Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

R52a74d26e23k 85R39a89i57d39a 5897562169

Format C:/

0/0
doporučit
15.4.2017 22:37

T20o44m15á98š 15L50u74d12v97í34k 5570818763416

Pokud se chystáte do posilovny, najezte se nejpozději hodinu a půl před cvičením. Jídlo by mělo být lehké s obsahem všech základních živin, například mix nakrájeného ovoce s hrstičkou oříšků a lžící jogurtu.

„Pokud je vaším cílem redukce, najezte se nejdříve za 45 až 60 minut, ideálně však až za dvě hodiny po cvičení. Vhodné jsou bílkoviny s doplněním komplexních sacharidů, jako je zeleninový salát s rybou či kuřecím masem, vejcem a malou přílohou v podobě celozrnného pečiva,“

Zdroj: http://ona.idnes.cz/zhubnuti-problemove-partie-tipy-d4e-/dieta.aspx?c=A170412_102315_dieta_pet

Tak budeme chvilku počítat: v práci končím v pět, půl hodiny, než se dostanu domů a něco malého (například mix nakrájeného ovoce s hrstičkou oříšků a lžící jogurtu) si nachystám - tedy to sním o půl šesté, hodinu a půl před cvičením? OK, cvičit mohu (a budu) od 19:00 - tak třeba hodinku? OK, je 20:00, mám odcvičeno, takže si ten salátek s rybou či kuřecím masem, vejcem a malou přílohou v podobě celozrnného pečiva dám ve 22:00. Není to trochu pozdě? :-)

0/0
doporučit
14.4.2017 19:57
Foto

J20a47n19a 58B18o13r45o92v31c74o89v56á 1464542819304

Pokud pujdete spat v jednu rano, tak neni. Ja chodim spat kolem pulnoci a leckdy vecerim v devet vecer. 3 hodiny pred spankem by melo byt posledni jidlo. A je jedno, kolik je hodin.

+1/0
doporučit
15.4.2017 12:27

R96u39d60o26l55f 79J55e87l91í45n39e80k 8573279279436

To je taky po ženský. Chlap by měl vypít proteiňák a něco vhodného sníst pokud možno do 30 min. Ženský necvičí s takovou zátěží, a proto nepotřebují tak rychle doplnit bílkoviny a svalový glykogen.

+1/0
doporučit
16.4.2017 10:37

P45a54v28e51l 47V79e80r53n70e26r 1223403182577

S takovou sparinkpartnerkou, jaka je na obrazku by se to cvicilo, jedna, dve ;-D

+1/0
doporučit
14.4.2017 19:25
Foto

J14a29n30a 77K37o27z31á59k84o39v91á 31V65o72l72r63á44b13o56v55á 9213904365391

Za mne jednoznačně vedou dřepíčky a výpadečky ke zpevnění stehýnek a zadečku. Jinak též dřepy a výpady ke zpevnění stehen a zadku. Ještěže dal už je břicho a ne bříško, jak bývá obvykle.

+2/0
doporučit
14.4.2017 13:48

J81a26n57a 17V55a38l66d24r78o44v41á 2190603792887

A taky je divné, že problémové partie mají jenom ženy.

+1/0
doporučit
15.4.2017 1:51
Foto

J98a22n84a 68B87o59r26o24v18c79o16v80á 1194822619464

Spis nespravedlive nez divne. Ja osobne jsem teda jeste chlapa s celulitidou nevidela...

+1/0
doporučit
15.4.2017 12:29

P22e92t89r95a 21A68u24l14i56c71k76á 5518312402624

tak muži mají většinou jednu partii, která je problémová až dost - pivní břicho, ať už pijí pivo, nebo ne. Jen jsem na to nikde neviděla články s cviky :-D

0/0
doporučit
15.4.2017 22:31
Foto

J12a64n23a 57B43o36r31o47v79c64o11v49á 1364482569574

Protoze na bricho plati hlavne spravny jidelnicek. Velke bricho je znamka bud vysokeho visceralniho tuku, nebo zadrzene vody a nebo podvyzivy (krasny priklad - male deti v Africe). Akorat u zapadniho cloveka je podvyziva ve smyslu nedostatku nekterych zivin. A pak teprve maji cviky smysl. Pak pomahaji vzpory a podobne cviky na posileni core a hlubokych brisnich svalu. Tohle mam nasprtany jak abecedu a odzity. Dru se uz pet let a vysledky jsou... Jenom to jde fakt strasne pomalu. Opet, v tomhle maji chlapi vyhodu. Jim priroda nenadelila do genetického kodu ukladani tuku, aby telo pripravovaly na porod a podobne bohulibe zenske veci... Aneb, vsechny to zname. Kdyz nam prijede tetka z Cerveny Lhoty, tak nam nic nepomuze :-D

+1/0
doporučit
15.4.2017 22:43

P40e27t96r 28P26e70t82r 9771395973799

Co třeba běh na lyžích, nebo letní obdoba nordic walking? při nich dochází údajně k zapojení posilování až 90% svalů v těle, tedy i ty problémové a vzhledem k tomu že se jedná o aerobní cvičení tak se metabolizují tuky a ne cukry.

0/0
doporučit
17.4.2017 20:26







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.