Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsme vaše matky i sestry, nejen sexuální objekty, říkají ženy v kampani

Ženská emancipace se nám občas zdá završená. Ženy vídáme jako úspěšné prezidentky, ministryně, manažerky a na dalších významných postech. Pouze v reklamním byznysu se nějak „zasekly“ v minulém století. Žena v reklamě často slouží jako lákadlo pro oči nebo pouhá sexuální hračka, bez ohledu na to, co se inzeruje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a37r84e65k 53H22r10a15d37i94l 3872867542612

Kdyby ženy nebyly vnímány jako sexuální objekt, tak vyhyneme. Neměli by spíše protestovat muži, že jsme v tomto diskriminováni? :-)

+1/0
2.2.2016 19:47

R31a10d88e25k 96Š97a10r81l86á60k 6801639910766

Líbí se mi,že některé ženy mají "koule" na to, aby mluvily za ostatní, které právě třeba typicky ženských předností umějí využít a také tak konají.

Hlavně, že pak vidím, jakým tyto ženy bojují za svá práva, svlíknou se, vytáhnou kozy a namalujou si na ně "women free" a podobné hlášky a jdou se projít po centru města. Já až pudu někam protestovat, tak si na přirození asi taky napíšu nějaké tématický vzkaz a roztočím to před fotografem. Bude sice muset lépe zaostřit, ale s dnešní technikou to nebude problém ;-D Pak se diví, že je nikdo nebere vážně...

+2/0
1.2.2016 10:39

R84a87d36k32a 23F18u72k42s89o35v22á 9855680357421

Spousta těch reklam je pitomých, ale ty ženy se tak nechaly nafotit dobrovolně. Takže za mě je to OK. Pokud chtějí být vyfocené jak lízají hliníkovou tyč, je to jejich volba a právo. Nechala bych to prostě na zákaznících. pokud se jim reklama bude zdát blbá, prostě nakoupí jinde. Já to tak dělám. Sexistické prasátečko je projekt Nesehnutí, které dostává dotace z našich daní - potvrzeno přímo od nich. Tohle mě vadí víc - za naše prachy se nás snaží přesvědčovat o své pravdě. Rv

+6/0
1.2.2016 10:28

G21a91b39r17i98e27l94a 72K70o18b30l59í78ž50k34o84v88á 2301330309494

Zeny si za to muzou samy a navic jim to dela dobre. Kazda druha by chtela zit v luxusu a pritom nemakat, tak zacne tocit porno, producirovat se nebo aspon koukat, jak sbalit prachace - pritom samozrejme musi byt co nejvic vyzyvava.

Jinak nehchapu, co maj porad s temi rovnymi platy - kdyz hornik vyrube za smenu 2x tolik co hornice, protoze prumerny chlap ma proste vetsi silu - to maji dostavat stejny plat?

+4/−1
1.2.2016 9:28

R67a65d72i45m 87D87r20b63o12h21l39a73v 5491756673517

Velmi pěkně napsáno, a velmi příjemné překvapení, že takto píše žena (pokud nejste chlap s ženským jménem v diskusi).

Ze života: Známá chodí s šéfem firmy, on jí požádal o ruku, ovšem udělal zásadní chybu - koupil prstýnek Cartier jen základní řady za 180 000 Kč. Ženská po dvou týdnech uvažuje o zrušení zásnub, protože si myslí, že "má prostě na víc". Je průměrně inteligentní, průměrně hezká, běžné zaměstnání (administrativa), ale ego až do nebes.

Naštěstí na vašem případu je vidět, že takové naštěstí ještě nejsou všechny, ale to "mám na víc" se ženám cpe do hlavy horem dolem ze všech stran a spousta jich na to bohužel slyší. Totéž v podstatě říká i ten klip z tohoto článku.

+4/0
1.2.2016 9:38

A56l91e58n88a 25V64e23s92e57l92á 3913641495338

Že každá druhá? Docela by mě zajímalo, v jakém prostředí se pohybujete....

(V běžném pracovním to asi moc nebude, když si myslíte, že typickou oblastí, kde se kritizuje nerovnost platů, jsou doly.)

+1/0
1.2.2016 12:46

G65a45b15r91i52e36l65a 70K21o39b84l18í67ž96k90o84v39á 2731660439424

Priznavam se, ze jsem to nemerila, ale CR je minimalne u tech herecek v prepoctu na obyvatele na celosvetove spicce. [>-] Spis byste se mela zamyslet proc, nez jen urazlive komentovat (cim jsem se vas tak dotkla?:-))

Ty doly, to byl jen jeden priklad, ale vicemene to plati podobne u vseho.

0/0
1.2.2016 13:15

A38l74e41n33a 13V51e79s86e93l95á 3553231785548

Vy napíšete, že každé druhé ženské se nechce dělat a tak točí porno... já se zeptám, odkud že máte takovéto "zajímavé" poznatky - a já urážlivě komentuju? Ale nepovídejte!

Fakt si myslím, že byste neměla vynášet tak obecné soudy na základě zkušeností z prostředí, ve kterém se pohybujete. Zajděte si někdy od těch "hereček" třeba někam do fabriky. Budete možná překvapená. Třeba i tím, kolik je prací, které dolům opravdu nejsou ani trochu podobné.

+1/0
1.2.2016 14:58

G92a68b56r32i40e84l84a 79K28o13b16l95í25ž12k72o62v27á 2971160899374

Tak uz podruhe naznacujete, ze se pohybuje v nejakem prostredi. To je pro me urazka. Konstruktivni kritiku neprinasite, pouze se me snazite napadat.

Vase hysterie zrejme souvisi s rcenim o potrefene huse.

0/0
1.2.2016 16:23

G69a72b68r49i83e84l82a 26K42o39b94l88í52ž96k25o82v50á 2351570569574

A mimochodem jsem vubec nepsala, ze kazda druha zena toci porno, spatne to ctete nebo chapete.

0/0
1.2.2016 16:24

D55a37v27i16d 36J77i24n40d77r56a 6170874276334

Jsem také jednoznačně pro to, aby ženy byly zcela a absolutně rovnoprávné s muži. Bylo by totiž hezké, kdybych u nás ve vývoji vyděl i jinou ženu než, jen asistentku. Opravdu by bylo fajn, kdyby bylo více fyziček, konstruktérek, inženýrek, soustružnic, horniček, vojand. A když tohle všechno zmáknou stejně dobře jako kolegové, nemám problém jim dát stejně. Ale když pak vidím, že z 50 lidí vývojového oddělení jsou 3 ženy, které se starají o "papírování" a nadělají s tím větší humbuk, než když konstruktéři dávají produkt do výroby, nebo když prostě nemají chuť a 3 hodiny si kecaj.... tak se na mě nezlobte, ale to je trochu na pováženou.

Krom toho, ženy většinou sami chtějí být sexuálními objekty, protože se jim to líbí a strašně moc z toho profitují. Kolik paniček jsem viděl na silnici s porshe, bentley, mercedes AMG, X5, Q7 a jiné.... a pak na benzínce neví, jak natankovat. Určitě to bylo za to, že si na to vydělaly poctivou prací

+3/0
1.2.2016 6:37

J95a86r82o56m98í12r 63K84r73á21l 4170729144569

:-) Moje společnice kdysi ve firmě byla špičkový programátor s IQ 160. A byla i pohledná. Ale to, kdy ji má okolí brát jako odborníka a kdy jako sexuální objekt si dokázala rozhodnout sama, bez nějakých pojašených feministek. :-)

+7/0
1.2.2016 7:59
Foto

M79i75l71a57n 43H79r23b44á51č42e57k 7179676848632

Jsme vaši otcové a bratři, nejen sexuální objekty... do google jsem zadal "objectifitacion od man" https://www.google.cz/search?q=objectification+of+men&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjJzsik6NXKAhWGuRoKHdbSDeEQsAQIIA&biw=1920&bih=918

0/0
1.2.2016 6:19

R81a86d10i34m 72D29r94b67o77h58l53a92v 5691636163987

Je to přesně tak, muži jsou v reklamách úplně stejné objekty jako ženy. A nejen v reklamách. (https://bellamiahunter.wordpress.com/2015/04/17/more-than-a-six-pack/) Jsem zvědavý, kdy v rámci genderové vyváženosti vyjde na Xmanu článek "Jsme vaši otcové i bratři, nejen sexuální objekty" a jestli se tam Kasík bude tak bít za chlapy, jako se tady bije za ženské.

0/0
1.2.2016 10:08

F62r72a66n60t12i83s59e54k 47P19o60p45l49u98h91a43r 5772310911338

cim vice kritiky sexismu, tim mene sexu. jsou proste rozdily mezi muzem a zenou a neni nic na tom si je ukazovat..

dalsi variantou je vymreni..

http://psychologie.cz/feminismus-je-prezitek/

http://ona.idnes.cz/sex-a-rozdeleni-roli-0li-/vztahy-sex.aspx?c=A130131_121223_vztahy-sex_job

0/0
1.2.2016 0:11

F16r47a41n37t83i17s92e98k 88P85o53p80l44u43h93a44r 5102340611968

jj, zenska krasa by se urcite nikde ukazovat nemela.

aspon to teda tvrdi osklive a zapskle zeny, takze to urcite bude spravne..

0/0
1.2.2016 0:00

P37e55t86r 63K67o58l28á78ř 2658207244481

Ještě rádi budete na tyhle "hrozné" doby vzpomínat, až tady bude šaríja ...

+1/−2
31.1.2016 20:06

R70a81d91o24v41a39n 75D93l90u60g64o60s65z 3796101158146

Alibistické a povrchní hodnocení prudérních žen. Ženy jsou mimo jiné sexuálním objektem, nikoliv pouze sexuálním objektem. Vědí o tom. Proto z toho také profitují.

Považují proto tyto a podobné akce některých žen za úsměvné.

Ženy chtějí být ženami, ale zároveň aby přístup mužských kolegů vůči ním byl jako k mužským protějškům.

Domnívám se, že v dnešní době je celkem fajn být ženou. Cokoliv se stane svedou některé ženy buď na to, že jsou chlapi sexisté, nebo na to že se mnou nejednají jako s ženou...

Proto rada do života. Nemalujte se a nevonějte se. Zcela určitě nebudete sexuálními objekty žádného muže. Tedy střízlivého, bělocha. ;)

0/0
31.1.2016 19:58
Foto

P56e42t53r 68K93o94č60i59č76k68a 4349888246427

Vidim, ze damam se libi vse co i mne...kde se s nimi mohu seznamit? ;-)

0/0
31.1.2016 19:34

T78o70m14á19š 62B50a78l13v70í57n 1660165762892

Přístup lidí k sexualitě se v historii cyklicky vyvíjel od naprosté otevřenosti až naprostému tabuizovaní...

Obávám se, že jsme se dostali k historickému zlomu. Od otevřenosti k tabuizování. Místo toho abychom ženské tělo oslavovali jako symbol sexu, krásy, erotiky, tak ho budeme zahalovat a říkat že oslavovat ženské tělo, ukazovat ho lidem jako něco přitažlivého a krásného je špatně.

Je škoda že v sobě asi nenajdeme dost síly, abychom ještě pár století udrželi sexuální otevřenost.

+3/0
31.1.2016 18:06

M36i96l86e57n22a 74N19o76v69a78n76s86k41a 4642637699519

Jsem docela ráda, že ve mně někdo vidí sexuální objekt. Nemyslím tím sexuální kořist. Uměla jsem svého času být šéfovou, která si snad nemusela dokazovat, že na to má, nemusela jsem se bát, že mě nerespektují, nebo za zády zesměšňují mužští kolegové. Pokud některé ženy mají za potřebí "bojovat" za to, aby nebyly vystaveny těmto pocitům, pak asi nejsou na svém místě pokud jde o pracovní zařazení, a nemají asi co nabídnout do vztahu.

Jediné čeho se dnes bojím - abych se nestala objektem sexuálního kořistění muslimskch kolinizátorů. Za tohle by měly současné bojovnice za práva žen bojovat - Za zákaz muslimského přístupu k "hodnotě ženství".:-P

+7/−1
31.1.2016 16:41

R14e75n27é 85T88y61c 9705475638341

Já, já, já... víte že samochvála smrdí? Rád bych si vyslechl také druhou stranu...

0/0
31.1.2016 18:54

T53o71m95á12š 87H28o69l33u79b 4812753761486

Právě že tyhle bojovnice jsou na svých místech a jsou za to placené. To jsou ty různé Gender studies apod.;-)

0/0
1.2.2016 8:35

R33a12d10o34m42í75r 19A24l48b10e16r61t 1396581142469

Tak nějak si myslím, že ženy, které o sobě tvrdí že jsou jen ty sexuální objekty, tak toho v lásce a sexu moc hezkého neprožily. ;-)

+3/0
31.1.2016 13:24

J87a36n38a 71S54t20e14h71l89í49k57o68v65á 2859430650656

8-o proč myslíte?

+1/0
31.1.2016 19:14

J28a97n67a 96S36t57e53h17l46í82k64o21v41á 2349120640296

Nejsem matka, nejsem ani sestra, tak já bych s dovolením zůstala sexuálním objektem :-P;-)

+21/0
31.1.2016 11:54

J57o18z86e47f 13Č39e59r42n83ý 3371399983151

poprosím foto. objektivita zaručená.:-)

+1/0
31.1.2016 12:34

J54a49n32a 18S19t38e35h86l61í78k83o64v17á 2379490600586

;-D věřte mi ;-)

0/0
31.1.2016 19:11

B25a55r14t45o37l35o77m28ě24j 68K18u64s 2525296231183

A kdyby se sebral nějaký grafik a domaloval všem ženám na uvedených reklamách burku, aby nemohly být brány jako sexuální objekt (protože k tomu burka slouží), byly by paní feministky spokojené?

+4/0
31.1.2016 10:27

J41a37r25o87m32í24r 72Š38r42á95m39e12k 3827956127202

Obávám se, že v takovém případě by se tytéž [gender korektní pojem v češtině chybí] ozvaly, že je to xenofobní.

+2/0
31.1.2016 11:00

O81n35d22ř83e94j 68M27a23r54e89k 9932680277329

Nojo holky, proč ale ta svá těla za peníze prodáváte? Skončete s tím a bude to v pohodě. Zase na druhou stranu - co budete chudinky dělat?

0/−2
31.1.2016 9:52
Foto

P19a58v70e55l 75K98a33s71í35k10, 81T74e13c41h94n74e44t28.66c96z

Kde je poptávka, tam bude vždycky nabídka. Takže tudy cesta nevede.

+1/0
31.1.2016 13:47

J81a26n 16J39i22r71k20a 7110430420

Naznacujete pane Kasiku "ze poptavka zde je".

Pokud tu tedy poptavka je, budme prosim natolik pokorni, abychom prijali svet tak, jak ho Buh na nebi stvoril. Od nepameti je zenska krasa jednou z neucinnejsich hybnych sil lidskych dejin. Pokud se nam nyni socialni inzenyri pokousi vnutit opak, odmitneme je. Ta snaha je marna - voda do kopce nikdy nepotece.

Zenska krasa a sexualni atraktivita je v reklamach vyuzivana pozitivne: zena je prezentovana jako atraktivni objekt (ten vubec nejatraktivnejsi!). Na tom neni nic urazliveho...

+3/0
31.1.2016 17:22

J29i14ř21í 20Z85ý79k41a 9369293121860

to je hodně špatné srovnání, voda do kopce běžně teče. Tento jev se jmenuje kapilární elevace, nebo chcete-li laicky ... vzlínání.

Ale se zbytkem naprostý souhlas

0/0
31.1.2016 17:38

J19a98n 22J11i29r65k85a 7280780540

Ale vubec ne - to prirovnani je naopak velice trefne!

Tak jako kapilarni elevace je v proudech vody, ktere denodenne protecou vsemi toky teto planety, jevem pouze marginalnim, tak i particka gendrovych blouznivcu je toliko bezvyznamnou neskodnou uchylkou.

Z gendrove rymicky se jistojiste rychle vyzdravime :-)

+4/0
31.1.2016 17:56

J74i12ř29í 49Z91ý52k40a 9439143881310

ok R^

0/0
31.1.2016 18:51

J37a91r79o77m63í92r 54K25r43á17l 4980639204719

... říkají ženy, které zpravidla nejsou ani jedno. :-/

0/0
31.1.2016 8:51

M26a93r38t92i16n34a 82N64o86v53o11t90n69á 1934372117928

Stačí mi reklama mna Arginmax nebo co to je. Vyprsená slečna s nepříjemným hlasem a ještě ke všemu v televizi :-P Ale dokud bude poptávka a dobrá nabídka, půjdou zásady stejně stranou ;-D

0/0
31.1.2016 8:27

J25a23n 64H81l17a41v32á65č 4711419123

Vzhledem k typu výrobku je to naprosto normální reklama, nebo chcete aby po Arginmaxu v reklamě dováděl muž s mužem nebo dítětem?

0/0
31.1.2016 17:33

J45i47ř75í 48Z18ý76k74a 9579113491970

za pár let tam bude oslice ;-D

0/0
31.1.2016 17:38

A63l47e72š 14B35r76i72c32h59t87a 6418237823497

Snad jsem normální, když napíšu, že vidět v reklamě něco hezkého vždycky potěší, ať už jde o ženu, štěňátko nebo kytičku. Pokud má nějaká žena problém, že jí by použít nemohli, je to důvod zamyslet se především sama nad sebou.

+7/0
31.1.2016 5:16

M55a89r19t62i15n 37K43o92z80á29k 4494770619817

No nevím. Jestli čekáte ženy, štěňátka a kytičky od reklam, taky bych se být vámi nad sebou zmyslel...

+1/0
31.1.2016 5:17

J92a28r79o98m52í27r 59K26r18á12l 4150559914489

Reklama musí zaujmout. Předčítáním produktového listu asi moc lidí nezaujmete. ;-)

+3/0
31.1.2016 9:09

A80l24e13š 33B92r98i62c85h65t93a 6958227633707

S dovolením trochu vím o čem je řeč. Syn dělá kreativce v největší reklamní agentuře v republice. A nikdo mi nevymluví, že je jako reklama na zubní pastu lepší úsměv hezký holky, než záběr na trhání zubů.

+9/0
31.1.2016 10:08

P66a53v64l57a 24K89o39z41á17k42o70v65á 1881380810175

ale to je lepší i úsměv hezkého kluka, ženy také kupují zubní pasty

0/0
31.1.2016 23:30

J59a44r94o22m65í25r 25Š83r61á28m16e62k 3847136407632

Jestli čekáte od reklamy v komerčním světě víc než jen zaujetí a spojetí značky/výrobku s příjemným podnětem tak, aby se divák motivoval - spíše na podvědomé úrovni - si příslušný obvykle dokonale zbytný krám koupit, tak byste se měl zamyslet spíše vy.

Pokud jste si nevšiml, tak společnost není ani přibližně racionální, naopak, řadu rozhodnutí řídí především emoce a/nebo sebevědomá neinformovanost. Reklamy, které měly primárně jen informovat o existujícím výrobku/službě se vyráběly jen v centrálně plánovaném hospodářství.

0/0
31.1.2016 10:57

M87i59c63h46a57l 40K11r18e49j16č69a 5628376196343

Nechci tvrdit, ze je to vse jen prace feministek, ale:

a) Proc vam totez nevadi napr. v modelingu, filmu apod? Ze by penize nesmrdely?

b) Nekdo vas nuti to delat? Nejde preci o obchod s bilym masem!

c) Jste pokrytci (asi bych mel napsat pokrytky, ale to slovo cestina nezna)

+8/0
30.1.2016 22:14

S14t58a47n46i77s67l58a11v 37J48a72n61c71z32i77n32s39k40ý 6118115781275

ad c - navrhuji termín "nepokryty"

0/0
31.1.2016 11:03

L69a97d28a 42N85o72v58a55k 4622563527

jo, jako pokud jste matky a sestry.., tak jste matky a sestry.., jinak jste sexuální objekty... Je mi líto... Celou přírodu pohání pouze a jedině pud rozmnožování a pud sebezáchovy..

+1/0
30.1.2016 20:50







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.