Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lékařka: Očkování způsobuje alergie, astma a autismus. A děti i zabíjí

Ludmila Eleková má ordinaci pro dospělé, ale chodí za ní i matky s dětmi. Chtějí poradit s vedlejšími účinky očkování, o které se lékařka intenzivně zajímá. Jaké jsou? A proč tato žena vůči vakcinaci nešetří kritikou?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K51a44t13e56ř71i48n82a 68T81h45o71r55o93v78á 9685492415223

Opakované metodologicky kvalitní výzkumy nenašly spojitostmezi vznikem autismu a očkováním.  Tvrzení,že mezi populací čtyřicátníků nejsou lidé s autismem, je zcestné. Jsem klinickýpsycholog se specializací na diagnostiku poruch autistického spektra. Zabývámse diagnostikováním i dospělých osob. Mohu vás ubezpečit, že v sociálních institucíchžijí tisíce dospělých i starých osob s autismem bez správné diagnózy. Většinaz nich má diagnózu schizofrenie, mentální retardace s poruchami chování a hlubšímiporuchami řeči. Ti s mírnějšími formami autismu bývají chronickými pacientypsychiatrických léčeben, většinou opět bez diagnózy. Pokud žijí samostatně, jsou považováni svým okolím zapodivíny. Bohužel kvůli chybějící diagnóze nejsou zachyceni sociálním systémem ačasto žijí na okraji společnosti.

APLA je sdružení, které poskytuje osobám s autismem komplexnípéči. Každý takto neodborný a poplašný článek nám přidělává velkou práci,protože způsobuje mezi rodiči zbytečnou paniku. Doufám, že prostor k informovánídostane i člověk, který vakcinačnímu oboru skutečně rozumí a podá veřejnostirelevantní informace.

+1/0
23.8.2013 14:31
Foto

H85o96n59z72a 23M39o72r62a66v29a 2893319674751

Ad "Tvrzení,že mezi populací čtyřicátníků nejsou lidé s autismem, je zcestné" - tato věta asi nebyla myšlena vážně: jde totiž o enormní nárůst procenta autistů v populaci, a ne že dříve nebyli žádní. Ad "Každý takto neodborný a poplašný článek nám přidělává velkou práci..." - neodborný snad z Vašeho pohledu. Korelace očkování / autismus je významná, a to zejména u kojenců. Farmaceutické firmy by šly proti svým enormním ziskům z nesmyslně plošného očkování, kdyby se nepokoušely zmanipulovat a podsouvat studie, které "nepotvrzují" tuto příčinu nárůstu autismu a budou označeny za "metodologicky kvalitní". Kolik že to máme dnes autistických dětí z každého tisíce v USA? Ad "veřejnostirelevantní informace" - tak tomuto sousloví se už kdekdo zasměje v souvislosti s "vakcinačním oborem". Stále víc z nás tuší, jaký je očkování sprostý podvod, směřovaný zejména na ty nejmenší a bezbranné - kojence. Diagnostikujete autisty, dobře, a co dál? Léčíte? Uzdravujete, nebo potlačujete projevy? Tak dejte prostor odbornici na uzdravování autismu a  tou je Kerri Rivera? To by nešlo?

+1/−1
24.8.2013 10:10

S11t26a24n46i88s45l74a11v 72Ď59u41r87i10š 5946230282752

Nech sa páči jedno zaujímavé video...

http://a.blip.tv/scripts/shoggplayer.html#file=http://blip.tv/rss/flash/5592889&showplayerpath=http://a.blip.tv/scripts/shoggplayer.html&feedurl=http://gabo51.blip.tv/rss/flash&brandname=blip.tv&brandlink=http://blip.tv/?utm_source=brandlink&enablejs=true&referrer=http%3A%2F%2Ftruthbooks.blogspot.com%2F2010%2F05%2Fhttp4bpblogspotcomrsadkocrolys6tvmk3grb.html&source=3&lookup=AYLVrx0A

farmaceutické firmy sú kvôli zisku zájsť kamkoľvek. tiež som plánoval dať svoje dieťa zaočkovať, ale po naštudovaní problematiky som zmenil názor... v mojom okolí je minimálne 10 prípadov vedľajších účinkov vakcín... :-/

čo sa týka hliníka a jeho zlúčenín vo vakcínach.

Najpoužívanejšia detská vakcína Infanrix Hexa, ktorá kombinuje 6 rôznych vakcín v jednej, má deklarovaný obsah hliníka až 820μg. Podáva sa súbežne s vakcínou Prevenar 13, ktorá pridáva ďalších 125μg, alebo Synflorix, ktorá ho obsahuje až 500μg, takže celkovo dostane dojča do svalu najmenej 945-1320 μg hliníka v jeden deň. !! !!!!

Hranica otravy hliníkom je pre 5kg dieťa na úrovni 35 až 50 μg hliníka v krvi (celkovo) !!! V prípade, že by sa všetok hliník z očkovacej látky v jednom časovom okamihu ocitol v krvi, bolo by to 19-27x viac než je hmlisto stanovená hranica otravy (100 μ

+1/0
20.8.2013 17:06
Foto

J17i51n50d27ř70i60c91h 70L89í26p97a 1847257484909

http://www.youtube.com/watch?v=z2flO7LUpw0

0/0
20.8.2013 10:15

S23l13a79v92e61k 54K13r52e76p21e95l86k23a 6804516721661

Jedinné, co bych si dovolil paní doktorce Elekové vytknout je to, že zevšeobecnila hliník na "soli" hliníku, což je velice nepřesné. Jde o hydroxid. Jeho funkce je naprosto příšerná. Bez něho jsou umrtvené viry a bakteriální zbytky naprosto neúčinné. Způsobuje to, že vybičuje imunní reakci prakticky naslepo a imunní systém se pak vrhá na kde co. Je to jak mobilizace a nepřítele si najděte sami. Je pravdou, že reakce preferuje to, co se nachází v místě vpichu a je tělu cizí, nicméně ve vzácnějších případech napadá spousty dalších jemu podezřelých látek, což zapříčiňuje od vymlácení spousty důležité střevní flóry po napadení různých složek potravin atp. Způsobuje nejen autismus, ale spousty ochrnutí i úmrtí a všechny sečteny na hromadu mají podstatně vyšší procento vážného ohrožení zdraví než jenom třeba autismus.

Navíc dlouhodobé grafy poklesů závislostí infekčních nemocí jasně pokazují především na zásluhu dietního vitamínu C a bude záviset i na pokroku v sanitaci a to i v nemocnicích. Lze na grafech doložit docela průkazně, co je očkování za příšerný podvod. Ono je hezké mít na věci názory, ale podstatně důležitější než názory jsou dokumentovaná fakta, která si jak vidno většina lidí neověří. Pak samozřejmě nemají nejenší zábrany se vyjadřovat naprosto mylně k těm, kteří si dali práci a zjistili si, jako si zjistila doktorka Eleková a mnoho dalších doktorů. Spousta informací o očkování je například snadnoí dostupná na fóru U Pramene, včetně grafů a odkazů na odborné publikace.

Zdraví Slávek.

+1/0
17.8.2013 4:19
Foto

H53o11n24z24a 25M34o83r54a63v53a 2283559574121

No a když se ani většina doktorů nenamáhá se zjišťováním informací, jak mají potom fundovaně sdělit rizika a statistiky nežádoucích účinků  rodičům, kteří očkování svých ratolestí právě zvažují? Jde "pouze" o zdraví dítěte, které se samo bránit nemůže! Jak tedy najít doktora, který dokáže poinformovat? Výborný nápad by byl přeložit do češtiny dokument z odkazu http://preventdisease.com/pdf/Warranty-of-Vaccine-Safety-English.pdf   a požádat pana očkujícího doktora o jeho podpis. Komentář je na: http://preventdisease.com/news/13/080913_You-Want-To-Vaccinate-My-Child-No-Problem-Just-Sign-This-Form.shtml. A souhlasím se Slávkem. HonzazMoravy

+1/0
18.8.2013 9:01

P87e43t92r 95K85o91v42a34ř23í62k 1481973509587

Zase se tu objevilo pravidelně se objevující téma, které vyvolá řadu kontraverzních reakcí a je rochništěm zdejších diskutérů :-P

Jsem rád, že toto základní očkování je povinné, a svým dětem ho s čistým svědomím dopřeji. Jeho přenosti pro společnost (i jednotlivce samotného) mnohonásobně převyšují možná rizika, která se objeví v ojedinělých případech. Diskuzí na toto téma s vysvětlením už tu bylo mraky ...

+2/−1
12.8.2013 7:43
Foto

H63o14n56z18a 73M35o27r71a46v75a 2973869544191

Slovo "rochniště" se mi líbí. Avšak "..mnohonásobně převyšují možná rizika..." ne - je to naprosto lživé tvrzení. Eleková není žádná začátečnice, kouzelně se pár měsíců rochnila na stránkách časopisu Meduňka v seriálu "Buďme zdraví lékařům navzdory". Tato paní narozdíl od pána Kovaříka studovala, a dlouho. Mnozí její kolegové ji za to nemají rádi, mě je však velmi sympatická.

+1/0
18.8.2013 9:13
Foto

T16o89m58á33š 31D62u92l98í78k 6871556857748

Zasloužilí soudruzi a soudružky z řad zdravotníků, vyskytující se zde v diskusi, bohužel nepochopili, o čem se v článku píše.

Článek pojednává o očkování miminek novými vakcínami. V současnosti se povinně očkuje takto: cca v 6 měsících dítěte hexavakcína, která je u nás zavedena teprve od roku 2006.

Jaké může mít toto očkování následky si přečtěte zde:

http://www.slobodavockovani.sk/news/smrt-po-ockovani-infanrix-hexa-synflorix-rotarix/

Celá (krátká) historie hexavakcíny je zde:

http://rozalio.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=262&Itemid=161 Cca v 1 roce dítěte se očkuje MMR. Aktuální příběh naší dcery: http://pruzkumnik.blogspot.cz/2013/08/ockovani-mmr-pekelnych-14-dni_11.html Z našich dětí jsme udělali pokusné králíky pro ověření nových vakcín. Některé děti to bohužel nepřežijí, některé si do života nesou těžké trvalé následky. Ale jak říkají soudruzi: když se kácí les, létají třísky, нас много! Jediné, co rodiče mohou dělat, je psát reporty o reakcích na očkování do diskusí a hlášení SÚKL, jejíž databáze je bohužel neveřejná.

+3/−2
11.8.2013 22:58

L20e76o11n61a 76P36e43t95ř10í49k70o46v83á 8762691702551

A? Já jela v zimě dvakrát na lyžích a nezlomila jsem si nohu - znamená to, že si jí nezlomim nikdy? A ani nikdo jinej? ;-D8-o

Rv

0/0
10.8.2013 13:52

L29e86o14n86a 25P16e72t89ř73í28k94o70v15á 8772291282481

Patřilo pod příspěvek Leny Pátkové, zřejmě tu opět cosi nefunguje :-/

0/0
10.8.2013 13:53

J52i61ř69í 74K46r20p27e75c 5208899199623

Tak tendenční článek s tolika "vědecky"ověřenými fakty ńemohla napsat lékařka při plném vědomí.Kompilace nesmyslů a nepravd lze považoat z šíření poplašné zprávy, ohrožující tu nejcitlivější skupinu populace.

+8/−2
8.8.2013 15:13

H83a78n26n38a 17Z 1418352972702

Pani Elekova a rovnez i MF Dnes si za tento clanek zaslouzi trest.oznameni pro sireni poplasne zpravy, rovnez poskozuji zajmy verejnosti a zdravi lidu. Jsem otresena, kam az redaktori v okurkove sezone jsou ochotni jit jen proto, aby lide klikli a byl tedy zajisten prijem z reklam. Jsem rada, ze jsem predplatne tistene podoby tohoto bulvaru jiz zrusila.

Kdyby se nejednalo o tak zavazne tema, bylo by k smichu, jak odpurci bezmyslenkove jak stado ovecek replikuji to, co se v civilizovanych zemich bekalo pred nekolika lety a co jiz bylo vyvraceno.

K faktum - odpurci a alternativci by se meli opirat, pokud mozno, o tzv. "evidence based" informace. Pokusme se tedy:

- tvrzeni, ze vakcinace zpusobuje alergie je vyvraceno napr. tim, ze populace Nemcu z byvale NDR (tedy proockovana povinne, podobne jako v CSSR) ma, v porovnani s pouze dobrovolne ockovanou populaci byvale SRN, vyrazne nizsi vyskyt alergii. 

- neni pravda, ze neexistuji statistiky o poskozenich z vakcin (trebaze se takova evidence nevede v CR) - jak vidno, pocet dolozenych pripadu je maly:

http://www.rki.de/DE/Content/Infekt/Impfen/Bedeutung/meyer_anerkannte.pdf?__blob=publicationFile - pojdme se podivat na to, co rika WHO, shdou okolnosti se odpovida na stejne vyhrady, ktere tu odpurci v diskusi neustale omylaji dokola: http://www.who.int/features/qa/84/en/index.html nebo pripadne http://www.rki.de/DE/Content/Infekt/Impfen/Bedeutung/Schutzimpfungen_20_Einwaende.html?nn=2378394#doc2378400bodyText21 - farmaceuticky prumysl ma zisky zejmena z vyvoje a prodeje originalnich a patentovanych lecebnych latek, ne z (generickych) vakcin (napr. za leky za modni diagnozu hyperaktivity). Zamysleli jste se nekdy nad tim, kolik cini trzby (a zisky) firem, ktere prodavaji potravinove doplnky vc. homeopatik, TCM a vitaminu?  ... pokracovani v dalsim prispevku ...

+7/−5
7.8.2013 14:38

I32r60e94n88a 85K62o24r10d38i43ć 7929278648383

Zajímavé, co jeden článek s jiným názorem dokáže rozdráždit lidí. Voláte po vyváženosti a myslíte si, že články propagující očkování jsou vyvážené? Těch je většina, včetně propagace v médiích.. "Přichází chřipka - očkujte se.." Manžel se nechal jednou očkovat a celé dvě zimy měl neustálé problémy s rýmou kašlem, které do té doby vůbec neměl.. Hlavně že nedostal chřipku, zato si narušil celý imunitní systém..  Tento článek s opačným názorem snad pomůže pár lidem prohlédnout nebo se aspoň zamyslet. Ano, pro lidi, kteří nepřemýšlí, nedokážou připustit, že se třeba oficiální proud mýlí a že očkování je podvod století, je to těžké. Pokud jste dospělí a zopovědní za sebe, očkujte se podle libosti. Malý človíček, který nemá zcela vyvinutý imunní systém, orgány (proto taky miminům nedáváme jídlo pro dospělé, že), dostává daleko víc vakcín než jsme dostávali my a jestě jsou nám nabízeny další s citovým vydíráním a smutným obrázkem chlapečka, který po pneumokovi ztratilo sluch. Bohužel jsem starší dceru taky nechala pod tímto tlakem naočkovat a ještě za to tehdy zaplatila. Jenže až po pár letech jsem se dozvěděla, že to chrání jen před vybranými druhy a na ostatní druhy je tak jedinec více náchylný. Prostě každá vakcína má svá rizika a jsou na stejné úrovni jako "zisky", které jsou neprokázané. Tak si vyberte. Poté, co se po třetí dávce Hexy, přestala na 14 dní přetáčet ze zad na bříško mladší dcera jsem si uvědomila, že vedlejší účinek nemusí být "jen teplotka", jak často lékaři předem hlásí, ale opravdu otrava mozku jedy z vakcín. To není zvlášť u malých miminek patrné, maminka si všimne změny chování a pokud hlásí pediatrovi, odbyde se to konstatováním, že to určitě není kvůli očkování, natož aby se tyto závažné poškození hlásili.. Doporučuji knihu Závažné signály očkování od paní Strunecké, kterou by si měli přečíst všichni (nastávající) rodiče.  Díky paní doktorce Elekové, která říká pravdu nahlas! Díky, díky, díky!

+8/−4
7.8.2013 8:08

J27a19n 85M54e50r93t68a 3492940811808

Já nevolám po vyváženosti ve smyslu, aby když jsou dva různé názory, aby se dal oběma stejný prostor. Pokud je jeden názor dobře podložený a druhý založen na nesmyslech, tak ten druhý nepotřebuji. Pokud například bude někdo říkat, že v případě diabetes mellitus 1. druhu škodí podávat inzulín, tak mu také dáme prostor v rámci vyváženosti? http://hradec.idnes.cz/dite-s-cukrovkou-zemrelo-0hc-/hradec-zpravy.aspx?c=A130506_144526_hradec-zpravy_kvi

+4/−4
7.8.2013 10:04
Foto

J20i44ř26í 54Č75e69r87t91í50k 1801385182798

Pokud se někdo věnuje homeopatii, neměl by se nazývat lékařem.

+5/−6
7.8.2013 4:55

J57a33n64a 61M20a60l74e69č65k24o86v21á 8971549808577

Homeopatie je pani doktorky doplnkova lecba. Nemyslim si, ze by alternativa mela snizovat akreditaci lekarky, ba naopak. Je to pro me signal, ze ona za kazdou cenu vam nebude cpat leky od farma firem, ale ze se vas pokusi dat dokupy i setrnejsi cestou.

+6/−4
7.8.2013 10:11

V62i21k98t16o15r 51Š78e83d83i66v33ý 8396711870456

Lékař, který má jako vedlejšák šarlatánství nepozbývá sice diplomu, jeho důvěryhodnost je ale mizivá.

+4/−4
7.8.2013 18:43

M79a77r74t92i69n 14B87o84r31a15k 2505785110668

Ale když prokazatelně pomáhá. Jak vysvětlíte koňovi, že dostává kostku cukru? http://www.horsevets.cz/clanky/detail/homeopatie-pomaha-konim-s-alergiemi

0/0
3.9.2013 10:53
Foto

J64i70ř42í 21Č91e14r75t95í79k 1501285222818

Už 130 let žádný dvojitě slepý test neprokázal větší účinnost homeopatika než placeba. To samozřejmě nevylučuje, že i placebo může pomoci, když vás o tom někdo/něco přesvědčí. Každé léčitelství má ale svá rizika a ta jsou jiná, než u léčení! Proto je dobré oba obory nemíchat.

+4/−1
8.8.2013 6:39

L36i75n18d45a 36F51e98j75f27a76r15o63v17á 2579336245

Přesně naopak... Bylo by dobré nekoukat jen jedním směrem... v tomto ohledu je nejlepší čínská medicína, u které je možné tyto dva světy dát takovým způsobem dohromady, že Vám to zdravotně pomůže... Jsem případem takové léčby, která neléčí následek, ale příčinu... Vůbec by mi nevadilo, kdyby lékaři západní medicíny přemýšleli podobně..

0/0
6.10.2013 15:19
Foto

V83o98j11t10ě81c27h 12P61r95a59c94n41ý 9142808931

V ČR musí každý kdo chce léčit a léčit homeopatii být lékaž a mít vystudovanou chemickou medicínu.

+3/−1
7.8.2013 14:01

V51i50k91t15o57r 54Š96e14d51i59v66ý 8886531650166

Šarlatán s diplomem je o to víc odsouzeníhodný, že ví, že prodává předraženou destilku, přesto dál podvádí pacienty předstíráním léčby.

+5/−2
7.8.2013 22:34

L37e96n27a 71P65á65t28k21o81v54á 8581163834399

minulý týden mi po druhé očkovali syna a v obou případech byla reakce žádná, až na to píchnutí samozřejmě, to chvilku brečel, ale jinak se nestalo nic. Neměl ani teplotu ani změna chování prostě nic

+3/−2
7.8.2013 0:17

J90i14r43k22a 94B21r22i65c65h28t65a 1383120951575

pokud si pamatuju bavili jsme se o rezistentních virech, co s tím mají společného TBC a mykobakterie ? Mimochodem zmiňovaná vakcína založená na proteinu ESAT6 o které se ve Vámi odkazovaném článku píše je jistě zajímavá a snad bude i lepší než klasická BCG díky navození TH1 odpovědi.

0/0
6.8.2013 22:48

V31i60k23t18o40r 53Š66e43d85i19v37ý 8846321800326

Ta paní předstírá odborný pohled a nejspíš se snaží přihrát si kšeft v homeo živnosti.

+3/−1
6.8.2013 22:16
Foto

V13o95j89t30ě21c67h 61P54r40a69c93n25ý 9412618531

Lidé kteří jsou ve farmaceutickém průmyslu na něj těžko řeknou křivé slovo, když je velmi dobře živí a živí je panika kterou si sami vytvoří. Vraťme se ale k oněm " lékům ". V rodině mám doktorku biochemie která se zabývala komponováním radiofarmak pro léčbu rakoviny. Je to obchod a protože na vývoj efektivních látek nejsou peníze díky uplácení lékařů hold lidé komponující léky nemají co dělat a tak je nevynalézají.

Každý ze zaměstnaných platí minimálně 2 000Kč měsíčně, podnikatelé a majitelé firem i 10 000 Kč a více za zdravotní pojištění. Kdyby si za tu samou částku pořídili skutečně kvalitní vitamíny, které se k nám ani nedováží, nebo kdyby dali na již dávno známou a podloženou prevenci cukrovky, alergii, astmat, rakoviny a další. Pojišťovny jež jsou jasně ziskové by neměli z čeho platit honosné paláce, drahá auta, tucty zaměstnanců, kteří nemají co dělat, dovolené lékařům a další. O výrobcích léků jež nefungují a spíše škodí ani nemluvě.  Farmaceutický průmysl za posledních 50 let zabil daleko více lidí než všechny války dohromady. To jsou známá podložená fakta jež jsou dohledatelná ( tedy jen těmy kteří hledají ).

Je jasné že jediněc který v davu jednostranně smýšlejcích řekne jinou myšlenku je udupán okolím. Nedivme se za to může propaganda farmaprůmyslu, který staví na neinformovanosti a dezinformování masy lidí.

+6/−4
6.8.2013 20:42

J10i36ř25í 24M33a32r96v92a75n 1978477474104

Snadno dohledatelne? Zdroje prosim...

+3/0
6.8.2013 23:57
Foto

V36o84j82t37ě42c84h 94P61r42a22c74n45ý 9632978681

ČasopisAmerické Lekářské Asociace zverejnil:

39 000 lidí ročně umře při zákrocích, které nejsou potřeba.

80 000 lidí ročně zemře v důsledku onemocnění nesouvicejcích s důvodem hospitalizace.

106.000 lidí zemře kvulivedlejším účinkům léků. 

Celkem tedy 225 000 lidí ročně.

  To je číslo pouze v USA / 1 rok.  USA má pouze 5% obyvatelstva celé planety !!!!

+2/−1
7.8.2013 14:11

V76i70k58t50o12r 34Š65e37d57i16v65ý 8976801970966

Ty zdroje jste zapomněl. ;-D

+1/−1
7.8.2013 18:44

J54a22r30o23s53l14a83v 21H87o97r75á57k 8472934135489

Já tedy nevím, ale mě hlavně vyděsila informace o tom, že lékařka po atestaci nevěděla, jak funguje očkování (to prý zjistila až později). To není dobrá vizitka našich doktorů...

+4/−1
6.8.2013 19:16

L87a67d97i33s97l37a87v 96M96a11t29u55l78a 3361289950802

A já myslím, že se dopouštíte stejného omylu, kterým je prolezlé celé téma očkování. Z několika ojedinělých případů nelze dělat solidní závěry.

+1/0
6.8.2013 19:47
Foto

V43o24j30t32ě42c84h 24P72r85a47c62n14ý 9572178881

Lákař v dnešní době nemusí vědět nic. Dostane tabulku od farmaceutické firmy co je na co, od lékařské komory další tabulku jaké příznaky mají jaké nemoci a podle toho určuje co by tomu člověku mohlo být. Když mu předepíše cokoli co je farmakum a mělo by zabrat na ten problém je z obliga a na účtě přiskočí peníze jak od pojišťovny tak od farma společnosti.  Pokud neví co mu je, nechá zi jej na pozorování a nadopuje prášky aby se stejně na účtš něco ukázalo.

+4/−4
7.8.2013 20:34

V62i12k26t20o22r 98Š72e55d83i42v26ý 8566121630656

To jste vymyslel vlastní hlavou? ;-(

+2/−1
7.8.2013 22:50

J18a71n57a 60K66l60a88i28n64o35v23á 7199357514493

Že Vás hanba nefackuje. Lékaři jsou jistě dobří i špatní (bohužel), jsou to ale stále jen lidé a diagnostika není prča. Ale nadávat na doktory je v módě, že... Škoda že chytrolíni jako Vy neabsolvují ty roky studia a neukážou všem jak se to dělá a nepostaví se třeba té "lékařské komoře s těmi tabulkami". Bez povědomí umí kritizovat každý...Pracný.

(btw  představte si, že existují i lidé, kteří se doporučeními lékaře neřídí, ale když se jim přitíží - je špatný hádejte kdo? - no doktor, atp.)

+4/−1
8.8.2013 7:32
Foto

V43o92j52t21ě65c25h 33P12r85a67c43n50ý 9742488101

Máte pravdu, to jsem trochu přehnal, né každý je takový. Pak jsou ještě ti homeopati a bylinkáři, kteří skutečně dávají něco co maji vyzkoušené že zabere.

+1/−3
8.8.2013 7:35

D68a66n69a 31T81a53n42k10e56r 2323129239975

bylinkáře a homeopaty bych nemíchala. bylinky obsahují chemické látky-léčiva. homeopatiky jsou voda nebo cukr s "přidanou hodnotou" tou přidanou hodnotou je víra. víra opravdu někdy uzdravuje (statisticky vzato) - to tehdy, když by se organismus uzdravil i sám, bez jakéhokoliv zásahu zvnějšku.

proč jde pacient k doktorovi-homeopatovi? léky na svou nemoc tam nedostane, jen předraženou víru. tu víru si může každý obstarat sám, a zadarmo. a ti, kterým homeopatika pomohla, ti by se uzdravili i bez jakéhokoliv zásahu "homeopatik" tedy cukru nebo vody nebo alkoholu s (prý) miliardkrát naředěným výtahem z ničeho.

+1/−1
8.8.2013 7:52

J55a86n85a 63K30l42a92i81n63o59v51á 7989917474543

O.K., beru ;-). Ale opravdu neusínejte na tom, že co homeopat či bylinkář to odborník, či člověk na pravém místě. Důležitá je opět právě ta diagnostika.

Stran homeocukru, tam jde o to, aplikovat to tam, kde je to konkrétní tělo schopné si pomoci samo (známá nakoupila "cukřík" děcku na neštovice a "kupodivu" měla naprosto stejný průběh jako naše, jen my jsme to měli bez homeopatik, ale samozřejmě jí to nebrání vytrubovat, že bez nich by to měli dozajista horší...), někdo holt k tomu samoléčení homeopata a cukr potřebuje. A bylinky, to je jiný level, navíc z čeho myslíte, že jsou výtažky, které obsahuje x léků....

Více se mluví či píše o tom, jak lékaři nepomohli a až léčitel...může být. Jenomže bohužel existují i případy, kdy dotyčný opravdu kašle na to, co mu radí lékař, ale poslechne léčitele, který mu říká totéž, ovšem třeba za 800,- za návštěvu (znám ze svého okolí). Naopak méně se dozvíte o případech, kdy léčitel nepomohl a pomohl až lékař - v nejhorších případech, pokud "věřící v léčitele" přišel pozdě, protože věřil, už nepomůže nikdo... Občas novináři vytáhnou kauzu, s vysloveně šarlatány, kteří se "cítí být obdařeni", nebo čistě "obchodují s módním" (paradoxně i ti ovšem mohli někomu pomoci, protože ta víra holt zafungovala - ovšem tam, kde bylo tělo schopné si pomoci samo). 

Dále máte lidi, kteří vyloženě chtějí léky a rychle se zbavit nemoci (musí do práce apod.), zatímco lékař radí vyležet, vypotit a bylinkové čaje (alespoň moje lékařka, ke které jsem přešla toto doporučuje). Jiným zase nevoní, že čaje neplatí pojišťovna.

Prostě nadávání na doktory beru s rezervou stejně jako glorifikování homeopatů a léčitelů. Všichni jsou jen lidé. A ti co je léčí - také.

+1/−1
8.8.2013 9:19
Foto

M74i98c26h47a53l 26K34o54u52r64e30k 5669892607521

A chytrak promluvil. Narozdil od Vas si lekaru vazim. Zejmena tech mladych, co slouzi ve statnich nemocnicich. Rv

+4/−1
8.8.2013 23:26

A64l42i23c19e 13N39o79v57á86k53o15v17á 3856139208788

doporučuji si přečíst následující seriál článků MUDr. Vavrečky o očkování

http://www.vitalia.cz/autori/jan-vavrecka/

zřejmě všechno s očkováním není až tak růžové, jak se nám předkládá...

+4/−3
6.8.2013 18:56

L81a60d93i54s80l33a85v 75M54a39t62u41l20a 3641229350912

Kdo přesně Vám to tak předkládá?

+3/−2
6.8.2013 18:59

I13v16e86t66a 78S38e51d45l28á68č59k98o20v27á 1674488549504

Souvislost očkování s autismem již byla mnohokrát vyvrácena (dokonce to byl úmyslný podvod k diskreditaci konkurenční vakcíny). Paní doktorka je evidentně schopná naučit se spoustu informací nazpaměť, ale nezvládá jednoduchý statistický rozdíl mezi korelací a kauzalitou.

Vzhledem k tomu, že sama neprovádí žáný výzkum a všechno má pouze načteno z pochybných zdrojů (je ochotná "zabrousit i do neortodoxních zdrojů", jak sama uvádí zde: http://www.lecivacesta.cz/o-nas/), redakce by neměla tyhle výplody vůbec zařazovat mezi vážně míněné články. Vždyť ta paní je i homeopatka! (to je, jako byste dělali rozhovor o fyzice s Davidem Copperfieldem...)

+8/−4
6.8.2013 18:56

E84l38i65š96k83a 19K36u43č58e10r27o26v75á 7879922813933

a z banánů z Hondurasu může vylézt smrtelně jedovatý pavouk a kousnut Vás. sérum proti pavoučímu jedu do každé domácnosti!

+3/−2
6.8.2013 17:51

D98a13n91a 25T80a65n13k45e14r 2273259549285

myslíte, že by se to nevyplatilo?

+1/0
6.8.2013 17:54

E44l72i71š20k70a 49K63u46č19e12r56o52v93á 7919442113523

myslíte si, že ano?

0/0
6.8.2013 17:56

D83a20n27a 45T72a49n50k58e68r 2563109929485

z toho odvozuju, že si myslíte, že by se to nevyplatilo. pak mi ale vysvětlete, proč brojíte proti zlomkové možnosti dostat následky po očkování a nevadí vám zlomková možnost být kousnuta jedovatým pavoukem z hondurasu.

+2/−1
6.8.2013 17:59

L15a19d28i14s80l81a52v 14M76a31t41u40l62a 3931889670382

Protože strach má velké oči?

+1/−1
6.8.2013 18:51

D70a21n10a 12T73a41n43k11e98r 2103329699225

spíš špatně hodnotí svoje šance na to, aby umřela na nějakou ošklivou, nakažlivou nemoc, a svoje šance na to, aby byla tou jednou z milionu, který na očkování bude mít reakci. tihle lidi jsou schopní říct, že očkování nefunguje protože autobus, zároveň ale tvrdit, že očkování je hrozně nebezpečné. a hned potom tvrdí, že nakažlivé nemoci nejsou,  neb se na ně neumírá a proto máme stopnout očkování - ovšem nevidí, že ty nemoci "nejsou" proto, že na ně je populace naočkovaná...

+3/0
8.8.2013 7:57

J80i16ř46í 25J63u51r42a 8746873626280

Vážená kolegyne by měla zvážit vrácení diplomu,dělá hambu mé alma mater, protože to co prezentuje ukazuje na hluboké neznalosti patofyziologie, biochemie. Dávky Pb a Hg v očkovacích látkách jsou v desetinách miligramů a opakované multicentrické studie dokázaly, že bláboly o vztahu techto aditiv a poruchy imunity, ADHD,alergií a autismu jsou poze bláboly. To co tvrdí o poliu ev. o variole to je fakt na odbrání diplomu. Schválne jsem kliknul na odkaz literatury o nárustu dětské úmrtnosti ve vztahu k zvýšenému počtu očkovaných detí - zdá se, že paní kolegyne asi neumí pořádne anglicky ev. umí číst i to co  není napsáno. O tomto problému není v daném článku ani slovo. Ješte štestí, že je všeobecný léř pro dospělé, to by ji mohlo částečne omlouvat v tom, že mluví o něčem co nezná. Doporučoval bych jí vycestovat s nezaočkovamými dětmi do Bulharska -epidemie morbil, ev. Pakistán- polio. Jsem zvédav jak by se tvářila kdyby její děti proděleli tyto inf. nemoci.

+21/−5
6.8.2013 13:56

J10a78r43o95s14l42a85v 56P68o11l27e38n81s47k12y 5446864699

Nejsem odbornik a proto se vyjadrim se jenom k posledni vete, ktera je lehce demagogicka. Domnivam se ze i pani doktorka vi ze v oblostach silne ohrozenych epidemii  rizika  ockovani budou patrne zanedbatelna v porovnani s rizikem dane choroby. Nemusim verit vsemu co je v clanku napsano, nicmene ocenuji diskusi ktera se timto otvira. Snad se shodneme alespon na tom ze kdyz clovek hne zadkem na cerstvem vzduchu udela pro sve zdravi  vic nez kdyz si slehne tri vakciny proti chripce.

+2/0
6.8.2013 15:08







mobilní verze
© 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.