Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šokující zpráva pro záletníky: ženy to s nevěrou umí lépe

Pozdní příchody domů, rtěnka na límečku košile, nepříjemná vůně sladkého parfému. Nemusíme mít zrovna detektivní kancelář, abychom zjistily, že v našem vztahu není něco v pořádku. O mužích v tomto směru koluje nejedno klišé, vědci však přinášejí překvapivou informaci: skutečnými hvězdami nevěry jsou ženy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lofy

Koukám,že jsem neprohloupil !!!

 Občas sem mrknu abych zjistil,jestli zu není zas nějaká sranda a ona docela jo. Hlavně ten článek !- ježíš to jsou kecy-. Jen tak namátkou ty čísla z výzkumu :" 20% mužů a 15% žen má zkušenost s nevěrou ! " ......Nevím jak je to u límečkú v americe  ale já,co znám chlapy a že jich znám spoustu a dobře,tak tady se ta zkušenost s nevěrou bude podle mýho odhadu motat někde kolem 90% a víc a u žen si troufám tvrdit,že to bode víc než půlka a je myslim úplně jedno,co kdo dělá jako zaměstnání. To,jestli uměj ženy líp lhát tak to si nejsem jistý ale myslím,že to taky tak horký nebude. Dost často je to na nich poznat.

Jinak nemůžu jinak než souhlasit se zdejším diskutérem(kou)   teveva   a jeho(jím) okomentováním autorky článku. R^

Jdu se hádat sdoktorama... zas taková sranda tu není

0/0
1.2.2011 23:32

sickland 4

"Ženy jsou ke lhaní naprogramovány přírodou," ...

...tvrdí doktor Holmes :-(....to bude nejspíš nějakej pošuk, kterýho jeho žena/přítelkyně podvádí na každým rohu...Nechápu jak tyhle individua může brát někdo vážně :-/

0/0
1.2.2011 20:50

Ctitel Giuseppe Verdiho

Diskrétnost mužských milenců vdaných žen

Neřekl bych, že to ženy s utajováním nevěry musí umět lépe než muži. Rozdíl je také v tom, že to mají snazší. Milenec vdané ženy bývá většinou mnohem diskrétnější než milenka ženatého muže. Velice málo chlapů si například přeje, aby se jejich vdaná milenka rozvedla. Naopak chrání její vdanost, protože s vdanou ženou si užije, ale nemá vůči ní žádné závazky, případně (i když v posledních letech je to již dost obtížné, ale přeci jenom možné) se díky podváděnému manželovi zíletník vykroutí i z biologického otcovství, aniž by musel platit alimenty. Už jsem někdy viděli svobodného, rozvedeného nebo vdovce, který by dělal vdané ženě hysterické scény, kdy se už konečně rozvede a vezme si ho?

0/0
1.2.2011 19:59

ocko27

Re: Diskrétnost mužských milenců vdaných žen

ja takého poznám :-)

0/0
2.2.2011 14:18

ocko27

ženská

zo vztahu odfrčí jakmile v ńom není láska resp. pokial je nejakou formou šikanovaná, chlap zo vztahu odýde len vtedy ked ho vykopne ženská a prečo? lebo  na rozdiel od ženy chlapovi vyhovuje mat servis, občas si zafidlovat a občas si zahnut....proste chlapi  nedokážu pochopit, že ženská ptrebuje v prvom rade lásku, pokial si ju zamenia s ladničkou a osobným otrokom nemožu sa čudovat, že mu utečie inam.....

0/0
2.2.2011 14:24

teveva

vzkaz

 pro autorku pí. Dvořákovou - Leškovou: Vrať se do Blesku pro ženy

S politováním Vám musím oznámit, že mi připadáte stejně málo oplývající fantazií potřebné k tvoření smysluplných a zajímavých článků jako Váš kolega Vít Štěpánek. Oba jste asi právě objevili Ameriku. Jediný rozdíl mezi Vámi je ten, že Vy nás musíte nutně informovat o tom, že ženy umí lépe lhát a p. Štěpánek zase, že v Egyptě je bída, hodně lidí a poušť, ve které nic neroste. Tak to jsme fakt netušili.

Prosím IDNES - méně těchto článků a méně spolupráce s těmito pisálky.

Děkuji

0/0
1.2.2011 17:34

Duke..Nukem

no nevim,

v mem pripade to bylo vzdy tak,ze ja si vse nechal pro sebe a zenska to samozrejme vse vykecala kamaradkam,i kdyz byla vdana..:-)

0/0
1.2.2011 16:58

obluda.xxxl

To je ale překvápko,

koho by to napadlo, že ženy jsou mistři přetvářky a lhaní :-) To snad může překvapit pouze homosexuála nebo někoho kdo žije v celibátu...:-/

0/0
1.2.2011 16:04

Duke..Nukem

Re: To je ale překvápko,

homosexuala..8-o,jsi mimo kamarade,premysli jak zeny,takze do nich vidi mnohem lip,nez my..:-)

0/0
1.2.2011 17:00

namestii

Re: To je ale překvápko,

Kdo přemýšlí jak ženy ?????

0/0
1.2.2011 21:32

obluda.xxxl

Re: To je ale překvápko,

Hele, to bych si dovolil nesouhlasit, pokud homosexual přemýšlí jako žena, a tuto informaci neumím posoudit, tak se jistě vidí jako ta lepší a rádoby slušnější část lidstva, stejně jako ženy, a jistě si vůbec nepřipouští, že by mohl být ten špatný, ženy jsou vždy oběť a za nic nemohou, alespoň to vždy tvrdí...:-/

0/0
1.2.2011 21:33

namestii

Z jakého důvodu je nutné

Z jakého důvodu je nutné nemít více sexuálních partnerů?

Napadají mě jen sexuálně přenosné choroby... Je i něco dalšího?

0/0
1.2.2011 21:37

namestii

Re: Z jakého důvodu je nutné

Co to dělá tady ??? ... Sorry

0/0
1.2.2011 21:39

obluda.xxxl

Re: Z jakého důvodu je nutné

to je fuk, stejně je to dobrá otázka...;-D

0/0
1.2.2011 21:55

hubert11

Ještě poznámka na okraj...

Podvod a lež souvisí s nespokojeností a představou o šťastném životě. Ženskou představu o štěstí nelze naplnit, neboť tato představa nemá formu. Muž tedy musí nejdříve zformovat ženě její vizi štěstí a pak ji naplnit. Naplnit lze například vázu - ta má formu. Ale ženské touhy jsou jako vzduch - ten lze nanejvýš naplnit zvukem. To je možná důvod proč ženy dají více na slova než na skutky...

0/0
1.2.2011 14:18

Nanynka Kulichová

Re: Ještě poznámka na okraj...

No nevím. Máte pravdu v tom, že podle psychologové jsou ženy jsou nevěrné, když se cítí nešťastné. Když jim v manželství něco schází. Naproti tomu muži často zahýbají právě v situaci, kdy doma všechno klape: domácí jistotu a pohodu bereou jako samozřejmost, mají chuť zkusit něco "dobrodružnějšího" a nedochází jim, jak lehce ten klid a jistotu mohou ztratit.

Z tohoto úhlu pohledu je optimální manželskou strategií aby byla žena co nejvíc šťastná a spokojená, zatímco muž si nebyl manželstvím nikdy úplně jistý :-P

0/0
1.2.2011 15:29

.;palič

Re: Ještě poznámka na okraj...

Nevěrné, protože jsou nešťastné. Ale prd velebnosti. To je jenom takový feministický tlamocvik, který si ženy nalhávají, aby ze všeho vyšly jako morální vítěz.

0/0
1.2.2011 15:34

Nanynka Kulichová

Re: Ještě poznámka na okraj...

Neříkala to feministka, ba ani ženská. Říkal to psycholog, který se zabývá manželskými problémy. Samozřejmě to neplatí 100%, ale obecná tendence prý taková je.

PS: Zkuste vidět svět méně ideologicky. Bude to mít kladný vliv i na Váš sexuální život.;-D

0/0
1.2.2011 15:41

.;palič

Re: Ještě poznámka na okraj...

Psychologové. TI mají nejvíc problémů sami se sebou;-D

0/0
1.2.2011 15:43

Hroznej_puberťák

Re: Ještě poznámka na okraj...

Výborný závěr ;-D R^

0/0
1.2.2011 15:34

hubert11

Re: Ještě poznámka na okraj...

Žádný rozumný muž si manželstvím nemůže být jistý, protože žena za sebe neručí... :) A tak muž buď žárlí nebo to toleruje a nebo je mu ta nejistota fuk. Ti ostatní jsou bláhoví. Žena sama o sobě nemá schopnost muži dát jistotu, protože neví čím sama sebe druhý den překvapí.. A co se ženského štěstí týče: bez muže ho nedosáhne, protože ho právě po muži chce. Takže Váš závěr trochu jinak formulovaný by mohl znít: muž nesmí být bláhový a musí dát ženě to co chce, bez ohledu na to, že to nechce, ledaže by to doopravdy nechtěla a nedávat ji to co nechce, bez ohledu na to, že to chce, ledaže by to doopravdy chtěla... :-) Muž který tomuhle rozumí učiní ženu šťastnou. A ženy jsou šťastné vždy jen chvíli, protože muž své porozumění umí jen předstírat a to navíc jen omezenou dobu... Jen podotýkám, že ženy tomu taky nerozumí, ale chtějí to!!!

0/0
1.2.2011 16:11

IfčaX

Re: Ještě poznámka na okraj...

Hmmm... tohle máte už dlouho?

0/0
1.2.2011 16:15

Nanynka Kulichová

Re: Ještě poznámka na okraj...

No nevím, podle mě to berete zbytečně složitě. Šťastně ženatí muži o tom takhle komplikovaně nepřemýšlejí,  kupodivu to zvládají tak nějak mimochodem.

0/0
1.2.2011 16:15

hubert11

Re: Ještě poznámka na okraj...

neříkám, že o tom tak přemýšlejí. Právě tohle dělají jen tak mimochodem... :) Takhle blbě to vypadá, když se to pokusíte popsat..

0/0
1.2.2011 16:18

sphagnum

Re: Ještě poznámka na okraj...

já rozumím a souhlasím R^

0/0
1.2.2011 17:39

Duke..Nukem

Re: Ještě poznámka na okraj...

tak to je pekna blbost,delaji to taky kvuli libidu,to je jen takova ohrana pisnicka.Rozdil je v tom,ze zenska se potom uz nedokaze tak lehce prepnout zpatky na manzela a z toho vznikaji problemy..:-)

0/0
1.2.2011 17:03

chuanitka

Re: Ještě poznámka na okraj...

Štěstí si musí najít každý sám v sobě. Ženská představa prince na bílém koni, který jí přinese štěstí až do smrti, je pěkná blbost.

Takže rada pro chlapy: Najděte si šťastnou ženskou, nebude chtít dodávky štěstí po vás :-)

0/0
1.2.2011 16:20

Nanynka Kulichová

Re: Ještě poznámka na okraj...

To je hluboká pravda. Ženská, která čeká, že ji její vyvolený "učiní šťastnou", se nikdy nedočká. Musí taky přiložit ruku k dílu.

Na druhou stranu, příroda je fakt pěkná mrcha, že vymyslela zamilované muže. Čersvě zamilovaný chlap udělá cokoliv, aby svoji milou potěšil, a nezkušená ženská se strašně namlsá. A pak se diví. Bylo by lepší, kdyby muži zvládali zlatou střední cestu, ale ta jim vydržela celý život. 

0/0
1.2.2011 16:39

TarasBulba

Krávy, krávy, jak si vlastně povídáte ?

Krávy, krávy, jakou máte řeč ?

0/0
1.2.2011 14:15

hubert11

Nevěrní muži jsou borci

a ženská lež je projevem filantropie - dva z mnoha nesmyslů, kterými se ženská mysl trápí... Je zřejmé, že článek psala žena :) Ať už je to jak chce a ženy mají všelijaké velkolepé schopnosti, jsou to zpravidla ženy, které jsou nakonec (nebo vlastně pořád) nespokojené. Proč si mimochodem ženy nepřiznají, že lžou čistě jen ze zbabělosti? Jde přece o to si užít s milencem a zároveň nepřijít o toho svého "oficiálního". Snaha neublížit je nesmysl. Spíš jde o to neubližovat sobě buď pohledem na to jak to protějšek skousává nebo jak se mu to skousnout nedaří. A pak ty následky... Netvrdím, že ženy neumí báječně lhát, ale nazvěme to vyčuraností a ne ohleduplností...

0/0
1.2.2011 13:16

chudacek.blbecek

Re: Nevěrní muži jsou borci

Já mám celkově pocit, že mezi ženami takové ty lži z milosti málokdy obstojí. Třeba když holka od jiné holky dostane dárek, který se jí nelíbí, řekne, že je pěknej a odloží ho. Té druhé je hned jasný, že se netrefila. A když se jí dárek líbí, řekne to třikrát a hraje si s ním, tak zas ta druhá ví, že dobrý, dárek měl úspěch. Tohle chlapi kolikrát nevidí, i když to nechápu, protože mi to přijde očividný. Je to o přístupu. Se ženskejma hraju tohle divadýlko, chlapovi rovnou řeknu, že se mi dárek nelíbil, ale že se mi líbilo to, že mi dárek chtěl dát.

0/0
1.2.2011 13:22

hubert11

Re: Nevěrní muži jsou borci

Ženy vyžadují divadýlko a obdivuji, pokud má někdo nervy to dlouhodobě hrát s nimi. Já na to někdy prostě nervy nemám :) Navíc vztah mezi ženami a vztah mezi mužem a ženou - to jsou dvě zcela odlišné věci. Někdo trefně prohlásil, že přátelství mezi ženami je jen odročením nepřátelství. Vztah muže a ženy se pak odlišuje v jemné nuanci - není to odročením nepřátelství, ale zpravidla latentní přetlačování, které se dřív nebo později projeví jako otevřený souboj. S ženou nelze bojovat a ženám nelze ani nikdy skutečně vyhovět. Muž to jednoho dne vzdá a žena se z toho zblázní nebo se dál bude držet bláhové víry, že s tím dalším to bude lepší...

0/0
1.2.2011 13:45

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Nevěrní muži jsou borci

Muž to jednoho dne vzdá a jde do ty hospody, pricemz z clanku to vypada, ze si zena mysli, ze ji tam muz sel pomlouvat ci co, ale ten muz na ni proste uz kasle. ;-D

0/0
1.2.2011 14:55

chudacek.blbecek

Vykrádání

No teda vykrádání textů písniček Christiny Aguilery článku dodává na důvěryhodnosti.

0/0
1.2.2011 13:09

semelik

zajímalo by mě, jak ty dvě Zuzany, co tohle napsaly

zjistily, co si povídají chlapi v hodpodě u piva, když jsou tam bez ženských.

Nebylo to v té turecké teleblbině, co se chystá vysílat jedna televize? A na Ježíška věří obě ty holky taky?

0/0
1.2.2011 12:54

Nanynka Kulichová

Re: zajímalo by mě, jak ty dvě Zuzany, co tohle napsaly

Že si chlapi nevykládájí o svých přítelkyních a manželkách, tomu bych věřila. Občas se doma ptám, s kým chodí tenhle známý a proč se tamhleten rozešel... odpověď zní vždycky "nevím, my to neprobíráme". ;-)

Ale nějaké to obecné machrování, kolik si jich kvůli mě rve vlasy a kdybych chtěl tak bych už dávno... to se občas přihodí, ne?

0/0
1.2.2011 15:37

fido7787

kdo oře pole mé, ...

...šetří pluh můj.

0/0
1.2.2011 12:27

culka

Nezapadám do vzorce,

mým lhářským guru byl otec - v dobách své největší slávy byl opravdu dobrý. Ale v posledním desetiletí si hodně pohoršil v kvalitě... už to není ani zábavné, ani co jiného.

0/0
1.2.2011 12:23

chudacek.blbecek

Re: Nezapadám do vzorce,

Nejhroší je, jak je to v rodině :)

0/0
1.2.2011 13:15

SYETEY-KOTZOUR

autor asi v logice moc nevyniká :-)

15% žen je nevěrných.....a 15% dětí má jiného biologického otce. Neruší Vás na tom nic? Jinak obecně 20% a 15% je hluboce pod reálným stavem.;-)

p.s. nejlepší prevence podobných překvapení je "finanční připravenost", tj. být schopen během několika hodin uklidit aktiva do bezpečí.....ony ty zlatokopky obvykle změní názor. No a pokud nejde o zlatokopku, tak ať jde za štěstím, ale za jeho prachy...;-D

p.s.s. žena není mýdlo, používáním se nevymydlí, takže milí paroháči, nevěšte hlavu, v podstatě o nic nejde (poud to zůstane jen u sexu)

0/0
1.2.2011 12:12

plejtvák

Re: autor asi v logice moc nevyniká :-)

ad p.s.s. ...máte recht.....ale pak ztrácí chuť se mydlit doma :-)))

0/0
1.2.2011 12:57

SYETEY-KOTZOUR

Re: autor asi v logice moc nevyniká :-)

p.s.s.s nabídka mýdel je široká;-D

0/0
1.2.2011 13:36

plejtvák

Re: autor asi v logice moc nevyniká :-)

ano, ještě že tak....mnohá i za rozumnou cenu......někdy se můžete namydlit i 2x za den, případně dvěma mýdly najednou.....někdy se mohou jedním mýdlem namydlit  dva i více jedinců......hygienu není radno zanedbávat

0/0
1.2.2011 13:44

plejtvák

satyři a nymfičky

"zábavný" na tom je, že žena milenci většinou dovolí víc než manželovi...asi to platí i obráceně......prostě cizí japka jsou lepší :-))))

0/0
1.2.2011 13:00

Jean-Luc Picard

no stačí najít jednoho hňupa

co jí rozumí, druhého co ji sexuálně uspokojí a hlavního hňupa, co to zaplatí.

Já to zjistil, když jsem byl na pozici č.2 (ten co pochopí). No přiznám se, jsem takový zpovědnický tp, každý se mi svěří a každému se snažím poradit a neuškodit. Ale to zjištění, že manžel platí a další ukájí pudy mne nepotěšilo ;-(

0/0
1.2.2011 12:09

Kvatan

Re: no stačí najít jednoho hňupa

je to hnus, ale proste hodne zenskych jsou mrchy, co chtej vsechno a je jim jedno s kym... prave proto je dneska manzelstvi a mit rodinu naprosta zhovadilost, to muze jen slobomyslnej, nebo totalni naivka Rv

0/0
1.2.2011 12:55

blond.KK

Lež má krásné nohy???

8-o 8-o 8-o

0/0
1.2.2011 11:54

tojsouveci

Naivita

Je to naivita,hloupost, nebo pčehnané sebevědomí, že si ženské myslí, že chlapi chodějí na pivo do hospody proto, aby se bavili o nich?

0/0
1.2.2011 11:51

Sir Humphrey Appleby

Re: Naivita

podle sebe soudím tebe - debaty ženskejch i celý jejich život se z 80% točí kolem chlapů (individuálně se to mění, u některé je to 20% u jiné 100%)  - takže řeší koho zrovna mají, koho nemají, koho měli, koho neměli, koho by chtěli a koho ne.... tudíž předpokládají že to máme obdobně. To že chlapi vztahy zase tak moc neřeší a tudíž podle toho i jejich debaty vypadají asi moc neberou.

 

kdybych měl rozložit procentně debaty v hospodách s kamarády, bylo by to zhruba takto: 40% plánování budoucích akcí, probírání akcí proběhlých, 20% sport, 20% naprosté nesmysly, vtipy atd, 10% politika, 5% ženské, 5% ostatní.....

0/0
1.2.2011 12:11

JP007

Re: Naivita

Přesně, přesně, přesně. Článek jsem nepřečetl, jen první odstavec a okamžitě jsem šel na konec článku, abych zjistil, zda je autorem muž či žena. Podezření se potvrdilo, o tom, co si povídají chlapi u piva nás informuje žena. Musím říct, že já mám zkušenosti úplně stejné. Chlapi vážně u piva a priori neřeší koho zase "vojeli" (pardon), jak si naivně myslí autorka. Bezděčně to ale vypovídá o tom, co rozebírá ona se svými kámoškami.

0/0
1.2.2011 12:20







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.