Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Moc dobře ví, za co dostala, hájil Ondřej ve Výměně násilí na své ženě

Hvězdou středečního dílu Výměny manželek byla Monika (38). Před lety si v manželství se dvěma malými dětmi dokázala přiznat lesbickou sexuální orientaci a odejít od manžela k přítelkyni i za cenu, že jeden ze synů se s ní nechce vídat. A nyní si docela elegantně poradila s rozvětvenou rodinou Lídy (26), s níž si na deset dní vyměnila roli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V66e34n96d50e71l51i87n75a 45K97e82l98l30e63r 9155106458716

Tak ja nevim, porad Vymena manzelek nesleduju ale mam takovy pocit, ze by stacilo vymenit jmena za Ahmed, Lubna, Asha, Muhammad a cely rodinny pribeh se klidne muze odehrat na rozmezi Pakistan - Afganistan...

Ale jiste je pan Ondrej Cech jako poleno, kt vi, ze je treba chranit evropske hodnoty. Proste poleno...

0/0
21.3.2017 14:57

J79i33r42i 79P31r48a30j53z 1923303597324

Ty co otec bil si většinou najdou také tyrana. Protože i když jim to vadí tak v jiném "vztahu" neumí žít. A udělat krok a odejít je hodně těžké.

+1/0
17.3.2017 21:59

V74e31n43d96e38l42i94n71a 14K14e65l50l68e50r 9565926918186

V psychoterapii se traduje pribeh zeny, kt kazdy den manzel sereze bicem, kabelem, zidli o ni rozmlati...jeden den ji ustedri jen dve dobre strizene facky a pani se druhy den radostne kamaradkam chlubi, ze ted uz bude vsechno krasny, pac on si uz ji ted fakt miluje a vazi si ji...

Tak asi tak. A prerusit tenhle bludny kruh je narocny a v podstate prace na porad...

0/0
21.3.2017 15:01

J24i25ř15í 11S52u47c84h27ý 5148527576517

Tento pořad je jen přehlídkou lidí nízkého IQ a jen podobní se na to dívají. Více netřeba dodávat.

+6/−4
17.3.2017 15:47

M90a64r10t23i63n85a 70S86e67d43l94i41c15k38á 5632915331372

Tohle by snad měli dávat spíš jako dokumentární pořad s patřičným komentářem od psychiatra. :-/

+9/0
17.3.2017 9:47

M56a22r38i76e 24V57a79š37í45č26k91o84v83á 3521793492138

"Ani nevím, jestli takoví jednodušší lidi mohou řídit auto."

Ano, mohou. A překvapím Vás, paní Lído. Oni mohou i volit, či mít děti. Tahle paní je aspoň hodná a nikomu neubližuje. Takže asi tak.

+11/−1
16.3.2017 21:16
Foto

M52a86r82u78š68k34a 58S22t82e20r76n47o60v23á 3560690902246

A přesně proto máme Emana protože je náš, Bureše protože tumáš koblihu, a 12% komoušů, protože vobyčejný lidi se měli líp.

+6/0
17.3.2017 15:39

V80e37n42d84e72l76i47n92a 84K13e24l62l55e37r 9625516798226

Absolutni souhlas!!

0/0
21.3.2017 15:02

J63a13n97a 10K54u65t47h20a29n23o87v55á 9107700131

Myslím si, že tyhle pořady jsou přesně pro ty, kteří se chtějí utvrdit v tom, že na tom nejsou ještě tak špatně.....jinak když se na to občas kouknu, myslím že to je na okamžitou návštěvu sociální pracovnice.

A to ani nebudu mluvit a o tom, jaká generace se vychovává pro společnost...;-(

+5/−1
16.3.2017 15:24

B25a47r64b40o74r48a 88P93e65t19r94o65v55á 3565344664475

A já si myslím, že lidé, kteří sem přišli jenom napsat, jaká je to kravina pod úroveň, si jen chodí honit ego a ukázat, jak jsou nad věcí.. Jako kdybych šla napsat do diskuze pod zápas Sparty a Slavie, že na fotbal se dívají jen primitivní ubožáci..vždyť na Discovery science šel tak zajímavý dokument vesmíru...

+11/−2
16.3.2017 15:37
Foto

P59e53t70r 90A68c24h88i32l64l58e88s 6906922240100

tak jste se utvrdila, ze na tom nejste tak spatne (teda alespon doufam, ze nejste) - asi sama tusite, ze na to koukaji lide i z jinych duvodu, ze?

a opravdu si myslite, ze tato spolecnost si zaslouzi neco lepsiho? na cloveka se kasle, jde jen o penize a prestiz. tak se spolecnost prezentuje, hodnoty uplne mimo, premysli se zadkem, hlavne hamty hamty, at mam vic nez tamti. Spolecnosti jsme zcela ukradeni, neb lidi je jako sra*ek...

0/0
17.3.2017 8:23

D98a25n90i96e87l12a 90D28i97v92i12š43o98v18á 8225529809634

Vždyť ty dvě děti žily v normální rodině - muž, žena, děti. Co na tom, že otec je zadlužený násilník, ona primitivní, neví si s ničím rady, děti vychovávané v asociálním prostředí :-/

+16/0
16.3.2017 15:24

P44a83v18e12l 87B35í24n98a 1803845562953

Snad byste probůh nechtěla, aby nebohé děti žily v rodině úspěšných homosexuálů? 8-o;-)

+6/0
16.3.2017 22:03

J78i64ř20í 79S74c57h68m31i75d28t 5600593684575

Vidím, že se zde rozjela diskuze ohledně výchovy dětí u lesbického páru. Tak každému je jasné, že ideálním prostředím je klasická rodina s harmonickým vztahem mezi jejími členy, tedy tatínek, maminka a děti, samozřejmě, když má klasická rodina problémy, tak může být daleko lepší varianta harmonická homosexuální rodina, ať mužská, tak ženská, to ovšem nic nemění na tom, že klasická rodina je v zásadě ideální.

+7/−4
16.3.2017 14:43

B68a15r76b79o83r94a 54P17e83t22r22o72v10á 3905254124555

ideální by to bylo.. otázkou je, kolik párů je schopno spolu žít delší dobu a vychovat společné děti... Nevím, kolik takových párů znáte vy..Dcera je ve třídě jediná, kdo má pouze dva rodiče a žádného nevlastního sourozence...A to ještě pořád nemůžu ani o nás napsat, že jsme "klasická rodina s harmonickým vztahem"...Protože definice je pro každého jiná

+12/0
16.3.2017 15:51

V94e49n42d82e31l67i50n49a 89K76e62l13l83e25r 9605426818586

No ja nevim ale kdybych byla Damian, milionkrat radeji bych zila v rodine s 2 mamkama, nez s mamkou se sebevedomim 0-0-nic a macho otcem.

+1/0
21.3.2017 15:04

D44a25v85i40d 49R22y66c52h47e79t82s42k66ý 9756801780270

Lesbička uprchlá od manžela je nasazená proti muži co bije svojí ženu. Příště rovnou zavřete skinheada a černocha do arény s dýkou a dvojzubcem. Je mi líto lidí, co letí na zoufalou snahu primy vyvolat za každou cenu laciný konflikt.

+6/−5
16.3.2017 12:13

A75d46a88m 27B65e85c12h30n91ý 4690904321782

Až na to, že je to program Novy a ne Primy...

+4/−1
16.3.2017 14:02

J39i23ř64í 75N39o70v15o81t81n89ý 7458512

Tak to z toho dělá zcela jinou situaci... Rv

+2/0
16.3.2017 14:20

J84i18ř81í 23S94c82h84m17i77d70t 5250253714415

to asi ne, ale na druhou stranu je to dobrý postřeh a upřesnění je zde na místě

+3/−1
16.3.2017 14:34

J93i93ř69í 57N88o86v23o33t24n16ý 7128942

Ačkoliv jsem běžně docela pozorný k detailům, jsem toho názoru, že má smysl bazírovat na detailech, jen pokud to má aspoň nepřímý vliv na výsledek. To, jestli pořad jede na Nově, nebo na Primě, je pro výsledek zcela irelevantní a je navíc absurdní používat takový tón.

+3/−1
16.3.2017 14:52

J70i97ř95í 37S40c94h14m18i83d72t 5170463164625

Pokud by měnili manželky v podobných rodinách, tak by asi nebylo moc co točit a celý pořad by byla nuda, nemyslíte?

0/0
16.3.2017 14:36

P23a61v63l23a 51L33i81s44k11o56v92a 9949756224365

Reality show leti v kazde zemi, a cim vetsi sance konfliktu, tim vetsi nadeje, ze se pritahne vic divaku. Ve starovekym Rime lidi take zboznovali zapasy krvave v koloseu. Clovek je proste od prirody hyena, kterou tesi pohled na utrpeni (at uz fyzicke nebo psychicke) druhych.

+2/0
16.3.2017 17:53

M77a15r85c52e96l86a 56K76o81u65ř16i41l98o34v56á 3861171443365

Jsem překvapena co v některých rodinach je považováno za normální.

+33/0
16.3.2017 11:29
Foto

B32r98o81n90i34s66l93a23v 14G10a60b28r67y36š 2122969291

Přesně, jak píšete. Dost mě děsí i to, že o některých případech ještě vůbec nevíme.

Kdyby ten článek měl trochu jiné zaměření, dočetla byste se tady, jak někdo může výchovu dětí u lesbického páru považovat za normální a jaké následky to na nich zanechá. Ale co zanechá výchova Lídy a Ondry, to je pro některé vedlejší. Důležitý je přece mužský a ženský vzor.

+25/−1
16.3.2017 11:53

P20e59t58r 84H40o94c57h81m51a98n 2340576925221

Už si s tim otravnej.

+2/−19
16.3.2017 11:55
Foto

B66r72o76n40i45s52l47a90v 39G91a85b95r57y24š 2392139441

Ty taky.

+5/−1
16.3.2017 11:56

V79e24n96d38e31l14i41n73a 26K39e91l10l19e11r 9115476378836

Neni.

0/0
21.3.2017 15:05

J87a32n82a 64M15a88l27á 5734629367268

lesba teta se s tím chlapečkem podle vlastních slov sblížila až během natáčení a ten druhý syn raději zůstal s otcem, aby nemusel žít místo s tátou s tetou, takže to tas asi tak idylický život pro ty děti není, hlavně mi přišlo sobecké od té matky že raději opustila syna aby mohla žít s ženskou

+4/−14
16.3.2017 12:27

K64a54m47i71l84a 37K28a70l18e34n97s59k10á 9536517387898

To že druhý syn s ní nechtěl bydlet neznamená, že dětem neumí zajistit láskyplný domov a vše podstatné pro vzdělání a osobnostní růst. Narozdíl od druhého páru. Tam mají opravdu ty děti skvělé vzory. Omezeného násilníka. Co ti z nich vychovají? Další nesebevědomé a nedovzdělané asociály. Běžně na toto nekoukám, ale protože mě zajímalo jak to chodí v rodině kde jsou dvě ženy, tak jsem to zhlédla. A nevím proč máte pocit, že se žena musí za každou cenu obětovat dítěti. I za cenu vlastníhio štěstí...Koneckonců dítě má i otce a matka dítěti jistě nezakázala aby se s ní vidělo pokud bude chtít.

+24/0
16.3.2017 13:06

P38a53v57l21a 69H90r55a48d38i89l95o32v74a 3937861751294

Moje kamaradka se rozvedla, kdyz bylo jejimu synovi asi 10 let - ten si pral bydlet s tatinkem, tak bydli s tatinkem. Maji spolecne konicky, navic je tata v invalidnim duchodu, tak ma na kluka i vic casu. Kamaradce nezbylo, nez to zkousnout.

+9/0
16.3.2017 13:09

J78a66n17a 72M89a39l91á 5224399337868

nikde nepíšu že se má žena obětovat dítěti, ale nechápu vaší formulaci že se obětuje za cenu vlastního štěstí - to jako že dokud se nestala lesbou tak byla v manželství z kterého má 2 syny nešťastná? že jsou teď třeba nešťastné ty děti ze skutečnosti že mají matku lesbu jí nevadí? protože ona jde za svým štěstím?

+1/−13
16.3.2017 13:16

L77e40n36k24a 60J72a25c50k66o34v19á 5167188813872

Ona se zajiste jen tak z vlastniho pleziru rozhodla, ze se STANE lesbou... Ona ji byla uz predtim. Neni to ojedinely pripad. Bud to clovek v sobe zapira a ani si to sam nedovoli uvedomit, anebo si to uvedomuje, ale ma kolem sebe natlak toho, aby zila "normalni" zivot a mela rodinu. A obcas to chce cas, nez si holt clovek uvedomi, ze to takhle nejde. Pokud by byla nadale stalr vice nestastna, ze ji zivot s muzem nikdy nenaplni, tak mi verte, ze by to ty deti doma pocitily i tak. Takhle je jejich mama stastna a muze tady pro ne stejne byt. Neni to jednoduche, ale takovy je obcas zivot.

+11/0
16.3.2017 13:44

O14t53t76o 30H58a78l80í43ř 9463787478606

Tak proč se vdávala? Věděla už předtím, že je lesba - takhle si to "odnesli" tři lidé. Mít děti jako experiment podle mne v pořádku není.

0/0
23.3.2017 14:20

M45a40r28t87i82n 22K24r22u23t39ý 1328171349375

no Gabrieli, je to opět Vaše optika. Jiný pohled je ten, že starší chlapec raději utekl, než aby žil s matkou v jejím lesbickém svazku a ten mladší se s matčinou partnerkou (podle jejích vlastních slov) sblížil až během natáčení, když neměl svoji vlastní mámu a logicky se upnul spíše k tomu, koho už zná než k cizímu.

Vyjadřovat se k matce, která dá přednost partnerce před synem, nebudu.

+2/−13
16.3.2017 13:00
Foto

B62r66o22n69i84s28l68a46v 62G71a63b59r52y52š 2412619871

1) Nejsem Gabriel

2) To bych ti ani neradil. Ale třeba si na to vzpomeneš, až zase nějaká ženská dítě hodí do babyboxu nebo rovnou zabije (podle tvých slov - matka, která dá přednost čemukoliv jinému před dítětem).

+4/0
16.3.2017 13:39

M63a24r41t96i62n 82K22r93u93t94ý 1518651959285

1) jsem se upsal, pardón

2) nevím o tom, že bychom si tykali, asi nějaký komunitní zvyk. Novorozenec v babyboxu je dost laciný argument, často je způsoben významnou hormonální nerovnováhou rodičky s fatálním dopadem do psychiky. Je ovšem pravda, že toto se homosexuálovi stát nemůže, lepším rodičem se tím však přesto nestane

+2/−2
16.3.2017 16:49

B48a67r91b65o20r57a 28P20e10t97r72o76v67á 3445394804625

jj.. v tomhle světle dobře vypadají všichni chlapi, kteří opustí rodinu kvůli milence

+9/0
16.3.2017 14:14

M33a58r25t89i20n 71K53r50u71t28ý 1748431629715

opuštění dítěte je vždycky hanebnost, je jedno, jestli otec nebo matka. Šovinisticky se ovšem přiznám, že opuštění matkou (lhostejno jaké sexuální orientace) se mi ekluje jaksi víc.

0/−4
16.3.2017 16:50

B28a23r14b71o92r41a 94P23e50t87r65o50v64á 3385274524405

No a mi feministicky připadají tito chlapi jako daleko horší..

+2/−1
16.3.2017 16:54

B40a70r45b36o74r85a 56P93e27t29r47o45v24á 3645474814835

navíc - neopustila kojence - skorodospělý syn se rozhodl, že bude s otcem...tohle není opuštění dítěte... přeci hodně chlapů chce dítě do své péče - nebo už zase ne? když žena dovolí, aby při rozvodu bylo dítě dáno do péče otce, je krkavčí mrcha? Ale no tak...To mají být všechny ženy sebeobětující se vůči všem?

Ta druhá paní - kdyby měla volit mezi tím, že z§stane s tyranem, nebo se rozvede a bude riskovat přiřčení dětí do péče otce - bude sobecká mrcha?

+6/0
16.3.2017 17:02

B68a14r73b12o44r66a 21P44e92t73r35o80v53á 3115194404565

Ta lesba má být celý život nešťastná a hrát před dětmi pohodový vztah - jenom proto, aby byla dobrá matka? Jak asi bude vypadat harmonický vztah rodičů? Má lesba pro klid v rodině spát s manželem a hrát milující ženu, nebo muž má mít milenky tajně, aby nestrádal a sama utíkat za milenkou? Myslíte, že pro děti není férovější tohle řešení, než když přijdou na to, jak jim ordiče lžou? a že na to přijdou je samozřejmé

+5/0
16.3.2017 17:07
Foto

A38n16n86a 84V70e28s86e52l55á 2950798576

Věta „Výměna mi nedala nic, jen jsme se JEŠTĚ VÍC sblížili s Damíškem.“ rozhodně neznamená, že se dotyčná sblížila se synem své partnerky AŽ během natáčení, když neměl svoji vlastní mámu.

+7/0
16.3.2017 16:10

J13a16n 81U81l59r63i24c18h 8738293366521

Takže proto ze to nemusí fungovat dobre u heterosexuálního páru, tak to použijete jako argument proč se nemusí dbát na základní práva dítěte. Hlavně aby se uspokojily potřeby dospělých homosexuálů, kteří mají dojem ze existuje neco jako právo na dítě.

+1/−8
16.3.2017 13:51
Foto

B62r49o15n12i92s17l87a89v 16G18a77b62r20y64š 2802619281

Jak se na to asi dívá tato oběť? Zajímaly v tomto případě někoho práva dítěte na normální rodiče? Proč nediskutujete o tom, že se dítě do jejich rukou vůbec nemělo dostat?

http://brno.idnes.cz/otec-zbil-kojence-soud-znojmo-d2a-/brno-zpravy.aspx?c=A170316_094253_brno-zpravy_vh

+1/0
16.3.2017 13:55

T16e64r19e18z37a 21H91a74j27k39o91v45a 5217302854530

Muzsky vzor.

+1/0
16.3.2017 13:57

J47a79n 67U35l78r63i65c89h 8718793496951

Co je to za argumentaci. To chcete tvrdit ze homosexualove nic takoveho delat nemuzou? To ze nekdo tyra dite, neni prece argument pro vychovu deti homosexualy.

+2/0
16.3.2017 14:08
Foto

B26r10o97n45i17s53l63a20v 97G41a69b73r86y72š 2102719751

Ne. Chci tím říct, že ani u heterosexuálů není možné garantovat bezchybný vývoj dítěte. A chci tím taky říct, že otázka pro výchovu dítěte by neměla být založena na sexuální orientaci dvou lidí žádajících o dítě.

+6/0
16.3.2017 14:37

J68a30n 63U39l81r51i39c12h 8968613266911

S první části souhlas. U druhé ne. Právo dítěte na oba rodiče, je dle mého názoru nadřízeno potřebám dospělého. Prostě si nemyslím že existuje něco jako právo na dítě. Přikláním se k tomu že je pro dítě lepší žít v homosexuální rodině, před životem v ústavu. Ale domnívám se ze pokud existuje možnost umístit dítě do heterosexuálního páru, tak by tento par měl dostat přednost. S čím zásadně nesouhlasím je osvojení dítěte partnera, jelikož se obavám ze to povede k "výrobě" děti na zakázku.

+1/0
16.3.2017 15:01
Foto

B38r67o41n93i90s76l81a31v 48G80a10b32r53y82š 2722919941

Jsem rád, že jsme jsme se dostali téměř na stejnou vlnu.

Souhlasím s tím, že práva dětí jsou nadřízena potřebám dospělého. Jenže rodiče si nevyberete. To dítě si je bohužel taky nevybralo. A opravdu mě podobné zprávy dovedou jednak rozbrečet, a jednak rozčílit, jak je možné, že jim to doposud procházelo. Páry k adopci či k pěstounství jsou podrobováni téměř nepřetržitému sledování sociálního odboru, ale na druhou stranu svou činnost odbor zanedbává u biologických rodičů dětí.

Pokud si stejnopohlavní pár požádá o adopci jako první a splní podmínky, měl by dostat přednost. Proto jsem napsal, že by ta otázka neměla být založena na orientaci osob.

Výroba dětí na zakázku je jedna věc, ale známe z praxe, že se téměř geometrickou řadou množí lidé hloupí a líní, nebudu jisté etnikum jmenovat. K množení žádnou inteligenci nepotřebujete. Budu rád za jedno dítě na zakázku, než za deset nechtěně počatých, které skončí bůhvíkde.

+1/0
16.3.2017 16:33







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.