Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štíhlá do plavek: cviky a rady, díky kterým vám zmizí pneumatika v pase

Pneumatika kolem pasu trápí většinu lidí. A podle odborníků na cvičení bývá shazování tuku v oblasti břicha o trochu složitější, než u jiných partií. Jak si ještě do léta vypracovat pevné břicho vám ve čtvrtém díle seriálu Štíhlá do plavek poradí fitness trenérka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40a77n 80C29h72o64d21u62r51a 1982679373893

Být ještě vojna, tak je tahle serie nejčtenější.

0/0
5.5.2017 12:03

P81e93t24r 32K49o75l74á94ř 2548607784271

Pěkná holka ... ;-)

0/0
5.5.2017 11:19

J85a22n 83M44a88c58h 8347726178935

Tak tohle cvičení samo o sobě moc nevím, jako doplněk v dnech volna asi dobré, sám preferuji spíše silové cvičení. A z pohledu na Silvii, bych řekl totéž, že její postava je zásluhou spíš silového treninku a tohle je spíš doplněk. Vypadá velmi pěkně. :-)

0/0
5.5.2017 11:11

I49g41n87á81c 37M14r50k58v97i12č98k19a 2138182659825

Víc detailnější fotek prosím. Samozřejmě pro správné provedení "cviků" :-)

+2/0
5.5.2017 10:49

R54o63b61e22r85t 27L12a12u85e52r 5374280616500

Nejsem žádným odborníkem na hubnutí, ale z toho mála co tak nějak tuším. Tuk se nedá odbourávat pouze v nějakém konkrétním místě, ale odbourává se plošně po celém těle zhruba stejným tempem. Takže, je-li ho nejvíc usazeno na břiše, zůstane tam nejdéle ze všech partií těla. Trik je v tom - dlouhodobě přijímat o trochu méně kalorií než vydám. Problém je v náchylnosti na odbourávání svalstva, proto je třeba během hubnutí také posilovat a pojídat dostatek bílkovin. - To proto aby svalstvo zůstalo zachováno, příp. v ideálním případě se rozvíjelo.

Mimochodem, nerozumím pojmu "prázdné kalorie". Co si pod tímto pojmem mám představit konkrétně?:-P

+6/0
5.5.2017 10:46
Foto

A43n63n82a 86V54e81s43e66l48á 2690548956

Jen cukr, škrob, žádné vitamíny, žádné minerály, žádné bílkoviny.

0/0
5.5.2017 15:53

R62o76b27e75r19t 75L77a16u14e70r 5214930186320

Děkuji za vysvětlení, ale mám takové tušení, že vitamíny ani minerály žádné kalorie tělu nepřinášejí, takže s tímto tématem nesouvisí.

A cukr a škrob - jedná se o sacharidy, vlastně polysacharidy - ty pochopitelně přinášejí tělu energii, kterou tělo nadále využívá. Stále ale nechápu, co by konkrétně na této energii mělo být prázdného. Chápu věc správně, že např. energie získaná z tuku je pro tělo v něčem snad plnější? :-P

+5/0
5.5.2017 16:14
Foto

A39n85n94a 84V76e31s95e56l68á 2440368256

Je to zkrátka termín, kterým se označují potraviny, které tělu nepřinášejí kromě energie nic prospěšného, (minerály, vitamíny,enzymy, vláknina...), čili cukrovinky a pečivo z bílé mouky.

Se mnou nepolemizujte, ten termín se užívá desítky let, já jsem si jej nevymyslela, dotyčná trenérka také ne.

+1/0
5.5.2017 21:22

J63a83n 48S87v25o90b67o89d63a 3357834209433

Těchto pár cviků na břicho je bez pořádného jídelníčku absolutně k ničemu. Člověk se tím může maximálně trochu zpevnit (pokud je úplný začátečník), ale nic víc.

Bez skutečného tréninku a vhodné stravy ten tuk nikdy nezmizí. Respektive jde to samozřejmě i bez tréninku, ale pak zmizí i veškeré svaly, že :)

+4/0
5.5.2017 10:17

H60a49n55a 46D71o52s87t78á31l52o57v70á 1629924320984

Ano, ale i při hubnutí není zaručeno, že břicho zmizí, není žádná dieta na to, aby zhublo jen břicho, a to odchází jako poslední... taky se může stát, že jdou dolů prsa, boky, zadek a břicho zůstává, a to pak ta postava, i když je kil méně, vypadá možná i hůře díky těm poměrům.

0/−1
5.5.2017 10:44

R15o17b81e48r93t 22L93a67u25e55r 5294360286670

Tak, pokud se jedná o ženu, může to "maskovat" poznámkou, že je ve třetím měsíci. Chlap to má složitější, protože jemu by takovéto vysvětlení nejspíš uvěřil jen málokdo.:-P:-P

0/0
5.5.2017 10:52

J14a11n 84S50v25o81b50o20d96a 3917484459413

Samozřejmě, že nejde cíleně pálit tuk v dané partii. Je to hodně dáno geneticky (někomu se usazuje více tam, jinému zas jinde). Ženám se většinou drží hlavně bocích a zadku. U mužů pak na břiše.

Tuk z těla lze samozřejmě dostat vždy, ale čím méně ho je, tak tím to jde hůře. Když zhubne nějaký obézní jedinec klidně i třeba 20 kilo, tak to není ani z poloviny taková dřina, jako když vysportovaný jedinec shazuje "pár špíčků" na léto, aby byl "vysekán."

+4/0
5.5.2017 10:55

H40a89n26a 61D97o44s89t57á27l12o70v49á 1489554860304

Ano, a právě proto je článek o hubnutí břicha hloupost. Když se hubne, tak všude, břicho se dá leda zpevnit.

+3/0
5.5.2017 11:17

P25a32v60e60l 62Š48ť55a85s22t76n50ý 8572934194

Zapomněli jste hned pod ten článek fakt recept na babiččiny povidlové buchty. Aby to mělo ten správný obsah babského časopisu :-)

+5/0
5.5.2017 9:12

T89o10m 57K79a62r77f98i93k 2314911375198

To je zase trošku horká jehla tenhle článek...

+1/0
5.5.2017 9:00

M85a98r23t11i75n 35N63o89v80á68k 4863831773914

5 cviků:

u třetího si autor popletl strany (oproti obrázku),

u čtvrtého už raději zůstal jen u pravé

a u pátého zřejmě usnul, neb jej nedopsal :)

+6/0
5.5.2017 8:59
Foto

O44n40d48r31e92j 42B63o17c21e70k 1900685924198

Možná by se to chtělo hned ze začátku naučit dejchat

0/0
5.5.2017 8:49

M31a30r11t68i33n53a 61S55e71d20l10i25c92k14á 5372305231732

Na stihlejsi a silnejsi bricho se musi shodit tuk a naposilovat brisni svaly. Zajimave. Jen pozor, abyste si pretizenim brisniho svalstva na ukor zadoveho nezrusili pater.

+4/0
5.5.2017 8:30

H43a67n54a 10D97o93s55t77á86l52o20v17á 1429544680604

Ano, na páteř většinou zapomínají.

+3/0
5.5.2017 10:45

P67e27t60r 34O39t87r68u38b30a 6766488582785

"Pět cviků na rýsování"

A následuje popis 4 cviků. Bože, bože.

+8/0
5.5.2017 8:29

M90a57r27t66i31n75a 62S75e11d69l38i96c82k68á 5282105921822

To je holt vyssi matematika :-D

+2/0
5.5.2017 8:32

J48i45ř76í 62F94r23o76l41e54c 7985264782317

A u posledniho cviku se cvici jen pravou nohou :-)

+1/0
5.5.2017 8:33







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.