Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Přehlídku v New Yorku šly modelky bez prsou, vzala jim je rakovina

Součástí newyorského týdne módy byla také trochu netradiční přehlídka. Modelkami na ní byly ženy, které bojují s rakovinou prsu. Některé z nich kvůli nemoci musely podstoupit mastektomii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a70r56c72e10l61a 90N66e42č79a61s71o53v11á 8761419938880

To je dekadentní panoptikum a ne módní přehlídka.

+7/−1
15.2.2017 11:15

A42n46n92a 39K71i33r56š17o94v64á 9146500525953

Je to jenom o exhibicionismu a snaze šokovat! Do toho náš superkorektní přístup ke všemu, co není "normální" a vystavování všech odlišností na piedestal a tvářit se, že oškliví, postižení ...atd. jsou vlastně super a musíme je za to obdivovat. Je to směs falešného soucitu a strachu, že když řeknu svůj názor, budu považován za netolerantního jedince, který je hodný odsouzení.

Já mám také v podprsence vycpávku a svoje jizvy nikomu nenutím, ona to zase až taková krása není...asi nejsem moderní, mohla bych na nich ještě vydělat... :-P Asi přehodnotím svůj postoj ;-)

+8/−2
15.2.2017 10:41

S58t19a61n22i37s80l92a32v 56S81t88u43p37k24a 6701615975630

Ne, nemusíte je vůbec za to obdivovat a tvářit se, že jsou krásní, protože to není super a je to totiž hlavně úplně šumafuk a nikdo Vám nic nenutí a je šumafuk, jestli tam budete nosit vycpávku nebo nic podle modelu návrhářky, která si prošla stejnou nemocí :)

Můžeme to totiž klidně s přehledem otočit. Návrhářka byla příliš nekorektní a nesplňuje Vaše superkorektní představy o tom, kde by měly být vycpávky a měla by přehodnotit svůj postoj...

Někteří lidé si myslí, že bojují proti přebujelé korektnosti a podsouvání správného náhledu, ale přitom sami určují, co je pro druhé dobré a není a paradoxně tak sami korektnost vytváří ze zažitého, jak by co mělo vypadat, a o co se zaručeně jedná dle jejich představ..

Hodně přehlídek má téměř nahé modelky a přehlídky budí často pozornost extravagantností a kreací než výslednou konfekcí ve výrobě za účelem jména a reklamy. Jsou o jméně, dělám tohle a vykřičet to do světa, přitáhnout média.

O nic nejde, ale zde už ano, že, protože to je dost nekorektní nedat vycpávku a ukazovat na molu svoje znetvoření? Tady už je to něco jiného. Vlastě některým vadí ta zneužitá nahá, znetvořená těla a chtějí inu těm modelkám říci, co je pro ně dobré. Asi návrhářka byla příliš nekorektní a nesplňuje jejich superkorektní představy.

Někteří lidé tak činí z pocitu, že bojují proti přebujelé korektnosti a podsouvání správného náhledu, ale přitom sami určují, co je pro druhé dobré a není a paradoxně tak sami korektnost vytváří, jak by co mělo vypadat, a o co se zaručeně jedná dle jejich představ.

Najednou by mělo vadit u postižených rakovinou prsu od stejně postižené návrhářky? Měli bychom se proto k nim chovat jinak a určovat, co je pro ně dobré a mluvit o zneužívání či je nadhodnocovat? Ne.

Proč? No a co. Ať si dělají, co chtějí. Komerčně se to vydařilo.

I ta jasná propaganda korektnosti a exhibicionismu, co měla za účel vytvořit u mnohých ten negativní postoj, se povedla...

0/−1
15.2.2017 11:01

S89t51a33n75i97s21l98a33v 25S91t65u35p61k91a 6371645235440

Lidé také píší o hnusu, čemu se modelky propůjčily či, že by nic takového nemělo být na veřejnosti, jsou určitě zneužívány, aniž by o nich cokoli věděli a vůbec věděli, zda-li některá z modelek o takovou jejich péči stojí.

Tvrdí někteří, že se jedná určitě zase o účelového podsouvání správného názoru jinak budou dehonestování, byť fakta mluví o tom, že se postižená návrhářka rozhodla dělat návrhy pro stejně postižené ženy dle svého vkusu.

Nemusí se nám vůbec líbit návrhy ani přehlídka. Nikdo nás nenutí chodit na přehlídky s prádlem pro postižené, i když je to pro někoho pozornost buzená nadmíru.

Ty ženy mají vlastní rozum a měly by se modelky samy rozhodnout, zda-li a jak budou předvádět na molu návrhy od postižené ženy rakovinou prsu pro postižené ženy. Každý ať si pak rozhodne, zda-li si poté od návrhářky něco koupí v budoucnu. Nikdo nikoho nenutí, nemusí se to nikomu líbit. Proč z toho vůbec dělat drama?

Samozřejmě je jasné, že moralizovat budou lidé z každé strany a dávat nálepky, bohužel, ale to je normální.

0/0
15.2.2017 11:06

T49o63m14á23š 94K19u88c20h50a38ř 3957421458421

"co měla za účel vytvořit u mnohých ten negativní postoj" Takže sám přiznáváte, že cílem bylo násilně šokovat něčím, co absolutní většina lidí považuje za přinejmenším odpudivé. Je to podobné, jako exhibiční průvody hrdosti homosexuálů, které vzbuzují především negativní nálady namířené proti homosexuálům. Opravdu si myslíte, že toto je pro kohokoli přínosem?

+5/0
15.2.2017 11:39

S66t49a60n10i71s82l20a50v 23S14t65u10p66k31a 6291965165710

Ani nevím, jak bych Vám měl vysvětlit sarkasmus. Negativní asociace to vyvolá u lidí jako Vy a šoky, ale cílem to není, protože opravdu nejste cílová skupina dané přehlídky a přesto na daný článek sám vlezete, takže cílová skupina pro reverzní psychologii, budete maximálně u redakce, které to zvedne čtenost, byť to nemusí být ani cílené, ale informační, ale informace si vybírají v redakci sami, takže to nutně nevyjímá, že nejste cílovka. Stejně tak Vy ale máte možnost vybírat si, co budete čísta díky Vašemu kulturnímu vzoru, Vás tyto informace vyvádějí z míry a tak na ně kliknete a vypustíte svou páru. Jste pak i snadným cílem, i když máte pořád možnost, že Vám bude šumafuk, kdo si dělá jaké prádlo a s jakým modelkami. Evidentně není. Znechucení a šok to tak samozřejmě u Vás vyvolá, ale není to problém přehlídky.

0/0
15.2.2017 14:28

S11t36a22n43i59s75l56a24v 85S86t70u69p36k82a 6561335675210

číst a díky*

0/0
15.2.2017 14:29

S40t36a92n39i33s98l49a10v 57S93t52u67p90k52a 6321345405190

*ale není to problém přehlídky, kdy nejste cílovou skupinou, ale problém něčeho, co se neslučuje s Vaším kulturním vzorem, jež se vytváří již od narození.

Samozřejmě Váš kulturní vzor není nadávka, ani nic špatného, jenom říkám, z čeho negativní asociace pramení, kdy se dané neslučuje s Vaším vnímáním, obrazem, jež si vytváříte o svém okolí, světě, s nímž se ztotožňujete a máte podvědomý pocit (psychologicky - nevnímáme neuvědomujeme si), že Vám na něj kdo útočí a snaží se jej měnit tak, jak nechcete atd. a tak máte i přirozenou potřebu si jej bránit. Čím je více a bude dnešní svět propojen mediální dálnicí, kdy internet má každý a též infrastrukturou, tím více tyto střety budou markantnější.

Cílovkou se tak nakonec stanete redakce díky její a Vaší volbě výběru a zvednete redakci čtenost, ale lidem z přehlídky Vaše negativní asociace nic nepřináší. Možná depresi, pokud na negativní asociace narazí.

0/0
15.2.2017 14:54

T30o33m89á83š 52K56u96c33h78a53ř 3767821538421

OK, já jsem skupina, kerou to popudilo (a je asi jasné, že většinová). Neodpověděl jste mi ale, pro koho tedy a v čem bylo přínosné vystavovat nahá zaohyzděná těla.

+3/0
16.2.2017 0:32

S62t17a65n78i77s71l12a23v 92S59t28u61p71k27a 6951275465120

To mi připomnělo vtipnou otázku pana Donutila "a komu tím prospějete?" , jež zde krásně zapadne. Vaše otázka v sobě obsahuje celý Váš kulturní vzor a bez něho by i postrádala smyslu.

Většinová nejen ve zdejší diskuzi, kdy odpovídá nějaké sociální bublině lidí, které tyto články přitahují a sdružují se pod nimi v boji za svůj kulturní vzor a své vidění světa v nich nějak brání k čemuž užívají logické klamy (což je ale přirozené pro všechny skupiny lidí).

Ono je úplně jedno, zda-li návrhářka, co si prošla stejnou nemocí, dělá návrhy pro postižené a na její přehlídce 4 z 16 modelek jsou odhalené víc než by si někteří přáli.

Je úplně jedno, co dělá a koho tím osloví a naštěstí není takový politický systém v její zemi, který by ji to zakázal. To, komu tím prospěje, bych nechal tedy na těch, jež nějak osloví, budou vyhledávat její konfekce či to budou brát jako nový způsob, jak se vyrovnat se svým tělem. To, že si najde odpůrce i vyznavače je věc jistá.

Podobné články bych minul. Je to její věc. Neurčuje pravidla, byť na základě stále větší otevřené společnosti, do které spadá i tato přehlídka, někteří aktivisté chtějí prosazovat otevřenost legislativně, což se určitě nelíbí různorodé nejen "konzervativní společnosti" a tak vznikají střety, kdy existují fanatici poté na obou stranách a i druhá strana prosazuje konzervativnost legislativně (třeba RF, zákaz průvodů, řidičské oprávnění pro jinak orientované, ale nejen tam)

Všichni se pak snaží dle svých měřítek a vidění světa měřit ostatním.

Následně jakékoliv články či akce, jež mají podobu otevřenější společnosti, jsou napadány nejrůznějšími argumenty už od začátku a stejně tak naopak.

0/0
16.2.2017 13:33
Foto

A51n46n12a 44V31e56s82e45l41á 2100298956

Video z přehlídky mě nešokovalo ani nepohoršilo, modelky mi nepřipadaly odpuzující, některým to slušelo, některým to slušelo hodně. Abych pravdu řekla, obézní těla různých plus size modelek se mi líbí mnohem méně.

Celkový dojem z té přehlídky je pro mne velmi pozitivní, protože mi připomíná, že pokud uslyším takovou diagnózu od lékaře já (babička ablaci prsu v šestašedesáti letech podstoupila a cosi malého nezhoubného v prsu mám už skoro patnáct let), nemusí to být ještě konec světa, konec sexu, konec půvabu a konec plavání na veřejnosti.

Dobrá polovina lidí od třiceti výš vypadá kvůli mizernému životnímu stylu svlečená hůř, přestože žádnou ablaci nebo jinou invazivní operaci nepodstoupila, stačí se v létě rozhlédnout po pláži...

Smyslem přehlídky bylo získat peníze pro organizace podporující ženy s karcinomem prsu a dodat nemocným sílu a sebevědomí. To je rozhodně užitečná a sympatická věc...

+7/0
15.2.2017 8:11

D32a74n49a 19T15e82n86z53l55e68r 5160172405403

A nebylo by lepší pro takové lidi, co pořád řeší, jestli jsou ostatní dost krásní, a jestli je jiní shledávají krásné, aby se radši věnovali vlastnímu životu? :-)

+2/0
15.2.2017 8:47
Foto

A64n90n84a 79V37e61s16e73l40á 2170408286

V tom vám pochopitelně nikdo nebrání. Věnujte se svému životu a na články s přehlídkou, kterou nechcete vidět, neklikejte a do diskusí pod články o charitativních přehlídkách a charitě, kterou nepotřebujete a které nerozumíte, nepřispívejte.

Nikdo vám to ale pochopitelně nezakazuje, když vám pohoršení a odsouzení ostatních lidí nějakým způsobem alespoň krátkodobě pomáhá od vlastních frustrací, pište, co je libo, i proto tu nakonec tyhle diskuse jsou...

+3/−1
15.2.2017 8:59

D85a19n94a 42T39e12n92z95l36e53r 5210612215223

No vidíte, a tohle byla pro vás jedinečná příležitost k sebereflexi. Jak se zdá, sebereflexe vám nic neříká. :-)

+1/−1
15.2.2017 10:13

S39t92a56n81i40s94l13a89v 90S91t59u60p71k66a 6881585435420

ad diskuze J. Tichý a další známé tváře v boji proti korektnosti)

● Jednalo se o charitativní přehlídku značky AnaOno, jež tvoří prádlo pro postižené ženy a za tímto účelem značka vznikla. Je tedy logické i praktické, aby modelky byly z řad těchto žen, když je prádlo navrhováno pro tento segment, pro ně.

● Návrhářka se této problematice dlouhodobě věnuje a tvoří prádlo pro tyto ženy, protože si nemocí i sama prošla a klasické prádlo ji nevyhovovalo.

● Přehlídka plyne tedy logicky z její práce, tvorby (tvoří pro postižené ženy), zkušeností i snahy pomoc. Bez těchto modelek by i prádlo postrádalo smysl, když je navrhováno pro tyto ženy a naopak by klasická modelka byla nepraktická.

● Sexy si připadá daná modelka, jež na char. akci ukazuje realitu a prádlo návrhářky, jež se na tento segment specializuje, což neznamená, že Vám sexy připadat musí.

● Nikdo na charitativní akci a prádlo pro postižené chodit nemusí ani číst podobné články a ani nic předstírat.

● Publiku to nemusí připadat sexy, ale mohou dané podpořit či tam budou i ti, co dané prádlo shánějí, cokoliv a klidně i mohou někteří předstírat.

● Prádlo je určené pro tyto ženy a segment trhu a není to prádlo pro segment trhu s dokonalou či normální postavou.

● Chápu mnoho jedinců, kteří mají potřebu všude nacpat svůj domnělý boj proti korektnosti a podsunout přehlídce snahu šokovat, korektnost atd.

● Absence kritického myšlení (skeptické racionality) a míra sebereflexe není chytrost, ale trapárna či hloupost pane Tichý et al.

+9/−2
15.2.2017 2:53

S78t85a96n77i57s23l38a13v 23S43t14u21p78k33a 6671255315230

● Co se týče samotných návrhů prádla, moc jich nebylo, které by se mi líbily.

ad silikony) Ne pro každou ženu jsou vhodné silikony po různých typech rakoviny prsu i díky fyziologii atd. a taktéž ne každá si je může dovolit.

+2/0
15.2.2017 3:14

D26a58n75a 44T24e95n27z12l81e77r 5400362165773

Chuděry, které tohle postihne, dostanou vhodné poradenství hned v nemocnici. O co se tu snažíte? Souhlasím s názorem pána dole - jde tu jen o touhu šokovat a předvádět se.

A podobně se tu předvádíte i vy.

+1/−2
15.2.2017 6:48

K20a78r81o35l25i61n44a 43K52r36á80t68k85á 4793238364922

V USA zdravotnictví funguje přece jenom trošičku jinak, takže to, že si tam někdo nemůže něco dovolit.

A co je špatného na předvádění? Nebo je předvádění se dobré, když jde o soutěž v recitaci K. J. Erbena, ale když jde o přehlídku prádla, tak je to hřích?

+2/0
15.2.2017 6:58

D56a44n75a 41T83e65n43z70l10e59r 5550412605723

No, hlavně je špatně, že jaksi v zápalu boje, kdy vysílali na molo holé modelky (aby zneužili jejich nemoci a šokovali publikum, dostali se do médií), zapomněli na molo posílat to prádlo.

+4/−2
15.2.2017 7:06

S86t36a35n10i98s50l42a98v 68S77t82u16p48k63a 6541195475880

Co je na tom špatného budit na přehlídkách takovou pozornost? Proč by ty ženy měly být zneužité? Čím? Že ukáží své tělo, které neodpovídá Vašim představám? Neměla byste to radši nechat na nich.Viděla jste celé video? Vážně jen holé? Která přehlídka není o buzení pozornosti? Jak víte, že se cítí ty ženy zneužity a jak víte, že bylo publikum šokováno? Hvízdají, hulákají a tleskají?

Zatím z toho, zdá se, jediný šok mají, zdejší diskutující, kteří by ty ženy chránily tím, aby je nikdo prý nezneužíval, že by snad i přehlídku zakázali viz (taková přehlídka na veřejnost nepatří)

je zajímavé kolik lidí tady rozhoduje za druhé :)

+5/−2
15.2.2017 7:11

D55a84n82a 90T40e46n35z22l48e63r 5240122885123

Zjevně to nechápete, rozumím... :-) Některým prostě není dáno pochopit, co je špatného na tom, zneužít něčí znetvoření na šokování publika a prodírání se do medií.

+3/−6
15.2.2017 7:18

S91t63a93n42i59s78l23a84v 59S56t75u96p57k77a 6261795255900

To, že si Vy myslíte, že to je zneužívání, neznamená, že tomu tak je, a že je publikum šokované. Takže ne, nemyslím si, že to je zneužívání a je to špatné.

Samotná návrhářka si prošla stejným problémem. Jediný, kdo tu používá slovo špatné, jste paradoxně Vy a máte potřebu dané nepřímo zakazovat a rozhodovat za druhé. Zajímalo by mě, co by si o tom myslely dané modelky.

Ono totiž není nic špatného na tom, že se přehlídka dostane do médií a pokud někoho zaujme s postižených může se rozhodnou, zda-li je to špatné, zda-li v budoucnu si najde konfekci.

Co je vlastně špatného na znetvořeném těle? Nic, jen je to prostě další přehlídka pro tento segment trhu a jediný, kdo to má potřebu soudit za špatnost, jste paradoxně Vy sama.

+4/−2
15.2.2017 7:25

D21a65n85a 74T88e95n95z88l73e86r 5120782845663

Kde píšu, že bych to chtěla zakazovat? Ukažte mi v textu, kde píšu, že by se to mělo zakázat.

Pakliže tento text ukázat nemůžete, protože neexistuje, jste jen manipulátor a lhář. Gratuluju. :-)

+2/−1
15.2.2017 7:58

S88t80a23n84i69s22l59a68v 75S69t34u36p25k43a 6871575945680

Vy mluvíte o tom, že to je špatné a ve mně to inklinuje nepřímý zákaz, protože to, co je špatné, máme často potřebu zakazovat, byť jste neuvedla, že byste to zakázala a proto nepřímo. On to klidně může učinit někdo za Vás, kdo bude tuto potřebu již mít zakázat to, co se pokládá za špatné.

0/0
15.2.2017 19:29

S47t33a90n32i26s26l74a96v 46S69t14u35p82k80a 6701185175750

Závěrem:

● Ne, prádlo, jež je určené pro postižené ženy, nebudou předvádět krásné modelky, když i značka za tímto účelem vznikla a tedy se jedná o prádlo pro postižené ženy.

● Ne, není to klasická přehlídka a nebudou na ní vystupovat klasické modelky, protože modely nejsou určeny pro klasický segment trhu.

● Ne, nemusí se Vám líbit.

● DanaDonofree, která sama s nemocí bojovala a zjistila, že jí klasické spodní prádlo nevyhovuje se při svých návrzích snaží zohledňovat všechny specifické požadavky klientek s rakovinou prsu.

+4/0
15.2.2017 3:31

P63a41v19l13a 40L52u89k25á50š61k79o61v10á 8262911422411

Ano, ale modelky často na fotografiích spíš šokují tím, jak hrozně absence prsou vypadá, ale nevystavujíé prádlo, ve kterém by vypadaly dobře. V žádném případě neodsuzuji přehlídku prádla pro ženy takto postižené, ale nemyslím, že je potřeba předvádět nahotu po operaci bez prádla. Pro mnohé je to pohled nehezký a není to potřeba, potřeba právě ukázat to prádlo.

+5/−1
15.2.2017 7:06

D61a75n66a 64T96e20n71z75l88e63r 5490852535643

... přesně...

0/0
15.2.2017 7:11

S16t35a21n93i62s58l43a91v 47S42t10u75p22k26a 6831685875430

To, zda-li si někdo udělá přehlídku či ne, naštěstí není na Vás a je to úplně šumafuk, kdo se pak rozhodne od daného návrháře něco koupit a měla byste to nechat na těch ženách, jakého návrháře propagují a jakého ne, a co je a není pro ně potřebné. Vždyť Vy chcete pro ně dobro, že?

Nahota na přehlídkách je normální a buzení pozornosti k tomu patří. Toto je přehlídka modního prádla pro postižené ženy, takže tam stěží budou hezká těla a nemusíte vůbec na to koukat. Prádlo je na videu také, ale pravděpodobně Vám o prádlo vůbec nejde :)

+2/−1
15.2.2017 7:19

D49a49n19a 42T50e21n65z31l47e36r 5500872505393

Nejspíš o to prádlo nešlo ani tvůrcům, protože se rozhodli, že na molo pošlou modelky bez něj.

+5/0
15.2.2017 7:59

S96t96a73n35i87s32l38a83v 96S68t37u33p64k31a 6971545905290

Aha, takže proto, že tři modelky z 16ti na závěrečné fotce mají nástřiky, bižuterii a samolepky a ve videu projde občas stejná, Vás vede k tomu, že modelky byly bez něj a návrhářce jde o něco jiné? I kdyby návrhářce šlo i o něco jiné než propagaci takové módy, není to jedno? Je to jejich volba :)

0/0
15.2.2017 19:24

K74a15r45o13l54i73n84a 10K37r41á20t17k50á 4583908704772

Samozřejmě, že to není potřeba. Technicky vzato potřebuje jedinec k přežití jídlo, vodu a ochranu před živly, čili se pro mě za mě zahrabat do hromady listí nebo nosit montérky z popelnice.

Ale tak nějak odhaduju, že vy taky nenosíte cokoli, první, na co narazíte v obchodě a vejdete se do toho. Tak proto.

Ne, já taky nespočinu se zalíbením na všech a všem. Ale to, že se mi někdo nebo něco nelíbí, je můj problém, ne problém toho člověka, který se mi nelíbí. Takže, nelíbí se vám to, to je vaše právo. Ale zahánět někoho kamsi za roh, aby vám neublížil pohled na jeho ošklivost, to už vaše právo není.

+2/0
15.2.2017 7:36

K24a52m57i79l65a 15K65a51l49e14n26s56k44á 9326927447308

Ale zdravé modelky když se ukáží nahé tak je to ok. To neurazí pokrytecký útlocit, že.

0/−1
15.2.2017 10:20

S23t45a92n92i51s10l50a87v 93S95t72u88p27k77a 6421925525820

● Tato móda je určena pro postižené, takže je logické, že ji předvádí takto postižené ženy.

● Takže je to móda pro ně, značka byla za tímto účelem i vytvořena a návrhy jsou takto tvořené, pro tyto ženy, kdy i návrhářka je jednou z nich a návrhy za tímto účelem návrhářka tvoří.

● Není to tedy klasická móda a není to umění, ale zaplnění segmentu trhu a je logické, že návrhy pro daný segment trhu budou předvádět lidé stejně postižení.

● Ne, nemusí se vám modelky líbit, ani samotné návrhy a nemusíte na danou přehlídku chodit. Nejsou to návrhy určeny pro vás...

+4/0
15.2.2017 4:12
Foto

J11a43r49o19s98l79a61v 14T68i67c53h92y 9195271716295

Nejak jste se tady rozohnil...nevim jestli odpovidate sam sobe, ale z vasi podrazdene reakce vuci me osobe je zrejme, ze jsem trefil do cerneho.

To jak si tuhle saskarnu zduvodnite prostrednictvim sveho zdlouhaveho manifesta me nezajima.

Za tim, co jsem napsal si stojim....uz jen skutecnost ze tohle video se dostalo do mainstreamu neni nahoda, ale predem promyslena akce s cilem nekoho sokovat.

0/−4
15.2.2017 5:33

S45t55a76n84i72s52l17a91v 70S19t91u61p32k35a 6831625905490

Já si nic zdůvodňovat nemusím, protože ani není, co zdůvodňovat, jelikož se jedná o prádlo pro takto postižené ženy, i značku a tomu odpovídají i modelky.

Vy byste chtěl v zájmu vlastní korektnosti modelky jiné i jinou přehlídku, byť je to nesmysl, aby návrhy tvořené pro postižené ženy, byly představovány klasickými modelkami bez postižení. Takže v zájmu Vaší korektnosti a vidění světa chcete něco jiné a tvrdíte, viz níže, že na veřejnost nepatří.

Je s podivem, že byste tedy zakazoval, aby prádlo a návrhy, jež jsou pro postižené ženy, byly prezentovány lidmi ze stejného segmentu trhu, byť se na dané nemusíte dívat a přesto jste měl potřebu článek otevřít :)

Chápu tedy, že Vás racionalita nezajímá :) Jiný argument než mainstream a to není náhoda na uvedené asi nemáte, co? :)

Nicméně, přistupme na to obehrané konspirační klišé, to není náhoda:

Maximálně honěj čtenost reverzní psychologií, což je často užívaná manipulace. Nebo si myslíte, že by si nevšimli, že články s jakýmkoliv podobným tématem celé roky v diskuzích vyvolávají efekt zcela opačný? To by byla trochu kontraproduktivní propaganda. Takže asi chtějí ve společnosti vyvolávat opačné tendence, pokud by to mělo být něco jiné než čtenost. Jen jestli ten problém nebude mezi židlí a klávesnicí :)

Jistě se dá pochopit Vaše negativní asociace a antipatie na cokoliv s přemíry různých hyperkoretních aktivistů. Nicméně za každou cenou je vidět ve všem, hraničí s obsesí.

+1/0
15.2.2017 6:37

S90t11a80n13i45s23l41a46v 40S81t44u11p85k55a 6271965415850

Pokud by již tedy šlo o cílenou propagandu, tak by se jednalo přesně o dosáhnutí tohoto opačného efektu a vyvolání nálad opačných, který celé roky články na podobná témata, byť rozdílné, také vyvolávají a v diskuzi jsou nejvíce hodnocené příspěvky přesně takové, tedy vyvolávají tendence opačné.

Takže pokud je to manipulace za účelem vyvolat boj proti korektnosti, tak je roky velmi zdařilá :)

Když už tedy přistoupíme na "to není náhoda", tak se přikláním k té čtenosti než k propagandě s cílem vyvolání opačných nálad proti korektnosti (jiná by byla roky kontraproduktivní). Čtenáře tyto články táhnou roky jak můry na světlo. Oslovují emoce a funguje to.

ad podrážděná reakce)

Ano, je pravda, že začínám být alergický na hloupost a to určitě není náhoda ve zdejších diskuzích.

+1/0
15.2.2017 6:39

D26a66n20a 58T36e56n47z88l86e98r 5810422835893

No vy jste nějak rozjetý. Nechcete mi vysvětlit, jak to, že ženská bez prsou potřebuje nějaké - podle vás specifické - PRÁDLO? Co je to za prádlo?

0/0
15.2.2017 6:46

S11t69a35n70i48s41l20a63v 53S35t21u34p57k68a 6331455445340

To, co kdo chce a nechce, potřebuje a nepotřebuje, nechte na druhých a nerozhodujte za ně.

To, že Vy si myslíte, že takové nikdo nechce, neznamená, že tomu tak je :)

V článku se píše, že dělá modely či návrhy, aby vyhovovaly každé dle postižení, takže to asi úplně ztrátové nebude a pravděpodobně zákaznice mít bude.

+3/−1
15.2.2017 6:50

D92a96n46a 33T38e42n74z34l65e55r 5350422645963

Tak vysvětlíte mi, co je to za PRÁDLO? Co přesně nosí jiného?

Co nosí žena, která nemá prsa, jiného než ta, která je má? Co ta, které chybí jen bradavky protože má rekonstrukci? Jak je taková podprsenka jiná? Má našité bradavky? To by mě opravdu zajímalo.

Jinými slovy... houby jiné prádlo! Prostě chtěl vlastník značky šokovat, zneužil ty ubožačky, co jsou nemocné, namluvil jim, že když se budou exhibovat a předvádět své znetvoření na molu, že budou sexy. Hlavně že cinkají penízky, dostali se všichni do médií ...

+2/−4
15.2.2017 7:10

S97t53a10n26i30s56l58a10v 75S61t23u84p46k11a 6981775655500

To, co nosí ženy jiného, nechte prosím na těch ženách, co to postižení mají, ať si sami rozhodnou, zda-li je pro ně přehlídka nesmysl či zda-li by si z toho něco vzaly.

ad zneužití, viz. výše)

Proč by ty ženy měly být zneužité? Čím? Že ukáží své tělo, které neodpovídá Vašim představám? Neměla byste to radši nechat na nich.Viděla jste celé video? Vážně jen holé? Která přehlídka není o buzení pozornosti? Jak víte, že se cítí ty ženy zneužity a jak víte, že bylo publikum šokováno? Hvízdají, hulákají a tleskají?

Zatím z toho, zdá se, jediný šok mají, zdejší diskutující, kteří by ty ženy chránily tím, aby je nikdo prý nezneužíval, že by snad i přehlídku zakázali viz (taková přehlídka na veřejnost nepatří)

je zajímavé kolik lidí tady rozhoduje za druhé :)

0/−1
15.2.2017 7:14

D63a57n48a 85T53e76n40z91l94e24r 5750632375213

Já se vás ptám na to prádlo. Neuhýbejte a odpovězte. Co nosí jiného?

+1/−1
15.2.2017 7:19

S69t24a36n14i68s16l25a87v 74S92t31u83p20k52a 6951725345860

Nikam neuhýbám. To, že ženy něco nosí jiného, neznamená, že nemohou nosit něco nového a ani to nemá vypovídací hodnotu o tom, co by chtěly nosit, budou nosit a ani o tom, že by se taková přehlídka neměla dělat. Celou dobu tedy vlastně rozhodujete za druhé, co by měli a neměli dělat, a zda-li využijí někdy návrhů dané návrhářky čine. To, co kdo bude nosit a nosí, nechte na druhých.

+1/−2
15.2.2017 7:28

D89a84n77a 16T58e21n98z32l84e37r 5600442335213

Takže znovu, pokuste se neuhýbat. JAKÉ JINÉ PRÁDLO NEŽ PODPRSENKU A KALHOTKY NOSÍ TY ŽENY? A čím je to prádlo jiné, než u jiných značek?

Jakou podprsenku nosí žena bez prsou? Paradoxně stejnou jako každá jiná žena, jen ji něčím vycpává.

Tady se dejme tomu nějaká značka rozhodla, že udělá módní sérii pro ženy bez prsou. Takové ženy žádnou podprsenku nepotřebují. Přesto jim to chce někdo prodat. Snaží se jim vlichotit tím, že posílá na podium postižené. Je to jen marketing, nic víc.

+1/−1
15.2.2017 8:03

S34t12a24n32i74s93l19a58v 35S74t81u54p63k69a 6661865955310

Vytvořila to návrhářka, která prošla tím samým postižením a chtěla něco, co nikde nebylo, jak se píše i v článku. Nechte to tedy na těch postižených ženách, zda-li se jim to bude líbit či ne a budou chtít také něco jiné.

0/−1
15.2.2017 8:07

D88a88n72a 52T42e63n64z24l15e45r 5310862375403

O to vůbec nejde. Jde o to, že aby na sebe upozornila, musela na molo poslat nejen to prádlo, ale také holé modelky.

Exhibicionismus a parazitování na jejich postižení. Nic nového, tohle už tu bylo, pořád je to ale stejně odsouzení- a opovrženíhodné.

+1/−1
15.2.2017 8:12

S69t19a58n18i38s73l97a40v 77S40t58u13p33k13a 6571385655960

Vždyť na přehlídkách bývají holé modelky. To, že to jsou na této přehlídce prádla pro postižené, postižené ženy, je šumafuk a je to hlavně logické. To Vy s tím máte problém. To Vy tu podsouváte něco návrhářce.

Vy paradoxně tvrdíte, že ty ženy jsou zneužity, že ta návrhářka je parazit, byť si tím sama prošla.

Na tom, že jsou na přehlídkách odhalené ženy, není nic divného. To Vy to považujete za zneužití, byť tam jsou sami za sebe. To Vy z nich paradoxně děláte něco méně, že nejsou rozumově na to chápat, že jsou zneužívány.

Ony pravděpodobně vůbec o Vaší péči nestojí a ani ji nepotřebují. Běžte se jich zeptat než utvoříte jakékoliv závěry, co je a není pro někoho dobré a kdo je a není zneužíván.

Běžte jim říci, že byly zneužity...

0/−1
15.2.2017 8:42

D41a38n55a 44T48e81n68z60l66e59r 5880722375483

:-) Opravdu jste viděl přehlídku podprsenek, kde ty podprsenky chyběly a místo toho se tam promenovaly holé ženy? Bavíme se o nahých ženách bez podprsenek, nikoliv o obnažené noze.

Když chce někdo prodávat podprsenku tím, že ji schová a na molo pošle znetvoření, je to podněkud podivné. :-)

Já tomu říkám pokrytectví. R^

+1/0
15.2.2017 10:17

S47t51a84n53i20s58l58a32v 33S57t21u41p92k39a 6391615665750

Ty ženy jsou na molu proto, že vystavují módu pro tento segment. Na klasických přehlídkách na molu také kolikrát "nic nemají", ale potřeba u Vás vzniká jen zde, čím to asi bude. Já tomu říkám pokrytectví.

0/0
15.2.2017 10:22

S79t33a55n97i84s35l70a76v 48S77t16u47p50k14a 6131205645800

Prostě je návrhářka příliš nekorektní a nesplňuje Váš pohled na to, kde a jak by měla, co ukazovat a návrhy tvořit :)

0/−1
15.2.2017 11:20

S28t13a28n17i47s18l15a96v 33S16t88u39p30k14a 6921235925130

Přehlídka byla na Vás příliš exhibicionistická a extravagantní, já Vám rozumím.

0/0
15.2.2017 11:25







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.