Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

R17a59d47e33k 52R91a89i16d16a 5767872829

Format C:/

0/0
doporučit
15.4.2017 22:37

T93o29m81á57š 22L12u58d43v33í94k 5730368773756

Pokud se chystáte do posilovny, najezte se nejpozději hodinu a půl před cvičením. Jídlo by mělo být lehké s obsahem všech základních živin, například mix nakrájeného ovoce s hrstičkou oříšků a lžící jogurtu.

„Pokud je vaším cílem redukce, najezte se nejdříve za 45 až 60 minut, ideálně však až za dvě hodiny po cvičení. Vhodné jsou bílkoviny s doplněním komplexních sacharidů, jako je zeleninový salát s rybou či kuřecím masem, vejcem a malou přílohou v podobě celozrnného pečiva,“

Zdroj: http://ona.idnes.cz/zhubnuti-problemove-partie-tipy-d4e-/dieta.aspx?c=A170412_102315_dieta_pet

Tak budeme chvilku počítat: v práci končím v pět, půl hodiny, než se dostanu domů a něco malého (například mix nakrájeného ovoce s hrstičkou oříšků a lžící jogurtu) si nachystám - tedy to sním o půl šesté, hodinu a půl před cvičením? OK, cvičit mohu (a budu) od 19:00 - tak třeba hodinku? OK, je 20:00, mám odcvičeno, takže si ten salátek s rybou či kuřecím masem, vejcem a malou přílohou v podobě celozrnného pečiva dám ve 22:00. Není to trochu pozdě? :-)

0/0
doporučit
14.4.2017 19:57
Foto

J79a85n63a 98B89o42r93o32v43c17o85v25á 1604482439324

Pokud pujdete spat v jednu rano, tak neni. Ja chodim spat kolem pulnoci a leckdy vecerim v devet vecer. 3 hodiny pred spankem by melo byt posledni jidlo. A je jedno, kolik je hodin.

+1/0
doporučit
15.4.2017 12:27

R21u86d57o64l95f 81J84e51l39í65n49e12k 8843229849216

To je taky po ženský. Chlap by měl vypít proteiňák a něco vhodného sníst pokud možno do 30 min. Ženský necvičí s takovou zátěží, a proto nepotřebují tak rychle doplnit bílkoviny a svalový glykogen.

+1/0
doporučit
16.4.2017 10:37

P55a76v22e13l 51V17e85r55n87e70r 1843743702967

S takovou sparinkpartnerkou, jaka je na obrazku by se to cvicilo, jedna, dve ;-D

+1/0
doporučit
14.4.2017 19:25
Foto

J50a19n10a 11K83o86z78á23k79o96v11á 21V68o34l92r90á47b31o31v74á 9683834365391

Za mne jednoznačně vedou dřepíčky a výpadečky ke zpevnění stehýnek a zadečku. Jinak též dřepy a výpady ke zpevnění stehen a zadku. Ještěže dal už je břicho a ne bříško, jak bývá obvykle.

+2/0
doporučit
14.4.2017 13:48

J79a13n10a 11V75a34l95d19r80o42v25á 2390123832377

A taky je divné, že problémové partie mají jenom ženy.

+1/0
doporučit
15.4.2017 1:51
Foto

J97a41n42a 95B24o12r40o48v61c62o96v32á 1634532959384

Spis nespravedlive nez divne. Ja osobne jsem teda jeste chlapa s celulitidou nevidela...

+1/0
doporučit
15.4.2017 12:29

P65e82t69r30a 80A85u76l46i54c11k90á 5408352182624

tak muži mají většinou jednu partii, která je problémová až dost - pivní břicho, ať už pijí pivo, nebo ne. Jen jsem na to nikde neviděla články s cviky :-D

0/0
doporučit
15.4.2017 22:31
Foto

J87a63n92a 32B42o36r86o21v36c49o63v48á 1484772129424

Protoze na bricho plati hlavne spravny jidelnicek. Velke bricho je znamka bud vysokeho visceralniho tuku, nebo zadrzene vody a nebo podvyzivy (krasny priklad - male deti v Africe). Akorat u zapadniho cloveka je podvyziva ve smyslu nedostatku nekterych zivin. A pak teprve maji cviky smysl. Pak pomahaji vzpory a podobne cviky na posileni core a hlubokych brisnich svalu. Tohle mam nasprtany jak abecedu a odzity. Dru se uz pet let a vysledky jsou... Jenom to jde fakt strasne pomalu. Opet, v tomhle maji chlapi vyhodu. Jim priroda nenadelila do genetického kodu ukladani tuku, aby telo pripravovaly na porod a podobne bohulibe zenske veci... Aneb, vsechny to zname. Kdyz nam prijede tetka z Cerveny Lhoty, tak nam nic nepomuze :-D

+1/0
doporučit
15.4.2017 22:43

P65e84t14r 58P56e42t62r 9561225633949

Co třeba běh na lyžích, nebo letní obdoba nordic walking? při nich dochází údajně k zapojení posilování až 90% svalů v těle, tedy i ty problémové a vzhledem k tomu že se jedná o aerobní cvičení tak se metabolizují tuky a ne cukry.

0/0
doporučit
17.4.2017 20:26







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.