Diskuse k článku

Štíhlá do plavek: cviky a rady, díky kterým vám zmizí pneumatika v pase

Pneumatika kolem pasu trápí většinu lidí. A podle odborníků na cvičení bývá shazování tuku v oblasti břicha o trochu složitější, než u jiných partií. Jak si ještě do léta vypracovat pevné břicho vám ve čtvrtém díle seriálu Štíhlá do plavek poradí fitness trenérka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62a31n 48C24h29o46d33u97r24a 1342629233273

Být ještě vojna, tak je tahle serie nejčtenější.

0/0
5.5.2017 12:03

P61e13t43r 24K90o40l44á24ř 2868267404631

Pěkná holka ... ;-)

0/0
5.5.2017 11:19

J65a62n 91M74a70c24h 8457556498925

Tak tohle cvičení samo o sobě moc nevím, jako doplněk v dnech volna asi dobré, sám preferuji spíše silové cvičení. A z pohledu na Silvii, bych řekl totéž, že její postava je zásluhou spíš silového treninku a tohle je spíš doplněk. Vypadá velmi pěkně. :-)

0/0
5.5.2017 11:11

I35g52n77á51c 51M88r42k73v76i67č64k36a 2818472939735

Víc detailnější fotek prosím. Samozřejmě pro správné provedení "cviků" :-)

+2/0
5.5.2017 10:49

R15o17b43e36r74t 15L18a60u63e82r 5404320536200

Nejsem žádným odborníkem na hubnutí, ale z toho mála co tak nějak tuším. Tuk se nedá odbourávat pouze v nějakém konkrétním místě, ale odbourává se plošně po celém těle zhruba stejným tempem. Takže, je-li ho nejvíc usazeno na břiše, zůstane tam nejdéle ze všech partií těla. Trik je v tom - dlouhodobě přijímat o trochu méně kalorií než vydám. Problém je v náchylnosti na odbourávání svalstva, proto je třeba během hubnutí také posilovat a pojídat dostatek bílkovin. - To proto aby svalstvo zůstalo zachováno, příp. v ideálním případě se rozvíjelo.

Mimochodem, nerozumím pojmu "prázdné kalorie". Co si pod tímto pojmem mám představit konkrétně?:-P

+6/0
5.5.2017 10:46
Foto

A26n67n76a 68V76e90s45e49l87á 2550808236

Jen cukr, škrob, žádné vitamíny, žádné minerály, žádné bílkoviny.

0/0
5.5.2017 15:53

R48o71b97e39r80t 54L80a95u19e37r 5214230276290

Děkuji za vysvětlení, ale mám takové tušení, že vitamíny ani minerály žádné kalorie tělu nepřinášejí, takže s tímto tématem nesouvisí.

A cukr a škrob - jedná se o sacharidy, vlastně polysacharidy - ty pochopitelně přinášejí tělu energii, kterou tělo nadále využívá. Stále ale nechápu, co by konkrétně na této energii mělo být prázdného. Chápu věc správně, že např. energie získaná z tuku je pro tělo v něčem snad plnější? :-P

+5/0
5.5.2017 16:14
Foto

A43n27n87a 67V57e20s30e65l51á 2950588236

Je to zkrátka termín, kterým se označují potraviny, které tělu nepřinášejí kromě energie nic prospěšného, (minerály, vitamíny,enzymy, vláknina...), čili cukrovinky a pečivo z bílé mouky.

Se mnou nepolemizujte, ten termín se užívá desítky let, já jsem si jej nevymyslela, dotyčná trenérka také ne.

+1/0
5.5.2017 21:22

J69a12n 37S64v29o86b54o61d66a 3457614349123

Těchto pár cviků na břicho je bez pořádného jídelníčku absolutně k ničemu. Člověk se tím může maximálně trochu zpevnit (pokud je úplný začátečník), ale nic víc.

Bez skutečného tréninku a vhodné stravy ten tuk nikdy nezmizí. Respektive jde to samozřejmě i bez tréninku, ale pak zmizí i veškeré svaly, že :)

+4/0
5.5.2017 10:17

H84a50n56a 10D87o55s63t50á57l57o28v61á 1299964700914

Ano, ale i při hubnutí není zaručeno, že břicho zmizí, není žádná dieta na to, aby zhublo jen břicho, a to odchází jako poslední... taky se může stát, že jdou dolů prsa, boky, zadek a břicho zůstává, a to pak ta postava, i když je kil méně, vypadá možná i hůře díky těm poměrům.

0/−1
5.5.2017 10:44

R81o30b12e79r67t 84L77a68u53e18r 5344680656620

Tak, pokud se jedná o ženu, může to "maskovat" poznámkou, že je ve třetím měsíci. Chlap to má složitější, protože jemu by takovéto vysvětlení nejspíš uvěřil jen málokdo.:-P:-P

0/0
5.5.2017 10:52

J97a65n 62S65v71o68b73o64d62a 3497944719213

Samozřejmě, že nejde cíleně pálit tuk v dané partii. Je to hodně dáno geneticky (někomu se usazuje více tam, jinému zas jinde). Ženám se většinou drží hlavně bocích a zadku. U mužů pak na břiše.

Tuk z těla lze samozřejmě dostat vždy, ale čím méně ho je, tak tím to jde hůře. Když zhubne nějaký obézní jedinec klidně i třeba 20 kilo, tak to není ani z poloviny taková dřina, jako když vysportovaný jedinec shazuje "pár špíčků" na léto, aby byl "vysekán."

+4/0
5.5.2017 10:55

H54a19n13a 98D89o82s68t83á25l58o53v44á 1109724860564

Ano, a právě proto je článek o hubnutí břicha hloupost. Když se hubne, tak všude, břicho se dá leda zpevnit.

+3/0
5.5.2017 11:17

P79a31v94e84l 94Š59ť61a97s63t34n12ý 8282264664

Zapomněli jste hned pod ten článek fakt recept na babiččiny povidlové buchty. Aby to mělo ten správný obsah babského časopisu :-)

+5/0
5.5.2017 9:12

T61o84m 94K72a32r58f49i19k 2434841955788

To je zase trošku horká jehla tenhle článek...

+1/0
5.5.2017 9:00

M81a16r19t30i71n 94N85o18v82á28k 4983861263944

5 cviků:

u třetího si autor popletl strany (oproti obrázku),

u čtvrtého už raději zůstal jen u pravé

a u pátého zřejmě usnul, neb jej nedopsal :)

+6/0
5.5.2017 8:59
Foto

O57n15d44r64e80j 50B66o57c96e67k 1490365504378

Možná by se to chtělo hned ze začátku naučit dejchat

0/0
5.5.2017 8:49

M16a69r87t20i87n26a 76S54e88d43l62i17c41k18á 5832435841172

Na stihlejsi a silnejsi bricho se musi shodit tuk a naposilovat brisni svaly. Zajimave. Jen pozor, abyste si pretizenim brisniho svalstva na ukor zadoveho nezrusili pater.

+4/0
5.5.2017 8:30

H55a36n11a 44D74o77s14t55á21l34o18v50á 1809444540574

Ano, na páteř většinou zapomínají.

+3/0
5.5.2017 10:45

P11e22t39r 88O98t10r28u12b26a 6116128732185

"Pět cviků na rýsování"

A následuje popis 4 cviků. Bože, bože.

+8/0
5.5.2017 8:29

M58a72r63t82i41n80a 23S35e71d94l19i15c41k14á 5512455471622

To je holt vyssi matematika :-D

+2/0
5.5.2017 8:32

J62i82ř16í 71F13r94o18l54e17c 7985284732757

A u posledniho cviku se cvici jen pravou nohou :-)

+1/0
5.5.2017 8:33