

J66o69s53e18f 67S64u48k 4825490810764

Nevím, zda ta její věta v titulku byla šťastná. Neberu jí, že je žena, dokonce úspěšná přes všechny těžké životní zkoušky, kterými prošla. Není ale matkou - v tom případě jí chybí jedna velmi podstatná dimenze skutečné ženy.

6.11.2017 17:27

J72a73n12a 51B94e82n90e38š 3948786476217

Už jsi zasadil strom a postavil dům a zplodil syna? Jestli ne, tak nejsi chlap.

7.11.2017 15:17

L14u38c57i40a96n 28P97a72p59a29z51i88a61n 5134607361905

Smutný osud. Přesto s dětmi každá žena teprve vykvete do opravdové krásy.

6.11.2017 16:42

L47e35n82k25a 40P70o59k97o72r22n77a 4145253828287

Hlavne ty, co na ne kaslou a napraskaji si je po jednom s ruznymy tatinky. To jsou opravdove zeny a krasne maminky.

6.11.2017 20:30

K54a64m24i60l36a 66K29a83l76e32n57s30k84á 9496487437558

Ano od ženy se stále jen čeká, že bude rodit děti a bude odpovědná, ale kde je ta odpovědnost tatínků mnohdy? Muži by rádi diktovali morálku, ale sami jí nemají...(někteří)

6.11.2017 23:15

A10l89e69n95a 31N79o43v78o58t66n84á 2507938569760

Dobry nazor. Kdo se na deti neciti, je lepsi je nemit, nez je pak radne nevychovavat a nestarat se o ne. Mnohem sympatictejsi nazor, nez kdyz zena v 50 najednou zjisti, ze ji uz neni 20 a snazi se pocit svoje prvni dite.

6.11.2017 15:38

P10e95t33r 46K51o34l69á70ř 2638577604671

Tomu se dříve říkávalo "z nouze ctnost" ...

6.11.2017 14:44

P20a84v19l59a 39H65r76a23d54i86l95o73v31a 3457111691814

Nerikavalo. A jste celkem hnusnej (dite mam, abyste si me nebral do ust )

6.11.2017 15:29