Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se vám líbí reklama s pindulínou? Zeptaly jsme se čtenářek

Dvojsmyslný klip na holicí strojky, kde výstavní slečny demonstrují se sekačkou a nůžkami, kterak lze upravit či zneškodnit nevítané roští, rozdělila národ. Vtipné i trapné, napsaly jste o reklamě, v níž dívky s výrazem panenky barbie tvrdí, že "pravá pindulína není líná".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chadi

Tak blbou reklamu

už jsem teda fakt dlouho neviděla! Je to jak pro osmileté holky. ;-D;-D;-D

0/0
1.6.2011 21:14

menhet

Pročetla jsem diskuzi...

Musím konstatovat, že dohady na téma holit x neholit jsou zbytečné. Myslím si, že záleží pokaždé na daném člověku, co mu vyhovuje.

Rozebírat důvody, jestli víc smrdí podpaží s chlupama nebo bez, to je asi taky zbytečné, doporučuju oboje vyzkoušet a pak si vyberte, co myslíte, že je lepší - mě se osvědčilo bez chlupů.

Na druhou stranu moje "pindulína" by asi do hladka nevydržela, takže dostává jen sestřih a musím říct, že takové řešení je podle mě nejlepší.

0/0
30.5.2011 13:27

drogista

dohladka

Ale co nejhlavnější...milí diskutéři...vám navzdory, či ku pravdě, prodávají se, jsou na trhu už nejmíň půl roku, a pes po nich neštěkl, a najednou to jde. A to ještě nevíte, že pánská

verze tu byla dřív , skoro před rokem. Už se těším na reklamu v pánské verzi, že by čechrám, čechrám praprales...

0/0
26.5.2011 14:47

Hasty1981

Češi potřebují reklamy na hygienu

Jednoduše - nepečují o sebe a smrdí. Projeďte se někdy tramvají. ¨¨;-O!!

0/0
11.5.2011 20:49

Ell

...

Myslím, že je každýho věc, co dělá se svým tělem. Pokud se žena cítí dobře bez chlupů, ať se depiluje. Pokud muž se cítí dobře, ať se holí. Každému se líbí něco jiného. Pokud ale muž má rád zarostlé ženy, neměl by nutit partnerku, aby byla zarostlá, když jí se to příčí. Pokud má žena ráda přirozenost, tak ať si prosím aspoň ty chlupy v podpaží zastřihne a používá deodorant. Protože to, co mi včera stálo nad hlavou v buse, bylo k zblití. Žena, tipuji tak 30-35. Vcelku slušně oděná a čistá. Když ovšem zvedla ruku, aby se chytla, mohli jsme padnout smrady. Ty chlupy jí lezly snad i za ušima. Bylo to naprosto nechutné, odporné, nevím co ještě napsat. Lidi, buďte jaký chcete, ale aspoň o sebe pečujte. Není nic horšího, než když žena a i muž smrdí a obtěžuje tím okolí. A souhlasím s tím, že to, co leze z bikin, je taky děs. Zastřihnout prosím Vás. Není nic horšího, než když člověk přemýšlí, co jsou plavky a co ochlupení přirození. A leze to všude. To je tedy humus.

0/0
9.5.2011 9:35

vengeance666

Re: ...

R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
9.5.2011 13:14

_m-

Re: ...

Máte pravdu, páchnoucí člověk je velmi nepříjemná záležitost - ovšem jak to souvisí s vyholováním? Chcete říct, že kdyby ta paní byla vyholená, že by nepáchla? Vážně? Ten páchnoucí pot by sublimoval a začal vonět  fialkama?

0/0
9.5.2011 13:21

Ell

Re: ...

No nezlob te se na mě, ale pokud jste nikdy nezjistila rozdíl na těle, když jste a nejste oholená, tak nemá smysl se s vámi bavit. Člověk se potí, jasný, víc či míň, každý jinak, v pohodě. Ale když mám přímo pralesní porost v podpaží, tak se ta kůže potí ještě víc. Navíc, když si tohle popatlá antiperspirantem nebo  "nasprejuje", tak to těma chlupama nemůže projít na pokožku a mít účinek. Chlupy se navíc zamastí, zapaří a to smrdí víc, než holá, hladká pokožka. Tohle je snad logické. ... Ale pro nechápavé;-D;-D;-D. Mimochodem, když je člověk do hladka, má tílko a nevím, nakupuje, gestikuluje, prostě  nemá strnule ruce přiražené k tělu, tak se i ochlazuje a tím se tolik nepotí.

0/0
9.5.2011 14:06

vengeance666

Re: ...

R^R^R^R^R^R^R^R^Plne souhlasim!!

0/0
9.5.2011 14:19

_m-

Re: ...

Pokud nekouříš a  neláduješ se  česnekem a syrečkama, tak čerstvý pot prakticky nepáchne. Pokud ona dáma smrděla tak, až jste omdlévali tak se nejspíš 3 dny nemyla.  Totéž se týká toho, že chlupy se zamastí. Že by se chlupy zapařily...... nevím jestli si ochlupení nepleteš se srstí. ale právě ochlupení mimo jiné brání tomu, aby se nám kůže zapařila. Působí i jako termoregulátor. Jistě záleží i na hustotě porostu, tady asi nemůžu být objektivní, protože jsem celý život trpěla posměšky kvůli jeho nedostatku. Ale objektivně - Páchnou nemyté nohy, nečištěné zuby, kůže nasáklá šedesátkou startek. Ale holením se tohle dá ovlivnit tak asi z 1/2 procenta.

0/0
9.5.2011 15:36

vengeance666

Re: ...

Ja mam rad ten slovni obrat cerstvy pot, to me opravdu pobavilo;-D. Ja zapomnel, ze cerstvy pot je nepachnouci proti necertsvemu potu. Ale je to pravda, co je cerstve to je svezi.;-D

0/0
9.5.2011 17:57

_m-

Re: ...

To jsem ráda,že se ti to líbí. A kupodivu to je i pravda - potvrdí ti to třeba i lékaři, kteří musí vyšetřovat pacienty i v létě - bezpečně poznají kdo se potí hodinu a kdočtvrtej den bez mytí :-P

0/0
9.5.2011 21:45

TI59

Re: ...

Pokud s osprchuješ ráno a večer, pak nemůžeš mít problém ani s chloupky. A pokud jej přesto máš, nechoď do drogerie, ale navštiv lékaře ...

0/0
9.5.2011 16:59

vengeance666

Re:.............

1. Kdyz jste ciste vyholeny, tak deodorant nebo anti-persmirant muze byt aplikovan primo na kuzy. Takze muze lepe fungovat 2. Chlupy stejne jako vlasy zadrzuji vodu, takze je ohodne tezsi "uschnout od potu". Takze jste mokry, ikdyz uz se nepotite. 3. Chlupy napomahaji zadrzovat pot a bakterie snazeji a ty pak vytvareji prekrasne vune, jake mohl ten pan ci pani citit v autobuse. 4.Pokud si dobre pamatuji, tak jedna z funkci telesneho ochlupeni je zadrzovat lidske teplo. Takze teplo+pot=smradecek. Ja si nemyslim, ze za vsim stoji nadnarodni holici korporace, kterym nam ubohym nemyslicim lidi vymyva mozek, aby jsme si tri krat tydne kupovali novy holici strojek. Protoze v holicich strojkach a deodorantech jsou miliardove vyvary. Nikdo zatim nerekl, ze nejjednodussim duvodem proc se toto rozsirilo je, ze to proste funguje.

0/0
9.5.2011 14:18

anavea

Re: Re:.............

A jak s tím jde dohromady to, že dokonale všude vyholená žena si klidně na hlavě nechá nehygienické chlupy třeba i několik desítek centimetrů dlouhé? Ve kterých se těch bakterií a vlhkosti a všeho zadrží daleko víc!

0/0
10.5.2011 18:25

Ell

Re: Re:.............

Koukněte se na nějaký dokument a zjistíte, že chlupy v podpaží, na těle, vlasy a chlupy na nohou jsou rozdílné. Mají jinou stavbu. Vlasy, když si taky nebudete mýt, budou smrdet. Navíc, vlasy na hlavě vám permanentně ofoukává vítr, takže se ochlazují a nejsou tak "uzavřené" jako ty v podpaží. Navíc zrovna mezi těmito je docela velký rozdíl. Vlasy mají prostě jinou strukturu. Srovnáváte jablka a hruška.

0/0
10.5.2011 18:34

anavea

Re: Re:.............

Strukturu možná jinou mají, ale ofoukávající vítr těch bacilů moc neodfoukne. (Spíš naopak se tam usadí i ty, které by se do uzavřeného podpaží jen tak nedostaly.) Ty argumenty o nehygieně chlupů jsou prostě mimo... Někomu se to tak či onak víc líbí, proč ne. Ale hygienické není holení ani náhodou.

0/0
10.5.2011 23:52

dscs

tlak na husy

tlak spolecnosit, ktera nuti dospele zeny, aby si vyholovaly to, co je dela zenami, a zase se o neco vic epriblizili pedofilnim predstavem o divkach pred pubertou. desi me, ze je to dnes vlastne standard

jak tak koukam na ty reakce, tak mnoho devcat tomuto nesmyslu podlehlo. proc je des, ze nekdo vypada prirozene? kdyz bude in rvat ci holit si vlasy misto chlup, budou to ihned delat? asi ano, a jeste za to dobre zaplati, a pak budou rika,t jak desne a vlatsne jiste i nehygienicke je mit normalni vlasy. neivm, co ma spolecneho s LENOSTI zbavovat se pohlavni dospelosti

0/0
9.5.2011 1:08

brblovka

Pindulína

Pindulína je vypatlaná husa, která ze svého vzhledu udělala fanatickou náboženskou ideologii. Není přece důležité,jak vypadám, ale jaký jsem člověk!

0/0
8.5.2011 15:24

dscs

Re: Pindulína

bohuzel pro mnohe je tomu dnes naopak, brrr

0/0
9.5.2011 1:09

TI59

Stala se z toho IDEOLOGIE

Najít nepřítele, veřejně ho zesměšnit a poukázat na jeho nebezpečnost, a poté proti němu bojovat všemi dostupnými vyhlazovacími prostředky ...

V tomto případě jste našli "odporné křoví a houští", které je příčinou mnoha neduhů lidského těla a vztahů, propagandou jste o tom přesvědčili masy, a nalezli jste i řešení v podobě trvalé likvidace ....

0/0
8.5.2011 10:01

hrcprcsalala

Vengeance je buď homosexuál

(tomu neveřím, ti jsou u nás tolerantní) anebo úplně vymaštěnej týpek.

K reklamě: ještě nikdo neokomentoval, že je s podivem, že jde o anglickou reklamu? Pečlivě zastřižená je totiž francouzská zahrada -naproti tomu anglická zahrada se vyznačuje bujným a nespoutaným vzrůstem. Každý si může vybrat to svoje.

0/0
8.5.2011 0:02

vengeance666

Re: Vengeance je buď homosexuál

R^;-D Diky za osvetu. Ja jsem tak vymasteny, ze nevim jaky je rozdil mezi anglickou a francouzskou zahradou. Doufam, ze se citite lepe, kdyz jste nam homosexualnim vymastencum to tak pekne a vtipne vysvetlil. Pointa ty reklamy je, ze uplna nebo castecna udrzba klina se stala standartni a nedilnou soucasti moderni zeny a ze je tu holici strojek, ktery je primo na to disajnovany.

0/0
8.5.2011 2:42

vengeance666

Generacni konflikt, ktery muze skoncit jenom vymrenim bobru!

Pro vsechny Vas panove dole. Tohle je generacni konflikt, at se Vam to libi nebo nelibi bude vice a vice peknych upravenych nebo vyholenych damskych klinu a Vy s tim nic nezmuzete. Pro Vas panove, kteri kdyz vidi peknou vyholenou zenu a prvni co Vam prijde na mysl je mala holcicka, tak Vam bych doporucoval navstivit odbornou lekarskou pomoc. Pro Vas panove, kdyz vidite peknou vyholenou zenu, a nemate zadnou reakci, tak byste taky meli navstivit odbornou lekarskou pomoc, protoze asi trpite erektilni dysfunkci nebo mate jinou sexualni orientaci nez heterosexualni. Je to generacni konflikt. Kdyz jsem se zeptal meho zenateho kolegy jestli by si nechtel zadovadet s peknym bobrem, tak se zhrozil a prohlasil:"Jeste aby me tam poletovaly mouchy." Davam rok maximalne dva a zarostle zenske budou delegovany na porno strankach do kategorie FETIS.;-D

0/0
7.5.2011 17:43

dscs

Re: Generacni konflikt, ktery muze skoncit jenom vymrenim bobru!

bohuzel, udelat z normalnosti fetis a nutit i muze, aby obdivovali neprirozenou, nepeknou vec, takova je dnesni doba, apson pro nektere, prijde mi to ale hruzne

0/0
9.5.2011 1:10

o vaše názory nestojíme

Chudák kočka!

0/0
7.5.2011 5:55

PájaZítra

názor chlapa, snad normálního a nezblblýho modníma trendama

Helejte se, je mi už 43 a něco erotiky už mám v životě za sebou, včetně 6 letýho manželství. Rozvedeno mě bylo před více jak 5 lety a od tý doby jsem bez partnerky (teď navíc jsem už 2 roky bez práce a bez příjmu, to pro hledání baby není zrovna dobrá kombinace).

Však manželka ani všechny ženský před ní se naštěstí nevyholovaly!!! Nejsem na zajíčky, přitahují mě ženský přiměřený mýmu věku, takže dneska preferuju rozmezí tak mezi 35-45 lety, žádný dvacítky. ALE - pokud bych dneska začal s nějakou vztah, tak až by přišla řada na postel a tam by se ukázalo, že dotyčná má voškubanýho kačera, z mojí strany by prostě nic nebylo!

PROČ? Protože prostě NEJSEM pedofil!!! Nezlobte se na mě, ale vyholená pipina u mě evokuje nezletilost, ba přímo předpubertálnost. Ženským (a nejen jim) do klína prostě nějaký ty chlupy patří. Nejsem proti úpravě toho, co "vylejzá z plavek", ale úplný vyholení, to prostě NE!!! Dokonce i chloupky na nohách jsou erotičtější, než lýtka hladký jak dětská prdýlka...

0/0
6.5.2011 16:51

Jiljí

Re: názor chlapa, snad normálního a nezblblýho modníma trendama

Přesně tak... R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
6.5.2011 16:58

TI59

Re: názor chlapa, snad normálního a nezblblýho modníma trendama

Naprostý souhlas .....  R^R^R^R^

0/0
6.5.2011 18:31

vengeance666

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

Jenom bych Vam dal jednu radu. Kdyz se nejde s dobou tak se stagnuje. Kdyz se stagnuje tak se zaostava za zbytkem sveta a zbytkem populace. Kdyz se zaostava za zbytkem populace a sveta, tak Vas ty mladsi dravejsi prevalcuji a na Vas nezbyde ani propadliste dejin. Me to zni jako paprdovstvi. Chlap ve 43-ti letech by mel byt na vrcholu svych sil a dravosti. Mimo manzelky by mel mit i mladou milenku. Vsechno vyholeny neni pedofilie, ale umoznuje vychutnat vsechny krasy a detaily zenskyho tela. A navic, kdyz clovek nedba na udrzbu vlastniho tela - jak sport, posilovna, vyholovani ci oblikani - tak to neco vypovida o jeho vnitrnim stavu a ten se muze odrazet jak v partnerskem vztahu tak i v pracovnim. Proc by mela zenska zustat s nejakym chlapem, ktery ma pivni pupek, smrdej mu nohy a paprdovati. Chce to dravost do zivota, protoze po tomhle zensky i zamestnavatele koukaji. Kdo zije minulosti a nejde s dobou, tak ten si muze rovnou hodit masly, protoze je stejne dusevne mrtvy.

0/0
6.5.2011 20:20

TI59

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

Můžeš mi vysvětlit, jaký pokrok spočívá v tom, že si ji ženská vyholí? Jako že se prodá víc holících strojků a stát vybere víc na  daních? .... Anebo sis jen pomíchal jablka a hrušky? ...

0/0
6.5.2011 21:25

vengeance666

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

Takze predpokladam, ze nepouzivate ani deodorant a jine hygienicke prostredky. Takze tedka chapu, proc rikaji, ze v ceskych autobusech je takovy smrad, ze tam museji davat aromaticke vune, aby lidi nepadli na hubu. Hadam, ze mate rad peknou babu s knirkem pod nosem, peknym houstim v podpazi, chlupatyma nohama a poradnym kocicakem. To pak bych mohl klidne soulozit s opici. Ja mam zasadu, ze nespim s nicim, co je vic chlupatejsi nez ja. My lide, cim dal tim vice a vice ztracime prirozene ochlupeni, protoze ho uz nepotrebujeme. Podle antropologickych a evolucnich teorii drive nebo pozdeji lide ztrati i to minimum prirozeneho ochlupeni v castech, kde to nepotrebujeme. Takze nemuze byt prekvapeni, ze mladsi generace povazuji zarostly klin nebo chlupata zada za nechutne. Vetsina mych partnerek byla uplne nebo castecne upravena. I oni ocenili, i castecnou upravu i u me, protoze se nemuseli pri oralnim sexu davit chlupy. Navic se zvysuje citlivost. Mel by jste to zkusit.

0/0
6.5.2011 22:26

TI59

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

A teď si představ ty evoluční teoretiku, že člověk může být zarostlý, a přesto naprosto čistý a čistotný. Ale to ti už v reklamě neřeknou. A jestli je něco nechutné, tak to je když někdo někomu cpe svůj názor za každou cenu.

0/0
6.5.2011 23:30

vengeance666

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

Tak mi ho prestante cpat. RvJa jenom rikam, co jsem cetl na iDnes, ze cesky autobusy nevoni. Pro me za me, muze te byt zarostly jako orangutan, ja jse jde pro zmenu vyholit. Akorat by me zajimalo, kolik z tech finalistek na Xmanu ma poradnyho kocicaka mezi... , ale i v podpazi. ;-D Kazdy podle svyho gusta.

0/0
6.5.2011 23:41

TI59

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

Ty musíš mít těžký život, když své názory řídíš podle toho, co píšou na IDNES ....

0/0
7.5.2011 8:37

_m-

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

A už je to tu zas !!!!!!!! Hygiena = vyholování + deodoranty. Tuhle hovadinu do nás lejou kosmetické firmy a spousta lidí jim to baští.

Vyholování nemá s hygienou nic společného pokud ovšem ve tvé blízkosti nežijí blechy, vši a jiné breberky. Vyholování je pouze estetická záležitost a řekněme (nenapadá mě správný výraz) záležitost sexuální. Někomu se to líbí, někdo se tváří, že se mu to líbí, aby nebyl k smíchu a někomu se to nelíbí a nebojí se to říct. Nedávno byl v televizi film pro pamětníky "Svatební cesta do Jiljí" s Abrhámem a Šafránkovou a Abrhám tam vystavoval svou chlupatou hruď - ještě že jste to neviděl, asi byste se pozvracel. Krásnej chlap!

0/0
7.5.2011 10:41

Jiljí

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

R^

0/0
7.5.2011 14:22

dscs

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

mne se vyholovani NELIBi a nebojim se to rict. snad jeste snesu vyholeneho muze, pokud ho bavi si chlupy odstranit, asi ze to nevypada tka detsky, nebo proste to neni tka osklive. jinak se mi to nelibi. trendy sleduji, presto se nemusim slepe ridit tim, co mi nadiktuje nejake pologramotne pako z modniho prumyslu

0/0
9.5.2011 1:14

Jiljí

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

Je mi už  téměř 56,ale při orálním sexu (a bylo jich dost) nikdy nenastalo dávení z chlupů....a to nikdo nebyl oholen!!Dnešní reklamy vás přesvědčí,že zkrátka chlupy jsou out,aby byly kšefty...škoda,že to nechcete pochopit Rv Neumím si představit idol mnoha žen Sandokana,že by si oholil svá chlupatá prsa a tak dále... ale samozřejmě chápu,že změna je život a každý ať si fandí čemu chce..Buďme hlavně v pohodě :-) i chlupatí i holé pindi ;-D

0/0
7.5.2011 12:25

TI59

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

R^

0/0
7.5.2011 21:21

brblovka

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

Jako ženská vám můžu říct, že se mi hnusí vyholení chlapi. Je pro mě maximálně sexy,když má muž zarostlou hruď, přiměřené ochlupení může být i u ženy sexy. Je spousta žen, které se kvůli zdravotním problémům prostě holit ani nesmí! K těm problémům patří např. obyčejné varixy - není vhodné nohy holit, chemicky depilovat, na vosk a podobné drasťárny ani pomyšlení.

0/0
8.5.2011 15:37

dscs

Re: názor chlapa, snad normálního a jdouciho s dobou

"nedbat" na "udrzbu" pro ma znamena nemyt se, mit roztrepene nehty, mastne vlasy, neciste zuby a tak. holeni prirozenyhc chloupku neni dbani o sebe, ale poslouchani pedofilnic trendaru a jejich obdivovatelek

0/0
9.5.2011 1:12

dscs

Re: názor chlapa, snad normálního a nezblblýho modníma trendama

HURA normalni mjzi jeste existuji. nechce kazdy male dite (a neni kazda zena tak zhloupla, aby se nechala natlacit do toho nesmyslneho "hnuti" za zdetsteni zen)

0/0
9.5.2011 1:11

elceb

Re: názor chlapa, snad normálního a nezblblýho modníma trendama

Už jenom začátek příspěvku mě dostal, začínat něco helejte, je "prostě úžas". Mě je 49 let a myslím, že už mám něco za sebou, ale teprve nedávno jsem poznal, že nejenou když je žena vyholená, ale i chlap když je vyholený na patřičných místech, tak prožitek při sexu je mnohem intenzivnější.

0/0
10.5.2011 18:12

virginia

Ať si má každý porost jaký chce,

ale já vidím problém v tom, že jsem z té reklamy nepochopila, co je to za výrobek. Nikde tam není jasně popsáno, ukázáno, zda je to holítko, zastřihovač, na baterie, výměnné hlavice atp. ..... . Jako ano, splnilo to účel, všimla jsem si té reklamy, ovšem po obsahové stránce je tam lautr ...hvono

0/0
6.5.2011 14:28

pajdulka

Re: Ať si má každý porost jaký chce,

slečna otevře skříňku a vytáhne holící strojek - na náhradní hlavice... Jen je škoda, že tam není aspoň logo firmy :-/

Ale jinak velmi vtipné ;-D

0/0
6.5.2011 19:47

TI59

Co je špatného na nevyholené?

Pouze to, že dealeři holících strojků nemají kšeft ...

0/0
6.5.2011 14:16

aj_karamba

Dost nepovedené

Celé mi to připomíná reklamu na doplňky pro panenku, jako třeba zastřihovač. Nakonec nejmenší jsou dobrá cílová skupina, na panence se to naučí, a jako starším jim to nebude dělat problémy.

0/0
6.5.2011 13:45

Tutankamon

asiatka sedi

Nejvic mi sedi v te reklame ta asiatka Evelyn Lin. Znama pornohviezda, ktera podle toho co jsem videl pindulinu fakt pouziva :) :) :)

0/0
6.5.2011 13:28

vydra mořská

Já jsem se zasmála, je to hodně odlehčená reklama.

Nicméně v dnešní době nosí křoví snad málokdo ;-D

0/0
6.5.2011 11:09







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.