Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čeští zdravotníci si někdy pletou pacienty s nábytkem

Zuzana Svobodová ležela polonahá na nemocničním lůžku a čekala na ultrazvukové vyšetření prsu. Sestra otevřela dveře, do místnosti vešel cizí muž a začal se s doktorem bavit na nesouvisející téma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

http://bandzone.cz/prvnihore

http://bandzone.cz/prvnihore

http://bandzone.cz/prvnihore

0/0
25.9.2007 14:36

ffffff

fdfdfdfdf

(Y)[>-]

0/0
23.9.2007 15:09

Valenta Ladislav

Ortopedie-rehabilitace

Jaké služby poskytujete v této oblasti

0/0
21.9.2007 20:51

FridolinSp

Malé upřesnění

Doktoři nezachází s lidmi jak s nábytkem, ale jako s dobytkem.(Y)

0/0
26.7.2006 20:12

pm

jsme nábytek....protože chceme být

Proč je normální, že kdekoliv jinde, kde musíme vynakládat své peníze, bereme zcela samozřejmě v úvahu naše finanční možnosti, kvalitu výrobku nebo služby? Proč lidé, kteří si v jakémkoliv oboru od dělníků po obchodníky(myslím ty seriózní) vydělají odpovídající peníze odvedené práci, se hodnotí jako šikovní ve svém oboru? A proč přístup ke zdravotnictví a lékařům je zcela odlišný? Asi jsme skutečně uvěřili politickému přesvědčování. Bojíme se jako pacienti vzít odpovědnost za své zdraví, myslíme si, že máme na vše nárok a pokud možno za průměrné zdravotní pojištění a také si pravděpodobně myslíme, že každý lékař je stejně kvalitní. Vzhledem k tomu, že je snaha o spíše úbytek privátních zařízení, nebude ani platová diferenciace, která přístup a kvalitu lékaře bude zohledňovat. Milí spoluobčané přestaňme mít socialistický přístup a připusťme si konečně myšlenku, že byť je zdraví oblast velmi citová a citlivá, poskytování zdravotní péče je službou. A kvalita služby znamená volbu. 

0/0
26.7.2006 11:11

FridolinSp

Re: jsme nábytek....protože chceme být

Když jdu k praktikovi, má na ceduli soukromý praktický lékař. A zadarmo nepracuje, platí ho pojistovna a té zase platím já nemalou část ze svého platu. Honba za body apod. dokazuje, že tržní principy nějak fungují ... ale neznamenají ani lepší přístup, ani lepší léčbu. Etika a chování asi neplyne z toho, že někdo dostane za měsíc 100tisíc, to mu dá leda pocit nadřezenosti. Už za bolševika měli lékaři slušné platy proti zbytku populace. Tržní prvky ve zdravotnictví nijak nezměnili jejich přístup k pacientovi, prostě hulvát zstává hulvátem. Stejně jako nemám-li nyní meloucháře, jak za bolševika, ale někoho, kdo dělá na ičo, často kvalita práce není vůbec lepší, včetně slušnosti.

Někde slušnost je. Každý ví, že prodejny nejsou charita, necháváme tam své peníze - teda jejich část, tak jako část jde doktorům. A prodavač, i když nepozdravím u pokladny, tak on pozdraví první, dokonce i žena mladšího muže. Protože to má v popisu práce. Kdyby šéfovi marketu vykládala,

0/0
26.7.2006 20:08

FridolinSp

Re: Re: jsme nábytek....protože chceme být

že zákazník má pozdravit první, protože to je muž, asi by ji vyhodili. Jenže doktoři jsou páni, jim stačí nejapná výmluva. Není to v systému financování, je to v e výchové lékařů, arogantními profesory. Oni je učí, že se jim musí říkat doktore (na západě je běžné i bez toho doktora), i když jinak se tituly už moc neužívají. A i do sesterny se klepe, kdežto do pokoje pacientů neklepe ani lékař, ani sestra, ani uklízečka. To je reálné postavení platícího zákazníka - mín než uklízečka.

0/0
26.7.2006 20:11

anna

podnapilí lékaři

K tomu to problému bych chtěla ještě podotknout,že jsem se  setkala i s podnapilými lékaři během jejich pracovní doby.Každý to sice věděl s nemocničního personálu,ale nikdo s tím nic nedělal.

0/0
26.7.2006 9:10

Smajlik

Mala uvaha

Premyslim, proc ma ceske zdravotnictvi tolik kritiku. Kritizovan je system, lekari i pacienti, zalezi koho se zeptate.

 

K systemu: smlouvu se zdravotnimi pojistovnami uzaviraji lekari, nikoliv pacient. Nevi nekdo proc? Pacient neni motivovan k zadne seberegulaci, 15 navstev u lekare za rok o necem svedci. Pacient ma dojem, ze vse je zadarmo a na vsechno ma pravo. Jenze ono to neni zadarmo a hlavne na vsechno nemame. Proc neni moznost se komercne pripojistit? Kdo nechce nemusi, zakladni pece by mela byt zajistena pro vsechny, ale je nutne specifikovat co je to zakladni pece. Zjednoduseny priklad, treba vymena kloubu, zakladni pece: kloub keramicky, s komercnim pripojistenim: kloub titanovy. Tomu rikam mit volbu a hlavne obema pacientum se dostalo zdravotni pece. Nebo ockovani proti chripce, zakladni pece neposkytuje, komercni pripojisteni naklady hradi. Ja nerikam, ze toto by byl idealni system, on snad ani idealni system neexistuje.

0/0
26.7.2006 5:23

Smajlik

Re: Mala uvaha

K lekarum: mame dva druhy lekaru, nemocnicni (statni) a ambulantni (povetsinou soukrome). Ze nemocnicni lekari slouzi nad ramec povolenych prescasovych hodin se obecne vi. Proc to delaji? Ani ne tak, ze by chteli travit co nejvic casu od rodiny, ale proste proto, ze je jich za 1. nedostatek a holt nekdo slouzit musi a za 2. penize, zakladni plat je ostudny. Sami si odpovezte od koho byste se radeji nechali operovat, od lekare, ktery se v noci dobre vyspal nebo od lekare, ktery celou noc travil ve sluzbe? Ambulantni lekari maji na druhou stranu svazane ruce pojistovnami, ktere jim vymezuji limity na vykony a leky, ale na druhou stranu maji za povinnost pacienta osetrit a pripadne mu predepsat leky, bez ohledu na to byl-li limit vycerpan ci nikoliv. V obdobi chripky presahnou limit ani nevedi jak, ale pojistovna vic penez neda. Neni to absurdni?

0/0
26.7.2006 5:25

Smajlik

Re: Re: Mala uvaha

K pacientum: sam cesky pacient se casto stavi do pasivni ulohy, ceka, ze ho lekar vyleci a hotovo. Ceka zazracnou piluku, ale malokdy neco pro sve uzdraveni udela sam. Kdyz mam otazku tak se zeptam. Kdyz se mi neco nelibi tak se ohradim. Dojde-li k neetickemu chovani zdravotniho presonalu tak si stezuju! Jinak se nikdy nic nezmeni. Na druhou stranu nechodim zbytecne po pohotovostech pokud to neni opravdu akutni a pohotovosti hodne, nenechavam si predepisovat leky, ktere vim, ze nebudu brat atd.

Na zaver: kazdy si k nam dovoli tolik, kolik si nechame libit. Takze lekari i pacienti, jak dlouho si jeste nechame kalet na hlavu?

0/0
26.7.2006 5:27

simyr

Re: Re: Re: Mala uvaha

to je jednoduchý,většina pacientů potřebuje častěji Ibalgin než totální endoprotézu, a tu pak stejně někde dostanou, na drahý lék či operaci se udělá sbírka. To je princip socialismu- každý bude mít nárok na všechno zdarma a bude nám jedno, že každý má ho...

0/0
26.7.2006 10:49

Janicka

Re: Mala uvaha

To je jednoduchy, pripojistit se mit tzv.nadstandard se zde moc neumoznuje. Maximalne si zaplatit lepsi pokoj v nemocnici... A CSSD svymi paskvily jeste chce nutit pacienta chodit do spadovych nemocnic, potezpanbuh s namiRv

0/0
26.7.2006 10:59

kalnchoe

Zkušenost

Před 4 roky jsem byla v nemocnici na laparoskopické operaci žlučníku. Den před operací zamnou přišla anestezioložka a popovídala si se mnou o narkóze. Asi za 2 hodiny přišla lékařka, která měla druhý den provádět operaci. Vše mi vysvětlila a ptala se, mám -li nějaké dotazy, které mi zodpověděla. I střední zdravotnický personál byl přívětivý.

A bylo to v nemocnici na Fratišku. Docela na ten pobyt ráda vzpomínám.

0/0
25.7.2006 22:11

Pepík

Špatný nadpis!!

Mělo tam být s dobytkem.

0/0
25.7.2006 18:01

Beruša

Na gyndě

se mě můj lékař ptal, jestli už jsem měla konečně!styk.Já na to, že ne, že přítel je na vojně.A on na to: tak až přijede,ať vám skočí na záda a máte pokoj. No, nevím,od čeho jsem podle něj měla mít pokoj,ale hned druhý den jsem měla pokoj od něj, protože jsem změnila lékaře.A to, že běžně používal slova jako : šuk*t ani nezmiňuji.Stejně jako to, že všechny moje spolužačky od něj měly stejnou antikoncepci....No jo,ať žije profesionalita Rv

0/0
25.7.2006 16:02

Meggan11

Re: Na gyndě

No a stezovala jste si? Asi ne, ze jo. On to kazdy necha tak, no co at si uziji i jini. Kdyby si kazdy, kdo ma opravdu duvod stezoval, mozna by se neco hnulo a treba i zmenilo. :-/

0/0
26.7.2006 0:47

Janicka

Re: Re: Na gyndě

To Meggan11: To, ze odesla, udelala nejlip, jak mohla. Jeste pred takovym doktorem radne varovat. Stezovat si? Kam podle tebe? Na Lekarsky komore by se takovyho jelimana jeste zastali...

0/0
26.7.2006 11:02

Clubko

Re: Na gyndě

Vidis to... Kdyz moje kamaradka ve svych 20ti letech rekla sve gynekolozce, ze je jeste panna, tak se na ni divala jak na debila a prohodila neco v tom smyslu, ze snad neni normalni.

0/0
26.7.2006 15:49

ola

Re: Na gyndě

ale je v  cizí odborné literatuře popsáno, že pohl. styk má pozitivní vliv na svalstvo pán. dna, které souvisí s bederní páteří- takže Váš gynekolog měl pravdu.

0/0
27.7.2006 10:54

XXL

Re: Na gyndě

Dobré rozhodnutí. Doktoři podle psaného etického kodexu musí dodržovat určité zásady, nicméně je zřejmé, z článku, diskuse a zkušeností pacientů obecně, že zásady jsou jen na papíře. Tzn. pokud doktor k tomu nemá zvláštní důvod, nemůže se ptát na věci, které jsou výhradně soukromé. A pokud to je nutné pro vyšetření, tak postupuje s maximálním taktem a rozhodně nemá co komentovat a dávat rady do života. Vulgární slovník dlaždiče by si taky měl nechat domů pro svoji ženu, partnerku nebo děti, před těma může mluvit o šuk..ní, kun..ě, pí..e apod.

Dr Uzlovi moc nefandím, ale podle jeho údajů 1. pohl styk je průměrně v 18 letech. A vzhledem k tomu, že některé dívky ho mají v 15 (ty dřív ted nechme stranou, i když 14 už bude legální), tak pokud mladá žena v 23 leta neměla styk, nejde o nic nenormálního. Jako nenormální je spíš těch 15 let, i když to zákon nepostihuje. Panna v 25 - asi je takových menšina, ale nemyslím, že půjde o úplně malé číslo. .

0/0
27.7.2006 15:12

Katka

Po ceske peci placu

Teda nevim, po ceskem pristupu lekaru placu. V Anglii jsem mam moznost zkouset to jejich NHS na vlastni kuzi.Na to,abych se dostala na kozni s ekzemem jsem musela nejprve presvedcit a premluvit mistniho obvodaka,aby mi napsal doporuceni. Nasledne jsem cekala 13 tydnu jenom na to, abych se mohla objednat. No a pak to neni lepsi. S doktorem prakticky neprijdete do styku. Vse vyrizuje sestra, ktera mu pretlumoci vase priznaky a doktor pak podepise recept. Ale abych jim jen nekrivdila, je pravda, ze ke vsem zpusobum lecby dostanu informace se vsemi plusy a minusy, ze pak si nakonec stejne nejsem jista, co je pro me dobre. Se soukromim je to dobre, vsude maji takove oddelovaci zaclony a kdyz musite byt do pul tela dostanete neco, cim se v pripade muzete zakryt. 

0/0
25.7.2006 13:50

thera66

Re: Po ceske peci placu

ba, ba, pořád říkám, že Češi maji zdravotní péči jednu z nejlepších na světě. třeba tzv. angioplastika po infarktech. u nás může mít každý, v každém kraji je několik.pracovišť, v anglii se člověk toho vyšetření ani třeba nedožije, protože ho zapíší do pořadníku a musí spořádaně čekat. to být tady u nás, novináři by se po...;-);-);-)

0/0
25.7.2006 13:59

Meggan11

Re: Re: Po ceske peci placu

Katko, vy ale mluvite o dvou ruzbych vecech. Clanek neni o dostupnosti ci pristupnosti k lekari. Clanek je o tom jak se doktori chovaji. To jsou dve ruzne veci, ktere sice spulu souvisi, ale doktori jsou v tom celem retezu jenom malym clankem. Jde o system, a to mate pravdu, ten anglicky stoji za prd. Ceskymu systemu dochazi den, nebo spis penize.

0/0
26.7.2006 0:51

Meggan11

Re: Re: Po ceske peci placu

Katko, vy ale mluvite o dvou ruzbych vecech. Clanek neni o dostupnosti ci pristupnosti k lekari. Clanek je o tom jak se doktori chovaji. To jsou dve ruzne veci, ktere sice spulu souvisi, ale doktori jsou v tom celem retezu jenom malym clankem. Jde o system, a to mate pravdu, ten anglicky stoji za prd. Ceskymu systemu dochazi dech, nebo spis penize.

0/0
26.7.2006 0:51

belgian chocolate

zapomněla jste podotknout

že NHS je úplně, ale úplně zadarmo (nepletí se žádné pojistné!), a že je možno si zaplatit připojištění (třeba BUPA), v kterémžto případě Vás ve špitále nosí na rukou

0/0
27.7.2006 8:23

thera66

Proč nikdo nenadává na soukromý zdravotnictví?

(pozor, myslim tim NEPLACENE ZE VŠEOB. ZDRAV. POJIŠTĚNÍ) Přitom pacienti i lékaři jsou stejný "lidi", operace a výkony jsou stejné... Soukromé kliniky září novotou, všichni usměvaví mladí lidé, doktoři si mile hodinu povídají s pacienty a po výměně e-mailů ještě zamávají na rozloučenou. Je to tím, že zdravotníci dostanou řádně a hned zaplaceno za práci, pacienti dostanou profesionální službu a všichni jsou spokojeni. Všeobecné zdravotnictví je proto značně pokřivené, dělá mrzáky z poskytovatelů i zákazníků, ve světě bez pravidel nikdo neví, na co má nárok, co co stojí. Je to asi i jinde v Evropě, u nás jsme se na začátku června přesvědčili, že polovina lidí je s tímto stavem spokojena...;-P

0/0
25.7.2006 12:28

b.bombicka

dobří a špatní lékaři

No já mám teda zkušenosti s lékaři tak půl na půl......Někteří dobrý, některý bych poslala do (Y) Takže pokud nemusim, tak radši k lékařům moc nechodim. Např. moje obvoďačka-jestli se tam vyskytnu 2x do roka, tak je to hodně. Vysedím několikahodinovou frontu v čekárně plný důchodců (je úplně jedno v jakou denní hodinu tam jdu) a pak vejdu do ordinace a stěží stačim říct dobrý den a MUDr. spustí, tak děvenko honem, honem, já na Vás nemám čas...jestli jsem za 8 let strávila dohromady v ordinaci půl hodiny, je to hodně:-/ Chápu, že pacošů je hodně, ale já tam nechodím jen tak pro srandu králíkům nebo se vykecávat. Navíc její systém léčení je dát na všechno antibiotika - rýmou počínaje a slepákem konče, to samý moje minulá gynekoložka-vyšetření prováděla pouze pohledem!!!,hlavně že mi dala přednášku

0/0
25.7.2006 12:23

b.bombicka

Re: dobří a špatní lékaři

o tom, jak je hrozný, že dneska ženy odkládají mateřství a neroděj sviště po škole - to ve chvíli, kdy jsem žádala antikoncepci.Současného gynďáka si nemůžu vynachválit, sice musim čekat v čekárně (neobjednává na čas), ale zase se mi věnuje a když chci něco vědět, tak mi to řekne. To samý moje zubařka. Ale co se týče nemocnic, tak tam to dost často stojí za kulový. Sama jsem byla v nemocnici naposledy jako malá, ale z mého okolí znám dost nepěkných zkušeností (některé jsem viděla i na vlastní oči). Navíc si nemyslím, že je to pouze otázka peněz, ale spíš o tom, že spousta doktorů je jima jen proto, aby se mohli oni (+ jejich matinky) honosit tím, že mají titul. Ale přitom léčení rozumí jak koza petrželi.:-/

0/0
25.7.2006 12:27

thera66

Re: Re: dobří a špatní lékaři

no, zatim v čechách neni třídní rozdělení společnosti jako na západě, kde drahou školu udělá jen přislušník horních 10000. třeba letos se šlo na medicínu velice slušně dostat...:-P:-P české studenty bych rozhodně ze zištných důvodů nepodezříval, pokud si tedy alespoň párkrát otevřou noviny...:-)

0/0
25.7.2006 12:38

EDV_Entwickler

Re: Re: Re: dobří a špatní lékaři

To třídní rozdělení společnosti jako na západě, kde drahou školu udělá jen přislušník horních 10000 je podle vás konkrétně třeba v které zemi?8-o

0/0
25.7.2006 13:03

thera66

Re: Re: Re: Re: dobří a špatní lékaři

US, Austrálie... V Jižní Koreji kdo chce mít prachy, jde na medicínu. Z toho bych Čechy nepodezíral...

0/0
25.7.2006 13:11

EDV_Entwickler

Re: Re: Re: Re: Re: dobří a špatní lékaři

Austrálie, to nevím....

USA -studuje ten, kdo v první řadě na to má - dostatečnou mozkovou kapacitu. Přivydělávání na studium je normální na všech VŠ. Obzvláště nadaní studenti mají různá stipendia...

Jak je to v Jižní Korei, to vážně netuším - namáte nějaký link, kde se toto rozebírá?

0/0
25.7.2006 13:23

thera66

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dobří a špatní lékaři

link nemám. v tý Austrálii je skladba studentů doopravdy trochu jiná. spíš z bohatších rodin, prostě "rodokmeny", jasně, že to taky nejsou íkváči. u nás (zatim) o peníze nejde, na medicínu spíš jdou lidí, kteří si myslí, že by je to v budoucnu mohlo bavit. netvrdím, že to tak je, je to můj názor...;-)

0/0
25.7.2006 13:33

b.bombicka

Re: Re: Re: dobří a špatní lékaři

No tak to asi nežijete v Čechách. Já třeba u spousty doktorů nevím, kde vzali titul, např. MUDr. Pollert - arogantní k*kot, kterej si myslí, že má vše na háku. ;-OA že byste naše studenty nepodezříval ze zištných důvodů-co jim brání tu vystudovat medinu, pak jít za kopečky vydělávat tvrdý prachy, popř. se zaměřit na lukrativní obor (plastická chíra....) a takový úplatky (ze lepší léčbu, předběhnutí v pořadníku) taky nejsou k zahození. A navíc ten titul-to budou všechny sousedky v Hornídolní závidět. Netvrdím, že takoví jsou všichni,ale je jich dost. A k pacošům se chovají hůř než k dobytku. :-/Rv

0/0
25.7.2006 13:37

thera66

Re: Re: Re: Re: dobří a špatní lékaři

moc se asi díváte na TV... Pollerta jako člověka můžu, je to jeden z mála (možná jeden:-) z vrcholových sportovců, který nemá v hlavě vykradeno. když zjistil, že trénování je do zblbnutí dokola a dokola o ničem, šel makat do špitálu. jaký je doktor a jak se chová k pac. nevim. ano, doktor může jít makat do anglie za 200k, může dělat plastiku nebo brát úplatky, ale to není v rozporu s mým názorem, že na české medicíny se nechodí ze zištných důvodů...

0/0
25.7.2006 13:46

b.bombicka

Re: Re: Re: Re: Re: dobří a špatní lékaři

No já ho když ho viděla párkrát v TV, tak jsem jí radši vypla. Jinak jako lékař stojí za prd-ošetřoval blízkého rodinného příslušníka......:-/ Jinak jeden z mála sportovců, který nemá vykradeno v hlavě-asi těch sportovců moc neznáte, že?;-P

0/0
25.7.2006 14:45

Petruska

Re: Re: dobří a špatní lékaři

Souhlasim. Leda blbec si mysli, ze arogantniho diletanta v bilem plasti nauci vlidneho chovani tim, ze mu nacpe plnou kapsu penez. Ja taky zazila skvely a blby doktory. Viz.ordinace i spitaly. Clovek se proste musi ozvat a pripadne i danyho zdravotnicka servat, kdyz jinak nejde.

0/0
25.7.2006 14:56

speaker

Re: Re: dobří a špatní lékaři

Za to Ty  asi rozumíš všemu, co máš asi za vzdělání, že používáš takové slangové výrazy pro lékaře. Asi nic moc. Za tu Tvoji antikoncepci děkuji, protože člověk jako Ty , má-li  přivést další potomky na svět , tak men jímá hrůza a radši si přeji potopu. Navíc jsi naivní, ten titul MUDr. skutečně není nic, protože jim do toho stejně melou takoví chytráci Tvého typu. P.S. nejsem lékař....

0/0
26.7.2006 21:41

plátce pojištění

článek je bohužel výstižný

Lékaři často aplikují léky bez podání jakékoli informace, jsou neochotní, necitlivý, někdy až hrubí.Rv Moje žena čeká druhé dítě a už teď, 4 měsíce před porodem, je (díky prvnímu porodu, resp. chování personálu při porodu) ve stresu z pobytu v porodnici. !!!! Tohle platíme ???

0/0
25.7.2006 12:02

pavelthelong

Re: článek je bohužel výstižný

chyba-mate pouze to, co jste si ve volbach zvolili.....

0/0
25.7.2006 12:12

blablabla

Re: Re: článek je bohužel výstižný

nevím jak ty, ale já si lékaře ve volbách nevolím, seš m/a/g/o/r nebo co?

0/0
24.9.2007 11:10

thera66

Re: článek je bohužel výstižný

platíte za to, že když bude dítě nemocné, dostane péči na světové úrovni, klidně v řádech milionů... pokud si necháte dát léky bez informace na co jsou, apod., je to i vaše chyba..;-)

0/0
25.7.2006 12:13

EDV_Entwickler

Re: Re: článek je bohužel výstižný

Je pravda, že tohle se říká.... úplně jiná věc ovšem je, co je realita....:-/

0/0
25.7.2006 12:17

david

Re: Re: článek je bohužel výstižný

Lékař je placený za to, aby mě léčil, ale já mám právo vědět, jak to bude dělat. On by mi to měl říci.

Já pracuji na úřadě. Kdybych lidem pouze odpovídal na jejich dotazy, výsledek práce by byl otřesný. Musím jim říci i souvislosti, o kterých oni ani netuší. Stejně tak by to měl dělat i lékař.

0/0
25.7.2006 12:21

david

Re: Re: článek je bohužel výstižný

Co je to za péči v řádech milionů, když je dítě na JIP, po značné námaze usne a pesonál ho opakovaně svým bezohledným chováním vzbudí a poté jde vzbudit matku, aby se o něj postarala... Copak spánek není jedna ze základních fyziologických potřeb? Taková péče je k pláči!!!

0/0
25.7.2006 12:26

EDV_Entwickler

Re: článek je bohužel výstižný

Vy jste tzv. státní pojištěnec?

0/0
25.7.2006 12:16

david

Re: Re: článek je bohužel výstižný

Jsem pojištěný "všude kde to jde" - ale to je mi na nic, když musím ještě doktorovi strčit bankovku do kapsy, aby byl na mě příjemný, resp. aby alespoň nebyl nepříjemný.

0/0
25.7.2006 12:22

EDV_Entwickler

Re: Re: Re: článek je bohužel výstižný

myslím, že v ČR chybí rozvrstvení zdravotního pojištění - pojištení naprosto základní, povinné pro všechny občany a dále různé typy nadstandardních soukromých pojištění, která by pochopitelně také zahrnovala služby obsažené v pojištění základním.

0/0
25.7.2006 12:26

david

Re: Re: Re: Re: článek je bohužel výstižný

S tím bych souhlasil, ale stejně bych byl rád, kdyby se pan doktor usmál i na studenta, který si ještě připlatit pojištění nemůže...

0/0
25.7.2006 12:39







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.