Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh Nely: Dohání mě pornominulost. Co řekne přítel?

Před pár lety jsme s kamarádkou ve Španělsku na brigádě nafotily velmi choulostivé fotky. Byly jsme tenkrát opilé a fotograf slíbil, že nespatří světlo světa. Teď však visí na internetu a já se bojím, že je objeví můj přítel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

spiq

A kde je odkaz?

0/0
25.4.2011 21:03

DanSed

Já bych to viděl takto:

Buď má rád slečnu jako člověka a pak by mu to nemělo zase tak vadit. Pokud nemá rád slečnu jako člověka, ale svou ctnostnou souputnici, pak změnou ze ctnostné souputnice na chlípnou poběhlici (v jeho očích) se radikálně promění jeho vztah k člověku. Bude to pro něj někdo jiný, koho nezná a nemiluje, který mu navíc zničil jeho lásku k ctnostné souputnici. Ale chlap je homo ješitus, takže bych doporučoval mu to trochu usnadnit. Prostě vynechat podrobnosti, vynechat fakt, že slečna ví, že to je na netu, ale povyprávět o všem, co se ve Španělích dělo, jak se tam slečna vybouřila a že je to krásná vzpomínka. Jen že doufá, že se to nikde neobjeví. Takhle se s tím chlap lépe vyrovná a po případném provalení se snadněji postaví na obranu své slečny proti tomu, kdo privátní fotky zneužil.

0/0
19.4.2011 20:04

špekoun

Re: Já bych to viděl takto:

Tak to je nesmysl. To je totéž jako mu rovnou říct, že točila péčko. A říct by mu to měla protože na to stejně dřív nebo později přijde. Když mu to neřekne a provalí se to je to důvod k rozchodu. Když mu to řekne je to taky důvod k rozchodu. To si holt měla ohlídat dřív.

0/0
19.4.2011 21:41

DanSed

Re: Já bych to viděl takto:

Chlap spíš snese, když se mu o tom jenom poví a nevidí to, zvlášť když se to týká minulosti. A ve druhé fázi lépe snese, když to uvidí, ale už o tom předem věděl. Navíc ta holka neudělala nic tak špatnýho, spousta lidí si dělá hambatý fotky, ale ne každý je takový prase, aby to zveřejňoval.

0/0
20.4.2011 8:51

špekoun

Re: Já bych to viděl takto:

Ale udělala. Točit péčko s bůhví kym nebo si doma udělat pár fotek s přítelem je celkem rozdíl hele;-D

0/0
26.4.2011 9:15

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

No chybí mi možnost

říct to "na začátku vztahu" tedy před objevem fotek na internetu....buď to říci hend a mít klid, byť za cenu jistých nepříjemností, nebo doufat, že to přítel nenajde a pokud ano, jít s pravdou ven...vymýšlet nějaké lži okolo toho by se mohlo vymstít...

0/0
18.4.2011 22:39

špekoun

Re: No chybí mi možnost

Raději nedoufat a jít s barvou ven. Dřív nebo později na to přijde sám nebo dostane tip.

0/0
19.4.2011 21:42

DrPrHrBr

A odkaz na video by nebyl?

Posoudím, jestli má cenu se s tím trápit...

0/0
18.4.2011 19:53

_xprim01_

Re: A odkaz na video by nebyl?

To je ten správný přístup, no mě by stačily fotky.

0/0
18.4.2011 22:24

seadoo

pohled z druhe strany...

kdyz se tady tak vsichni navazej a radej, sdilnu s vami moji lehouckou zkusenost... potkal jsem divku, ktera ma ve sve minulosti nejen nejakou provokativni fotecku po sklence vina:))) ale je tak skvela, ze kdybych mel myslet na to, zda by to mohlo nejak ovlivnit me smysleni o ni, pak rikam jednozdacne ne... myslim, ze pokud milujes, neni co resit :)))

0/0
18.4.2011 19:02

mmachtri

Re: pohled z druhe strany...

R^

0/0
18.4.2011 19:03

Kvatan

Re: pohled z druhe strany...

no prave pokud milujes a ridis se city, tak proste prehlizis spoustu chyb a nepouzivas mozek, aby te ta tvoje divenka za par let nevypekla ;-D naivnich blbcu jsou mraky

0/0
18.4.2011 20:03

seadoo

Re: pohled z druhe strany...

ted ses jak naivni blbec prave predvedl, takze si davas za pravdu ;-D;-D

0/0
26.4.2011 18:51

Sarulinka

No jo....

Jasne, ze se mu mas holka priznat, ale pocitej s tim, ze to asi nerozdycha. Ja byt on, tak to take asi nezvladnu. Ale tajit mu to, to neni dobre, to si chlapik nezaslouzi.

0/0
18.4.2011 18:21

lrkfa

Proč se stydí za své tělo a za svou práci.

;-D;-D;-D

0/0
18.4.2011 17:27

špekoun

Re: Proč se stydí za své tělo a za svou práci.

;-DR^

0/0
18.4.2011 18:15

Kozel_

Hlavně klid

Ne že bych porno chtěl propagovat. Holky z branže se ale slušně uplatní i mimo, nejlépe jako televizní moderátorky. Naoko možná někdy se zahudruje, ale tyhle slečny mají pro televize větší cenu než běžné dívky.

Eva Decastello dokazuje, že taková žena nemá problém se vdát, svatba pochopitelně v kostele, aby to bylo řádně před Bohem. Ano, některým partnerům minulost vadit může, ale hodně partnerům to je jedno.

0/0
18.4.2011 16:28

Hroznej.puberťák

Re: Hlavně klid

To ale není příliš reprezentativní příklad, spíš vyjímka. Kolik jich je takových, co se dostanou mezi "celebrity" a je to součástí jejich image? Pár. Partner Evy Decastello o tom předem věděl, co má za sebou, bylo to její součástí. Co věděl imaginární partner z tohoto příběhu? Kulový. A co je největší starostí této neúspěšné "pornohvězdy" z příběhu? Aby mu to co nejlíp zatloukla. Docela rozdíl, že? A schválně, kterých je takových víc, těch, které si na pornofilmech vystaví kariéru moderátorky a vdají se za pytel peněz, nebo těch, co si nesoudně "snadno" vydělají pornofilmem nebo prostitucí (a u toho se pošklebují ostatním, jak jsou "socky" a vydělají si 10x míň), aby se pak o pár let později klepaly strachy o to, aby se to na ně náhodou neprovalilo? Jak se říká, každý svého štěstí strůjcem, ale je příznačné, jak se to ty, co zvolily blbě, snažej přelhat a přečůrat.

0/0
18.4.2011 21:01

Kozel_

Zase smyšlený modelový případ

Pamatuji z doby socialismu, pán na služební cestě si v Rakousku koupil pornočasopis a tam našel obrázky svojí ženy. Okamžitě se rozvedl. Z mého pohledu není zásadní rozdíl mezi konzumentem pornografie a někým, kdo to vyrábí.

Jinak lidé se lety trochu mění, nemyslím, že z každé fotky je dotyčná poznatelná. U žen stačí změnit např. barvu a střih vlasů. Existují lidé, kteří si jsou podobní a určit, že jde o někoho s naprostou jistotou jde jen někdy, myslím v menším množství případů.

Je divné, že řada mužů s tím nemá problém, když je manželka nebo partnerka nachytá, jak si dělají dobře u porna. Dosti žen to toleruje, opačná tolerance ale jaksi není, jak článek se snaží nastínit.

0/0
18.4.2011 16:19

on3.

Re: Zase smyšlený modelový případ

kdybych nachytal partnerku o porna, tak je to OK, ale kdyby v nem hrala, tak je to spis KO.

0/0
18.4.2011 16:21

Hroznej.puberťák

Re: Zase smyšlený modelový případ

Tak nějak.

0/0
18.4.2011 16:27

Cephaelis

Re: Zase smyšlený modelový případ

Ta myšlenka byla asi trochu jiná...  a já s ní souhlasím. Muži se rádi koukají na porno, ale zeptejme se sami sebe - kdo v něm hraje?  Zdaleka to nejsou jen profi pornohvězdy. Jsou to holky, jakých je kolem nás spousta. Jsou to něčí přítelkyně, možná i manželky. A v tom je to pokrytectví. Konzumovat a poptávat porno, ale ohrnout nos nad tím, že by v něm měla účinkovat zrovna ta jeho. Princip - rád se kouknu, ale ať si ji vezme nějaký jiný idiot,  čímsi zavání.

0/0
18.4.2011 16:51

netykavka

Re: Zase smyšlený modelový případ

jj, presne o tom jsem psala, vysvetlete to prosim panovi nad vami, ja uz nemam silu :-)

0/0
18.4.2011 17:53

Hroznej.puberťák

Re: Zase smyšlený modelový případ

Čímpak? Už jsem psal, já nekomentuju samotné porno, já komentuju hodnotový žebříček oné slepice, která si nedovedla vydělat jinak než roztažením nohou, a nebyla schopná se ani uskrovnit úměrně svým normálním výdělkům, prostě nechat se natočit u píchání byla ta nejjednodušší cesta (nabídka, která "nešla" odmítnout). TOHLE je gró problému, TOHLE je důvod, proč když si někdo něco takového vezme, je idiot. Protože tohle v té ženské zůstane, jednoduché zlatokopectví nejsnažší cestou, a rozhodně se na takovou nedá spoléhat coby na partnerku, protože taková toho druhého v sebemenším problému hodí přes palubu a přisaje se na jiného. Ono to pravda neplatí zdaleka jen v tomhle, ale tohle je naprosto krásný a ilustrativní příklad. Už jsem to tu psal asi stokrát, holt řada lidí to pochopila, jednoduchá rádobymedička níže holt asi ne, možná se tím dokonce i sama živí, když tak potrefeně kdáká.

0/0
18.4.2011 20:50

TristanTzara

Re: Zase smyšlený modelový případ

Souhlas R^

0/0
18.4.2011 21:30

netykavka

at uz je ten pribeh fiktivni nebo ne,

je zrejme, ze se soudci se tady roztrhl pytel. kluci, myslim ze kdokoliv z vas, kdo pravidelne s radosti kouka na pornofilmy nebo fotky podobneho charakteru, by mel radeji mlcet. kdyz vam tak strasne vadej slapoty, proc vam pri pohledu na ne tecou sliny a stoji pero? a kolik z vas pri prilezitosti zasoulozit si s holkou, ktera da okamzite a bez kecu zaradilo zpatecku a reklo "ne, diky, zenske, kere jsou snadno k mani, se mi hnusi, sorry ale pro me ses obycejna slapka"? kadite si do vlastniho hnizda, vazeni. jako ono je to sice hezka myslenka, vzit si sikovnou hospodynku s dobrou povesti a lehke zeny resit jen bokem, ale takhle to nefunguje. jednou se vsechno provali a vrati se dvojnasob; aby ste se pak nedivili.

0/0
18.4.2011 15:56

Hroznej.puberťák

Re: at uz je ten pribeh fiktivni nebo ne,

Gratuluji, zmatlat dohromady tolik myšlenek tak, aby jó neměly hlavu ani patu, to snad neumí ani redakce Ony ;-D

0/0
18.4.2011 16:01

netykavka

Re: at uz je ten pribeh fiktivni nebo ne,

joo, vas si pamatuju, ten pseudohrdina, kerej tady obhajoval roli otce pri porodu ;-D;-D;-D nj, chapu ze vam veci dochadzi krapet pomaleji, pro nektere rodice je priznacne, ze jejich IQ se zcela nenasilne a prirozene dostane na uroven jejich kojence a pak je to uz tezke spravit ;-)

0/0
18.4.2011 16:21

Hroznej.puberťák

Re: at uz je ten pribeh fiktivni nebo ne,

Inu, když nějaká vypatlanda nedokáže sesmolit text tak, aby měl hlavu, patu a nějakou myšlenku, těžko na tom něco chápat. Ale na druhou stranu to nepřekvapí, to, jak neuvěřitelně jednoduchou a vymytou hlavičku máš už jsi předvedla jinde, co holt čekat jiného...

0/0
18.4.2011 16:26

netykavka

Re: at uz je ten pribeh fiktivni nebo ne,

ajeje, kdyz dojdou argumenty, tak seda kura mozkova typickeho cecha zna uz jenom nadavky a "radoby drze" trapne tykani, ze? zvlastni to chlap, nejenom ze zapalene diskutuje na zenskem portalu ale jeste ho to i dokaze vytocit. vy ste se asi mel narodit s delohou, kdyz to tak vsechno strasne prozivate. asi vam fakt chybi autenticky zazitek z porodu, to by vas mozna uklidnilo. vratte se prosim do diskuzi o bryndaccich a prdikach, k tomu alespon mate co rict, tatko R^

0/0
18.4.2011 17:53

vindalooo

Re: at uz je ten pribeh fiktivni nebo ne,

no nevim, s nadavkama a shazovanim jste v tomhle pripade zacala vy.. a vytykat nekomu jiny nazor? a ze se ho neboji projevit? pubertak nad vami tentokrat jasne vitezi na body... s vama se totiz normalne diskutovat evidentne neda... Ale jinak vas naprosto chapu, zrejme mate k tomuto tematu taky co rict z vlastni zkusenosti, jen ten nick mi teda k tomu nejak nesedi... ;-D Ale strach to musi bejt velkej, co? Ze na to starej prijde a nebude to mit hozeny zrovna tak, jak se tady snazite prezentovat? Nebude mit ten "spravnej nazor na porno"? ;-D

0/0
18.4.2011 19:22

netykavka

Re: at uz je ten pribeh fiktivni nebo ne,

vas to fakt jeste bavi? i kdybych nake fotky ci videa na netu mela (ze zasady zadne nedelam, protoze potencialne tam muze skoncit kterakoliv/kterekoliv - uz jsem kvuli tomu byla v jedne diskuzi oznacena za sucharku, ktere se pry osklivi vlastni telo a proto se nechce fotit nahata), tak bych o tom urcite partnerovi rekla. at vi, do ceho jde. bud je ten vztah uprimny nebo ne, zadne "mezi" neexistuje. kazdopadne bych radeji nikoho takoveho neodsuzovala; nikdy nevite, co je to za cloveka a co ho k tomu privedlo. nikdo netvrdi, ze si takovou zenu mate vybrat za manzelku nebo se o ni vubec zajimat. ale nac se tvarit jako nejvetsi svetec, kdyz je jasne, ze se obcas taky podivate? kdyby to bylo fakt tak hnusne a nechutne, nikdo by se na to nekoukal. a dedukovat na zaklade v opilosti porizenych fotek, jaka je to partnerka...jako kdyby ste v zivote sam nikdy neselhal...

0/0
18.4.2011 23:10

TristanTzara

Re: at uz je ten pribeh fiktivni nebo ne,

Vy znáte nějakýho dospělýho chlapa, kterýmu při pohledu na šlápotu "tečou sliny a stojí pero" ? ;-D

Proboha, s kym se to stýkáte?

0/0
18.4.2011 19:58

netykavka

Re: at uz je ten pribeh fiktivni nebo ne,

dospeleho chlapa??? a ti jsou kde prosim vas??? ;-D dyt to je v dnesni dobe uz davno oxymoron :-)

0/0
18.4.2011 23:12

Rubik1

Re: at uz je ten pribeh fiktivni nebo ne,

Děkujeme za vševysvětlující odpověď na položenou otázku.

0/0
20.4.2011 1:54

Ladino

Jednou stetka

navzdy steka ;-D Za blbost se plati...

0/0
18.4.2011 14:35

SYETEY-KOTZOUR

Re: Jednou stetka

na druhou stranu, když zvednou úroky z hypotéky, nemusí rodina propadat panice.....vyšlou mamku do ulic;-D

Takže bych řekl, že její tržní cena bude hodně závislá na tom, kolik jí zbývá do odkvětu.;-D

0/0
18.4.2011 15:43

Hroznej.puberťák

Re: Jednou stetka

Obávám se, že v tu chvíli už bude její tržní cena spíš záporná, za likvidaci příliš vysloužilých aut se už taky musí platit :-P

0/0
18.4.2011 16:03

SYETEY-KOTZOUR

Re: Jednou stetka

no jo, ale kde na takovou hajtru hledat zběrný dvůr?;-D

0/0
18.4.2011 16:51

SYETEY-KOTZOUR

Re: Jednou stetka

S

0/0
18.4.2011 16:51

Hroznej.puberťák

Jinak tedy

... abyte si nemysleli, že jsem nějakej moc cimprlich, tak auta mi ojetý nevaděj ;-)

0/0
18.4.2011 14:17

Lobo - krotitel nanotermitů

Mohlo by to být horší

Taky se mohla živit třeba jako asistentka poslance...

0/0
18.4.2011 13:55

pali.č

-

Pokud je to opravdový muž, tak bude jedině rád R^

0/0
18.4.2011 13:49

PtaaakOhniiivak

Hm

Dalsi ze serie clanku .. "Nevime cim to tu zaplacnout, tak si vymyslime nejakou kravinu". Konkretne timhle, asi v zemi kde se pulka naroda zivi prostituci v nejakem slova smyslu, nikoho nesokujete ..

0/0
18.4.2011 13:12

Necroman

O co jde

jezis a o co jde? ukaze fotky priteli, spolecne se nad tim zasmejou a zivot jde dal. to jsou mi problemy 8-o

0/0
18.4.2011 12:48

Kvatan

Re: O co jde

jasne, ze me za pritelkyni takovou sl..., asi nikomu vadit nebude, kazdej je jak ty a je mu jedno co za charakter je ta jeho RvRv

0/0
18.4.2011 12:55

marteN...cI_I

Re: O co jde

No, všichni asi nebudou tak "pokrokoví", jako jsi ty.

0/0
18.4.2011 13:10

roedor

Re: O co jde

vzhledem ke koncentraci Češek a Slovenek mezi pornoherečkami bych tohle jako tragédii taky nebrala.

0/0
18.4.2011 14:13

Rubik1

Re: O co jde

Cikánek je tu také velká koncentrace a přesto je odlišujeme od ostatních žen.

0/0
20.4.2011 1:57

Dvořák pravdu nesnáší

Kde je odkaz na ty fotky?

!!!!!!

0/0
18.4.2011 12:39







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.