Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Štíhlá do plavek: cviky a rady, díky kterým vám zmizí pneumatika v pase

Pneumatika kolem pasu trápí většinu lidí. A podle odborníků na cvičení bývá shazování tuku v oblasti břicha o trochu složitější, než u jiných partií. Jak si ještě do léta vypracovat pevné břicho vám ve čtvrtém díle seriálu Štíhlá do plavek poradí fitness trenérka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56a69n 13C28h35o82d87u52r82a 1482129383213

Být ještě vojna, tak je tahle serie nejčtenější.

0/0
5.5.2017 12:03

P75e85t95r 19K49o96l15á77ř 2468977424921

Pěkná holka ... ;-)

0/0
5.5.2017 11:19

J87a95n 20M24a92c53h 8917906538485

Tak tohle cvičení samo o sobě moc nevím, jako doplněk v dnech volna asi dobré, sám preferuji spíše silové cvičení. A z pohledu na Silvii, bych řekl totéž, že její postava je zásluhou spíš silového treninku a tohle je spíš doplněk. Vypadá velmi pěkně. :-)

0/0
5.5.2017 11:11

I84g88n84á52c 89M69r61k96v77i10č10k10a 2548532869255

Víc detailnější fotek prosím. Samozřejmě pro správné provedení "cviků" :-)

+2/0
5.5.2017 10:49

R95o33b29e20r42t 75L59a35u43e38r 5484670936630

Nejsem žádným odborníkem na hubnutí, ale z toho mála co tak nějak tuším. Tuk se nedá odbourávat pouze v nějakém konkrétním místě, ale odbourává se plošně po celém těle zhruba stejným tempem. Takže, je-li ho nejvíc usazeno na břiše, zůstane tam nejdéle ze všech partií těla. Trik je v tom - dlouhodobě přijímat o trochu méně kalorií než vydám. Problém je v náchylnosti na odbourávání svalstva, proto je třeba během hubnutí také posilovat a pojídat dostatek bílkovin. - To proto aby svalstvo zůstalo zachováno, příp. v ideálním případě se rozvíjelo.

Mimochodem, nerozumím pojmu "prázdné kalorie". Co si pod tímto pojmem mám představit konkrétně?:-P

+6/0
5.5.2017 10:46
Foto

A58n48n50a 24V87e28s18e48l95á 2590338586

Jen cukr, škrob, žádné vitamíny, žádné minerály, žádné bílkoviny.

0/0
5.5.2017 15:53

R81o45b68e67r85t 77L47a43u27e57r 5614150806890

Děkuji za vysvětlení, ale mám takové tušení, že vitamíny ani minerály žádné kalorie tělu nepřinášejí, takže s tímto tématem nesouvisí.

A cukr a škrob - jedná se o sacharidy, vlastně polysacharidy - ty pochopitelně přinášejí tělu energii, kterou tělo nadále využívá. Stále ale nechápu, co by konkrétně na této energii mělo být prázdného. Chápu věc správně, že např. energie získaná z tuku je pro tělo v něčem snad plnější? :-P

+5/0
5.5.2017 16:14
Foto

A35n35n13a 48V54e72s78e68l61á 2130508306

Je to zkrátka termín, kterým se označují potraviny, které tělu nepřinášejí kromě energie nic prospěšného, (minerály, vitamíny,enzymy, vláknina...), čili cukrovinky a pečivo z bílé mouky.

Se mnou nepolemizujte, ten termín se užívá desítky let, já jsem si jej nevymyslela, dotyčná trenérka také ne.

+1/0
5.5.2017 21:22

J94a14n 79S36v64o43b42o93d42a 3427774819333

Těchto pár cviků na břicho je bez pořádného jídelníčku absolutně k ničemu. Člověk se tím může maximálně trochu zpevnit (pokud je úplný začátečník), ale nic víc.

Bez skutečného tréninku a vhodné stravy ten tuk nikdy nezmizí. Respektive jde to samozřejmě i bez tréninku, ale pak zmizí i veškeré svaly, že :)

+4/0
5.5.2017 10:17

H67a76n68a 38D54o10s95t51á19l58o56v44á 1559394380544

Ano, ale i při hubnutí není zaručeno, že břicho zmizí, není žádná dieta na to, aby zhublo jen břicho, a to odchází jako poslední... taky se může stát, že jdou dolů prsa, boky, zadek a břicho zůstává, a to pak ta postava, i když je kil méně, vypadá možná i hůře díky těm poměrům.

0/−1
5.5.2017 10:44

R12o18b14e33r53t 82L15a11u48e75r 5384460136310

Tak, pokud se jedná o ženu, může to "maskovat" poznámkou, že je ve třetím měsíci. Chlap to má složitější, protože jemu by takovéto vysvětlení nejspíš uvěřil jen málokdo.:-P:-P

0/0
5.5.2017 10:52

J96a79n 13S51v13o62b29o22d26a 3577214909503

Samozřejmě, že nejde cíleně pálit tuk v dané partii. Je to hodně dáno geneticky (někomu se usazuje více tam, jinému zas jinde). Ženám se většinou drží hlavně bocích a zadku. U mužů pak na břiše.

Tuk z těla lze samozřejmě dostat vždy, ale čím méně ho je, tak tím to jde hůře. Když zhubne nějaký obézní jedinec klidně i třeba 20 kilo, tak to není ani z poloviny taková dřina, jako když vysportovaný jedinec shazuje "pár špíčků" na léto, aby byl "vysekán."

+4/0
5.5.2017 10:55

H12a70n32a 41D89o58s88t41á92l12o52v85á 1639544710574

Ano, a právě proto je článek o hubnutí břicha hloupost. Když se hubne, tak všude, břicho se dá leda zpevnit.

+3/0
5.5.2017 11:17

P51a57v91e87l 89Š46ť40a86s43t47n87ý 8512404844

Zapomněli jste hned pod ten článek fakt recept na babiččiny povidlové buchty. Aby to mělo ten správný obsah babského časopisu :-)

+5/0
5.5.2017 9:12

T71o43m 93K92a72r18f46i32k 2514811575598

To je zase trošku horká jehla tenhle článek...

+1/0
5.5.2017 9:00

M48a38r55t59i25n 72N81o80v39á23k 4733121973704

5 cviků:

u třetího si autor popletl strany (oproti obrázku),

u čtvrtého už raději zůstal jen u pravé

a u pátého zřejmě usnul, neb jej nedopsal :)

+6/0
5.5.2017 8:59
Foto

O84n59d96r95e65j 26B33o55c78e11k 1140165944328

Možná by se to chtělo hned ze začátku naučit dejchat

0/0
5.5.2017 8:49

M29a95r97t76i25n17a 65S11e72d69l44i89c80k55á 5352745471372

Na stihlejsi a silnejsi bricho se musi shodit tuk a naposilovat brisni svaly. Zajimave. Jen pozor, abyste si pretizenim brisniho svalstva na ukor zadoveho nezrusili pater.

+4/0
5.5.2017 8:30

H76a49n61a 67D30o46s75t62á36l28o42v56á 1819104640264

Ano, na páteř většinou zapomínají.

+3/0
5.5.2017 10:45

P79e66t53r 38O22t26r25u59b84a 6586678882755

"Pět cviků na rýsování"

A následuje popis 4 cviků. Bože, bože.

+8/0
5.5.2017 8:29

M70a86r57t63i37n52a 67S14e86d48l25i76c59k90á 5842445281412

To je holt vyssi matematika :-D

+2/0
5.5.2017 8:32

J31i73ř65í 94F50r25o79l47e10c 7785744192667

A u posledniho cviku se cvici jen pravou nohou :-)

+1/0
5.5.2017 8:33







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.