Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh Veroniky: Tchyně a její pes mě vyštvali z domu

S Jirkou jsme bydleli společně v bytě v domku jeho rodičů. Matka mě sice ráda neměla, ale dalo se to zvládnout. Pak si pořídila psa a všechno je jinak. Mám alergii na psy a pod jednou střechou s nimi být nemůžu. Musela jsem se odstěhovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kubexxx

Co to jako ma bejt....

....za vymazly problemy? Pronajmout/koupit byt a je to ne? Urcite by se mi chtelo bydlet u maminky a nebo tchyne. Takovy starosti bych chtel taky ;-D

0/0
22.1.2011 5:31

nazdravi

Problemy se tchyni se vetsinou zhorsuji,

pokud nezacly dobre od zacatku. Necekejte, ze by to bylo lepsi v budoucnosti, nebo s prichodem ditete, A tam uz bude horsi dat krok dozadu. Syn je syn a ten se nikdy nevzda sve matky, ani kvuli vam.

0/0
21.1.2011 2:56

captain cook

Re: Problemy se tchyni se vetsinou zhorsuji,

"Syn je syn a ten se nikdy nevzda sve matky, ani kvuli vam". To se mylis. Znam kluky, jejichz manzelky jsou ke tchyni tolerantnejsi nez oni sami ke sve mame a nemusim chodit daleko pro priklad - svagr a jeho 2 brachove. Jejich matka je vecne uknourana, vecne si na neco stezujici a vecne kriticka. Kluci, z nichz ten nejblizsi bydli 20km od ni,a ten nejvzdalenejsi nejakych 2000km, se vzajemne predhaneji popisem kdo je zrovna u ni v nejvetsi nemilosti. Zadny z nich se nemuze zrovna pretrhnout jet mamu navstivit a jsou to jejich manzelky, ktere je nabadaji, ze by byla slusnost tam zajet.

0/0
21.1.2011 4:30

captain cook

Re: Problemy se tchyni se vetsinou zhorsuji,

odeslal jsem to, nez jsem dodal, ze jeji kritika se nesoustreduje jen na prvni generaci potomku. Udelala si "poradek " mezi vnoucaty a napr. naseho synovce, tj. nejstarsiho syna manzelciny sestry a jejiho manzela dala az na nejspodnejsi misto zebricku mezi vnoucaty jeste kdyz byl batole. Vloni pry k ni jela jedna z vnucek predstavit ji jeji prvni pravnouce a dama pry si ho prohledla a pak rekla" no, dobry, ale vic uz prosim te ne. Ja uz zadne dalsi pravnouce nechci"

0/0
21.1.2011 4:37

jadp67

Alergie

Já jsem alergická na cigaretový kouř a smrad. Stačí projít kolem kuřáka a okamžitě začnu kašlat a dusit se. Moje tchyně je kuřačka, ale když k ní přijedeme na návštěvu, tak si nezapálí a kouřící návštěvy posílá kouřit ven. Moje sestra a její milenec si zase naschvál zapálí. To znamená, že vše je jenom o ohleduplnosti. Kdyby tchyně kouřila v mé přítomnosti, tak tam nejezdím ani na návštěvu, stejně, jako nejezdím k rodičům, když je tam sestra a ten její.

0/0
19.1.2011 11:43

_m-

Re: Alergie

Jenže ty ke tchýni jezdíš na návštěvu - omezit se na dvě hodiny, nebo dva dny je možné. Ale Veronika chce, aby se tchyně omezila napořád. Navíc, tchyně  necpe psa do prostor, kde žije Veronika.

Ano je to o ohleduplnosti - obou stran!!!!!

0/0
19.1.2011 11:54

jadp67

Re: Alergie

Právě proto se má Veronika odstěhovat a najít si (pronajmout) svoje bydlení, ve kterém bude ona paní domu a může si pořídit co chce. Ve 30 letech se spoléhat na rodiče mi nepřipadá normální. Já po svých zkušenostech s bývalou tchyní bych už nikdy u rodičů (ani svých) nebydlela. Jinak souhlas s oboustrannou ohleduplností.

0/0
19.1.2011 12:15

_m-

Tak jsem si zase jednou po dlouhé době

přečetla článek (zběžně) a názor psychologa (podrobně) a myslím, že celá diskuze je zbytečná - pan psycholog to řekl naprosto jasně a srozumitelně!R^ podepíšu mu každé slovo.

0/0
19.1.2011 11:26

hnusil VIII. rozhazovač dukátů

Ehm ..

Ehm, bydlet u rodicu ve 30ti letech? Dobra uchylka.

0/0
19.1.2011 9:31

lindiště

Neřešitelná situace...

Netřeba se zde rozčilovat, pravděpodobně je to další z příběhů, které se nikdy nestaly. A i kdyby, nevím, co je tady za problém, oba jsou pracující, neplánují nikomu "dávat" vnoučata, tak si mohou najít nějaký pronájem a hotovo. Osobně myslím, že stěhovat se k rodičům jednoho z nich a ještě dávat peníze na zvelebení patra je velké riziko. Kdyby opravdu nebylo zbytí a nebylo kam jít, tak dočasně možná, ale myslím, že je vždycky kam jít. Pokud ovšem nechtějí za každou cenu ušetřit.

0/0
19.1.2011 6:24

captain cook

Re: Neřešitelná situace...

pripad s urcitymi podobnostmi jsem videl u znamych. Mladi snoubenci si chteli nasetrit na vlastni byt a ochotni rodice syna (mimochodem velmi pratelsti a obetavi lide) jim nabidli, aby se k nim na zacatek nastehovali, nez si nasetri na zalohu na hypoteku. Matka si svou budouci snachu hned od zacatku velmi oblibila a kdyz se ta k nim po svatbe nastehovala, vse ze zacatku klapalo. Vedel jsem, ze to ale tak nevydrzi. Matka byla Rakusanka, velice pecliva, ale puntickarska hospodyne, vsechno v dome mela peclive nalizane a na vsechny domaci prace mela svuj presny system . Samozrejme, ze ocekavala, ze snacha bude delat presne vsechno jako ona. Navic mladi nemeli pro sebe cast domu, ale jen loznici a o veskere dalsi mistnosti se delili s jeho rodici a mladsim brachou. Mezi snachou a tchyni zacalo dochazet k vybuchum a po narozeni holcicky se mladi odstehovali do pronajateho bytu. Snacha a tchyne pak jeste dlouho po tom spolu komunikovaly jen minimalne, nez se zas jakz takz usmirily.

0/0
19.1.2011 8:41

lila100

a co Jirka

Pripada mi zvlastni, ze se nikdo nepozastavi nad chovanim toho Jirky. Mel by se chovat jako chlap a postavit se za svoji pritelkyni. Kdyz ma tchyne potrebu do vseho kecat, tak by ji mel synek vysvetlit, ze je stary dost, aby si nasel pritelkyni a zil s ni podle sveho uvazeni a predstav. Hlavne pokud je to tak daleko, ze spolu bydli. Predpokladam, ze kdyby ji rodice v dome nechteli, tak ji tam nenechali nastehovat. Kdyz uz tam jednou je, tak by na to meli brat ohled. Podle meho je Jirka mamincin mazanek a tchyne peknej drak. Ta holka asi taky neni dokonala, ale rekla bych, ze ona je nejslabsi clen a jeji pritel se ji nesnazi pomoct. Moje rada zni poslat Jirku do haje a najit si nekoho, kdo se chova jako chlap a ne jako maly kluk, ktery se boji maminky.

0/0
18.1.2011 19:08

ta, která nejsem

Re: a co Jirka

Hlavně si najít někoho, kdo ve 30 nebydlí s rodiči. Jinak mu matka správně řekne, že pokud si chce žít s přítelkyní podle svých představ, má tak činit za svoje peníze. Soužití zjevně nefunguje a rodiče nebudou ti, kdo se odstěhují.

0/0
18.1.2011 20:52

ta, která nejsem

Tentokrát se výjimečně musím postavit na stranu tchyně

Kdyby se mi do baráku nasáčkovala taková husa, taky bych přemýšlela, jak ji vystrnadit.

0/0
18.1.2011 18:36

volic_plukovnik

matematika

"on je na východ od Prahy a já na západ. Takže nás dělí dvojnásobná vzdálenost."

Tomu nerozumím, něco jako v Cimrmanech "jdu na sever...a jdu na jih?" :-)

0/0
18.1.2011 13:39

ženská umanutá

re: Tak to je síla captain cook

je bezohledné udělat to právě bez ohledu na alergika. už jste se někdy dusil? je to totéž... prostě sobecké je ZPŮSOBIT a působit NĚKOMU VĚDOMĚ ALERGICKÉ REAKCE / ZÁCHVATY. a myslím, že slušný člověk by měl brát ohledy na členy rodiny.

pokud se psovi / mísnostem, kde byl, mohla vyhnout, tak je to husa, když to neudělala. to ano.

a papírový bišon stojí dvanáct tisíc a retrívr zhruba stejně....

0/0
18.1.2011 13:19

captain cook

jak uz jsem rekl dole - pro ty co nechapou:

Doporucuji vic myslet a mene emocialne kecat!

Nez bys mohl mit pravo tchyni obvinit ze vedome zaridila, aby se Veronika dusila, mel bys predlozit skutecny DUKAZ, ze tchyne si psa skutecne poridila za ucelem vyvolani alergie a duseni u "snachy". Dokonce ani Veronika sama nerekla ze si je tim jista. Precti si to"...Nechci být paranoidní, ale podezřívám tchyni, že si psa pořídila schválně...."

Rozumis vubec cesky? Vis, ze slovo "podezřívám" je na hony daleko od "jsem si 100% jista a mam dukaz"?

Mel by ses modlit, aby ses nikdy nedostal do osobniho konfliktu, protoze s tvym bezmyslenkovitym a ciste na emocich zalozenym pristupem bys hodne snadno mohl skoncit odsouzeny za krive narceni. S tim nejsou zadne hracky. Pro tve vlastni bezpeci doporucuji zamek na usta i na prst na klavesnici a radsi otevrit hlavu k mysleni, nez nekoho zacnes bez jakychkoliv dukazu z neceho obvinovat.

0/0
18.1.2011 13:29

wwwdesigner

Re: jak uz jsem rekl dole - pro ty co nechapou:

nevědomě to dělala pouze pokud nevěděla, že je snacha alergik. jinak to dělala vědomě... nebo to nechápete? 

a jestli to udělala schválně, aby se jí nějak zbavila? to už je jiná věc. přemýšlejte, člověče.

a že říkáte, že vykazuji známky sobeckého chování... to jste asi

spadl na hlavu, ne? já osobně bych to s ní nejdřív probrala, abychom se

nějak domluvili. aby ona netrpěla a já mohla mít psa. fakt přemýšlejte. vy prostě jen tak plácáte.

0/0
18.1.2011 13:39

captain cook

Re: jak uz jsem rekl dole - pro ty co nechapou:

Boze muj, ty jsi z toho vseho ale opravdu na vetvi!!! Pritom dukazy zadne nemas, jenom se dohadujes a vubec si zrejme ani neuvedomujes, ze cela serie pribehu je FIKTIVNI, sestavena z ruznych historek a cele rady hypotezi. Je to vsechno prace redakce za ucelem rozpoutani diskuze mezi ctenari na urcene tema.Ocekavaji, ze se ctenari nad texty "Pribehu" zamysli, zanalyzuji jejich detaily a budou diskutovat sva reseni. Diskuzi na pomoc je anketa, prip. slovo od psychologa.

Redakce chce, aby se rozproudila diskuze. Kdyz ale nekomu zacnou nad celou tou fikci tect nervy do kyblu jako tobe a zacne se tu rozcilovat a povykovat, odhaduji, ze se tomu par lidi nekde u pocitacu smeje, jakou udelali dobrou praci.

0/0
18.1.2011 13:59

wwwdesigner

Re: jak uz jsem rekl dole - pro ty co nechapou:

konečně se s tebou dá souhlasit :-)

0/0
18.1.2011 14:30

volic_plukovnik

Re: jak uz jsem rekl dole - pro ty co nechapou:

To chce klid, stejně je to další smyšlený příběh. Chybí tam jen anální sex

0/0
18.1.2011 13:40

captain cook

Re: jak uz jsem rekl dole - pro ty co nechapou:

Tak tak . LOL!

0/0
18.1.2011 13:52

captain cook

Re: re: Tak to je síla captain cook

PS. co jsem napsal dole je pro tebe take jak usite. Neminil jsem se namahat to prevest spcielne pro tebe do zenskeho rodu, prosim preved si to laskave sama.

0/0
18.1.2011 13:39

wwwdesigner

Veroniko, zamysli se,

... chlap, který se tě nezastane, je mamánek a je ti do života naprd.

0/0
18.1.2011 9:46

s(h)arka

milá zlatá ....

kooukej s eodstěhovat z domu, kde ti nepatří ani klika od dveří a vzpamatuj se, jsi tam trpěný host. Majitelka části domu, si může pořídit třeba bizona nebo medvěda a Ty do toho nemáš co mluvit. !!

0/0
18.1.2011 8:28

captain cook

Re: milá zlatá ....

castecne s tebou souhlasim, krome toho 'nepatri ani klika od dveri". Vzhledem k tomu, ze ona prispela na renovaci horniho patra, ktera zvysila celkovou hodnotu domku, soudce by to vzal v uvahu pokud by se chtela s ex-partnerem a jeho rodinou soudit. Zatimco by nemohla pozadovat nahradu ve forme te kliky nebo jineho "kousku" nemovitosti, stacilo by aby prinesla kopie uctu a prokazala do jake vyse prispela financne a je mozne, ze by ji priklepli nejakou financni nahradu. Samozrejme, ze chytry pravnik obhajoby by se ale zacal ohanet tim, ze neplatila najem, ale protoze nemela vlastni pokojik ale kohabitovala se synem majitelu, nebylo by to pro nej jednoduche ji zbavit naroku na financni kompenzaci.

Treba se ozve nejaky pravnik, ktery by to mohl lepe znat?

0/0
18.1.2011 8:56

ta, která nejsem

Re: milá zlatá ....

Hlavně aby tomu právníkovi nevysolila víc, než investovala do baráku.

0/0
18.1.2011 23:35

ta, která nejsem

Investovat do cizí nemovitosti je vždycky chyba

Slečna si to měla posichrovat aspoň hmotným břemenem.

0/0
18.1.2011 1:53

bombai

Tak to je síla...

paní si nemůže ve vlastním domě pořídit psa, protože milostslečna, která bydlí zalevno v cizím má alergii. Tak slečna půjde uraženě bydlet zalevno zase k rodičům...a co takhle se slečno a milý pane postavit na vlastní nožky a jít bydlet do levnějšího podnájmu. Kdo tvrdí, že musíte mít hned Hypo...

0/0
17.1.2011 23:29

bombai

Re: Tak to je síla...

Jo, ještě bych poopravila titulek - tchyně a její vlastní pes mne vyštvali z domu, který mi nepatří, o který jsem se nepřičinila, narozdíl od mé tchyně s tchána, kteří jej postavili.

0/0
17.1.2011 23:30

rik-killer V2.0

Re: Tak to je síla...

Hehe, lip to rict nejde....

0/0
18.1.2011 7:30

wwwdesigner

Re: Tak to je síla...

no, upřímně - já bych to dopředu s alergikem tedy pořešila. to, že bydlí v jejím domě, neznamená, že musí trpět.

prostě ženská, která si řekne "ano, milá snacho, bydli tu se mnou, je ti to k dispozici a koupím si psa a ty si se svou alergií dělej co chceš. kýchej si, dus se, mě to nezajímá" je svině. mohla si koupit bišona nebo jiného hypoalergenního psa. 

prostě bezohledná baba.

0/0
18.1.2011 9:36

hospůdka na Mýtince

Re: Tak to je síla...

Bišon ale není žádnej pes, to je kus smetáku na vytírání.

0/0
18.1.2011 10:54

captain cook

Re: Tak to je síla...

Tak podle tebe nekdo, kdo bydli ve vlastnim dome, nema narok si poridit jakehokoliv domaciho mazlicka podle vlastniho vyberu a je to bezohlednost kdyz to udela? To je hodne zvraceny usudek! Nepochazis nahodou ze stejneho pribuzenstva jako ta vykutalena (cesky jazyk ma prilehavejsi vyraz) Veronika? Nikde se take nepise, ze pes chodil nahoru. Z vety "Stačí, abych přišla do místnosti, kde pes je, " spis vyplyva, ze Veronika chodila dolu do tchynina bytu a tam psa potkavala. Mohla zustat nahore a dolu nelezt a bylo by po alergii!

A proc by tchyne mela utracet tisice za bisona nebo specialni "nealergickou odrudu" jestli touzila po retrieverovi?Tvoje napady prozrazuji vysoky stupen sobectvi.

0/0
18.1.2011 13:09

wwwdesigner

Re: Tak to je síla...

je bezohledné udělat to právě bez ohledu na alergika. už jste se

někdy dusil? je to totéž... prostě sobecké je ZPŮSOBIT a působit NĚKOMU

VĚDOMĚ ALERGICKÉ REAKCE / ZÁCHVATY. a myslím, že slušný člověk by měl

brát ohledy na členy rodiny. pokud se psovi / mísnostem, kde byl, mohla vyhnout, tak je to husa, když to neudělala. to ano.

a papírový bišon stojí dvanáct tisíc a retrívr zhruba stejně....

0/0
18.1.2011 13:21

captain cook

Re: Tak to je síla...

Doporucuji vice myslet a mene kecat, nez nekoho zacnes obvinovat.

Nez bys mohl mit pravo tchyni obvinit ze vedome zaridila, aby se Veronika dusila, mel bys predlozit skutecny DUKAZ, ze tchyne si psa skutecne poridila za ucelem vyvolani alergie a duseni u "snachy". Dokonce ani Veronika sama nerekla ze si je tim jista. Precti si to"...Nechci být paranoidní, ale podezřívám tchyni, že si psa pořídila schválně...."

Rozumis vubec cesky? Vis, ze slovo "podezřívám" je na hony daleko od "jsem si 100% jista a mam dukaz"?

Mel by ses modlit, aby ses nikdy nedostal do osobniho konfliktu, protoze s tvym bezmyslenkovitym a ciste na emocich zalozenym pristupem bys hodne snadno mohl skoncit odsouzeny za krive narceni. S tim nejsou zadne hracky. Pro tve vlastni bezpeci doporucuji zamek na usta i na prst na klavesnici a radsi otevrit hlavu k mysleni, nez nekoho zacnes bez jakychkoliv dukazu z neceho obvinovat.

0/0
18.1.2011 13:31

zluta-rozinka

slečno,..

.. promiňte, ale připadáte mi sebestředná a rozmazlená. trochu se porozhlédnout kolem sebe a zjistit, že na světě nejste sama.

0/0
17.1.2011 22:01

wwwdesigner

Re: slečno,..

to by se měla porozhlédnout tchýně... nebo snad v tom baráku bydlí sama?? a to, že je majitelka, neznamená, že klidně a vědomě nechá svou snachu (resp. člena své rodiny) se dusit a kýchat ;-O

0/0
18.1.2011 9:38

zluta-rozinka

Re: slečno,..

wwwdesigner  =  slečna veronika :-/

0/0
18.1.2011 19:16

ta, která nejsem

Re: slečno,..

Barák je tchyně a slečnu tam nikdo nedrží násilím.

0/0
18.1.2011 23:32

wwwdesigner

tchýně

je bezohledná mrcha. způsobit někomu vědomě, aby se dusil, je prostě svinstvo.

ti, kdo nezažili astma nebo pořádnou alergii, fakt nechápou, jak strašný tohle je. zkuste si dát kapesník před pusu a dýchat. nedostává se vám kyslíku? nemůžete se nadechnout? hmm, tak přesně takový je pro alergika bydlení se psem.

prostě to baba mohla nejdřív pořešit a ne dělat, že tohle se jí netýká.

0/0
18.1.2011 9:41

captain cook

netrpis nahodou stihomamy?

Nez bys mohl mit pravo tchyni obvinit ze vedome zaridila, aby se Veronika dusila, mel bys predlozit skutecny DUKAZ, ze tchyne si psa skutecne poridila za ucelem vyvolani alergie a duseni u "snachy". Dokonce ani Veronika sama nerekla ze si je tim jista. Precti si to"...Nechci být paranoidní, ale podezřívám tchyni, že si psa pořídila schválně...."

Rozumis vubec cesky? Vis, ze slovo "podezřívám" je na hony daleko od "jsem si 100% jista a mam dukaz"?

Mel by ses modlit, aby ses nikdy nedostal do osobniho konfliktu, protoze s tvym bezmyslenkovitym a ciste na emocich zalozenym pristupem bys hodne snadno mohl skoncit odsouzeny za krive narceni. S tim nejsou zadne hracky. Pro tve vlastni bezpeci doporucuji zamek na usta i na prst na klavesnici a radsi otevrit hlavu k mysleni, nez nekoho zacnes bez jakychkoliv dukazu z neceho obvinovat.

0/0
18.1.2011 13:26

wwwdesigner

Re: netrpis nahodou stihomamy?

nevědomě to dělala pouze pokud nevěděla, že je snacha alergik. jinak to dělala vědomě... nebo to nechápete? 

a jestli to udělala schválně, aby se jí nějak zbavila? to už je jiná věc.

přemýšlejte, člověče.

a že říkáte, že vykazuji známky sobeckého chování... to jste asi spadl na hlavu, ne? já osobně bych to s ní nejdřív probrala, abychom se nějak domluvili. aby ona netrpěla a já mohla mít psa.

fakt přemýšlejte. vy prostě jen tak plácáte.

0/0
18.1.2011 13:37

captain cook

Re: netrpis nahodou stihomamy?

dukaz zadny nemas, jenom se dohadujes a jsi z toho cely/cela na vetvi. Pritom si zrejme ani neuvedomujes, ze cela serie pribehu je FIKTIVNI, sestavena z ruznych historek a cele rady hypotezi. Je urcena k tomu, aby se ctenari nad jejich texty zamyslili, analyzovali podle uvedenych detailu a napsali sve reseni a otevreli diskuzi. Tomu na pomoc take redakce vzdy otiskne anketu, prip. slovo od psychologa. Redakce chce, aby se rozproudila diskuze. Kdyz nekomu zacnou nad tou fikci nervy tect do kyblu jako tobe a zacne se rozcilovat a povykovat, pocitam, ze se tomu par lidi nekde u pocitacu smeje, jakou udelali dobrou praci.

0/0
18.1.2011 13:50

wwwdesigner

Re: netrpis nahodou stihomamy?

to je pravda. třeba se to tchýně dozvěděla až potom, co s tím psem přišla domů, že? ;-D;-D

no a s tím zbytkem - to s tebou konečně souhlasím :-P

0/0
18.1.2011 13:55

ta, která nejsem

Re: tchýně

Slečnu tam nikdo nedrží násilím,když jí to nevyhovuje, můž se odstěhovat.

0/0
18.1.2011 23:34

wwwdesigner

tchýně je mrcha.

bezohledná mrcha. způsobit někomu vědomě, aby se dusil, je prostě svinstvo. ti, kdo nezažili astma nebo pořádnou alergii, fakt nechápou, jak strašný to je.zkuste si dát kapesník před pusu a dýchat přes něj. nedostává se vám kyslíku? nemůžete se nadechnout. tak přesně takový je pro alergika bydlení se psem. 

prostě to baba měla nejdřív pořešit, a ne dělat, že se jí to netýká.

0/0
18.1.2011 9:44

ta, která nejsem

Re: tchýně je mrcha.

Však slečnu nikdo nenutí, aby tam zadarmo bydlela, když jí to nevyhovuje.

0/0
18.1.2011 18:38

Mýval

Nehledě k tomu,

že by si měli najít něco svého (dle reakcí matky). proč je většina tchýní takové... Zatím jsou děti malé, ale držím si palce, abych nebyla taková p..a.

Mám kolem sebe několik skvostných exemplářů :-)

0/0
17.1.2011 18:33

_m-

Re: Nehledě k tomu,

Budeš, neboj. Aspoň v očích své snachy /svého zetě a jajich kamarádek a kamarádů ;-)

0/0
17.1.2011 19:04







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.