Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Léčba rakoviny se vydává zcela novým směrem

Léčba zhoubných chorob se vydává jiným směrem než dosud. Zatímco dřív se medicína snažila hlavně napravovat to, co rakovina v těle napáchala, teď chce přimět tělo, aby se s nemocí umělo vypořádat samo. Budoucnost má jméno cílená biologická léčba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

abagovomab

Rakovina vaječníku

V současné době probíhá ve dvanácti centrech v České republice (a v dalších sedmi státech) klinická studie MIMOSA, která zkoumá vakcínu abagovomab, vyvinutou farmaceutickou společností Menarini. Abagovomab je podáván vhodným pacientkám po operaci a následné chemoterapii karcinomu vaječníku.

Klinická studie MIMOSA má potvrdit výsledek z předchozí menší klinické studie, kde podávání abagovomabu vedlo k prodloužení průměrné doby do znovuvzplanutí nádorového bujení a tedy k prodloužení průměrné doby přežití pacientek.

Podrobnosti o klinické studii MIMOSA včetně seznamu center účastnících se studie v České republice najdete na stránce www.clinicaltrials.gov - je nutno hledat klíčové slovo MIMOSA.

0/0
21.6.2007 12:54

Jaroslava Nováková

Rakovině se lze účinně bránit

Moje kamarádka měla rakovinu prsu s metastázami v tlustém střevě, už jí nedávali moc šancí, měla to dost i dlouho, ale pak jí kolega onkolog začal dávat letos v únoru Gesavit - novej přírodní přípravek, a do 1 měsíce měla nádor menší o polovinu !  Fungovalo to i u pacientů s melanonem kůže ad. Má to 74% účinnosti, no už jste to někde viděli? Já teda ne. :-)  Našla jsem ho na www.gesavit.eu nebo www.gesavit.cz a teď to beru preventivně, nemá to žádné vedlejší účinky a sníží to riziko rakoviny. Nemůžu si dovolit moc platit, ale tohle je fakt levný. Je to už skoro všude v lékárnách.

To jak píše tady ta paní o bylinkách, to je z větší části nesmysl, pohádkaření, nebo chemické preparáty - podvodnický Ovosan nebo neúčinný biobran, to je taky k ničemu - vedlejší účinky a žádná účinnost, prostě NULA.

0/0
22.5.2007 9:26

JA

Rakovina delozniho cipku:

V USA je ockovani (na papilomavirus) od pristiho roku povinne pro holky od 6.trid zakladnich skol. Samozrejme je to hrazene.

0/0
22.9.2006 3:19

Thyronx

Nepresny clanek

Ockovani na rakovinu delozniho cipku neexistuje. Je to jen vakcina na virus ktery MUZE privodit rakovinu cipku.

Microchipy ktere ozaruji nektere male nadory rakoviny se pouzivaji v USA radu let se smisenym ucinkem. Zejmena pak u rakoviny prsu v pokrocilem stadiu.

Lecba rakovin se opravdu ubira zcela jinym smerem. Telo se nauci branit rakovinam a pak je tu sance se zmenou krevni genetiky. Upravit geneticky obraz krve tak, aby nektere hrozici rakoviny nikdy neprisly. Cela rada leku na rakoviny vznikla v USA, (treba nekolik i na  na zacinajici rakovinu streva a konecniku) vyleci dokonce na 100% ale jsou velmi drahe. Bohuzel "socialisticke" zdravotnictvi na takove leky nebude mit  a soukrome vetsina obyvatel CR odmita. Bude tedy jen pro vyvolene.

0/0
24.7.2006 21:32

magna

Jde to i jinak ?

Mam znameho ktery je priznivcem "jine" mediciny, mel rakovinu a zvitezil nad ni tak ze ji proste vyhladovel, nasadil drsnou dietu na bylinnych cajich a nador odumrel...

0/0
24.7.2006 16:03

Thyronx

Re: Jde to i jinak ?

Zazraky se deji. 1-2% rakovin plic, nebo treba  slinivky, se vyzdravi samo. Na tom se ale stavet neda.

0/0
24.7.2006 21:34

magna

Re: Re: Jde to i jinak ?

Aha takze on nic to samo, taky pohled na vec, ale on by s vama nesouhlasil. Podle teto logiky se po chmoterapii taky "vyzdravi samo" zazrakem.

0/0
25.7.2006 7:36

m.l.

Re: Jde to i jinak ?

To ja mam znameho, tomu nakladak ujel obe nohy, tak nasadil homeopatii a bylinne caje a nohy mu zase dorostly.

0/0
24.7.2006 21:56

magna

Re: Re: Jde to i jinak ?

Rakovina nejsou ujete nohy, pri rakovine bunky prebyvaji ne schazeji ;-)

0/0
25.7.2006 7:37

Max

Re: Re: Jde to i jinak ?

hmm ty asi taky pijes hodne tech bylinnych caju a jeste si do toho neco pridavas ne??? ;-D Jak muzes napsat takovou slataninu to nechapu!!

0/0
25.7.2006 13:08

adam

Re: Re: Jde to i jinak ?

dost dobrý,ale rakovina není prča je mi 25 a mám taky přebytek-mrzne mi úsměv na tváři...

0/0
11.12.2006 14:06

Heralik

Re: Jde to i jinak ?

Tos četl ve Štastnem Jimovi ne? Ty važne veřiš takovemu blabolu? Pokud už něco, tak mu pomohla dobra imunitni reakce organismu (ve spojeni možná s čaji, které tělo povzbudili a přidávali vitaminy a minerály), ale rozhodně ten nador nevyhladověl, takovou kravinu si snad ani nemyslíš ne? Nebo snad čekáš že nádor má sosáček a čeká u žaludku, až páneček něco spapinká? :-) Hele, není ten tvůj kámoš ten trotl co brojí proti pivovarům? :-)

0/0
25.7.2006 8:27

wlasta

Re: Jde to i jinak ?

...a neodunrel s nadorem i ten znamy?

:-)

sorry, kdyz jsem videl "jinou" medicinu a hlave ty caje...nemohl jsem odolat... podobne jako treba "m.l.", ktereho timto zdravim :-)))

0/0
25.7.2006 12:31

pavlusab

Re: Jde to i jinak ?

Dobrý den.Nemohl by jste mi dát kontakt na vašeho známého?Nebo mně kontaktoval na tel728163416 případně na e-mailu?DěkujiV

0/0
9.3.2007 13:23

pan Petr Kuneš

nesouhlasím !!!

Zase tady do mne kopou neznámí telepati proudem a snaží se mě paralyzovat či dohnat k infarktu  Sousedé z Karafiátovy mne neustále udávají a i křivě!   V pátek 10. 1. 2003 jsem na Karafiátově 1 v Olomouci omdlel! Vykradli mi 3x chatu. Dne 27. 1. 2003, mne okradli na Wurmově 4 v Olomouci – obchod jménem Au..., o 500 Kč. Ještě ten den zástřel na nohy + ukájení hlasů. Při sepisování zástřel na týl, do ledvin a do hlavy. Škodná mi kazí přístup na síť!  Některé servery mou zprávu mažou. Dne 15. 2. 2003 mi neznámí telepati zlikvidovali vysavač!  Prolévám se minerální vodou Magnesií, odvarem z meduňky, spím v alobalové krychli, pojídám hořčíkové tablety, ale to vše mou situaci pouze zmírňuje...  ppetr.kunes@atlas.cz http://www.gbook.cz/kniha.asp?id=4872    http://mujweb.cz/veda/dalnicni-sit/

0/0
24.7.2006 16:00

magna

Re: nesouhlasím !!!

A jinak dobrý jo ? vtipálku

0/0
24.7.2006 17:44

Mirco1

Tak to mě pobavilo...

.. citát z článku "zdrávé buňky, nebo buňky zasažené nádorem". To je ten nádor jako majzne po hlavě? Vždyť nádor to je shluk buněk, které díky mutaci přišly o buněčnou pojistku proti dalšímu nekontrolovatelnému dělení. Takže jak může nádor buňku zasáhnout, to mi opravdu není jasné. Stačilo by napsat "zdravé buňky nebo zhoubné" a věta by byla srozumitelná.

0/0
24.7.2006 8:18

Sympatak

Řezničina

Konečně krok správným směrem. Léčení rakoviny není nic jiného než řezničina s hodně hodně mizerným procentem dlouhodobě přeživších pacientů ;-(;-(

0/0
24.7.2006 2:15

Movianto

Re: Řezničina

Á pán ráčí hovořit z vlastní zkušenosti nebo jen plácá, aby se v tomto vedru, alespoň něco hýbalo? 

0/0
24.7.2006 6:37

Oldboy

Re: Re: Řezničina

má 100% pravdu - nejsme o moc dál než ve středověku

0/0
24.7.2006 8:46

Jarin123

Re: Re: Re: Řezničina

Hoši hoši. Není rakovina jako rakovina - já loni absolvoval chirurgický zákrok včetně ozařování (lokální zaměřeno jen na uzliny) a musím zaklepat, jsem přesně po roce OK.

Jelikož jsem měl možnost být aktivně účasten uzdravování i jiných pacientů - nemůžu s Váma souhlasit. Brněnský Žlutý kopec je špičkové pracoviště, kde rozhodně jen "neřežou" . Takže pokud nevíte jaké jsou v součané době nové možnosti léčby a výsledky, tak prosím raděj neplácejte.;-€

0/0
24.7.2006 9:01

TomášM

Re: Re: Re: Re: Řezničina

po roce je to nesměrodatné. Až po 5 letech budeš brán jako vyléčený....

0/0
24.7.2006 9:23

Jarin123

Re: Re: Re: Re: Re: Řezničina

no ona možnost recidivy je i po těch pěti letech a proto všichni pacienti jsou už "monitorováni" po celý život.

Já jen reagoval na rychlé odsudky svých předřečníků, kteří tvrdili něco o řezání a vysokém % úmrtnosti.

BTW:

tady je statistika 2005 masarykova onkol. ústavu (bohužel je pouze roční bez dalších parametrů - např délky dožití po léčbě apod.)

http://www.mou.cz/mou/upload/Rubriky/kvalita_pece/2005/mou_celkem.pdf

0/0
24.7.2006 9:41

Thyronx

o tom stredoveku

well...tak trochu pravdu mas. Zazraky se deji jen vyjimecne ale lekari jsou casto na konci s jejich umenim kdyz sami lide se svym zdravim zachazi prinerjmensim hazardne.

Telo potrebuje pohyb,spravnou dietu, a dusevni i fyzicky odpocinek. Zadne koureni a pokud to je mozne vyhybat se alkoholu. Pit hodne vody a nejist uz aspon 4 hodiny pred spanim. Kdo se tim ale ridi? Par lidi, a dokonce ani lekari sami.

0/0
24.7.2006 21:44

majkl

Re: o tom stredoveku

V léčbě rakoviny je určitá úspěšnost pouze u nemetastázujícíh nádorů, jestliže jsou již metastáze je to jen přežívání a trápení. Matce předpovídali 2 roky, nakonec obrovskou vůlí  vydržela 5 let, ale ty poslední měsíce byla jen troska člověka jak z koncentráku Osvětim.... Určitě hodně trpěla bolestmi i když poslední dny byla na LDN. Určitou šanci bude mít snad někdy genetická léčba, žádnou šanci dlouhodobého přežití zejména u metastázujícíh karcinomů pacienti nemají. Pokud někdo tvrdí opak je lhář, švagr je lékařem na onkologii a vede si statistiku. U metastázujícího nádoru NIKDO!!! nepřežil více než 8 let od zjištění diagnózy.  Spontánní vyléčení se v mizivém % případů stane u velmi mladých pacientů a určitá úspěšnost léčby je u dětské leukemie za předpokladu úspěšné transplantace kostní dřeně. Znovu opakuji - rakovina se kromě určitého procenta dětí NEDÁ úspěšně vyléčit, pouze se prodlužuje % přežívání. Kdo tvrdí opak je lhář. Zeptejte se na statistiku onkologa a potvrdí Vám to...

0/0
22.6.2007 10:46

Hrom

Re: Řezničina

Dovolím si uvést konkrétní případ pro ilustraci - můj otec. Rakovinu uzlin mel ve 43 letech a po léčbě na Žlutém Kopci v Brně je dnes v 67 letech zdravy. Ono to s tim "mizernym procentem" statisktik asi nebude až tak hrůzné, že ?

0/0
24.7.2006 13:17

Thyronx

Re: Řezničina

Jak znamo v USA vyskyt rakovin neustale klesa. U rakovin prsu mame statistiku, ze 68% pacientek s rakovinou po lecbach prezije 5 let. Dnes uz mame leky podstatne ucinnejsi nez ten vyrabeny puvodne z kury jihoamerickeho stromu (Tamoxifen). Tech leku na rakoviny prsu odhaduji ted na 40 - 42.

0/0
24.7.2006 21:38







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.