Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nákupy včera a dnes. Regály v obchodních domech střídá virtuální košík

Že do kamenných obchodů zavítá jen starší generace a mladí naopak řeší všechno přes internet, je mýtus. On-line nákupům totiž překvapivě propadli i někteří senioři a nejmladší zákazníci se naopak vrací mezi opravdové regály.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M60a81r28t11i13n 63C51a72j45t10h37a18m91l 3201968616810

A na to je treba vic a vic kybernetickych utoku, az to zas zpusobi, ze se lide budou shromazdovat. Nezijeme v umelem svete. Timto si ho sami ucelove utvarite.

15.5.2017 11:05

M28a82r94t91i66n95a 76M36a75t66ě70j23k91o15v94á 5295832466686

Až jednou někdo efektivně zpracuje všechna data z věrnostních kartiček, platebních terminálů a internetových prohlížečů, máme se jako zákazníci na co těšit.

Ta doba přece jen není tak blízko, jak by se mohlo na první pohled zdát. Pracovat s takovým objemem dat je momentálně prakticky nemožné.

15.5.2017 9:26

K15a57t64e98ř18i31n28a 56V85a41š98á44k50o63v79á 5581302599865

No, ale uz ted je to pekne otravne...segra napriklad zjistila, ze chce-li koupit svemu milemu darek,a hleda ho na netu, na vsech pocitacich i mobilech se na to zbozi zacnou objevovat reklamy...a je po prekvapeni...;-( ;-D

Mne to prijde takove dvousecne, a zase muset hledat jine pripojeni kvuli tomu je fakt dost vopruz....

15.5.2017 10:34

M93i84c51h73a36e96l80a 59H52á94j42k88o18v72á 1378555340627

Ne, ze bych byla počítačový expert, ale cas od času to chce promazat cookies a instalace programu, co blokuje reklamy taky pomůže. Pak uz se muže vesele nakupovat, aniž by počítat něco "vyslepičil".

15.5.2017 16:11







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.