Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nákupčí ovlivňují, co budeme nosit. Češi jsou podle nich konzervativní

Většina z nás tuší, odkud pochází oblečení, které nosíme. O tom, kdo rozhodl, že se u nás bude prodávat právě ten který kousek, už víme málo. Povolání nákupčího přitom v módním světě patří mezi ta nejmocnější a nejzajímavější. Jak vlastně funguje, jsme zjišťovali přímo na módním veletrhu v Berlíně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H73e13l53a 89V48a28n21í59č12k11o56v29á 7102879115

Připadám si jako z 80 let, kdy jsme si navrhovali a šili módní styly sami. Nyní se k tomu navracíme zpátky nebo kupujeme v zahraničí. Chceme nějaké nositelné oblečení? Není jiná možnost, než opět zasednout k šicímu stroji a ušít si jej. Je to dost smutné. Nákupčí bych nechala do těch hadrů co vybrali obléknout a nechat je v tom kousáku chodit celý rok.

+2/0
30.1.2015 16:21

M46o63n91i52k97a 67R86o17l97l83o96v19á 5173342836955

Na nákupčí kašlu,já nosím co se mi líbí..............

+1/0
30.1.2015 15:01

T87o18m46a47s 81V41a74r81g60a 1165724336415

myslím že česko je výborný outlet pro řetězce. co se neprodá jinde, tím se vycpou obchody u nás

+1/0
30.1.2015 8:31

D31e47n87a 94H43o35j21s39á12k25o45v86á 9953542150515

Predstavuju si to něj takhle: Dobrý den, máte něco nejasných barev, divného střihu, hlavně hodně krátké, z kousaveho materiálu, čemu se po prvním vyprání stočí švy a stane se z toho hadr na podlahu? Výborne, bereme celý kamión!

+6/0
29.1.2015 19:37
Foto

A18n13n34a 28V14e68s20e63l50á 2290148886

To holt je začarovaný kruh. Když se sem nic nic kvalitního a zajímavého nedoveze, nikdo si to nekoupí, takže nákupčí nabydou dojmu, že to nikdo nechce...

Naštěstí se dá nakupovat v zahraničí přes internet. I když poštovné je otrava a poštovné za návrat zpět ještě větší. Ale jedině nákupem v zahraničí je možné si opatřit trochu zajímavější šatník, zejména, když je člověk starší dáma, která má i na stará kolena při výšce 169 cm velikost 34/36. Nákupčí zjevně předpokládají, že co padesátnice to matróna bojující s nadváhou, takže v malých velikostech se v obchodech vyskytují zejména levné, nevkusné, nekvalitní hadříky pro mládež...

0/0
29.1.2015 18:16

B20o90h90u93m62i75l75a 46M18a23j72e98r71o65v84á 4927111604

Kvalitní oblečení tu prostě neseženete nebo jsou ceny tak přepálené že se vám chce zvracet.

+1/0
29.1.2015 14:17
Foto

S85i85l68v39i51a 12S48u15t36o 7625360349540

Proto je patrný ten rozdíl, když jdete do butiku stejné "světové" značky v tuzemsku a v zahraničí a zde najdete jenom haldy tuctových jednobarevných svetrů a triček nudných "trendy" barev a ještě nudnějších, nebo v horším případě na žádnou postavu nepadnoucích střihů, kterým nadávají eufemismem "nadčasový". Před pár dny jsem jen tak ze zvědavosti navštívila Mango, HM a pár dalších a tak ošklivé hadry jsem už dlouho neviděla. Takže nákupčí si nás představují jako nudné, uniformované, šedé myši bez stylu a pak ty ovce zákaznické ty tuny šedi z Číny přinutí stejně koupit, protože v obchoďáku nic jiného není. Pak tady je psychedelicky barevný a občas až přeplácaný "desigual", krásné, ale dražší kousky, a mezitím je co? Chybí mi střední kategorie nápaditých, jedinečných kousků, které člověk může vzít jak do práce, tak do neformálnější společnosti a nezapadne do šedi. Zapracovat na tom prosím :-))

+6/0
29.1.2015 11:07

A24n30n31a 29V20e33s50e33l30á 3779680421930

Češi jsou konzervativní ? Když vidím v čem chodí mladí italové a lidé ve Francii , tak mě přijdou Češi moc pestrobarevní.

+1/0
29.1.2015 8:18

J40i34ř55í 47Š83v27a62g89r 3428270305796

Ono asi nejde jen o barvy, ale i o střihy a zdobení.

0/0
29.1.2015 10:59







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.