Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Muži jsou tu rozmazlení, tvrdí Ukrajinka žijící v Česku

Kateryna vyrůstala v Kyjevě, ale sama říká, že je Ruska. V Česku žije 13 let. O našich mužích říká, že jsou rozmazlení. Ruští chlapi jsou prý zase moc hrdí a velkorysí, až často přijdou o všechen majetek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

fuj

tak kdo to nechtěl dělat s touhle "škatulí"?;-Dkdo?Něchtěli, nechtěli a "škatule" je druhá nejčtenější v této rubrice...;-D...i když, já bych to sní taky nedělal;-D

...jedině za trest...

0/0
21.1.2010 16:57

Host

jak to vidim

 pani popisuje jak vidi povahove  odlisnosti a rozdily v chovani ne kritizuje mistni pomery.  Pro spoustu vztahovacnych a xenofobnich jedincu  clanek  je perfektni prilezitosti vyjadrit svou nenavist k lidem z byvaleho SSSR, a nedivim se. Nazory pani Kateryny jsou zmatecne a nevi co by chtela , pochazi z ukrajiny prohlasuje ze je ruska zije v cesku neni stastna ale vratit se nechce.Tak  dopada vetsina pristehovalcu -  zustanou vykorenene a nepochopene. Novi spoluobcane je tu nechteji ,beze zbytku prijmout cizi kulturu a zvyky nedokazi , puvod a geny nezapres a  drive ci pozdeji se zrodi  nostalgicke myslenky jako v tomto clanku 

0/0
21.1.2010 9:38

Host

Re: jak to vidim

Xenofobie - Strach z něčeho neznámého. To je smozřejmě nesmysl. Rusáky známe všichni za ty roky moc dobře. A proto je tu tolik reakcí, které dotyčnou přechytralou UA mistryni světa amoleta vyzývají, aby si svoje moudra strčila do análu. je to naprosto logické. Používat pojem xenofobie kdykoli se lidem nelíbí, že jim někdo sere na hlavu a poprávu se ozvou je ubohost dosahující hodnoty 3,7 kiloHavla

0/0
21.1.2010 9:44

NumLk

Re: jak to vidim

dalsi ocekavana  reakce  , duvod ?   viz muj puvodni  prispevek

0/0
21.1.2010 10:13

Host

Pro pani Katerynu

Drzim Vam moc pesti. Mate pravdu, kazdy najde hlavne to, co hleda. Nedelejte si prosim hlavu z hloupych reakci, lide jsou ruzni. Mnozi z tech, kteri zde kritizuji, by sami nikdy nemeli odvahu ani schopnosti vyjet do zahranici a prosadit se, nemluve o tom, ze ackoliv se vyjadruji jako nejvetsi patrioti, nezvladaji ani zaklady sveho materskeho jazyka. A i kdyz argumentuji svym prislusenstvim k Zapadu, neuvedomuji si, ze

pro lidi ze Zapadu nejsme zadni plnopravni clenove klubu, ale jen

nedulezity narod kdesi na Vychode. Nemate se za co omlouvat, rekla jste svuj nazor a mate na to plne pravo.  Doufam, ze v realnem zivote mate vice stesti na Cechy tolerantni a otevrene. Za to, co tu ostatni predvadi, se stydim a omlouvam se Vam. Hodne stesti s Vasimi studenty, nedejte se odradit lidskou zlobou a malosti.

0/0
20.1.2010 23:40

Host

Re: Pro pani Katerynu

Jste k r á v a.

0/0
25.1.2010 15:01

Host

Re: Pro pani Katerynu

Omlouvejte se za tvu svou z p r a s e n o u mateřštinu bez háčků a čárek, vy   z a m i n d r á k o v a n á   l ů z o !

0/0
25.1.2010 15:03

Host

muzi jsou rozmazleni

              Velmi hezky prispevek. K partnerskemu vztahu aby fungoval je zapotrebi inteligence a hlavne respekt.Bez techto kvalit nikdy nebude fungovat.

   Spolecnost se zlepsila k lepsimu,neni nad to byt kazdy ekonomicky svobodny a nezavisly.je dulezite se ve dvou zorganizovat a i tady to chce inteligenci.DR^rzim vsem palce.

0/0
20.1.2010 15:50

Host

muži jsou rozmazlení

 Ano jsou tu muži rozmazlení, ale....řeakla bych , že již vymírají a bylo jich možná méně než se nám zdá.Proboha  kolik myslíte, že tu bylo otců co nemilovali své dcery? ?

Jistě jsou tu ještě ti co šílí po kariéře a veškeré dění doma nasypou na své ženy, kterým odměnou většinou bývá po dosažení výsledků muže, tak květinko uvadlá, adie.

A je to chyba žen, pouze žen.A stejně tu je hodně mužů, kterým můžeme úctu projevovat.Já takové miluju. Frajírci a svalovci a jiní týpci....těm se výhýbala obloukem.

0/0
19.1.2010 13:37

Host

Re: muži jsou rozmazlení

To jsem opět já....jen chci dodat, že cítit se krásnou  a obletovanou ženou..určitě touží každá z nás.Nechme muže ať to dělají, oni to umí a mi jim musíme dát šanci.A takovým co to nedokáží můžeme ukazat záda.Je to na nás NA ŽENÁCH:

0/0
19.1.2010 13:50

Host

Re: muži jsou rozmazlení

Plne souhlasim! A proto se mi libi, ze na zenstvi clanek odkazuje zejmena. Jen me mrzi, ze puvodni tema clanku zakryly xeonofobni projevy v diskusi...

0/0
19.1.2010 14:07

admiral666

Re: muži jsou rozmazlení

no jelikoz clanek ukazuje na lacine vypadajici zenstvi v rusku, tak je zjevne, ze to lidi kritizuji. Tady je jen malokdo zvedavy na zenu, co vypada jako by pracovala v Dubi.

0/0
20.1.2010 13:21

Host

Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

Jezdim do Ruska a pri prvni navsteve jsem mela podobne nazory jako vetsina z vas...ale ted musim priznat, ze jsem se nikdy a asi ani nikde jinde necitila vice zenou. Mam ceskeho pritele, ktery je sice zlaticko, ale jeho sichta konci po te, co si doma lehne do pohovky a zacne koukat na televizi...v tohle se tedy chova jako Rus a Ukrajinec !? Ne, chova se jako typicky Cech a vlastne ani nema duvod se chovat jinak. A problem tkvi ve vychove - maminky nasich pritelu a manzelu jim nosily vse pod nos az do te doby, co jsme my prevzaly jejich role. V tomhle ma Katja naprostou pravdu - jsou ROZMAZLENI. V Rusku jste zenou, ktera ma karieru, jste zenou, od ktere se ocekava, ze je upravena, jste zenou, ktera svemu muzi rika, co mysli bez vytacek a tak to ma byt  = jste proste ZENOU :-) Pokud nekdo nekoho mlati, tak to neni proto, ze je Rus a nebo Ukrajinec. Je to proto, ze je bud nevzdelanec, omezenec, alkoholik a nebo proste blb. A takovych je v Cechach taky nespocet....

0/0
19.1.2010 11:34

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

kecy v kleci:-) hlavně to, že v rusku je žena s kariérou :D to je právě pěkná blbost. To byc nesměly vysoškolsky vzdělané ukrajinky tady mejt podlahy, nebo porcovat pizzy...proč tu jsou? Proč asi? Proč nedělají kariéru tam u nich? :D

0/0
19.1.2010 11:39

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

nevim, jak je to s Ukrajinkama, ale ja mluvm o Rusku - o Moskve a tam jich je pomerne dost.

0/0
19.1.2010 12:36

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

mě to splývá. Ukrajinci a rusové. Je v tom asi takový rozdíl mezi bavorem a sasíkem. Pro nepříslušníka ani z jednoho národu absolutně nerozeznatelné.

0/0
19.1.2010 12:50

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

No pokud nemluvite nemecky, tak chapu, ze to nerozeznate. Pokud ale ano, mel byste to rozeznat. Stejne tak jako fakt, ze Rusove mluvi rusky a Ukrajinci ukrajinsky.

0/0
19.1.2010 12:54

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

to vim. Ale pořád něodkážu pochopit, proč ukrajinci memají vlastně nikoho rádi, kromě sebe samotných. Všichni okolo nich jsou špatní.

0/0
19.1.2010 13:04

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

to je dobra otazka. Podobna te, proc Brnane nemaji radi Prazaky a opacne...neco bylo na zacatku a to uz ted nikdo nevi. Nekdo rika, ze je to kvuli tomu, ze Brnane zavidi Prazakum a nadavaji na ne a proto je Prazaci pochopitelne take nemaji radi...

Jak to bylo s Ukrajinci? To nevim...myslim, ze jsme se k nim na zacatku nechovali pratelsky, tak jak nas muzou mit radi...? To, ze nemaji nikoho radi, jen sebe, tak to nevim. Ale myslim, ze maji minimalne radi alespon jeden dalsi narod..

0/0
19.1.2010 13:20

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

Co přesně závidíme Práglu? Krtka? To možná jo. Něco dalšího?

0/0
19.1.2010 15:27

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

Tak to pozor. Ukrajinci většinou, hlavně ty starší (od 35 nahoru) mluví rusky, protože ukrajinština byla Sovětským svazem potlačována, třeba jako kazašština (pro Kazachy v podstatě nyní cizí jazyk). Ukrajinštinu měli třeba až od třetí čtvrté třídy. Oficiálně se muselo mluvit rusky. Zdroj : moje paní na úklid (mmj. s mimořádným nevkusem v oblékání, ale to je její věc).

0/0
19.1.2010 20:16

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

Dovoluji si nesouhlasit.. Ziju 7 let v Almaty a je jen male procento Kazachu kteri neovladaji svou rec. Pouze Kazasi kteri vyrustali v Almaty se to tyka. Mimo Almaty je naopak problem domluvit se Rusky. A pro pana co nerozezna Rusa a Ukrajince. Ukrajinstina je vice podoban ceskemu jazyku nez rustine...

0/0
22.1.2010 13:12

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

jojo;-D Rusove taky nevidi zadny rozdil mezi Cesi a Polaci. Rusove, ktery jsou v CR, vetsinou tady studuji VS nebo pracuji v nadnarodnich firmach, Ukrajinci tu opravdu vetsinou uklizi, kraji pizzu a pracuji ilegalne

0/0
19.1.2010 18:52

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

[>-] budme radi, ze nam tady Ukrajinky porcuji pizzy a mejou podlahy. Nase lina ceska povaha nam jaksi nedovoli pracovat rukama, protoze je to pod nasi uroven? At to delaji imigranti? Nasi lidi tuhle praci zas delaji v jinych zemich...nedavno jsem cetla clanek o tom, proc Cesi mluvi pejorativne o vychodnich zemich...Odpoved byla jasna, protoze o nas mluvi zapadni zeme pejorativne...Na zapade si ani neuprdneme a na vychode se cepyrime? To jsme teda povaha! A dobre nam tak!! Kdyz nejsme schopni se nejdriv zamyslet nad sebou a rovnou radsi kritizujeme, co si o nas mysli jini, tak to jasne ukazuje, jak jsme krasne priposrany z nasi malosti...

Me se clanek moc libil, konecne nekdo rekl od plic, jak to u nas vidi!R^

0/0
19.1.2010 12:44

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

nemáš pravdu. Češi neodmítají pracovat rukama, pokud  zrovna nemají poněku dlepe placenou práci. A práce rukama vkje vždy bohužel mizerně zaplacena.

Další kecy vyvěrající z Vašeho komplexu méněcenosti(pojetí čech na západě) ani nebudu komentovat.

0/0
19.1.2010 12:49

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

ne, prosim, komentujte, zajima me to

0/0
19.1.2010 12:51

Host

Re: Kdo nebyl v Rusku, nemuze soudit...

typický čech se takhle chová?

0/0
19.1.2010 12:55

Host

typická ukrajinka:

smrdlavé ovše luxusní iblečení..absolutně nevhodné pro danou situaci-kožichy, lycrové kalhoty s divokým  leopardím vzorem(80.leta), nákladné drahé kožené boty, těžké parfémy, ovšem z úst zápach a z propoceného oblečení taktéž. Neuvěřitelné. Dále většinou strašně rádi kážou druhým jak by se měli chovata jak by měli žít(všichni z nich maj srandu a dělaj jim prátvě proto naschvály) a donekonečna melou o tom, jak tady blbě žijeme, atd atd. Neuvěřitelné. Každá nehezká ukrajinka má tady v čechách 100 českých mnohem, krásnějších  apříjemnějšíc kolegyň, ale ony stále budou mít kecy, jak jsou krásné neodolatelné, jak se za ní každejch chlap otočí a si může vybírat. Osobní zkušenost.

0/0
19.1.2010 11:00

Host

Re: typická ukrajinka:

jo a a ještě jedna věc je charakterisuje-oni nejsou zvyklí mít přirozené koníčky, záliby, to považují za ztrátu času. To radši s eověšet drahým oblečením a jít se procházet po obchodních centrech :-)))

0/0
19.1.2010 11:08

admiral666

Re: typická ukrajinka:

Ne vsichni a ne vzdy, ale je pravda, ze "akceptovatelne" konicky pro rusy a ukrajice atd. jsou omezene, vetsinou jde jen o nejaky bojovy sport pro muze a zpev a tanec pro zeny, popr. konicky spojene s predvadenim bohatstvi, jako jezdeni offroadem a tak. Konicky pri kterych se (mimo interier telocvicen) neda vypadat jako obvykle vyfintene a luxusne (turistika, cyklistika) jsou silne zapovezeny.

0/0
20.1.2010 13:24

Host

Re: typická ukrajinka:

Já tady musím trochu oponovat. Mladé ukrajinky nesmrdí. Můžu to potvrdit, už byly u mě na gauči.

0/0
19.1.2010 11:10

Host

Re: typická ukrajinka:

:D ano, když jsou čerstvě umyté, tak ne. Ale lízat celedej den nemytou by ráda. Neuvěřitelný.

0/0
19.1.2010 11:32

Host

Re: typická ukrajinka:

No tak to je samozřejmě jiná. Uznávám, že to je vrcholně nechutná záležitost.

0/0
19.1.2010 12:17

Host

bože můj s něčím takovým jsem rok chodil

ukrajinci to maj strašně posunutý. Rozvojové země nenajdete v africe, jenom, najdete je i pár kilometrů východně od slovenska. Stát, kde když se ženská ve dvaceti okamžitě nevdá z anějakého vypúaseného , namachrovanýho Ivánka, okamžitě je divná a podezřelá, že je memocná. Proto  tolik ukrajinek je radši tadyv ČR,  přežívají z ruky do huby, ale pořád je to prý lepší, než se vráti na ukrajinu a až do smrti skákat kolem nějakého mužika. 

A ukrajinci, chlapi? ty jsou rozmatlený už jenom tím jak automaticvky  berou ženu jako svoji služku. Jako tady naposledy před 60 lety.

0/0
19.1.2010 10:48

Host

Proti gustu...

Moje uklizečka ( říkejme jí Natasha) je vždy bez peněz a občas přijde s mořinami ( uklouzla v koupelně). Nicméně svého nerozmazleného mužika asi miluje ... Neboť s ním stále pobývá... Někdy si tak říkám , zda by jí nebylo lépe bez facek s českým metrosexuálem...

0/0
18.1.2010 23:16

Host

tak nevím...

Vzhled ruských žen je asi otázkou vkusu. Osobně v různých evropských zemích potkávám ruské ženy velmi výrazně nalíčené, na dálku vonící silným, těžkým  parfémem, situaci nepřiměřeně - byť velmi luxusně oblečené, hlučně mluvící. Asi je pravda, že se za nimi řada lidí otáčí, neznamená to ovšem, že s obdivem.

0/0
18.1.2010 22:09

Euronymos

.

Já vždycky věděl, že mi lidé lhali. Ási začnu budu chlastat vodku jako nealko pití, ženu doma řezat hlava nehlava a jako bonus si z ní udělám služku zdarma, abych náhodou nebyl rozmazlený.

0/0
18.1.2010 20:10

Host

Jo jo

Ja tedy nevim, ale ziju v USA a ma sousedka je z Ukrajiny, jeji manzel se nedotkne nadobi ani neuvari, ona pracuje, stara se o 3 deti a jeste mu slouzi. Pripada mi to jako moje maminka, ktera nas vychovala, starala se o nas, o manzela, varila, prala a jeste mela byt vecer pripravena manzelovi splnit prvni posledni. Chlapi jsou takovi, jake je vychovame my matky, takze damy, vycepujme ty nase ratolesti, ja uz na tom svym pracuju. Jo a mimochodem, kdyz reknu sve sousedce ze je Ruska, tak se na me neuveritelne nastve a zacne se se mnou hadat,ze s Ruskem nema nic spolecneho. Divne, kdyz nas okupovali Rusaci bylo jim jedno jestli jsou z Kyjeva, Moskvy nebo Azerbajzdanu ... [>-]

0/0
18.1.2010 20:02

Euronymos

Re: Jo jo

Pro hloupé z USA. Rusko není USSR, to je to samé jako když řeknete Slovákovi, že je Čech.

0/0
18.1.2010 20:12

Host

Re: Jo jo

ne,to bys mu musel říct,že je čechoslovák

0/0
18.1.2010 21:45

Host

někteří čeští muži jsou rozmazlení...

ale rozmazlenej chlap je stokrát snesitelnější než hloupá rozmazlená husička, to je fakt na proplesk

0/0
18.1.2010 17:24

Host

...

v roce 1968 mnoho ruskych vojáčků koukalo jak vyjevení na věci jako hodinky, kolo nebo vodovodní kohoutek (ten se navíc dal ukrást jen hodně těžce)... Paní je trošku mimo... Stačí si zaletět na pár dní do Moskvy a zkusit se tam chovat jako v Čechách... Dostanete takovou ťafku z bezohlednosti a neúcty k vám jako k člověku, že pak budete na letišti při návratu přemýšlet, jak je možné, že taková hovada dokáží spolu vůbec žít... Neznám žádnou svéprávnou Češku, která by toužila po typickém manželovi z Ruska nebo Ukrajiny. 

0/0
18.1.2010 15:00

Host

Re: ...

Paní je hodně mimo, měla by se vrátit asi zpět do Kyjeva a nešířit takové bludy.

0/0
18.1.2010 15:22

Host

Re: ...

přítel je z Ukrajiny a já jsem svéprávná - ale je pravda, že nevím, co si představujete pod pojmem "typický"

0/0
21.1.2010 20:02

Host

.

Dobrý den vážení čtenáři.

Jsem ta, která vyvolala tuto vlnu pohoršení. Musím přiznát, že s většinou Vaších názorů souhlasím. Kritizovat cizí zemi, ve které žiješ je naprosto arogantní a nevhodné. O to horší, že všechná slova jsou má. Jenomže slova jsou jako kostky z dětské stavebnice, do jakého pořadí je poskládáte, v jakém kontextu a jaké akcenty na ně dáte, takový dojem to vyvolá.

Rozhodně si nemyslím, že všichni muži v této zemi jsou takové a je mi opravdu líto, že to tak vyznělo.  

0/0
18.1.2010 11:03

teta1974

Re: .

editace claneku nekdy zmeni leccos. mne to nijak hrozne nepripada, snad jen se mi nelibi to, ze muzi u nas jsou osocovani z toho, ze jsou rozmazleni a ze nejsou tak rozdavacni jako rusove - nekteri asi ano, ale neda se cekat, ze narod, ktery je pomerne skepticky a sekularni, bude nejak moc rozhazovat

0/0
18.1.2010 13:32

Host

Re: .

zaleť si do Moskvy, a už na letišti se ti dostane krásného přivítání... budeš se tam cítit jako největší povl, hnida, která přijela otravovat, nedejbože po nich něco chtít navíc pokud budeš mluvit jinak než rusky. Jen v Rusku se ti stane, že na ulici oslovíš člověka s prosbou o pomoc a ten člověk se na tebe ani nepodívá a jde dál, jako bys tam vůbec nebyl... Ta ignorance, bezohlednost, ta absence základního slušného chování je něco, co ti obrátí žaludek na ruby a znám několik lidí, kteří po této zkušenosti začali Rusy skutečně nenávidět a přejí jim jen to nejhorší... totiž zničení nebo vymření nejlépe na chlast...

0/0
18.1.2010 15:06

Host

Re: .

tam můžou ležet mrtvoly na ulici a rusáci je budou překračovat cestou do práce a nepohnou ani prstem nebo chlupem v nose... je jim to totiž úplně u prdele... to jsou ti nerozmazlení Rusové, kteří se pěkně starají o své rodiny a manželky... teda těch pět minut denně, co nejsou nalití nějakou samohonkou...

0/0
18.1.2010 15:09

admiral666

Re: .

na netu se povalovalo video, jak SUV plne moskevske zlate mladeze havarovalo, zacalo horet a prezivsi si nataceli na video ty, kteri sice prezili naraz, ale nemohli se z horiciho vraku dostat ven. popisovalo to moderni rusko vic nez cokoli jineho. Nicmene verim, ze za druhe svetove mnozi tankiste nasazovali zivot, aby vytahli z horiciho vraku T34 ostatni cleny posadky - tot vliv kapitalismu :-/

0/0
20.1.2010 13:28

Host

Re: .ze zivota

jedu takhle nad Kajetankou , Praha,  toz civilizace , ne nejake zaplivane Rusko natoz smradlava Ukrajina a co nevidim? v zaveji se vali clovek , stary deda uklouzl a zapadl do snehu , nemuze vstat , auto davam na blikacky pokousim se dedu zvednout za mnou i v protismeru dve fronty a  v modernich vozech sedi umyte vzdelane pracoviti cesi,  vyhrivaji si v klidu zadecky nekteri troubi nikdo vsak nevyleze pomoc , deda nastesti spolupracoval a nakonec na raz dva tri se mi ho zvednout podarilo,  tak se chyt  za nos,  svetobezniku

0/0
20.1.2010 22:18







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.