Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh Vandy: Mám před svatbou, ale chci zůstat single

Je mi 32 let a jsem single. I když i já už to mám spočítané. Za měsíc se vdávám. S přítelem jsme se na svatbě domluvili asi tak před půl rokem. Tehdy mi to přišlo jako dobrý nápad, ale s blížícím se datem svatby už to tak necítím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

princessska

Hmm...

Takovejm ženskejm bych dala! Vždyť co by jinýho mělo být smyslem života než mít děti a rodinu? Aby se o vás měl kdo postarat ve stáří, aby po vás něco zbylo, aby lidi měli smysl žít. Vytáčí mě tady ty ženy 30+, co vykládají, jak jsou hrozně "mladé", chodí na akce, balí kluky, co víkend jsou na diskotéce nebo v hospodě a jsou "free." Tohle se dělá v osmnácti, ne ve třiceti!!! Jistě, až si bude ve čtyřiceti připadat dostatečně zralá na to mít dítě, tak se pak všichni pos***e a zaplaťte jí X umělých oplodnění!

0/0
14.12.2011 21:46

AlBunda

čtu diskuzi,

bavím se,ale....ono je rozdíl,jestli se ,,včas,,nevdá žena nebo muž neožení,teda.Ten muž si totiž může děti pořídit i po padesátce,ale žena ne.Té prostě ujel vlak.

0/0
9.12.2011 23:33

palcerik

Blahoslavení

chudí duchem;-D

+2/0
4.12.2011 15:03

ODS čstější než Standův kříšťál

ještě že jsou tyhle diskuze

i když je den a večer na ho... protože jsem single, tak tady se vždy zasměju, díky R^

0/0
4.12.2011 11:54

ODS čstější než Standův kříšťál

už jen to jak tvrdí že se nechala ukecat

by mě odradilo a zdrhal bych od ní rychleji než Bolt

0/0
4.12.2011 11:33

Nanynka Kulichová

Svatbou se z Vás závislý člověk nestane,

oddělte si majetky a bude to jako za svobodna. A pokud jde o děti, nikdo nemá povinnost je mít. Karel Čapek a Olga Scheinplugová je neměli, Immanuel Kant se vůbec neoženil, Havlovi byli taky bezdětní...

Když se na ně necítíte, tak se rozhodně nepřemáhejte a nepořizujte si je jen kvůli okolí. Podle mě je mnohem sobečtějěí si děti pořídit, i když se jim nehodlám věnovat, než jasně říct, že si žádné nebudou.

0/0
2.12.2011 17:11

krllo1

To se povedlo.

Až budou mít mladý, tak bych si vzal párek na vychování.;-D

+1/0
2.12.2011 13:25

LUF4

Nezažila co to je mít děti

Měla by to zkusit a zjistí že to je zajímavější zážitek, než vidět Grand Canyon. Znám jednu takovou, vdala se po třicítce z nouze (nechci to rozvádět). Měla dítě o které původně nestála ale pak se divila: Proč jsem už dávno neměla děti? Vandu bych chápal, kdyby musela volit mezi prací pro kterou žije (např. vědkyně) nebo rodina. To není její případ ...

0/0
2.12.2011 11:16

Veska, kamarád od Boha

Re: Nezažila co to je mít děti

Ale ona pracuje v agentuře!!! To je jako doktor. A kamarádky u kávy řikaly, že ji to hrozně závidí ten sigláč. Spíše si povídá sama se sebou před zrcadlem.

0/0
2.12.2011 11:19

Veska, kamarád od Boha

Venda je nádherný sobec

Jo Vendo jednotka JEDEN JÁ je v tvém případě naprosto jasně daná. Pokud existuješ, dej to přečíst příteli. On se s tebou rozejde sám. Pak si ale nestěžuj za 5 let, že sice máš práci, ale jsi sama a pomýšlíš na sebevraždu;-D

0/0
2.12.2011 10:53

xsisi

nenechat se ukecat

ja jsem vzdycky od malicka vedela, ze nechi mit deti a nechi byt stejna jako moje matka

ted mi je 34 a uz 10 let posloucham, kdy si zalozim rodinu, kdy se usadim

jeden cas jsem po tom touzila, kdyz se kamaradka vdala a mela mimco, ale pak me to preslo, jsem stastna

moji pratele kolem 60 let, mi rikaji nemej deti, jsou to neskutecne problemy, kdybych vedel co z toho vyroste a jake s nim budou problemy tak bych si ho neporizoval. oni jsou hezke tak do 12 let pak prijde puberta a je to uplne jiny clovek, ztracis nad nim viv a pak se jen divis

ja vnitrne citim, ze deti nechci, ze bych byla velmi nestatna,

0/0
30.11.2011 18:32

bombai

Re: nenechat se ukecat

Tak je nemějte, proč to propána řešíte, je to přeci vaše rozhodnutí, váš život, já pořád nechápu, proč se lidé musí za své osobní postoje pořád omlouvat, vysvětlovat...tohle je přece jenom fiktivní Vanda.

0/0
30.11.2011 21:02

Veska, kamarád od Boha

Re: nenechat se ukecat

34 a 60ti letí přátelé? Navíc takové pitomé rady? A pokud se řídíš podle rad přátel, tak to potěš. A pokud sama cítíš, že nechceš děti, tak je nechtěj. Ale pak prosím nepiš za 15 let do poradny, že tvé vrstevnice připravují děti na maturu či s nimi slaví promoce a Tobě to chybí, protože ti 60ti letí už jsou pod drnem a ty se nemáš s kým bavit.

0/0
2.12.2011 10:50

MadYsha

Re: nenechat se ukecat

Ano, ony jsou hezke do 12ti let, protoze pak uz to nejsou deti :-P

0/0
2.12.2011 17:03

AlBunda

Re: nenechat se ukecat

co si vychovali,to mají

0/0
9.12.2011 23:25

Žena v domácnosti

Je příznačné,

že ukňouraná, rozmazlená třicítka má taky ukňourané kamarádky, které si pořídí děti a pak nadávají, jakej je to vopruz, jak nikam nemůžou, nemají peníze a život pro ně skončil. Tenhle postoj bych chápala ve dvaceti, ale pokud ho má ve dvaatřiceti, ať si ty děti snad radši nepořizuje. Byly by to chudáci. :-(

0/0
30.11.2011 8:23

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

radím nevdávat se

vždycky je lepší, když je svět bohatší o jednu starou pannu než o jednu špatnou manželku a mámu.;-D Sobecký spratek...toť má diagnóza tohoto virtuálního osudu.;-)

+5/0
29.11.2011 14:07

anžto

vando

tvoje starosti na moji hlavu:-P

0/0
29.11.2011 12:07

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: vando

dejte pokoj....tohle mít v hlavě....brrr;-D

0/0
29.11.2011 14:08

JeFFik

Vanda je sice inteligentní, ale....

rodiče ji vychovali k tomu, aby se uměla prosadit, což ji dovedlo k úspěchu, má svou kariéru, má peníze ale neuvědomuje si, že touto výchovou z ní rodiče vychovali sobce myslícího především na sebe na svůj prospěch. Vanda si podvědomě uvědomuje, že soužití s někým nutně vede ke kompromisu a děti budou o čase a o penězích, ale to se jí nelíbí, to nechce...

I díky takovým za posledních 30 let v Česku (a v Evropě) nenarostl počet obyvatel, zatímco ve světě se za tu dobu počet obyvatel skoro zdvojnásobil. To přináší problémy takové jaké to přináší.....

Taky si Vanda zatím neuvědomuje (jako většina mladých), že své stáří potom prožije v osamění....to ale nikomu nenutím, že děti automaticky zajistí spokojené stáří.

+1/0
28.11.2011 23:40

Hroznej_puberťák

Vanda je Vadna

:-P

+2/0
28.11.2011 22:30

ifox

Re: Vanda je Vadna

Dřevochlapice :-)

0/0
28.11.2011 22:48

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Vanda je Vadna

A možná se nebát trefnějšího označení - pitomá jak malovaný sáně... :-P

+1/0
28.11.2011 23:06

Hroznej_puberťák

Re: Vanda je Vadna

Já už jsem to okomentoval ráno peprněji ;-)

0/0
28.11.2011 23:47

Yesname

Re: Vanda je Vadna

Vandu zná celá parta?

0/0
28.11.2011 23:56

KamiKatze

Nenechat se do ničeho tlačit

Pokud se někdo nechce vdávat a ani mít do budoucna děti,rozhodně by se k tomu neměl nechat nikým dotlačit. Chápu rodiče, že chtějí vnoučat, ale jejich život to není a nemají právo dělat na dceru takový nátlak. Mít děti není žádná povinnost a to říkám, ačkoliv sama matka jsem a to velmi šťastná (i když někdy dost utahaná) matka dvou holčiček. Nedostatek času samozřejmě mám, peněz ubylo, ale nikdy by mě nenapadlo si na to stěžovat, je to vše jen dočasné. V kariéře mohu pokračovat po mateřské a holky se jednou osamostatní. Jedininé, co by si v tomhle věku měla rozmyslet je to, zda skutečně nikdy nebude chtít mít děti, protože by nebylo nic smutnějšího, kdyby jí začaly tikat hodiny ve 40 a ono to už nešlo.

+1/0
28.11.2011 22:25

mmmm1

Papír--- svatba

Svatba je dobrá: při zajištění dětí v případě, že se něco podělá... vdovský důchod atd. : vzhledem k tomu jak to vypadá nic takového brzo nebude...,,komerčně a sám zajistit"  pokud nejsou děti, nechápu k čemu svatbu,, je problém najít takhle uvažující ženu" - výhled této společnosti do budoucna nic moc...

Když mi bylo 32  tak jsem uvažoval jako Vanda ... nakonec to risk, teď poslouchám kdy bude druhej capart,, ale po 8 letech si všichni  už dávaj pozor , aby mi nedávali tuhle blbou otázku...Z dcery jsem samozřejmě podělanej jako každej chlap, ale jestli bych do toho všeho šel znova nevím. Lidi maj tu blbou vlastnost, že chtěj to co nemaj a když to maj tak říkaj, kdybych šel tenkrát radši do kina... až mně v červnu2012 vyhoděj z práce...asi si budu říkat to 2, pak možná někdy bude zase líp,, i když líp už asi bylo...  a někdy si říkám, jak jsem mohl dopustit narození dítěte do téhle džungle :-)))

+2/0
28.11.2011 20:39

mmmm1

Davová psychoza...a otázky který singl milujou

-už máš chlapa- kdy bude svatba... kdy bude dítě, kdy bude druhé... všichni maj davovou psychozu, že každý se musí vdát a oženit, musí mít minimálně2 děti... jinak nebude mít důchod=  stejně ho mít nebude...

je to takový psycho nátlak....  dneska už bych do toho nikdy nešel...

+2/0
28.11.2011 19:21

Tajemnýhradvkarpatech

Re: Davová psychoza...a otázky který singl milujou

Jo,tak to je přesný!R^

0/0
28.11.2011 19:51

illes

Re: Davová psychoza...a otázky který singl milujou

HM, jako vdaná žena, říkám totéž. Už bych do toho nešla. Jsem v manželství jen proto, že

je to kvůli dětem jednodušší, se svým mužem vycházím spíš jako s kamarádem, se kterým mám děti. Ale jsme každý jiný, máme jiné sny, jiné plány atd. Do budoucna to nevidím růžově.

0/0
1.12.2011 11:35

Adalbert Kolínský

Za 6 let tu bude příběh

Příběh Vandy 38 let: Nemohu otěhotnět a zdravotní pojišťovna mi nechce proplácet umělá oplodnění, protože jsem prý stará.......

+6/0
28.11.2011 19:17

naxalite

Re: Za 6 let tu bude příběh

a pokracujeme, Je mi 40 a nemuzu sehnat dobre placenou praci jako kdysi, druhy prijem by se hodil, ale napadnici se uz nehrnou. A pokracujeme dal je mi 50, 60 a jsem zoufale sama. Ale ja ten pristup nekritizuji, kazdy ma tu svoji cestu, svoji naturu a je to jen a jen na nem. Ale nemuzu si pomoct... single = sobec.

0/0
7.12.2011 16:41

Jean-Luc Picard

základní jednotka hodnot = jeden JÁ?

Slečno, prosím nevdávejte se, uděláta chlapa nešťastným, neb mu budete zbytek života připomínat vaši oběť.

Raději dostatečně zjistěte, že jste lesbického zaměření, najděte si přítelkyni (nejlépe podobnou), nechte se uměle oplodnit abyste s ní mohla mít dítě a najměte si chůvu a vychovatele.

Budete COOL a ten chlap zůstane šťastný.

+2/0
28.11.2011 19:00

mmmm1

Re: základní jednotka hodnot = jeden JÁ?

tak nešťastná bude stejně, protže ona to dítě moc nechce...ani s kamarádkou

0/0
28.11.2011 19:18

net.Xtreme se nevzdává

Tak především nesmíš být taková

(jak je ženský rod od slova dukát?)

Pravdou je, že ženy nevědí co chtějí a nedají pokoj, zvlášť když to dostanou.

Myslím, že by nebylo škoda se zamyslet, co vlastně chceš, jestli být singl, nebo mít přítele a možná i manžela a děti. Mít oboje dost dobře nejde.

0/0
28.11.2011 16:59

Peťulák2

Milá Vando,

jestli máš Jirku ráda a podezříváš ho jenom ze zpracovanosti matkou, tak si ho klidně vem. Do těhotenství tě nikdo neuvalí proti tvé vůli, tak co řešíš. Je fakt, že teda zapomeň na to, že by ti od té doby dali v práci korunu navíc, protože budeš vdaná a pro zaměstnavatele budoucí těhotná, takže proč do tebe investovat. Ale jestli ti to až tak nevadí, tak vdaná pro tvoji nezávislost zas až tak moc neznamená. Společnej účet od té chvíle mít nemusíte a trávit povinně večery na gauči u televize taky ne.

+1/0
28.11.2011 16:11

mmmm1

Re: Milá Vando,

No a teď mi řekni k čemu jí bude ten papír....

0/0
28.11.2011 20:30

neverleft

imaginarni slecno, pro vas mam jen jednu radu

vykaslete se na to. mrzacit druhemu cloveku zivot je na prd. vy myslite furt jenom na sebe, ale uvedomila jste si, jak bude priteli ani ne rok po svatbe, az mu reknete, ze to vzdavate? zkuste taky obetovat vice nez pet minut zivota premyslenim o druhych, jak jim (ne)obohacujete zivot. jestli nedokazete kvuli druhemu nic obetovat ted ani na pet minut, co potom po zbytek zivota. zkrotte svuj egoismus a sobectvi (ve vasem pripade dodam i lenost), nez aby se svami okoli a eventuelne i vase deti museli zbytek zivota trapit. verte mi, deti vam nikdy nebudou na obtiz, spis ted jste na obtiz ostatnim. verim, kdyby jedne z tech vasich kamaradek jednoho z tech "smrkacu" vzali, daly by za ne i zivot, aby je ziskaly zpet. Jestli si myslite, ze zivot je jeden dlouhy mejdan, tak jste jeste holt nedospela. Ani diplom vam s tim nepomuze. jinak preji hezky den.:-)

+7/0
28.11.2011 16:05

mmmm1

Re: imaginarni slecno, pro vas mam jen jednu radu

kdyby byla taková jak vy píšete , možná by nad tím nepřemýšlela....   Já si myslím, že každý o sobě pochybuje, když má udělat tenhle krok...a posunem věku k 35 je to čím dál tím víc... navíc ten klid a zvyk...

0/0
28.11.2011 20:43

KvakMekRampa

...

blablabla jsem single blablabla s přítelem blablabla... WTF ?? Tak single nebo s přítelem? Když už si vymýšlíte dementní příběhy tak se nad tím aspoň nepatrně zkuste zamyslet ;-O

+1/0
28.11.2011 15:56

net.Xtreme se nevzdává

Re: ...

Také nechápu, co to je za "singl" u někoho bydlet.

0/0
28.11.2011 17:00

Tajemnýhradvkarpatech

Re: ...

Ona asi chtěla být single,ale nějak se jí to nepovedlo ...

0/0
28.11.2011 17:52

Mak76

Vymyšlený příběh...

Nevěřím tomu, že emancipovaná "single" 30-ka by si nechala najednou kecat do života od matky (ani cestou přes přítele...), když jí měla dosud "na háku". Ale i tak mám pro ní radu (jako chlap, pravda...): Když chcete, tak dítě na vašem životě nemusí vůbec nic změnit (kromě pár prvních měsíců). Cestujeme i s dítětem, do společnosti chodíme kdykoliv máme náladu (babičky se mohou poprat o to, kdo bude prcka hlídat) a ten emocionální bonus, když se to na vás začne smát, když to začne breptat a říkat "tátaaa", se nedá popsat! ;-)

+3/0
28.11.2011 15:27

lajika

Re: Vymyšlený příběh...

a to mluvíte o dítěti. A máte recht (i když nesouhlasím, že dítě nic nezmění. Věšinou ano. Třeba hodnotovej žebříček. Což by tuhle Vandě mohlo asi spíš prospět, jinak bude ještě v padesáti posedávat u baru se svými "mladšími přáteli" mezi nimiž bude vyhlížet jako jejich guvernantka)

Ale pozor, ona se Vanda skládá už ze svatby, ne z dítěte! Tomu teprv říkám samostatná dospělá žena!

+1/0
28.11.2011 15:38

JazzmineTea

...

"A když přijdou děti, bude to všechno úplně v háji."

Tak ať si je kurník nepořizuje, když by měla být nešťastná, ne? Na jednu stranu říká, jak je nezávislá/spokojená sama se sebou/málem tak skvělá, že je jí pro každého chlapa škoda :)), a na druhou ve třiceti kvičí, že se snad vdává kvůli matce...?!? Ale jinak...ty články o těch sebevědomých ženách mě vždycky baví - autopopisy jak přes kopírák. Podle mě žena, která skutečně má sebevědomí a je spokojená se svým životem, to nemá potřebu tolik vytrubovat. A je přitom úplně fuk, jestli má děcka, nebo nemá.

+4/0
28.11.2011 14:53

kubas_86

a za 30 let si počteme.....

prosím poradte : je mi 62 v mém malem bytečku sem již 24 let sama, kde krmím akorat rybičky a psa,Na přítele sem se teda vyprdla jak ste mi poradili.Rodiče sou mrtvý a o kamarady pečujou jejich děti. a já mam ted dělat co ? : a) oběsit se b) strkat příbor do zásuvek c) pomalu čekat na smrt

+7/0
28.11.2011 14:52

Modrý Přízrak

Re: a za 30 let si počteme.....

prosím poraďte, jsem vdova, děti mě strčily do domova důchodců a nemám ani ten malý byteček :-P

0/0
28.11.2011 14:58

Yesname

Re: a za 30 let si počteme.....

První příspěvek je jistota. Druhý blbost toho, kdo si takhle děti vychoval.

+6/0
28.11.2011 15:00

Modrý Přízrak

Re: a za 30 let si počteme.....

je pravděpodobnější že opuštěna v malém bytečku bude a) vdova vysílená mnoha lety výchovy dětí a péčí o manžela b) nezávislá žena, která ušetřila námahu a finance pro sebe?

0/0
28.11.2011 15:05

komentator-1

Re: a za 30 let si počteme.....

v malém bytečku možná vdova, ovšem SAMA a o tom to je, bude ta bezdětná tutově.

+1/0
28.11.2011 15:08







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.