Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chcete darovat parfém? Inspirujte se módou, oblíbeným jídlem i obalem

Darovat k Vánocům luxusní parfém není jen tak. To, jaké vůně a kombinace vůní se nám líbí, je totiž záležitost osobní, intuitivní a nevyzpytatelná. A z voňavky, která obdarovanému nesedla, se snadno stane další putovní dárek. Chcete-li tomu předejít, zkuste se řídit následujícími tipy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L59u10c58i21e 75J65i35ř53í42k71o28v86á 4669263212283

Hezky sexy je zastavit se občas s  manželem v parfumerii:-). Ale stejně pak zůstaneme oba u svých vůní, jsme konzervy....:-/. Na druhou stranu je strašně fajn, když sebou naše pubertální dcera praští do mé postele a blaženě se chumlá do mé deky s tím, že z ní strašně ráda cítí maminku, myslím, že tento "čichový vjem", si bude pamatovat celý životV

0/0
16.12.2014 19:47

D78a91n61i21e13l40a 48U83r82b20a32n38o18v20á 2624100985506

Myslím že vkus na vůně jsou tak osobité, že odhadnout to moc nejde.i když mi přijde že je parfém ve stylu toho co ten člověk používá tak to neznamená že se mu bude líbit.........

Já mám třeba ráda květinovo ovocné vůně ale to neznamená, že se mi líbí každá, která spadá pod tuhle definici. Naopak se mi skutečně líbí opravdu málo co.

Tak že parfémy jsem z tohoto důvodu z dárků úplně vyloučila - pokud tedy nekupuji už ověřenou značku kterou daný člověk používá a tak je jistota, že ji má rád...

+3/0
16.12.2014 11:48







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.