Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vakcíny dnes nejsou potřeba a způsobují autismus aneb největší mýty o očkování

Nechat naočkovat své dítě je nebezpečné, protože vakcína příliš zatíží jeho imunitní systém a kromě toho může způsobit vznik autismu. Navíc očkování není potřeba, protože závažná dětská onemocnění už byla vymýcena. Pokud už se pro očkování rozhodnete, raději počkejte, až bude dítě starší. Přinášíme vám největší mýty o očkování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wendolene/

thimerosal

V souvislosti s autismem

Netvrdilo se, ze samotna vakcina zpusobuje autismus,ale prisada ve vakcine, ta

se nejvic resila,  rtut pridavana do vakcin, napr. v USA se nektere vakciny skladovaly ve velkem baleni a ne v individualnich ampulkach, kdyz se zacal resit autismus, zmenilo se to. Cim vetsi baleni vakciny, tim vetsi sance pro znecisteni, tim vic je nutne davat konzervacni prisady, jako je treba thimerosal  (thiomersal).

0/0
1.10.2010 23:23

captain cook

nevedel jsem

ze je v Cesku jeste tolik nezodpovednych rodicu, kteri veri vic na baby korenarky a zarikavani, nez na pokrok ve svetove lekarske vede a technologii a radsi ohrozuji sve dite a ty kolem nej.

Nepopiram, ze existuji alergie a alergici, ale v neskonale vzacnejsim mnozstvi nez ten vylozene panikarsky humbug, co se tady produciruje.

0/0
27.8.2010 4:09

Jiří Míka

Re: nevedel jsem

Mně naopak přijde nezodpovědné, aby rodič byl líný si o vakcínách zjistit více informací než jen důvěřovat pokroku.

Mimochodem dnes jsem se dočetl o tom, že jsou vyvíjený (a nyní v USA v procesu schvalování) vakcíny přidávané do jídla. Resp. jídlo geneticky pozměnené, aby lidé při jídle rovnou konzumovali vakcíny. Báječné, že? Asi budete nadšen až nebudeme mít ani na výběr. Koupíte si v Tescu rajče a ani na něm nemusí být napsané, že  obsahuje vakcínu. Taková je legislativa v EU... a chmurná doba transhumanismu - konce lidství.

0/0
21.9.2010 22:20

Johny_S

Re: nevedel jsem

Píšete kraviny. Podobné potraviny samozřejmě nebudou tajné. Jde o to, připravit vakcínu, která by se snáze podávala. V EU, s její fóbií vůči GMO, pěstování podobných rostlin stejně velmi dlouho možné nebude...

0/0
1.10.2010 21:31

Jiří Míka

Re: nevedel jsem

Tím bych si tak jistý nebyl. Europoslanci nedávno zamítli návrh, aby geneticky pozměné produkty byly označovány. EU se sice (naštěstí) brání (kupodivu), ale prosazuje tzv. potravinářský zákoník, který je k GMO přátelský. Tedy tato ochrana EU naopak zřejmě dlouho trvat nebude. Pro EU je totiž příznačná zejména fóbie k vitamínům. Je možné si všimnout, že DDD na vitamíny bylo drasticky sníženo na směšné hodnoty. Zatímco geneticky modifikované brambory zde již prodávat lze. Dle pohledu EU jsou tedy GMO bezpečnější než vitamíny, které jsou údajně vysoce nebezpečné a jsou přísně regulovány.

0/0
2.10.2010 4:07

Kachně

Tak k tomu lze jen dodat citaci

Gregory House: Nevidím data očkování.

matka: My tam nechodíme. Kvak. Kvak.

Gregory House: Proč prosím?

matka: Nechci, aby z nás nějaká nadnárodní farmaceutická společnost jenom tahala peníze.

Gregory House: Můžu?matka: Jistě.Gregory House: Kvak. Kvak. Kvak. Jo, celá přírodní, bez barviv. Tyhle hračky z přírodních materiálů jsou celkem dobrý kšeft. Hračkářské firmy svévolně nezdražují a nelžou zákazníkům o tom, kolik utrácejí za výzkum. Hračkářská firma může být nanejvýš obviněna z toho, že vyrábí nudnou žábu. Kvak. Kvak. A znáte jiný dobrý kšeft? Úplně malinkaté dětské rakvičky. Jsou v žábově zelené, hasičské červené... Vážně

0/0
28.7.2010 12:02

hamili

Re: Tak k tomu lze jen dodat citaci

No Kachně, moje holčička měla rakvičku tradičně bílou, asi 1,20 m dlouhou, dostalo jí do ní ovšem očkování, jdi se se svým hloupým humorem vycpat.

0/0
29.7.2010 9:30

Johny_S

Re: Tak k tomu lze jen dodat citaci

A jak víte, že by ji tam byly nedostaly skutečně spalničky?

0/0
1.10.2010 21:32

Johny_S

Re: Tak k tomu lze jen dodat citaci

skutečné

0/0
1.10.2010 21:32

Markéta24

svobodná volba

Velmi neobjektivní článek hodnotí situaci okolo očkování a staví zastánce a odpůrce proti sobě.

Já osobně jsem k očkování velmi kritická a své děti očkovat  nechci. Nicméně, pokud někdo očkuje, nechť tak činí. Pro mne je důležité, aby jsem měla na výběr a nikdo mne nenutil k něčemu, o čem velmi pochybuji. Nechci bojovat proti lidem, kteří mají jiný názor /tedy pokud oni nechají mne ten můj/. A v tom vidím největší problém. Zastánci očkování mají svojí pravdu, kterou vnucují ostatním a nutí je se jejich pravdě přizpůsobit. To je totalita, proti které je potřeba se ohrazovat..

Někdo zde píše, že nechce, aby se neočkované dítě stýkalo s jeho. Ráda bych se této maminkay zeptala, jestli se sama nechá každých 5-10 let přeočkovat? Většina dospělých tak nečiní a proto právě oni jsou tzv. rezervoárem nemocí. Kolektivní imunita tím naprosto ztrácí opodstatnění a právě  ona je jedním z největších mýtů v očkování. Nechme tedy prostor a svobodnou volbu každému.

0/0
27.7.2010 10:20

Vegan power

Očkování je bezpečné?

To vysvětlete této mamince:

http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-osudy/139486/tonicek-2-po-ockovani-a-ochrnul-na-cele-telo.html

0/0
27.7.2010 0:31

Městečko řešení strašením

Proti

dýmějovému moru, pokud vím, se neočkuje - vymizel sám, ačkoli v historii skoro vyhubil Evropu. A spousty dalších chorob vymizely ve dvacátém století nikoli díky očkování, ale díky zlepšeným životním podmínkám lidí (sucho, teplo, hygiena) a lepšímu stravování. Očkování jako dobro je legenda, spolehlivě plnící kapsy výrobců, vyrábějící zástupy alergiků a jinak nemocných a tím opět zisky pro výrobce proti těmto očkováním vypěstovaným chorobám. Očkování je ZLO.

0/0
22.7.2010 13:11

Johny_S

Re: Proti

A které další choroby to jsou, kromě dýmějového moru? Co třeba pravé neštovice? Jak lze jejich šíření zabránit bez použití vakcíny, prostou hygienou?

0/0
26.7.2010 0:32

Městečko řešení strašením

Neočkovat

proč je v dnešní době tolik alergiků? To je nejmírnější reakce rozbitého imunitního systému, který zuřivě reaguje na přirozené látky a často se alergie spouští po přeočkování na tetanus. Dál u kojenců způsobuje SIDS, zmíněný autismus, zpomalený vývoj, a spoustu různých dis- ...

0/0
22.7.2010 13:05

Johny_S

Re: Neočkovat

Nesmysl. Alergiků je u nás plno zřejmě kvůli přehnané hygieně. Děti jsou udržovány ve sterilních bublinách ("bezpečný domov bez nebezpečných baktérií"), jenže imunitní systém je připraven na infekce, které nepřicházejí, a tak si najde jiný cíl. Zároveň je v prostředí plno jedů a zřejmě tam budou i další příčiny. Velmi pravděpodobně to ale není očkování.

0/0
26.7.2010 0:33

Vegan power

Re: Neočkovat

Takže když je dítě kojeno, péče o hygienu dítěte normální a nijak přehnaná a dítě je zdravé. A najednou právě po té, co je očkováno, se mu objeví ekzém po celém tělíčku, tak to je podle vás přehnanou hygienou a nikoliv očkováním.

0/0
27.7.2010 0:34

Johny_S

Re: Neočkovat

Nevím. Neznám ten případ. Nevím, co to znamená "zcela zdravé", atd.

0/0
1.10.2010 21:35

mamcamix

očkování trojkobinace

Doufám, že v těchto letech se již přišlo na to , že při očkování různých vícekombinacích mohou nastat i horší problémy, než lehký příznak očkované nemoci. Já mám takouvou zkušenost, že v roce 1985 byla dcera očkována tzv. trojkombinací a pátý den po očkování dostala během půl hodiny křeče a zůstala bez sebe. Do příjezdu záchranky se nám ji podařilo oživit a zkončila v dětské nemocnici. Tam mě paní doktorka zdělila že to není možné mít po očkování, ale že to je viróza a že žádné reakce nejsou nikde publikovány. Po propuštění, bylo to prýma na štědrý den, dostala silnou chřipku s teplotama 39,8 až 40 a žádné křeče. To bylo po první vakcíně. Při stejném očkování po 6 měsících, kdy jsem upozorňovala co se stalo při první aplikaci, mne pan doktor přesvědčoval že se nemůže nic stát. přitom jsem předem upozorňovala, že manžel prodělal spalničky jako dítě tak, že málem zemřel. No dál, byla očkována a reakce se opakovala osmý den po očkování. Lékařský závěr byl opět stejný. Byli jsme posláni na dětskou

0/0
14.7.2010 12:52

David__Rockefeller

Věřím jedině studii,

kterou jsem si sám zfalšoval....

0/0
13.7.2010 17:07

fitzie

poměrně častým

důsledkem aplikace hexavakcíny je objevení atopického ekzému, tedy autoimunitní reakce.

mladší dcerce se po každé aplikaci rozesely virové bradavice - imunita oslabená očkování je už nedokázala dál potlačovat. Likvidují se mechanicky seškrábnutím(doporučuje lékař), což  je u rok a půl starého batolete dost drsná záležitost, navíc ne moc účinná. Nebo alternativně (investujete do různých mazání a přípravků na posílení imunity, což je zase otázka stovek a tisíců korun).

0/0
13.7.2010 8:16

politicky nekorektni asocial

Řekl bych,

že mýtus o tom, že očkování zatěžuje imunitu, asi nebude jenom mýtus, když pediatrička zakázala sousedce další očkování děcka, včetně povinných, poté, co se mu po několika prvních vakcinách ta imunita rozhasila.

0/0
12.7.2010 14:12

Nannius

Re: Řekl bych,

souhlas - kdyby ockovani nezatezovalo imunitu, proc ho pediatri jsou ochotni dat jen zdravym detem? Takze ockovani je sice mensi, nez "plna" nemoc, ale presto zatez na imunitu (obe moje deti mimochodem po ockovani lehly s teplotami na 2-4 dny, pricemz normalne maji maximalne rymu...)

0/0
12.7.2010 15:14

jjona

Re: Řekl bych,

Jedna injekce a mate ochranu na cely zivot. Ti ,co jsou proti,  jsou magori, kteri vystavuji deti nebezpeci. Protoze ty nemoce, ktere nejsou vymiceny , ale diky ockovani nejsou rozsireny ,jsou smrtelne. Pokud neockujete dite, tak ja nechci ,aby chodilo do kolektivu k detem, protoze i kdyz josu ostatni ockovani, tak ta ucinnost je okolo 50-95 procent a tudiz ohrozuji ostatni. Lidi zapomneli jake hruzy se zazivaly, nez ockovani bylo vynalezeno. Pak by vedeli.

0/0
26.7.2010 2:57

hamili

Re: Řekl bych,

"Jedna injekce a mate ochranu na cely zivot. "

Tak to je taky super mýtus.8-o

0/0
27.7.2010 11:56

Více takových Kožených

Re: Řekl bych,

To slovo "injekce" bych zaměnil za "infekce". Spalničky, zarděnky, příušnice, plané neštovice - proti tomu by se prostě očkovat nemělo. Ti, co jsou proti tomuhle očkováni mají zaděláno na rakoviny, protože nebudou mít posilněný, ale oslabený imunitní systém a rakovina není nic jiného, než rozhašený imunitní systém, který nedokáže efektivně zabíjet rakovinné buňky.

0/0
26.8.2010 21:23

Johny_S

Re: Řekl bych,

Teda, vy jste odborník. Tak rakovina je rozhašený imunitní systém. Bravo. Už jste to publikoval v nějakém vědeckém časopise? Třeba jste objevil geniální prevenci rakoviny, o níž nikdo neví. R^

0/0
1.10.2010 21:36

maxben

Doporučuji video

http://mustwatch.hztz.cz/film/anita-petek-dimmer-ockovani-impflugen/

Anita Petek prostudovala 30 tisíc stran literatury o očkování.

0/0
12.7.2010 13:33

Nannius

Re: Doporučuji video

prostudovala, ale na absolvovani mediciny uz ji nezbyl cas? Nebo ma strach, ze by ji na lekarske fakulte mohli dokazat, ze se myli, pripadne by si uz nemohla rikat lekarka bez diplomu, atd.?

Jen k uvodu videa - samoukove nejsou nejlepsi - ja jsem samouk ridic a rozhodne bych nemohl ridit formuli... Po takovem uvodu netreba sledovat dale, protoze se bude jednat o kombinaci vymyvani mozku, teleshoppingu a prezentovani "fakt", ktera za overene prohlasuji jejich prezenteri...

0/0
12.7.2010 15:26

fitzie

Re: Doporučuji video

na lékařské fakultě si toho cpou do hlavy tolik, že neodborník zaměřený na úzkou problematiku většinu doktorů strčí do kapsy.

malý příklad: dcerka po očkování Priorixem dostala vysoké horečky - ke 40oC, trvaly tři dny a nereagovaly na antipyretika. Tak jsme se večer, když se mi to zdálo zlé, vypravili na pohotovost. Horečky začaly přesně podle údajů výrobce vakcíny - 8. den po očkování a my jsme šli 10. den po očkování. Dva pediatři mě PŘESVĚDČOVALI, že tak dlouho po očkování už to NEMUŽE být reakce na vakcínu. Každý rok je takto naočkováno 100 000 dětí (celý populační ročník) a nejméně 10% z nich má těžší reakci (opět údaje výrobce vakcíny). Ročně to je tedy 10 000 dětí s vysokou horečkou. Tedy zcela běžný úkaz. Přesto to pediatři V DĚTSKÉ NEMOCNICI nediagnostikovali správně, neboť prostě neznali určité údaje. V důsledku toho pak nežádoucí účinky vakcíny nikdo nehlásí hygieně a SUKLU, jak je podle zákona jeho povinnost, a následně vznikají články, jako je tento.

0/0
13.7.2010 7:59

fitzie

Re: Doporučuji video

protože se nežádoucí účinky a rizika očkování bagatelizují, přehlížejí, data se neshromažďují, jak by měla, jen proto, aby nebyl narušen obraz očkování coby absolutního DOBRA.

ANo, očkování velmi výrazně prospělo k vymýcení nebezpečných chorob. To je pravda. Je ale také pravda, že každé očkování je zásah do organismu dítěte, u dítěte do tří let, kdy není možné zjistit imunologický profil, dokonce zásahem bez předvidatelných následků. Varovné známky (častá nemocnost dítěte, ekzémy a jiné autoimunitní potíže) se přitom přehlížejí, místo aby bylo využito vysoké proočkovanosti populace a dětem potenciálně ohroženým očkováním byl povolen odklad. Naprostá většina pediatrů očkuje děti především s ohledem na to, aby sami nemuseli nic vysvětlovat hygieně, ne s ohledem na jejich zájem. Očkování proti TBC v porodnici je dnes již postupem non lege artis (postupem, který není v souladu s nejnovějšími poznatky vědy), neboť se zavedením hexavakcíny do očkovacího kalendáře

0/0
13.7.2010 8:06

fitzie

Re: Doporučuji video

začalo docházet k častým komplikacím. Přesto se vyhláška nezměnila, a to se o problémech začalo mluvit už půl roku po zavedení hexy do povinného očkování, takže před 3 (?) roky.  

0/0
13.7.2010 8:08

misticjoe

vakcinovaní proti spalničkám, zarděnkám...

Ty jo, to jsem ani nevěděl, že už se vakcinuje i proti spalničkám, zarděnkám a příušnicím... Za nás to bylo prostě tak, že dítě v okolí mělo nějakou tuhle chorobu a najednou bylo hrozně moc oblíbené mezi maminkami dětí, které ji ještě neprodělaly. A my jsme coby dítka školou povinná ani neprotestovaly, bo to byl prima čas jak nemuset do té pakárny :-)

0/0
12.7.2010 13:29

Nomad

Re: vakcinovaní proti spalničkám, zarděnkám...

Business je na prvnim miste. Tudiz je vhodne zacit tlacit ockovani na co nejvice nemoci a prodavat a prodavat. viz posledni vyborne marketingove zvladnuta chripka. uz ani nevim jestli to byla mexicka, praseci, ptaci????

0/0
12.7.2010 13:40

obambiodřekykunene II.

Re: vakcinovaní proti spalničkám, zarděnkám...

to je právě ten případ zneužití, ale na druhou stranu si představ, že epidemie vypukne a nebude vakcina, co pak?...lidi budou neustále remcat a nadávat....a prorpos: To, že se na lécích tvrdě vydělává je bez debaty, leč zase ty firmy nevyrábějí jen vakciny, ale i léčiva, bez kterých si většina lidí na planetě neumí představit život...a včil mudruj..;-)

0/0
12.7.2010 13:43

jjona

Re: vakcinovaní proti spalničkám, zarděnkám...

jenze dostat tyhle nemoci v dopselosti znamena vysoke riziko neplodnosti, proto se zacalo ockovat.

0/0
26.7.2010 3:01

hamili

Re: vakcinovaní proti spalničkám, zarděnkám...

jjono, ale to je právě celé postavené na hlavu. Protilátky získané z očkování postupně mizí, prý vydrží maximálně 15 let a to jen u malého procenta lidí, u většiny ještě méně, to tedy znamená, že v době, kdy bývá nejhorší průběh nemoci a také v době, kdy většina žen bývá těhotná, už žádné protilátky naše očkované děti mít nebudou a nebudou proti těmto chorobám nijak chráněny. My (jsem ročník 68) ještě ano, protože já jsem spalničky, zarděnky i příušnice v dětství prodělala, ale naše očkované děti už ne. Stejně tak nepředají svým novorozencům žádné protilátky proti těmto chorobám, aby byli chránění aspoň těch prvních pár nejkritičtějších měsíců po porodu, takže i ti se tudíž stávají zvláště ohroženou skupinou.

0/0
27.7.2010 11:29

hamili

Re: vakcinovaní proti spalničkám, zarděnkám...

Takže nám nezbývá než tvrdě očkovat celou dětskou populaci touto zvlášť rizikovou vakcínou (mmch. moje dcera dostala tu encefalitidu s následkem smrti právě po ní), aby neonemocněla v době, kdy bývá průběh nejsnazší a prodělání by znamenalo získání celoživotní imunity. Mě připadá, že jediný komu tohle může prospívat, jsou výrobci vakcín, dětem teda určitě ne.

Kdyby se miliardy věnované na vakcinaci vložily do výzkumu léčby, aby průběh těchto nemocí byl co nejlehčí, bylo by to mnohem efektivnější.

0/0
27.7.2010 11:30

obambiodřekykunene II.

.....a ještě jedna věc je zajímavá...

...ti kdož nechtějí nechávat očkovat svoje děti popř. to dělají s odporem, tak těmto samým lidem nevadí, že jejich psí, kočíčí miláčci toto tzv. "martyrium" podstupují, naopak.....někdy jsou hodnoty na ruby....PS: U zvřat se polyvalentní vakciny(více nemocí - antigenů) používají poměrně dlouho a s dobrými výsledky....samoz, občas vyskočí anafylaktická reakce, popř. může dojít k prolomení, ale jak bylo psáno v článku, nic není nikdy 100%, to ani nejde, to bychom nemohli hovořit o evoluci...;-)

0/0
12.7.2010 13:25

Nomad

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

A jaky je teda zaver?

0/0
12.7.2010 13:41

obambiodřekykunene II.

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

předpokládám, že každý si může udělat úsudek sám, nikomu nic nevnucuji, jen konstatuji...každý svého štěstí strůjce...;-)

0/0
12.7.2010 13:45

stibot

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

Ano, nikomu nic nevnucuješ, jen po těch, co si s tebou dovolují nesouhlasit a mít samostaný úsudek chceš (o pár příspěvků níže), aby se vystěhovali do jiné země.

0/0
12.7.2010 13:48

obambiodřekykunene II.

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

tak to jsi mne špatně pochopil......my, tady v Evropě popř. v Americe máme  možnost tuto vymoženost použít(vakcinace), v krajích, kde na různé infekce umírají lidé po tisících a více by za to možná dali nevím co....já jsem  prostě rád, že my tu možnost máme.....PS: Proč se cestovatelé nechávají vakcinovat? Proč je povinné očkováníze zákona) proti vzteklině, u psů, třeba?

0/0
12.7.2010 13:53

stibot

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

Proč je těžký zločin neodvádění daní a není protizákonné rozkrádání rozpočtu zbytečnými a předraženými státními zakázkami? Protože takové udělali politici zákony. Proč zrovna takové zákony udělali?

0/0
12.7.2010 13:58

obambiodřekykunene II.

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

mno, zrovna v této oblasti bych s tebou souhlasil....;-)

0/0
12.7.2010 14:02

stibot

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

Ti lidi v rozvojových zemích by určitě sáhli raději po vakcínách, než po jídle, hygienicky nezávadné vodě a hygienicky nezávadných podmínkách jako máme my. U toho bych opravdu rád byl.

0/0
12.7.2010 14:05

obambiodřekykunene II.

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

tohle nevyřešíme, páč tohle se překrývá.....nemoci, hygiena, strava(je-li nějaká), voda, životní styl(dá-li se vůbec o nějakém hovořit) apod.......;-)

0/0
12.7.2010 14:13

Nomad

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

jo to beru. hodne diskutujicich by chtela tu zodpovednost prevzit na sebe nebo lepe aby byl odpovedny stat.

0/0
12.7.2010 13:50

obambiodřekykunene II.

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

...s tím musím souhlasit, stát, potažmo úřednici si uzurpují právo,čím dál více rozhodovat o mém životě.......

0/0
12.7.2010 13:57

fitzie

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

no tak vzteklina je povinná, ať mi to vadí nebo ne. Je tady proto, aby 100% smrtelnou chorobou (žádná jiná nemoc, na kterou se očkuje, tak fatální není) nebyli ohrožováni lidé. o psy tady nejde. a na co jiného se ještě očkují psi? na psinku? tak to máme dvě očkování. Dítě jich obdrží patnáct.

0/0
13.7.2010 8:24

Vegan power

Re: .....a ještě jedna věc je zajímavá...

Jo s dobrými výsledky - například, že u psů se zcela běžně objevuje rakovina.

0/0
27.7.2010 0:37







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.