Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chcete darovat parfém? Inspirujte se módou, oblíbeným jídlem i obalem

Darovat k Vánocům luxusní parfém není jen tak. To, jaké vůně a kombinace vůní se nám líbí, je totiž záležitost osobní, intuitivní a nevyzpytatelná. A z voňavky, která obdarovanému nesedla, se snadno stane další putovní dárek. Chcete-li tomu předejít, zkuste se řídit následujícími tipy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L60u91c15i72e 41J70i80ř60í33k67o46v64á 4879743952463

Hezky sexy je zastavit se občas s  manželem v parfumerii:-). Ale stejně pak zůstaneme oba u svých vůní, jsme konzervy....:-/. Na druhou stranu je strašně fajn, když sebou naše pubertální dcera praští do mé postele a blaženě se chumlá do mé deky s tím, že z ní strašně ráda cítí maminku, myslím, že tento "čichový vjem", si bude pamatovat celý životV

0/0
16.12.2014 19:47

D79a79n20i43e13l92a 33U88r26b86a44n41o29v92á 2314980305356

Myslím že vkus na vůně jsou tak osobité, že odhadnout to moc nejde.i když mi přijde že je parfém ve stylu toho co ten člověk používá tak to neznamená že se mu bude líbit.........

Já mám třeba ráda květinovo ovocné vůně ale to neznamená, že se mi líbí každá, která spadá pod tuhle definici. Naopak se mi skutečně líbí opravdu málo co.

Tak že parfémy jsem z tohoto důvodu z dárků úplně vyloučila - pokud tedy nekupuji už ověřenou značku kterou daný člověk používá a tak je jistota, že ji má rád...

+3/0
16.12.2014 11:48







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.