Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Za dva měsíce přibral pitím 20 kilogramů, z televize ho chtěli vyhodit

Dvacetiletý Jakub Kantor se málem stal prvním účastníkem televizního pořadu Jste to, co jíte, kterého z natáčení vyloučili. Po celou dobu ignoroval doporučení expertů, jejich rady zesměšňoval a byl drzý. Nakonec přece jen o pár kilo zhubl, k čemuž mu ovšem stačilo mírně omezit nadměrnou konzumaci piva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sid_cz

no

bohužel adept na invalidní důchod a  v tak mladém věku, na druhou stranu, pokud bude takhle pokračovat, tak alespoň nepředá dál svůj genetický materiál, protože nebude mít s kým - holky se mu vyhnou obloukem a kdyby náhodou, tak nebude mít čím, protože při tomhle životním stylu se mu beztak nepostaví

0/0
9.6.2011 13:36

EasyR1.5

Tohle nablblo ať se uchlastá

co nejdřív... Rv

0/0
7.6.2011 11:21

Pruitt Igoe

To je neskutečný, co jsou Češi schopný dělat kvůli pivu...

...není divu, že jsme jedním z nejobéznějších národů na světě, když pivo je naše národní náboženství 8-o Měli bychom se vzpamatovat a trochu se zkultivovat [>-]

0/0
31.5.2011 17:23

filin

Nejsmutnější na tom byla mamina,

která nevychovala normálního občana, ale přiblbla, který se v životě neuplatní.... A ještě si toho není vůbec vědoma, ... takže tady nepomůže nic.........

0/0
30.5.2011 15:42

Mustang

Arogantní, politovánihodný, namyšlený fracek

přitom má dojem jaká je "jednička". Každý máme své mindráky, ale tohle je skoro na protialkoholní a psychologickou pomoc. Znám podobné případy osobně a pokud se chce vyžrat a uchlastat, dobře mu tak.

0/0
30.5.2011 13:11

Mirco1

Typický namachrovaný hospodský vohnout....

... ještě by mohl v televizi důležitě promluvit o tom, jak zlí židoameričtí konspirátoři ovládají svět a letadla z 11. září drží na tajné měsíční základně na odvrácené straně kulis pro zfalšované měsíční přistání z Hollywoodu a o tom, jak má vláda pomáhat pracujícím, a byl by prakticky absolutně dokonalý.

0/0
29.5.2011 17:21

modrá kočka

alkohol

ten mladík patří nejdřív na protialkoholní léčení a k psychologovi (tam spolu s matkou a otcem).

0/0
28.5.2011 16:28

Planetweb.cz

Re: alkohol

No, ten dile jsem nevidela, jako spousty dalsich, stacilo mi jich par. Ona pani doktorka je mozna jakasi odbornice. Jestli ale on potrebuje protialkoholni lecbu a psychologa. Pak ona by rovnez neco potrebovala. Tak uzasnou postavu aby stekala po lidech jako slapotach na ulici nema. Za druhe je jeji chovani naprosto otresne. ALe je fakt, ze u ni psycholog, to jakou arogantni babu z ni vychovali nezachrani. To co predvadi je na facku. Takove chovani mezi slusne lidi nepatri a nic, uz vubec ne titul (ten spise naopak) ji k takovemu jednani neopravnuje.

0/0
29.5.2011 11:36

,palič

Tyhle

pořady na Primě neleze brát nijak vážně. Produkce tam nikoho normálního nesežene a snaží se ukecat doslova kohokoli, komu nevadí ze sebe udělat trubku v nějakým tom Prostřenu, Hledá se máma nebo Jste to co žerete za pár korun za natáčení. Některý jedinci už se vyskytovali dokonce ve více show po sobě. Je to obyčejná freakshow pro pobavení mas, nikoli nějaká seriózní záležitost.

0/0
28.5.2011 12:50

pesimistka7

Re: Tyhle

Jste to, co jíte,  je sice také "reality show", ale má smysl a většinou i pozitivní výsledky pro účinkující. Na rozdíl od těch ostatních, které jste vyjmenoval, zde s účinkujícími pracují odborníci, lze si z toho něco vzít, zaznívají tam praktické věci. Že se tam čas od času objeví nějaký exot, který chce být za každou cenu v TV, to se holt stává.

0/0
28.5.2011 15:07

Labruna

Těžce zamindrákovanej mladík,

kterej ve 20 letech ještě neumí nést odpovědnost sám za sebe a hází vinu na ostatní. Ani jeho matka si zřejmě neuvědomuje, že ve výchově něco zanedbala a že vychovala nezodpovědného mamánka, závislého na alkoholu. Takovej týpek bude nepoužitelnej pro vztah i pro práci - každá holka se mu obloukem vyhne a případnej zaměstnavatel taky - a rozhodně to nebude kvůli kilům navíc, ale spíš kvůli jeho povaze a primitivní tuposti, živené alkoholem.

0/0
28.5.2011 12:08

aaida

okrem inych veci,

co sa tu pisu,ak za mesiac zje liter kecupu,a je ho denne,tak denne ho zje 33ml.co je tak malo,ze sa neda hovorit o tom,ze jedlo zaleje kecupom,akurat tak si zaspini zuby

0/0
28.5.2011 7:06

zluta_kachna

Re: okrem inych veci,

v poradu rikal, ze je to litr kecupu za tyden, ne mesic

0/0
28.5.2011 8:27

aaida

Re: okrem inych veci,

v casti clanku s nazvom pivo ako vasen,posledny odstavec

0/0
28.5.2011 14:13

zluta_kachna

Re: okrem inych veci,

v clanku je to spatne, v poradu rikal za tyden

0/0
29.5.2011 17:13

Ak-trax

Nevím, jestli to tu bylo zmíněno

ale vypadá tak trochu jako vyžraný Bárta z VV. ;-)

0/0
28.5.2011 2:26

bezdůvodně_smazaný_popáté

Stejně brzo zemře

Tak se chtěl aspoň na poslední chvíli pobavit. Mě teda pobavil. Bravo.;-)

0/0
28.5.2011 0:38

110661

Kdyz se chce "vyzrat a uchlastat" ...

klidne ... ale nam je to v podstate fuk ...8-o

0/0
27.5.2011 22:11

koxo999888

Hej Jakub, dobre si sa drzal!

to co predviedol ten chudy cech a ta doktorka je nieco neuveritelne. ved oni toho chlapca normalne urazali a ponizovali. chalan sa odvazil a siel sebou nieco robit, a oni ho tam davali dole ako nejaku handru. no a co ze chlastal a prejedal sa, to je jeho zivot a co su oni aby ho sudili.

ten natlak a otazky boli vylozene spinave. proste vyuzili ze bol psychicky oslabeny pretoze malo jedol a prestal pit a utocili na neho. to je spinavost najvacsieho kalibru pretoze miesto toho aby ho povzbudili tak ho tam skopali.

mne to cele prislo tak ze chalan do toho dal trocha invencie a inteligencie a posolil to osobnostou. to im velmi vadilo pretoze by ukazalo ze schudol aj bez tych ich drahych planov, trenerov a neviem coho vsetkeho za co si vyuctuju stotisice.

zivot je presne taky ako povedala matka toho chalana. vsetko s mierou.

V Seba ver Jakube!

0/0
27.5.2011 21:31

škovras

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Můžete mi přiblížit, kde jste postřehla invenci, inteligenci, osobnost ? Jste se dívala na jiný pořad:-)

0/0
27.5.2011 21:38

Planetweb.cz

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Inteligence v poradu opravdu nemuze byt, uz proto jak se chova mila pani doktorka. Souhlasim ale, ze spousty protejsku urazi. U clovek s VS vzdelanim je to ubohe. Kdyz ma chirurg pred sebou mene inteligentniho pacienta, tak ho take ve vetsine pripadu neshazuje. Pani doktorce naprosto chybi socialni inteligence a to se odrazi v celem poradu. Myslim, ze nejvice zesmesnuje sama sebe, prave tim, jak se snazi kazdeho shodit. Shazovat mene inteligentni lidi je hodne opravdu velkeho ubozaka, ktery neumi jednat na urovni.

Hoch asi nic moc, ale tech co shazovala je pekna plejada. Takze za mne, ze v okoli radeji, nez takto nevycvalane tvory

0/0
29.5.2011 11:42

aerkain

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Mne to taky prislo ubohy. Popsal jste to docela trefne. Kluk není nejchytřejší, ale pod kamerama a at se to nezda urcite i s nervy to ustaval celkem napohodu. Moje sympatie ma kluk, ne ti namyslenci z poradu.

0/0
28.5.2011 0:03

Anahir

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Ano je velmi inteligentní ukazovat jak potřebuju inhalátor k tomu abych mohl dál hulit. Je velmi inteligentní dobrovolně natočit video kde se ožralý potácím a válím po zemi. To opravdu ukazuje na silnou osobnost. A chudáček pytlíček (jak ho nazvala jeho matka) přestal míň chlastat a byl tedy psychicky oslabený.

Bože, Ty to vidíš tu ubohost.:-/

0/0
28.5.2011 12:36

Planetweb.cz

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

No, ja se hocha nezastavam. Jen takovy clovek potrebuje spise pomoc, ne aby po nem nejaky ne o moc mensi ubozak stekal a dokazoval si, jak je "dobry" shazovanim nejakeho chudaka. Prijde mi to, jako byste odvedl dite s hodne krivymi zuby a zubarka by si na nem smlsla na tema jak je osklive, dite by pekne zdeptala. Presne takto se mila pani doktorka chova.

0/0
29.5.2011 11:48

l.z.s

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

ty seš inteligent ;-D  ;-D  ;-D

0/0
28.5.2011 15:33

pesimistka7

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Máte v tom trochu zmatek, ne? Pořad už nějakou dobu běží, boreček věděl do čeho jde - sám se přihlásil! Mysíte, že ho za to množství piva a panáků, za kouření při astmatu a stravovaní měli pochválit? Machroval tam na kameru, nebyl schopný dodržet vůbec nic, jestli si to chěl dělat po svém, neefektivně zhubnout chvilkovým omezením (protože nevěřím, že se ke svému živ.stylu nevrátí) chlastu a jídla, tak nemusel lézt do TV. Všechno co mu nevyhovovalo bylo "špatně", nebo blbost - viz tepová frekvence, keců okolo nehorázně a nakonec se ukázalo, že "pro jistotu" necvičil vůbec.

Na jakoževtipné video ovšem čas byl. Výmluvy byly trapné - tečka!

A jednali s ním velmi slušně, na to, jaký byl "machr",sliboval, ale měl všechno "na háku" - fracek. 

Ten pořad není o tom zhubnout jakkoliv, ale je postavený právě na individuálním plánu na míru: efektivní spalování tuku a udžení, případně nárust svalové hmoty a nastavení životního stylu tak, aby nedošlo k jo-jo efektu.

0/0
28.5.2011 18:05

Planetweb.cz

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Fajn, ale u vzdelanych lidi budu ocekavat chovani na urovni a ne, ze budou shazovat, takhle by se VS vzdelani lide chovat kor na poli sve odbornosti nemeli. A ze by jejich chovani neslo za hranice slusneho chovani opravdu potvrzuji

0/0
29.5.2011 11:51

pesimistka7

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Je mi líto, ale nemohu s Vámi souhlasit. Ztráceli čas s někým, kdo ví všechno nejlíp, lže jim do očí, co chvíli ho museli vypípávat, zapomenutí na míru vytvořeného plánu (a to ani nebyl schopný ho dodržovat) ho "netankovalo" a navíc ještě zavolá, snad režisérce, a řekne, že na natáčení se.re - myslím, že se velmi drželi. Má ho snad omlouvat, že je mu "teprve" 20? Nezapomínejte, že ten člověk se sám přihlásil a jestli není nějak vyjímečně odolný informacím, věděl do čeho jde! Neviděla jsem všechny díly JTCJ, ale většinu ano a takový "přístup" účinkujícího, jsem opravdu nezaznamenala, snad vyjma slečny zpěvačky - taneční instruktorky, která ovšem, co se drzosti týče, borečkových "kvalit" nedosahovala.

    Jen zbytečně zabral místo někomu, kdo má zájem se sebou něco dělat a z nějakého důvodu se mu to samotnému nedaří. On se tam šel předvádět a machrovat. Může být rád, že ho nenechali zaplatit vyplýtvaný materiál a čas.

0/0
30.5.2011 8:41

Planetweb.cz

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Vsak nemusite souhlasit. Ale to co pisete je, jako byste sla po ulici, zacala na vas volat nejaka stetule a vy se proto zacala chovat jako ona a rvat taky takovym zpusobem.

Navic - oni si ty lidi vybiraji, prave proto mi prijde jejich chovani o to ubozejsi. A ne, fakt nemusite souhlasit, ale tim co predvadela hlavni ucinkujici i na jinych lidech, kteri vyjma vahy zadne problemy nemeli je samo o sobe otresne. Bud jsem slusne vychovany, vzdelany a psychicky zdravy jedinec a umim jednat na urovni, nebo ne, ale takovymi moresy to nezachranim.

Porad ve stylu VV a to predevsim diky tem "odbornikum"

Kamaradka v teto branzi pracuje, parkrat jsme se o tomto poradu bavili. V pristupu k lidem v podobnem stylu by nikdy nemohla uspet. Ty lidi nemate deptat (jakoze slusne chovani JE PROSTE ZAKLAD), ne kazdy ma na to aby zhubnul a po pravde, mit potize s nadvahou, zrovna dostat se do rukou k necemu takovemu, to radeji budu jako becka.

Puste si jine dily, vy byste na sebe takto stekat nechala?

0/0
30.5.2011 14:51

pesimistka7

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Viděl/a jste celý tento díl? Zkuste se podívat znovu, zaměřte se pouze na "big bosse", jeho vystupování + home video, výmluvy, přístup. Můj názor je ten, že ani člověk vzdělaný si nemusí nechat kálet na hlavu.

Všeobecně z dílů, které jsem viděla já mi nepřipadalo, že spolupracující účinkující někdo ponižoval (vyjma focení v prádle podmalované "hororovou" hudbou, které připadá ponižující mně - holt něco za něco...).

Vaše kamarádka má pravdu v tom, že lidé, které trápí nadváha a nedaří se jim zhubnout potřebují podporu - v mnoha dílech jsem podporu a chválu zaznamenala, ale zaznamenala jsem také účinkující, kteří evidentně CHTĚLI zhubnout, nechat si poradit a rad se drželi.

Televize z toho dělá možná až zbytečné "šou": stoly hrůzy, komentáře, střihy, ale na druhou stranu se jim tam zase mohou přihlásit i takoví lidé, kteří chtějí být jen v TV, předvést se - což jsou typy lidí, které odborník v ordinaci nejspíš nepotká, že?....

0/0
30.5.2011 21:58

Planetweb.cz

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Ano, videla. Prave proto mam nazor, ktery se z nejakeho duvodu porad snazite vyvratit. On se do TV nevybral sam, prave proto, ze jsem videla, co je to zac, pochybuji, ze pri vyberu se neco nedalo poznat.

Ano, slusne vzdelany a vychovany clovek, si na hlavu skutecne kalet nemusi nechat. Ale me to nepiste, ja to vim. Hlavne prave po shlednuti i tohoto dilu musim konstatovat, ze je opravdu rozdil i mezi slusnym clovekem a odborniky v poradu. Proste suma sumarum, se jim hoch opravdu snazil kalet (jak pisete) na hlavu, rekneme, ze si to vybrali za to sve "slusne" chovani, ze cely rok. Nicmene, i s takovym clovekem se da zamest, dokonce i na urovni.

Ta narazka na to, koho v ordinaci potkate a koho ne byla opravdu zbytecna. Kdo tam jde jen kvuli tomu se jen dostat do TV, toho byva velice snadne odhalit. Navic, ne ze by jine nezesmesnovali, to jako cela plejada obeznejsich chtela byt v TV? Neverim. Ale to s tim nema co delat, ja psala o slusnem chovani...

0/0
30.5.2011 23:41

pesimistka7

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Jsem daleka toho vyvracet Vám Váš názor. Pouze Vám můžu zdůvodnit svůj pohled, stejně jako Vy mi zdůvodňujete ten svůj - což je v pořádku.

Pokud "big boss" do pořadu nechtěl, potom nevím proč se tam objevil, vybrali ho (nevím zda to padlo v pořadu, nebo ve videu "co se do pořadu nevešlo") napodruhé - ale vybrali ho z přihlášených, neodchytili ho na ulici a násilím neodvlekli do TV.

Nemusí se Vám líbit, jak odborníci na "borce" reagovali - v pořádku, já si zase myslím, že vzhledem k tomu, co předváděl, k němu byli opravdu velmi slušní.

K ostatním dílům/ neprofesionální chování odborníků, bylo by nejlepší slyšet názor samotných účastníků, je možné, že by Vám někteří dali za pravdu, někteří zase ne - těžko říct.

0/0
31.5.2011 8:59

Planetweb.cz

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

No, k ostatnim dilum. Ani bych nazory jinych neshanela. Kdyz ve velnem case prijdu mezi lidi, a ti se tam takto chovaji. Proste je to konecna:-(

Ja bych proste uvitala kultivovanost, jiste maji paky, pri kterych by dokazali za chovani cloveka vyhodit a nechat ho predesle nataceni zaplatit. Kdyby dali prostor misto shazovani lidi dalsim radam, nemelo by to chybu.

Nakonec, toho odpudiveho hocha nam jako televiznim divaku naservirovala predevsim televize, nikdo jiny.

0/0
2.6.2011 19:08

pesimistka7

Re: Hej Jakub, dobre si sa drzal!

Osobně jsem za tento pořad ráda, ačkoliv jsou věci, které tam "nemusím" (už jsem zmiňovala), ale celkově mi připadá prospěšný, protože jsou tam zmiňovány jak faktory, které k obezitě vedou, psychika - vliv okolí, rodiny, stres, chyby ve stravování, důležitost pohybu a dobré výsledky účinkujících mohou být pro někoho motivací. Ač je to "show" pro mne pozitiva převažují. 

Narážka na to, koho v ordinaci nepodkáte svůj důvod měla, protože dost lidí, kteří jdou za odborníkem by do TV nešla a navíc tam má také nějaké slovo produkce - ne-li hlavní.

0/0
31.5.2011 9:00

Matíka

Nedivím se

Já se mu nedivím, že to celé sabotoval. O panu Havlíčkovi je známo, že je hubený proto, že je nemocný, a paní doktorka Cajthamlová je zase naopak pěkně obtloustlá. Nechápu, jak taková špekatka může kázat o zdravé výživě, vždyť se na ní podívejte. Kdybych já měla nadváhu a snažili se mě poučovat tihle "znalci", asi by se mi je taky nechtělo poslouchat.

Navíc nezapomínejte, že se zveřejnilo jen to, co se televizi a tvůrcům pořadu hodilo - bůhví, co si tam kdo s kým řekl a jak se k němu doopravdy chovali.

Já bych ho prostě neodsuzovala, když to známe jen z té strany, jak nám to naservírovali sami tvůrci pořadu.

0/0
27.5.2011 20:11

base

Re: Nedivím se

Tak mi ale řekněte, proč se tam teda hlásil? Na mě působil jako namachrovanej pitomec.

0/0
27.5.2011 20:14

Džadeita

Re: Nedivím se

Ono stačí se na toho primitiva podívat, jak se chová. Je zajímavé, že ten kdo zhubnout opravdu chtěl, tak zhubnul. Nikdo další problémy (krom jemu podobných co se na to vykašlali) neměl.

0/0
27.5.2011 21:08

kolda39

Re: Nedivím se

Kdo chce zhubnout nepotřebuje ty trouby z toho pořadu. Hlásit se tam neměl to je fakt.

0/0
27.5.2011 21:27

Džadeita

Re: Nedivím se

Trouba jste akorát vy. Naopak, je to jenom dobře když člověk který chce zhubnout vyhledá odborníky.

0/0
28.5.2011 18:57

petrpetrpetrpetr

Re: Nedivím se

Odborníky ano, ale ne v nějakém pochybném televizním pořadu

0/0
31.5.2011 17:42

škovras

Re: Nedivím se

Mládenec několikrát hovořil sám na kameru a vyjadřoval se jako hlupák.  I při rozhovorech se jevil jako primitiv. Působil dojmem, že se chce jen zviditelnit, možná ve snaze stát se moderátorem. Ovšem sprostá slova z něj jen padala. Myslím, že se stal skutečně nezapomenutelným.:-/ Je to jeden z těch týpků, co by potřebovali vojnu jako pr.se drbání.

0/0
27.5.2011 21:35

l.z.s

Re: Nedivím se

Doktorka C. že je obtloustlá? Aha... Nechcete se nám ukázat vy v plavkách, ať se trochu pobavíme?  ;-D ;-D

0/0
28.5.2011 15:35

Kalenprd

Ale jako pobavil jsem se

a o tom zábavný pořady taky jsou ;-D Ovšem při hlubším zamyšlení.. myslím, že ty "slečny, co se mu zde tak dvoří, by po týdenním soužití s ním (nebo jak to nazvat), dali od něj ruce pryč. (a nebo jsou v podstatě velmi podobné) :)

0/0
27.5.2011 19:13

poupatko

to: Jakub

Jsi nevychovane, arogantni, vulgarni nic, Dobre si se ztrapnil a ukazal;-D

0/0
27.5.2011 19:10

Dannyelek

vždyť on je vlastně nešťastný

sám nad sebou, nedokáže si poručit, nedokáže za něčím jít a tak to hrotí na druhou stranu, prostě jsem frajer, koukejte na mě, jak jsem jim to v té televizi natřel. Kdyby mu to všechno bylo jedno, tak se do toho pořadu nehlásí, chtěl uspět, ale nemá na to, místo, aby přiznal barvu, tak machruje, je to způsob, jak se ubránit tomu ponížení, kterému se mu dostalo, už neví, kam se uhnout před tou kamerou, tak to obrátí na druhou stranu, ale ve skutečnosti se stydí jak malej kluk, kterýho chytli v samoobsluze, když si chtěl odnést lízátko bez placení a to je to jediné, čeho je schopen, podle mě je to ztracenej případ, cokoliv v životě, co stojí trochu námahy nedokáže, nezvládne, protože na to prostě nemá, divil bych se, kdyby udělal tu maturitu, na tu se člověk musí aspoň trošku učit, ale to u něj podle mě vůbec nehrozí, radši si otevře lahváče a zapálí cígo, to je příjemnější

0/0
27.5.2011 19:02

Arthur B.

Re: vždyť on je vlastně nešťastný

Přesně, ten by potřeboval jako 1. odborníka na něco jinýho než na výživu...

0/0
27.5.2011 19:22

dorota machalova

Re: vždyť on je vlastně nešťastný

K tomu nelze co dodatR^

0/0
29.5.2011 4:30

momoko

Chlapec by potřeboval

odbornou pomoc psychiatra

0/0
27.5.2011 17:36

obejmi svého censorka za 14,90,-

Re: Chlapec by potřeboval

spíš pedagoga.:-P

0/0
27.5.2011 19:34

Tomas.Kubicek

Chodící reklama na ovar.

;-(

0/0
27.5.2011 17:30







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.