Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsme vaše matky i sestry, nejen sexuální objekty, říkají ženy v kampani

Ženská emancipace se nám občas zdá završená. Ženy vídáme jako úspěšné prezidentky, ministryně, manažerky a na dalších významných postech. Pouze v reklamním byznysu se nějak „zasekly“ v minulém století. Žena v reklamě často slouží jako lákadlo pro oči nebo pouhá sexuální hračka, bez ohledu na to, co se inzeruje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M49a68r40e64k 37H68r55a82d20i92l 3852467972592

Kdyby ženy nebyly vnímány jako sexuální objekt, tak vyhyneme. Neměli by spíše protestovat muži, že jsme v tomto diskriminováni? :-)

+1/0
2.2.2016 19:47

R63a12d14e26k 52Š12a32r79l36á78k 6581479320726

Líbí se mi,že některé ženy mají "koule" na to, aby mluvily za ostatní, které právě třeba typicky ženských předností umějí využít a také tak konají.

Hlavně, že pak vidím, jakým tyto ženy bojují za svá práva, svlíknou se, vytáhnou kozy a namalujou si na ně "women free" a podobné hlášky a jdou se projít po centru města. Já až pudu někam protestovat, tak si na přirození asi taky napíšu nějaké tématický vzkaz a roztočím to před fotografem. Bude sice muset lépe zaostřit, ale s dnešní technikou to nebude problém ;-D Pak se diví, že je nikdo nebere vážně...

+2/0
1.2.2016 10:39

R35a94d13k18a 26F83u85k57s43o28v21á 9285400927501

Spousta těch reklam je pitomých, ale ty ženy se tak nechaly nafotit dobrovolně. Takže za mě je to OK. Pokud chtějí být vyfocené jak lízají hliníkovou tyč, je to jejich volba a právo. Nechala bych to prostě na zákaznících. pokud se jim reklama bude zdát blbá, prostě nakoupí jinde. Já to tak dělám. Sexistické prasátečko je projekt Nesehnutí, které dostává dotace z našich daní - potvrzeno přímo od nich. Tohle mě vadí víc - za naše prachy se nás snaží přesvědčovat o své pravdě. Rv

+6/0
1.2.2016 10:28

G12a55b65r27i21e10l62a 62K82o64b34l97í68ž41k61o16v89á 2451820579254

Zeny si za to muzou samy a navic jim to dela dobre. Kazda druha by chtela zit v luxusu a pritom nemakat, tak zacne tocit porno, producirovat se nebo aspon koukat, jak sbalit prachace - pritom samozrejme musi byt co nejvic vyzyvava.

Jinak nehchapu, co maj porad s temi rovnymi platy - kdyz hornik vyrube za smenu 2x tolik co hornice, protoze prumerny chlap ma proste vetsi silu - to maji dostavat stejny plat?

+4/−1
1.2.2016 9:28

R88a76d30i24m 72D15r68b84o15h33l70a38v 5391346323917

Velmi pěkně napsáno, a velmi příjemné překvapení, že takto píše žena (pokud nejste chlap s ženským jménem v diskusi).

Ze života: Známá chodí s šéfem firmy, on jí požádal o ruku, ovšem udělal zásadní chybu - koupil prstýnek Cartier jen základní řady za 180 000 Kč. Ženská po dvou týdnech uvažuje o zrušení zásnub, protože si myslí, že "má prostě na víc". Je průměrně inteligentní, průměrně hezká, běžné zaměstnání (administrativa), ale ego až do nebes.

Naštěstí na vašem případu je vidět, že takové naštěstí ještě nejsou všechny, ale to "mám na víc" se ženám cpe do hlavy horem dolem ze všech stran a spousta jich na to bohužel slyší. Totéž v podstatě říká i ten klip z tohoto článku.

+4/0
1.2.2016 9:38

A29l20e71n72a 41V30e52s90e84l27á 3253801225308

Že každá druhá? Docela by mě zajímalo, v jakém prostředí se pohybujete....

(V běžném pracovním to asi moc nebude, když si myslíte, že typickou oblastí, kde se kritizuje nerovnost platů, jsou doly.)

+1/0
1.2.2016 12:46

G81a57b45r34i23e78l45a 13K48o94b92l76í76ž40k63o68v38á 2171390239694

Priznavam se, ze jsem to nemerila, ale CR je minimalne u tech herecek v prepoctu na obyvatele na celosvetove spicce. [>-] Spis byste se mela zamyslet proc, nez jen urazlive komentovat (cim jsem se vas tak dotkla?:-))

Ty doly, to byl jen jeden priklad, ale vicemene to plati podobne u vseho.

0/0
1.2.2016 13:15

A35l20e84n83a 68V33e38s38e54l88á 3863721835518

Vy napíšete, že každé druhé ženské se nechce dělat a tak točí porno... já se zeptám, odkud že máte takovéto "zajímavé" poznatky - a já urážlivě komentuju? Ale nepovídejte!

Fakt si myslím, že byste neměla vynášet tak obecné soudy na základě zkušeností z prostředí, ve kterém se pohybujete. Zajděte si někdy od těch "hereček" třeba někam do fabriky. Budete možná překvapená. Třeba i tím, kolik je prací, které dolům opravdu nejsou ani trochu podobné.

+1/0
1.2.2016 14:58

G22a92b14r21i53e56l26a 70K76o78b63l52í21ž36k25o87v18á 2511980599564

Tak uz podruhe naznacujete, ze se pohybuje v nejakem prostredi. To je pro me urazka. Konstruktivni kritiku neprinasite, pouze se me snazite napadat.

Vase hysterie zrejme souvisi s rcenim o potrefene huse.

0/0
1.2.2016 16:23

G47a60b50r53i54e16l73a 93K15o16b14l91í88ž51k75o34v95á 2841650539644

A mimochodem jsem vubec nepsala, ze kazda druha zena toci porno, spatne to ctete nebo chapete.

0/0
1.2.2016 16:24

D43a15v29i25d 22J11i22n65d80r44a 6720344946734

Jsem také jednoznačně pro to, aby ženy byly zcela a absolutně rovnoprávné s muži. Bylo by totiž hezké, kdybych u nás ve vývoji vyděl i jinou ženu než, jen asistentku. Opravdu by bylo fajn, kdyby bylo více fyziček, konstruktérek, inženýrek, soustružnic, horniček, vojand. A když tohle všechno zmáknou stejně dobře jako kolegové, nemám problém jim dát stejně. Ale když pak vidím, že z 50 lidí vývojového oddělení jsou 3 ženy, které se starají o "papírování" a nadělají s tím větší humbuk, než když konstruktéři dávají produkt do výroby, nebo když prostě nemají chuť a 3 hodiny si kecaj.... tak se na mě nezlobte, ale to je trochu na pováženou.

Krom toho, ženy většinou sami chtějí být sexuálními objekty, protože se jim to líbí a strašně moc z toho profitují. Kolik paniček jsem viděl na silnici s porshe, bentley, mercedes AMG, X5, Q7 a jiné.... a pak na benzínce neví, jak natankovat. Určitě to bylo za to, že si na to vydělaly poctivou prací

+3/0
1.2.2016 6:37

J42a63r66o98m50í52r 75K70r71á58l 4590319844499

:-) Moje společnice kdysi ve firmě byla špičkový programátor s IQ 160. A byla i pohledná. Ale to, kdy ji má okolí brát jako odborníka a kdy jako sexuální objekt si dokázala rozhodnout sama, bez nějakých pojašených feministek. :-)

+7/0
1.2.2016 7:59
Foto

M63i21l65a42n 16H90r14b54á30č38e42k 7149616388342

Jsme vaši otcové a bratři, nejen sexuální objekty... do google jsem zadal "objectifitacion od man" https://www.google.cz/search?q=objectification+of+men&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjJzsik6NXKAhWGuRoKHdbSDeEQsAQIIA&biw=1920&bih=918

0/0
1.2.2016 6:19

R70a40d67i93m 76D42r69b39o85h25l11a87v 5711426693657

Je to přesně tak, muži jsou v reklamách úplně stejné objekty jako ženy. A nejen v reklamách. (https://bellamiahunter.wordpress.com/2015/04/17/more-than-a-six-pack/) Jsem zvědavý, kdy v rámci genderové vyváženosti vyjde na Xmanu článek "Jsme vaši otcové i bratři, nejen sexuální objekty" a jestli se tam Kasík bude tak bít za chlapy, jako se tady bije za ženské.

0/0
1.2.2016 10:08

F89r26a71n11t68i78s39e27k 13P69o87p42l38u65h46a89r 5472450111288

cim vice kritiky sexismu, tim mene sexu. jsou proste rozdily mezi muzem a zenou a neni nic na tom si je ukazovat..

dalsi variantou je vymreni..

http://psychologie.cz/feminismus-je-prezitek/

http://ona.idnes.cz/sex-a-rozdeleni-roli-0li-/vztahy-sex.aspx?c=A130131_121223_vztahy-sex_job

0/0
1.2.2016 0:11

F91r37a18n17t92i81s79e27k 15P13o41p21l60u71h52a86r 5882360651918

jj, zenska krasa by se urcite nikde ukazovat nemela.

aspon to teda tvrdi osklive a zapskle zeny, takze to urcite bude spravne..

0/0
1.2.2016 0:00

P10e50t90r 16K54o37l11á29ř 2778207494361

Ještě rádi budete na tyhle "hrozné" doby vzpomínat, až tady bude šaríja ...

+1/−2
31.1.2016 20:06

R41a51d73o61v18a64n 17D86l97u22g22o98s38z 3756801658236

Alibistické a povrchní hodnocení prudérních žen. Ženy jsou mimo jiné sexuálním objektem, nikoliv pouze sexuálním objektem. Vědí o tom. Proto z toho také profitují.

Považují proto tyto a podobné akce některých žen za úsměvné.

Ženy chtějí být ženami, ale zároveň aby přístup mužských kolegů vůči ním byl jako k mužským protějškům.

Domnívám se, že v dnešní době je celkem fajn být ženou. Cokoliv se stane svedou některé ženy buď na to, že jsou chlapi sexisté, nebo na to že se mnou nejednají jako s ženou...

Proto rada do života. Nemalujte se a nevonějte se. Zcela určitě nebudete sexuálními objekty žádného muže. Tedy střízlivého, bělocha. ;)

0/0
31.1.2016 19:58
Foto

P58e11t21r 79K18o27č50i45č11k61a 4659798596487

Vidim, ze damam se libi vse co i mne...kde se s nimi mohu seznamit? ;-)

0/0
31.1.2016 19:34

T94o63m15á78š 18B97a89l78v33í28n 1770925872382

Přístup lidí k sexualitě se v historii cyklicky vyvíjel od naprosté otevřenosti až naprostému tabuizovaní...

Obávám se, že jsme se dostali k historickému zlomu. Od otevřenosti k tabuizování. Místo toho abychom ženské tělo oslavovali jako symbol sexu, krásy, erotiky, tak ho budeme zahalovat a říkat že oslavovat ženské tělo, ukazovat ho lidem jako něco přitažlivého a krásného je špatně.

Je škoda že v sobě asi nenajdeme dost síly, abychom ještě pár století udrželi sexuální otevřenost.

+3/0
31.1.2016 18:06

M91i77l77e55n45a 16N29o18v37a55n33s34k32a 4262167139519

Jsem docela ráda, že ve mně někdo vidí sexuální objekt. Nemyslím tím sexuální kořist. Uměla jsem svého času být šéfovou, která si snad nemusela dokazovat, že na to má, nemusela jsem se bát, že mě nerespektují, nebo za zády zesměšňují mužští kolegové. Pokud některé ženy mají za potřebí "bojovat" za to, aby nebyly vystaveny těmto pocitům, pak asi nejsou na svém místě pokud jde o pracovní zařazení, a nemají asi co nabídnout do vztahu.

Jediné čeho se dnes bojím - abych se nestala objektem sexuálního kořistění muslimskch kolinizátorů. Za tohle by měly současné bojovnice za práva žen bojovat - Za zákaz muslimského přístupu k "hodnotě ženství".:-P

+7/−1
31.1.2016 16:41

R16e48n72é 26T45y33c 9955725668331

Já, já, já... víte že samochvála smrdí? Rád bych si vyslechl také druhou stranu...

0/0
31.1.2016 18:54

T78o77m91á11š 24H38o22l53u33b 4822193441536

Právě že tyhle bojovnice jsou na svých místech a jsou za to placené. To jsou ty různé Gender studies apod.;-)

0/0
1.2.2016 8:35

R29a86d35o58m55í83r 75A73l71b30e76r70t 1546251212569

Tak nějak si myslím, že ženy, které o sobě tvrdí že jsou jen ty sexuální objekty, tak toho v lásce a sexu moc hezkého neprožily. ;-)

+3/0
31.1.2016 13:24

J19a74n50a 87S89t59e16h57l25í39k69o22v11á 2969770110356

8-o proč myslíte?

+1/0
31.1.2016 19:14

J65a70n79a 56S89t14e46h87l66í11k88o10v44á 2989580710806

Nejsem matka, nejsem ani sestra, tak já bych s dovolením zůstala sexuálním objektem :-P;-)

+21/0
31.1.2016 11:54

J46o78z41e93f 87Č32e42r81n29ý 3241489823171

poprosím foto. objektivita zaručená.:-)

+1/0
31.1.2016 12:34

J73a14n28a 15S16t33e72h82l29í70k13o10v33á 2579270560796

;-D věřte mi ;-)

0/0
31.1.2016 19:11

B40a20r50t29o60l97o68m41ě77j 48K46u73s 2695886961143

A kdyby se sebral nějaký grafik a domaloval všem ženám na uvedených reklamách burku, aby nemohly být brány jako sexuální objekt (protože k tomu burka slouží), byly by paní feministky spokojené?

+4/0
31.1.2016 10:27

J58a36r83o81m38í91r 34Š98r97á27m18e37k 3937636737252

Obávám se, že v takovém případě by se tytéž [gender korektní pojem v češtině chybí] ozvaly, že je to xenofobní.

+2/0
31.1.2016 11:00

O35n49d82ř38e42j 86M23a15r58e73k 9382840367199

Nojo holky, proč ale ta svá těla za peníze prodáváte? Skončete s tím a bude to v pohodě. Zase na druhou stranu - co budete chudinky dělat?

0/−2
31.1.2016 9:52
Foto

P58a80v15e94l 73K30a42s74í51k47, 84T50e31c42h89n41e47t23.73c31z

Kde je poptávka, tam bude vždycky nabídka. Takže tudy cesta nevede.

+1/0
31.1.2016 13:47

J48a30n 16J68i71r70k22a 7770330630

Naznacujete pane Kasiku "ze poptavka zde je".

Pokud tu tedy poptavka je, budme prosim natolik pokorni, abychom prijali svet tak, jak ho Buh na nebi stvoril. Od nepameti je zenska krasa jednou z neucinnejsich hybnych sil lidskych dejin. Pokud se nam nyni socialni inzenyri pokousi vnutit opak, odmitneme je. Ta snaha je marna - voda do kopce nikdy nepotece.

Zenska krasa a sexualni atraktivita je v reklamach vyuzivana pozitivne: zena je prezentovana jako atraktivni objekt (ten vubec nejatraktivnejsi!). Na tom neni nic urazliveho...

+3/0
31.1.2016 17:22

J63i49ř72í 88Z67ý37k32a 9979893531810

to je hodně špatné srovnání, voda do kopce běžně teče. Tento jev se jmenuje kapilární elevace, nebo chcete-li laicky ... vzlínání.

Ale se zbytkem naprostý souhlas

0/0
31.1.2016 17:38

J60a96n 44J52i90r65k80a 7250270360

Ale vubec ne - to prirovnani je naopak velice trefne!

Tak jako kapilarni elevace je v proudech vody, ktere denodenne protecou vsemi toky teto planety, jevem pouze marginalnim, tak i particka gendrovych blouznivcu je toliko bezvyznamnou neskodnou uchylkou.

Z gendrove rymicky se jistojiste rychle vyzdravime :-)

+4/0
31.1.2016 17:56

J24i21ř15í 69Z38ý73k45a 9329123171640

ok R^

0/0
31.1.2016 18:51

J50a86r83o45m77í42r 73K61r18á48l 4320309484879

... říkají ženy, které zpravidla nejsou ani jedno. :-/

0/0
31.1.2016 8:51

M32a70r26t80i15n41a 62N16o36v48o38t67n28á 1394622857748

Stačí mi reklama mna Arginmax nebo co to je. Vyprsená slečna s nepříjemným hlasem a ještě ke všemu v televizi :-P Ale dokud bude poptávka a dobrá nabídka, půjdou zásady stejně stranou ;-D

0/0
31.1.2016 8:27

J86a45n 27H19l19a60v17á22č 4321169633

Vzhledem k typu výrobku je to naprosto normální reklama, nebo chcete aby po Arginmaxu v reklamě dováděl muž s mužem nebo dítětem?

0/0
31.1.2016 17:33

J18i86ř91í 89Z65ý81k15a 9139293501960

za pár let tam bude oslice ;-D

0/0
31.1.2016 17:38

A75l12e44š 59B44r16i20c24h44t97a 6328737453847

Snad jsem normální, když napíšu, že vidět v reklamě něco hezkého vždycky potěší, ať už jde o ženu, štěňátko nebo kytičku. Pokud má nějaká žena problém, že jí by použít nemohli, je to důvod zamyslet se především sama nad sebou.

+7/0
31.1.2016 5:16

M31a77r22t20i19n 68K81o35z97á96k 4484560479117

No nevím. Jestli čekáte ženy, štěňátka a kytičky od reklam, taky bych se být vámi nad sebou zmyslel...

+1/0
31.1.2016 5:17

J45a33r59o66m33í89r 68K25r73á59l 4250109114189

Reklama musí zaujmout. Předčítáním produktového listu asi moc lidí nezaujmete. ;-)

+3/0
31.1.2016 9:09

A70l64e84š 23B56r15i43c14h92t91a 6198817243507

S dovolením trochu vím o čem je řeč. Syn dělá kreativce v největší reklamní agentuře v republice. A nikdo mi nevymluví, že je jako reklama na zubní pastu lepší úsměv hezký holky, než záběr na trhání zubů.

+9/0
31.1.2016 10:08

P13a46v20l86a 68K19o78z21á48k65o49v54á 1251160130625

ale to je lepší i úsměv hezkého kluka, ženy také kupují zubní pasty

0/0
31.1.2016 23:30

J93a19r67o73m63í42r 21Š35r10á42m66e40k 3407666567512

Jestli čekáte od reklamy v komerčním světě víc než jen zaujetí a spojetí značky/výrobku s příjemným podnětem tak, aby se divák motivoval - spíše na podvědomé úrovni - si příslušný obvykle dokonale zbytný krám koupit, tak byste se měl zamyslet spíše vy.

Pokud jste si nevšiml, tak společnost není ani přibližně racionální, naopak, řadu rozhodnutí řídí především emoce a/nebo sebevědomá neinformovanost. Reklamy, které měly primárně jen informovat o existujícím výrobku/službě se vyráběly jen v centrálně plánovaném hospodářství.

0/0
31.1.2016 10:57

M75i28c21h37a48l 37K40r91e39j58č26a 5298736116893

Nechci tvrdit, ze je to vse jen prace feministek, ale:

a) Proc vam totez nevadi napr. v modelingu, filmu apod? Ze by penize nesmrdely?

b) Nekdo vas nuti to delat? Nejde preci o obchod s bilym masem!

c) Jste pokrytci (asi bych mel napsat pokrytky, ale to slovo cestina nezna)

+8/0
30.1.2016 22:14

S37t10a39n96i10s24l49a85v 69J34a84n86c36z51i47n80s80k18ý 6978775951935

ad c - navrhuji termín "nepokryty"

0/0
31.1.2016 11:03

L75a24d65a 77N74o44v14a26k 4902613977

jo, jako pokud jste matky a sestry.., tak jste matky a sestry.., jinak jste sexuální objekty... Je mi líto... Celou přírodu pohání pouze a jedině pud rozmnožování a pud sebezáchovy..

+1/0
30.1.2016 20:50







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.