Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Svědectví terapeutky: Hlavně ať mi nesahá na děti, říkají týrané ženy

Po přípravě na rozhovor se socioterapeutkou z občanského sdružení Rosa, které pomáhá týraným ženám, se svět zdál k nepřežití: "Za vlasy mě vytáhl z postele, že jsem mu prý nevěrná," čtete šokující svědectví. A tyhle šílené příběhy poslouchá Zdena Prokopová už osmnáct let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S.Simonkaa

Domácí násilí - dotazník

Dobrý den,

v současné době píši bakalářskou práci na téma ,,Domácí násilí očima veřejnosti,, a součástí mé práce je i dotazník, týkající se této problematiky.

Touto cestou Vás prosím o vyplnění dotazníku, který naleznete na adrese http://17416.vyplnto.cz/

Dotazník je anonymní, zabere pouze pár minut Vašeho času a poslouží mi jako podklad k mé práci.

Předem děkuji za Vaše odpovědi a za čas strávený vyplňováním dotazníku

0/0
16.10.2011 21:39

Marxistický holokaust

Těším se na den, kdy totalitní hnutí jménem feminismus

bude postaveno mimo zákon a tahle štvavá propagnada už nebude moci rozvracet rodiny a obecně vztahy mezi muži a ženami a tím i celou společnost.

+1/0
7.9.2011 11:37

Tobinka2.0

Re: Těším se na den, kdy totalitní hnutí jménem feminismus

A jak to souvisí s pomocí obědem domácího násilí?

+1/0
7.9.2011 12:16

jedendomov.eu

Re: Těším se na den, kdy totalitní hnutí jménem feminismus

Mnoho případů "domácího násilí" je smyšlených nebo přibarvených za účelem odstavení muže od dětí, vyštvání z bytu apod. Toť pravá tvář obludné ideologie jménem feminismus.

http://www.domacinasili.eu/

+1/0
12.9.2011 21:44

_Zuzka

Re: Těším se na den, kdy totalitní hnutí jménem feminismus

Čili podle vás je vpořádku, že muži bijí své manželky? To jste chtěl říci svým komentářem pod tímto článkem?

0/0
12.9.2011 21:46

Tobinka2.0

vždycky

Vždycky, když vlezu do diskuze pod článkem o domácím násilí, která je plná mužů soptících nenávistí na organizace, které obětem pomáhají, jsem vděčná za svého muže, který dokonce jednou šel s kamarádem promluvit do duše přítelovi spolužačky, který nějak nechápal, co je to rozchod. ;-)

Osobně nevěřím, že se to na chlapovi nedá v počátcích vztahu poznat. nízké sebevědomí a psychotické chování se nějak prostě projeví.

Já mít doma domácího násilníka, už tu nejsem. Můj muž má dva metry a je jednou tak těžký jak já. Ten, kdyby se jednou rozmáchl, brali by mi míry na futrál. ještě, že to není žádný zamindrákovaný chudáček, jako ti průměrní tyrani ;-D

+1/0
7.9.2011 0:00

_Zuzka

Re: vždycky

Souhlas, taky když pročtu podobné články, tak se pod nimi najdou tuny zamindrákovaných chudáčků, co vřeští o tom, jak tyto psycholožky ničí vztahy. Ale že násilníci neničí jenom vztahy, ale základní hodnoty jejich dětí, to už jim asi nevadí.

Co se týče toho, zda se to pozná - on je problém v tom, že násilníci si většinou k sobě vybírají submisivní typy žen, které se týrat "nechají". Takže to není o tom, že by si to ty ženy dobrovolně nechávaly líbit, ale od přírody mají mírnější a poddajnější povahu, často bývají menší a slabší než násilník a mají z něj respekt. A to právě tento typ mužů láká. Už na střední jsme měli takovou hubenou, malou spolužačku a ta si našla typa, na kterém to viděli všichni kromě ní. Pomohlo, až když jí zlomil ruku. Pak pochopila, že to opravdu je násilník a ne že jí ho závidíme.

0/0
12.9.2011 21:30

jedendomov.eu

Čemu pomáhá ROSA...

"Dnes se rozvádí 50 % manželství, za první republiky 1 %. Co se změnilo? Schází nám vůle udržet rodinu, už kvůli dětem. Nechceme řešit problémy a utíkáme před nimi k rozvodu nebo rozchodu. Někteří nám dokonce radí, že je to tak normální. Někteří dokonce dávají výhody těm, kdo rozbili rodinu..."

 

 

http://www.jedendomov.eu/

+1/0
6.9.2011 18:43

Tobinka2.0

Re: Čemu pomáhá ROSA...

No, mě kdyby někdo topil ve vaně, tak by mi asi taky scházela vůle udržet rodinu...:-P

0/0
7.9.2011 0:01

www.stridavka.cz

Re: Čemu pomáhá ROSA...

To je skutečně pádný argument - 50 % rozvádějících se zřejmě někdo topí ve vaně...

+1/0
7.9.2011 0:20

Tobinka2.0

Re: Čemu pomáhá ROSA...

Předpokládám, že Rosa pomáhá právě těm, které někdo topí ve vaně a mlátí. A v takovém případě bych opravdu "rodinu nedržela". Nejen proto, že dítě má právo na bezpečný domov, ale i proto, že na něj mám právo já.

Naštěstí tenhle problém nemám. Moji rodiče mají láskyplné manželství, stějně tak tchán s tchyní. A můj manžel je chlap, ne chudák, aby mlátil někoho, koho má milovat ;-)

0/0
7.9.2011 10:05

_Zuzka

Re: Čemu pomáhá ROSA...

Co se týče případů, kterými se ROSA zabývá - je DOBŘE že se takové manželství rozpadne. Všechno je lepší než aby děti viděly, jak otec škrtí a topí matku, případně jí sprostě nadává atd. Protože si to sebou ponesou celý život. Čím dříve taková žena tyrana opustí, tím dříve má šanci na novou, fungující rodinu.

0/0
12.9.2011 21:35

jeden domov

Jedendomov.cz

O střídavou výchovu dítěte nařízenou soudem bez dohody rodičů mají často zájem i domácí násilníci, tímto způsobem mohou nadále terorizovat bývalou ženu přes dítě. Více informací na www.jedendomov.cz

0/0
6.9.2011 12:50

Hroznej_puberťák

Re: Jedendomov.cz

A hele, psychopatický multinickař Hodina má s tou svojí střídavkou protiváhu...

0/0
6.9.2011 13:03

www.stridavka.cz

Komu vadí střídavka?

"Současným hitem feministických organizací, jako je Rosa nebo proFem, je takzvané DOMÁCÍ NÁSILÍ. Podle jedné z nich je formou domácího násilí dokonce i nečekaná „kontrolní“ návštěva či telefonát. Nelze se pak divit, že počet obvinění narůstá a zneužívají se i v boji o děti. Vždyť přece tatínka, který si dovoluje chtít své děti vychovávat, je tak snadné ocejchovat jako násilníka..."

http://www.stridavka.cz/komu-vadi-stridavka.html

0/0
6.9.2011 11:16

pesimistka7

Takzvané násilí? Vám definitivně hráblo!

Umím si představit mrchu, která se mstí bývalému přes nějaké organizace, stejně jako jako haj*zla, který ke mstě bývalé využívá organizace typu té, za kterou kopete. Jen někdo jako Vy ovšem dokáže pod takovýmto článkem napsat o "takzvané násilí" a dělat reklamu a prosazovat jako super alternativu něco, co není vhodné nejspíš pro většinu dětí, kterým se rozešli rodiče. Z Vašeho až fanatického stylu příspěvků ("za každou cenu"), mě mrazí. Vy dobře víte, proč pod svými militantními blogy neotevíráte diskuse, že?Rv

0/0
6.9.2011 18:35

www.stridavka.cz

Re: Takzvané násilí? Vám definitivně hráblo!

Samozřejmě. Aby tam neprudily militantní feministky jako vy. :-)

0/0
6.9.2011 18:40

Hroznej_puberťák

Re: Takzvané násilí? Vám definitivně hráblo!

Jo, není divu, že takovému psychopatovi žena utekla.

0/0
6.9.2011 19:08

Tobinka2.0

Re: Takzvané násilí? Vám definitivně hráblo!

Jo a teď nesnáší všechny, kterým vztahy fungují ;-D

0/0
7.9.2011 10:33

Dr.Onufrakova

Pri poklese úrovne stačí v novinách založiť rubriku

lebo tá sa plní sama. Vrchol všetkého je, keď je celé číslo naplnené portrétom jedinej osoby. Dokonca tak, aby ani jeden portrét tú osobu nezobrazil v jej prostredí. To sa redaktor už nenarobí vôbec.

0/0
6.9.2011 6:09

vypsanafixa

Do chýše s nimi!

Přírodně žijící národy už na začátku menstruace ženy vyšoupnou do chýše za dědinou, tam ať se samým vztekem třeba sežerou a nestresují muže a děti a nekontaminují je aurou své temné, nečisté a patologické energie. Dnešní hyperemancipované ženy zapomněly, že mají v pr.... díru, myslejí si, že jsou středem světa a při tom si nevědí rady ani samy se sebou.

+6/0
6.9.2011 6:00

marvinka

Re: Do chýše s nimi!

vy jste asi v té chýši zůstal, když máte tak zastaralé názory;-D

0/0
6.9.2011 7:24

lena030

Re: Do chýše s nimi!

souhlasím, to je blábol že by člověk větší pohledal. ;-D

+1/0
6.9.2011 9:30

Sudo

Re: Do chýše s nimi!

NESMYSL, vypsaná fixo.

0/0
7.9.2011 15:54

vypsanafixa

Amatérka

Tato dáma vůbec nepřipouští možnost, že příčinou konfliktu nebo i manželovy neurózy může být samotná žena. Spousta mých kamarádek je pořádně švihlá - hysterky, paranoičky, perfekcionistky - muž je s nimi jako na permanentním konkurzu, neustálé poznámky, výčitky, výhrůžky, tresty, vydírání, duševní týrání, v hádce jedno slovo oplatí deseti, za facku vytáhnou nůž, nikdy v ničem neustoupí, nikdy nedrží jazyk za zuby, nikdy se první neudobří, ani nenechají manžela z hádky odejít, nikdy neumí rychle odpustit, nikdy nevysílají slovy, očima ani dotekem pozitivní impulzy, co udělá manžel špatného, je symbolem jeho zločinné duše, zatímco ony jsou ve svých útocích svaté jako Johanka z Arku. Ta facka je kolikrát jen posledním gestem naprostého zoufalce a zničeného člověka, hodného a měkého bymbuly, který by neublížil ani mouše,   který ženu miluje, ale opravdu neví,co má udělat, aby zarazil ten příval naprostého zla, živočišství a z domova přinesené psychózy.

+2/0
6.9.2011 5:53

s(h)arka

Re: Amatérka

hele, ty tvoje kamarádky..proč se s nimi kamarádíš, když jsou takové,jak je popisuješ???? Lovíš jejich MLP?:-/

+1/0
6.9.2011 6:39

marvinka

Re: Amatérka

No, tak to je pořádná kravina. Každý rozumný člověk ví, že není důvod proč partnerku/partnera začít mlátit. K opakovanému fyzickému napadání se prostě normální člověk neuchýlí. Pro takové chování není žádná omluva, natož  nějaká povaha partnerky. Vždy za to může patologická osobnost toho konkrétního muže/ženy.

+1/0
6.9.2011 7:23

Shikula

Re: Amatérka

Ja jsem tam cetl jen o jedne facce, za kterou jsou oznaceni jako nasilnici. A ta jedna facka padla az po nejake dobe tyrani ze strany partnerky...

0/0
6.9.2011 23:34

hermína

Re: Amatérka

bohužel jsem poznala pár, kde žena byla obdobná těm popsaným. pořád mlela pusou jedy, nesmysly, pomluvy, nároky, stížnosti a rozumným vysvětlováním nešlo nic dosáhnout. např. partner ji vzal na večeři do restaurace mezi své přátele (když s ním byla nově, seznámit je). vcelku solidní podnik bez velkých chyb. teprve držel jídelní lístek a už točila hlavou na všchny strany a začala "ted aje to tady hezký, ale neměli by mít na stropě parohy a ty židle by měly být takové a . ... a ... a mlela a mlela. když se vrátila z toalety, to samé: ale oni tam nemají.... vůbec se nedokázala bavit o ničem jiném. samé kritizování všeho okolo. když jsme šli, v menším počtu lidí z hospody, už začala hanlivě o těch, nešli s námi

člověk nevěděl, kam by se před tím přívalem "argumentů" hnusným hlasem schoval. takovou bych asi praštila brzo.

její partner je neskutečný flegmatik a asi mu to vyhovuje. s jiným by asi přes pusu dostala. takhle má štěstí.

0/0
6.9.2011 11:15

Hroznej_puberťák

Re: Amatérka

A kterej magor si něco takovýho naprdí domů??

0/0
6.9.2011 11:20

Shikula

Re: Amatérka

Tesi mne, jmenuji se Magor, jak vy?...

0/0
6.9.2011 23:37

Alrauna

Re: Amatérka

Když někomu někdo v hádce jednu vrazí, není to domácí násilí, podmínkou domácího násilí je především ta nerovnováha. Že po sobě někde házejí hrncem nemusí znamenat, že je někdo obětí.

Mmch, kamarády neurotiky, depresivní a prefekcionisty nemáš?

0/0
6.9.2011 12:55

_Zuzka

Re: Amatérka

Četl jste článek? Tam se to píše - pokud má muž dojem, že ho žena k napadnutí vyprovokovala, pak se buďto mají rozejít (co také s takovou, co je tak nesnesitelná, jak píšete? Proč s ní zůstavají? Proč si ji vůbec brali?) nebo mají jít do manželské poradny, kde jim někdo v tom zběhlý poradí, jak to vyřešit, aby se hádali jako normální lidi. Nebo máte dojem, že je opravdu normální zůstávat pod tlakem a pak prostě někomu natáhnout? To není řešení. Uděláte to jednou, uděláte to znovu. A pak buďto ona zabije vás (viz Vávra a Maryša) nebo vy zabijete ji. Pokud se muž ocitne v takové situaci pak by měl už proto, že dotyčnou má třeba rád, vyhledat spolu s ní odbornou pomoc. Na terapie chodí kde kdo, není to ostuda, je to vpodstatě forma sebevzdělávání (jak zvládat stres, jak se chovat k sobě navzájem).

0/0
12.9.2011 21:42

www.stridavka.cz

Ženy často zneužívají domácí násilí v boji o děti

http://www.domacinasili.eu/

0/0
6.9.2011 1:07

_Zuzka

Re: Ženy často zneužívají domácí násilí v boji o děti

A že to nezneužívají taky chlapi, když je to tak snadné, co?

0/0
12.9.2011 21:45

fr-mottl

u diskuzi o domacim nasili nemuze tenhle vtip chybet

dve kamaradky u kafe, jedna ma modriny na obliceji a i jinde.

Proboha co se ti stalo. Ale, vyprovokovala jsem manzela a on me zmlatil. A proc od nej neodejdes. No vis, ono je mu to pak lito, to usmirovani, ty darky a hlavne ten sex potom, to si proste neumis predstavit.

Kamaradka zasne a rika, ze to musi taky zkusit.

Po case se potkaji a zena nasilnika vidi, jak jeji kamaradka place. Co se stalo. Ale ani se neptej. Chtela jsem to udelat jako ty, tak jsem na nej zacala rvat, ze uz toho mam plny zuby mu delat porad sluzku , prat ty posrany trenyrky, starat se o deti, mejt nadobi.

A zmlatit te? Ne, meje nadobi.

0/0
6.9.2011 0:54

Tarqeq

Já tyhle statistiky nechápu

...jestli je 38% žen a 5% mužů zažívajících domácí násilí, jak může 95% dětí být jeho svědky? Předpokládám, že to nemá nic společného s větším počtem partnerů za život - koneckonců píše se "zažívá" a ne "někdy zažilo". A jestli až 60% mužů zaútočí na dítě jakožto svědka takového násilí, znamená to, že 57% dětí taky mlátí jejich otec, pár procent navíc ještě výhradně jejich matka...

No, skutečnost nemusí být právě růžová ale tomuhle moc  nevěřím.

+1/0
5.9.2011 23:41

Tarqeq

Re: Já tyhle statistiky nechápu

No, jestli jsou 3/5 týraných dětí středoškolačky a vysokoškolačky, tak je to už úplná blbost - ty nemívají v tuhle dobu tak často děti... já nevím, měl bych tendenci požádat, aby si lidé nvycucávali statistiku z prstu, nebo alespoň nebrali ta nejhorší čísla ze zdrojů, které spolu vzájemně nesouhlasí.

0/0
5.9.2011 23:43

Tarqeq

Re: Já tyhle statistiky nechápu

někdo to vysvětlil níže, tak tedy nic :)

0/0
6.9.2011 0:01

Tarqeq

odvolávám

...svoji omluvu ohledně té statistiky, stojí fakt za houby... minimálně 45% týraných žen je nad 30 let a minimálně 82% je středoškolaček nebo vysokoškolaček - to asi fakt ne. Špatné udaje nebo špatný výklad.

0/0
6.9.2011 7:28

Shikula

Nešahat na děti?

Tak za tule větu bych vraždil, protože to říkají i tyranky. Copak dítě je nějaký majetek? Chápu mateřský pud, ale přivlastňovat si ho a delat si na jeho lasku monopol... to je na pováženou. To jste si ten nový titulek moc dobře nevybrala.

Toto téma by neobsáhl ani další podobný článek jako je tento, takže řeknu jediné:

Dítě NENÍ věc, aby se dalo vlastnit.

+1/0
5.9.2011 23:23

www.stridavka.cz

Re: Nešahat na děti?

Přesně tak, děti nejsou vlastnictvím matky. Jsou to samostatné bytosti, které potřebují oba rodiče.

0/0
6.9.2011 1:12

_m-

To už máme od rána třetí titulek?????

0/0
5.9.2011 17:28

myskamiki

Re: To už máme od rána třetí titulek?????

zrovna jsem se divil ;-D

0/0
5.9.2011 18:00

whitemagic

Po první ráně se seberu a vypadnu

a jestli neodejdu protože pobyt s ním mi přináší výhody tak si za to můžu sama!!! Od čeho je policie???Už mám těch smašlenej blábolů plný zuby a s toubou rádoby spisovatelkou dejte pokoj.stejně psala jen podřadný šméčko

0/0
5.9.2011 15:44

_m-

Re: Po první ráně se seberu a vypadnu

Jste to četl, že víte co psala???

0/0
5.9.2011 17:29

ndee: victim of censorship mk.XI

asi jsem retardovaný, ale mohl by mě to někdo vysvětlit?

38% žen je obětí dom. násilí, 5% mužů... ale 94% dětí je svědky domacího nasílí??? 8-o to jako téměř všechny rodiny s dětmi se mlátí? to snad ne....:-P

0/0
5.9.2011 15:30

fialka007

Re: asi jsem retardovaný, ale mohl by mě to někdo vysvětlit?

Tak to je snad myšleno 94% dětí z rodin, v nichž domácí násilí probíhá, to je snad jasné...:-/

0/0
5.9.2011 15:43

whitemagic

už jenom po prvním řádku

socioterapeutka z občanského sdružení,díky stačí odborníci na slovo vzatí.RvRvRvRv sorry ale tihle psychologové amatéři mě dostávaj.asi pět let jsem pracoval v občanském sdružení kde si hráli na terapeuty u duševně nemocných a větší paka jsem v živote nepotkal semej Bc. a Dis. no škoda slov do praktickýho uvažování tihle lidi maj sakra daleko!!!!

0/0
5.9.2011 15:24

Nahlas se ti směju 2

Pár faktů k přecházení

Pokud mají chodci zelenou, mají na přechodu neoddiskutovatelou přednost. Každý řidič je povinen blížit se k přechodu takovou rychlostí, aby před ním mohl bezpečně zastavit. Pokud řidič odbočuje na zelenou např. vpravo a chodci na přilehlé silnici mají zelenou, mají neoddiskutovatelnou přednost. BIbů, co těsně kolem přecházejících chodců (na zelenou) prosviští a ještě jim nadávají, vidím v Praze denně hafo. Ti střelci bohužel většinou ani netuší, že udělali neco špatně.

0/0
5.9.2011 14:01







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.