Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chci dítě. Zatím jsem pouze přibrala 20 kilo z hormonů

S manželem se už roky marně pokoušíme o dítě. Jediným výsledkem zatím je, že jsem z hormonů přibrala 20 kilo. A cítím, že už pro manžela nejsem přitažlivá. Čtenářka Dana napsala další díl našeho seriálu Můj boj s nemocí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jakub.m

Ta se tak hezky lituje...

0/0
29.8.2012 12:48

ivuskli

Je to v hlavě.

Jestli fyzicky existujete (50 na 50), za tím, že to nejde, je pravděpodobně něco dlouhodobějšího, co Vás trápí (trest za něco?, nevím přesně, nejsem děd vševěd). Vyzkoušejte nějaký druh terapie, který je Vám blízký, a umožní Vám si odpustit. A zkuste být navzdory úplně všemu zase ženská, jestli mi rozumíte.... zdobte se, mějte se ráda a tak. Pak to půjde. Ale vydržte, moje kamarádka takto bojovala deset let  (včetně té hormonální nadváhy, kterou popisujete), a dneska má krásnou holčičku :-) . A měla v hlavě obrovský problém, proto těch 10 let.

0/0
29.8.2012 11:54

pavel-v

klasika ...

No, nalejme si čistého vína. jste v pokročilém věku, propísli jste svoje nejlepší léta hrabáním penez a kupováním věc. A teď ana poslední chvíli to chcete zlomit. Na konci dne je otázka, jestli to za to stojí. Stejně, když to tak půjde sál tak si manžel najde jinou a bude to.

Bylo by dobré si přiznat, že už je pozdě a buď si nechat to na přírodě a nebo nic. A raději se věnvovat tomu co máte a pracovat na tom.

+1/0
2.8.2012 21:13

Nanynka Kulichová

Re: klasika ...

A proč by bylo dobré nechat to na přírodě a nebo nic?

0/0
5.8.2012 0:10

olusak

No, co na to říct

Za prvé se mi nějak nezdá ta váha. Při výchozí velikosti 34 a po přibrání 20kilo přeci nemůže žena vypadat jako golem a obr a tlusťoch? Možná v porovnání s předchozí vel. ano, ale celkově dost těžko. No, ale abych zbytečně neplácala...

radila bych si promluvit s manželem, co a jak, jak to bude dál. Chce moc vlastní dítě, ale chce pořád i jeho matku? Stojí tohle vůbec za to?

0/0
1.8.2012 22:42

provarenec

Jak vyřešit "okolí"

Mě se taky kdysi pár zvědavých rejpálků ptalo co svatba a děti. Buď jsem jim řekl, že jim do toho nic není, nebo je poslal tam, kam slunce nesvítí. A od tý doby mám svatej klid. Jsou to lidi, který rádi rejpou a rejpání je baví, na Vás jim až tolik nezáleží. Přátelé, kterým na Vás záleží dávno ví, jak to je.

0/0
31.7.2012 18:20

LAPD

WTF

Například babička, od které toto neočekávám, mi řekla: Ježíšmarjá, ty jsi tlustá! Já jsem nikdy nic tak obrovskýho neviděla! 8-o Tak to pardon ;-D 8-o

0/0
31.7.2012 4:32

olusak

Re: WTF

R^

0/0
1.8.2012 22:43

Scarlett from Scottland

asi bych to okolí "zrušila"

:-) ty jejich nemístné drzé neustálé dotazy a strkání rypáčku někam.... Rv

0/0
30.7.2012 14:21

Zooh

Jééžiš

Promiňte ale přijde Vám normální žít jen proto mít dítě a tím si zcela zkazit manželství?

Nezlobte se, ale dítě není pupek světa. Podle mě když to má přijít tak to přijde. Pokud to nejde a nemůžete bez dítěte žít, tak raději adoptujte než tohle. To by položilo opravdu i hodně pevný vztah... Buďte trochu nad věcí, ne každý může nebo má dítě. Na světě je spousta jiných důvodů pro žít a být šťastná než plození. Možná vám teď blázní hormony, ale pokuste se raději dát si vnitřní život dohromady, tak abyste byla šťastná a spokojená sama se sebou a se svým životem. Možná nemůžete otěhotnět také pro tento špatný psychický tlak a deprese.

Navíc, opravdu chcete přivést dítě do tohoto? Matka co bude trpět depresema, nebude si vážit sama sebe, otec co to nakonec neunese a nejspíš vás opustí? Možná byste se nad sebou měla zamyslet, a dát manželovi najevo že to že vám "neudělal" dítě neznamená, že není k ničemu - tak se totiž asi cítí on. Až se srovnáte, možná vám dojde že to jde i jinak a lépe.

+10/0
30.7.2012 0:51

Nahodicka

Tak jsem to dočetla až k tomu, že paní má 180 cm

a přitom předtím psala, že měla na  svatbě velikost č. 34. Mno, pak jsem přestala, protože už podle toho je jasné, že je to opět smyšlený článeček o ničem... autorka by si alespoň mohla ověřit co je prakticky možné a co ne...

+2/0
29.7.2012 19:52

Fmarti

Re: Tak jsem to dočetla až k tomu, že paní má 180 cm

Přesně. Jestli má někdo 180cm a vel. 34, tak má asi tak 50kg a když nabere 20kg, dostal se právě z těžké podvýživy do normálu.

+1/0
30.7.2012 9:57

olusak

Re: Tak jsem to dočetla až k tomu, že paní má 180 cm

R^R^

0/0
1.8.2012 22:44

asmeena1

IVF

Sama vím jaký to je stres a nátlak na psychiku. Sami jsme se s manžlem snažili 4 roky (a to nám nebylo ani 30let ani 40let jak tady někteří řeší věk a odkládání početí dítěte...) absolvovala jsem 9x inseminaci, 6x IVF (přitom u nás taky žádný problém nebyl nalezen - idiopatická neplodnost) a nakonec se zadařilo. Držím pěsti, ať se zadaří i vám.

+3/0
29.7.2012 18:01

Kejty2012

Velikost 34 a 180cm

Ja nevim,ale pokud paní měla při výšce 180cm velikost 34,nemohla mít snad víc jak 50kg!!! To se proste nemá šanci chytnout..a pokud pribrala 20kg,tak musí vypadat konečně zdravé...Samozřejmě ji přeji miminko,ale evidentne je na tom psychicky špatně, měla by řešit nejdriv hlavu a to nemyslím vůbec špatně..hlavně pokud jsou oba v pořádku a nikde zádný evidentní problem..

+2/0
29.7.2012 14:31

vyskocenaplatnicka

Re: Velikost 34 a 180cm

Evidentně jsou uštvaní tlakem okolí. Nejdřív si nechali vnutit velký byt, který nepotřebují, pak si nechali vnutit hypotéku, nechali si vnutit, že musí vydělávat... a nechali si vnutit, že musí mít brzo dítě.

Lidi si často neuvědomují, že dnešní stav je důsledkem minulého nesprávného rozhodnutí. A jak to změnit? Hlavně nic neměnit. No to se pak nemůžou divit... A pokud berou "výrobu" dítěte jako povinnost, tak se nedivím nechuti manžela na sex.

Hormony možná určujou, kolik toho sní, rozhodně však ne to, co sní. Takže těch 20 kilo navíc, to není argument, to je výmluva. Chcete otěhotnět? Zhubněte. Ne drastickou dietou, změnou jídelníčku. V klidu, v pohodě. Netlačte na pilu ani s váhou ani s manželem. A uvidíte, že všechno bude v pořádku :-)

+1/0
29.7.2012 18:24

Mišule84

Re: Velikost 34 a 180cm

Já mám 190 cm a 65kg a chytla jsem se hned a dvakrát :)

0/0
29.7.2012 19:05

Nahodicka

Re: Velikost 34 a 180cm

Velikost 34 ale těžko při své výšce můžeš mít :-), ani 36, možná ani ne 38... tady nejde o váhu, ale o to, že opravdu velikost 34 k uváděné výšce je skutečně naprostý nesmysl. Moje vyzáblá, vysoká 12 letá dcera má velikost 36 a nedovedu si představit, že by vůbec mohla mít menší, už teď je kost a kůže, ale je to puberťácký dítě, ne dospělá. I já jsem hodně hubená a vysoká, přitom mám vel. 38. Prakticky je to prostě nereálné, aby někdo o výšce 180 cm, měl velikost 34....Pokud tedy není anorektik a pak těžko otěhotní a pokud byla anorektička a přibrala 20kg, tak pochybuju, že jí někdo nadává, že je tlustá... prostě je to smyšlený článek.

0/0
29.7.2012 19:57

Alfie

Re: Velikost 34 a 180cm

Ale může, kamarádka má při výšce cca. 175 cm velikost 32, trička by mohla nosit i dětská, jen jsou jí krátká.

A to není anorektička, naopaka toho spořádá víc než leckterý chlap. Jen má prostě takový metabolismus a křehkou kostru (úzkou pánev). A těžko říct, co by s jejím meabolismem udělala hormonální léčba...

0/0
30.7.2012 5:30

valhala

Re: Velikost 34 a 180cm

Já mám 166cm a 50kg, velikost 34. Děti mám 2,otěhotněla jsem bez problémů a obě donosila do 41. týdne. Má štíhlost je neustále mým okolím kritizována, včetně jisté lékařky, která mě naznačila, že jsem anorektička. Jenže já jím normálně, hodně sladím a vůbec sladké zbožňuju. Kolegyně v práci, když mě vidí se každý den cpát nějakým dortíkem či koláčem už jen mávají zoufale rukou :-). Ne ve zlém. Manžel také ví, že se stravuji dobře a pravidelně. Nevím, proč drobná a štíhlá postava tolik mé okolí tak často pohoršuje. i jako dítě jsem byla droboučká... Mrzívá mě to. Já na straně druhé nikomu nevyčítám, že je třeba silnější a nikdy by mě nenapadlo to nahlas zdůrazňovat a klást to tomu člověku za vinu.

Jinak k paní pisatelce. Je ve velkém stresu. Měla by se na chvíli na vše vykašlat, dát se celkově do pořádku a pracovat na vztahu s manželem. A pokud se jim nedaří mít děťátko a moc po něm touží, já osobně bych zažádala o adopci. Ale nemohu nikomu radit. Každý to má srovnaní jinak.

+1/0
30.7.2012 16:23

Nahodicka

Re: Velikost 34 a 180cm

No nevím, nevím. Já jsem také hubená, mám 175cm a 57 kg při 2 dětech, když jsme tedy u toho takhle podrobně, ale snad pod tu velikost také patří nějaká délka toho oblečení, ne? Přeci nenosíte při nějaké výšce velikost na osobu vysokou třeba 145 cm, jen proto, že je to úzké a vy jste také úzká? Asi je to věc vkusu, ale pokud by někdo vysoký 180 cm nosil velikost 34, tak mu věčně věků bude koukat pupík a kalhoty bude mít, jak když čeká velkou vodu. Proto si tuto velikost nevybere a nebude nosit, ne? Nerozporuju ani to, že by někdo nemohl být vysoký a hubený, ale to, že ta velikost je braná v určitém poměru výška váha, ne jen váha.... připadá mi to opravdu nesmyslné.. Nevím proč, ale vybaví se mi kolikrát i docela štíhlé ženy, které vídám na ulici, ale mají miniaturní sukni a miniaturní tričko a proto pak i taková štíhlá má najednou "jakoby špek", protože se rve do příliš malého oblečení. Kdyby si vzala větší velikost bude z ní krásná štíhlá žena, takhle vypadá jak od kolotoče...

0/0
30.7.2012 17:11

IfčaX

Re: Velikost 34 a 180cm

Tak pokud jí ta velikost sedí na šířku, tak si ji vybere a bude nosit. Přece nebude kalhoty řasit na pásek, jen aby byly dost dlouhé. Nám vysokým se nakupuje v konfekci dost blbě... U sukní a kalhot ještě občas někde prodloužené délky existují, u rukávů u saka jedině koukat, zda jsou dost založené a nechat prodloužit - ale určitě ne si obléct volný pytel, jen aby pak kraj nohavic a rukávů spadnul dostatečně nízko.

+2/0
30.7.2012 18:00

sport_is_my_life

Re: Velikost 34 a 180cm

Sestra má 178 cm a když měla cca 53 kg, tak měla velikost 34-36 (tu 36 jen díky prsům, přes zadek měla 86cm). A to jí bylo 20 let. Nebyla nikterak vyhublá, klíční kosti ji nešli vidět, má hodně uzounkou pánev, takže sice byla hubená, ale ne vyhublá. Pak cíleně přibrala na +-60kg a teď má 36-38 a je štíhlá.

0/0
30.7.2012 12:31

IfčaX

Re: Velikost 34 a 180cm

To jste mě zaskočila. Mně se už podařilo přehoupnout horní hranici normy do mírné nadváhy a klíční kosti mi pořád vidět jsou. :-/

0/0
30.7.2012 15:02

sport_is_my_life

Re: Velikost 34 a 180cm

Strašně závisí na stavbě kostry, ségra má hodně úzkou, hlavně tu pánev, ale i ramínka apod. Podobnou drobnost kostry vidam u holek mensich 160cm, kde to nikoho nezarazi. Jen ségra má dlouhé nohy (kalhoty kupuje prodloužené a nebo nechává síť) a celkové vypadá jak, kdyby ji rodiče od malá vytahovali, aby byla delší

0/0
30.7.2012 20:15

IfčaX

Re: Velikost 34 a 180cm

Tak pravda, já měla vždycky ramena jak kulturista. Když mi k tomu teď s tou váhou dorostl i zadek a prsa, tak mám někdy dojem, že to vypadá líp, než když jsem měla dlouhá léta ideální váhu.

0/0
30.7.2012 20:25

mimetla

nedoedu si predstavit tu beznadej

umim si zas predstavit jiné ztráty.Zustala jsem s detmi bez manzela.Prala bych si treti ditko, ale musim na nej zapomenout.Láska k diteti je neco uplne jineho nez laska k partnerovi.S ditetem se partnerska laska zmeni, ziska na romantice s ditetem ale ztratí v jinych aspektech.Nedovedu si predstavit privest dite do tak vycerpaneho vztahu.Nicmene co ja vim, jak  takove situaci dva fungují.spis me prekvapuje naprosto idiotska reakce okoli.Bud je to rodina hlupáků, nebo jsou manzele nekomunikativni a nedokazou rict ze maji problem pocit, aby bylo okoli chapavejsi? Dnes preci nejde o zadnou ostudu.Nicmene otehotneni ve stresua jeste s nadahou je proste slozitejsi a kez by se na plození vykaslali a jeste treba  otehotní do mesice....:)

+3/0
29.7.2012 10:35

sparťanský virtuos

Re: nedoedu si predstavit tu beznadej

A teď si představ, že bys byla neplodná a zůstala sama. Bez manžela, ale i dětí.

Přeci jen ty děti nabíjejí člověka optimismem i v těch nejhorších situacích. Prostě je máš a musíš se starat.

+4/0
29.7.2012 11:31

mimetla

Re: nedoedu si predstavit tu beznadej

pravda pravda.každe ma svoje.plusy i minusy.Bez muže se dobře hubne, hleda se jiny smysl, jiny směr.Jde  to a je to lehčí než kdy jindy  minulosti.

0/0
29.7.2012 19:42

lindaml

Re: nedoedu si predstavit tu beznadej

Podle mě jsou v dnešní době 3 děti moc, a to nejen po finanční stránce.

0/0
29.7.2012 15:03

IfčaX

Re: nedoedu si predstavit tu beznadej

Pokud tím myslíte tu dnešní dobu, kdy se lidi mají jako nikdy předtím a jsou tím pádem rozmazlení a nepříliš zvyklí slevovat ze svých nároků, tak máte pravdu.

+4/0
29.7.2012 16:51

mimetla

Re: nedoedu si predstavit tu beznadej

:D ......každy tolik na kolik se citi.Mám pocit že nám zkrátka jeden prcek chybí.

0/0
29.7.2012 19:39

baru_d

Re: nedoedu si predstavit tu beznadej

3 děti už jsou "parta" a přitom ještě pořád máte relativně dobrej přehled co kdo kde............................ (od 4 dětí a víc už ten pocit nemám)R^

0/0
29.7.2012 21:09

IfčaX

Re: nedoedu si predstavit tu beznadej

Jo - já zas říkám, že tři děti mi přijdou jako tak akorát hraniční počet mezi rodinou a chovnou stanicí... ;-D

+2/0
30.7.2012 1:57

Hroznej_puberťák

Re: nedoedu si predstavit tu beznadej

Ano, jistě, v dnešní době je to horší než třeba za první světové války, a to nejen po finanční stránce ;-D

0/0
30.7.2012 8:51

vyskocenaplatnicka

Re: nedoedu si predstavit tu beznadej

Promiňte, asi vám nerozumím. To byl poslední chlap na světě? Jiní už nejsou a nebudou? Nebo máte pocit, že svůj život, jeho zbytek, teď musíte obětovat dětem? Jak to vidíte, až děti doštudujou, vyrostou a odejdou za svými rodinami?

0/0
29.7.2012 18:16

mimetla

Re: nedoedu si predstavit tu beznadej

Trochu mimo téma ale potřebu hledat muže nemám.Ze svých zkušeností a velkeho počtu smutných okolních vztahů jsem v období kdy  bych vztah budovala jen těžko.Chybělo mi starat se o muže.Překvapivě ale mám teď podstatně víc času na sebe i děti.Nemám potřebu děti rozmazlovat.Žiji v přesvedčení, že  15 děti mají na studia z domu.A rozhodně už teď jsou samostatnější než mnohé z okolí.Pokud jde o jejich postudijní život, není třeba se o mě bát.Mám mnoho koníčků na jejichž základě jsem před mateřskou  podnikala a doufám že budu moci později i nadále.Rodina je pro mě posvátná, nikdy bych jí nerozbila.Když jsem se musela dát cestou jinou vidím, že žít bez muže něco vezme ale něco i dá.A byť jde ta svoboda ruku v  ruce s velkou zodpovědností těžko se do takového systému hledá, aplikuje, započítává partner.Vztah je zodpovědná dřina nejen prvotní zamilovanost a já zkrátka teď, s malými dětmi a potřebou věřit si nemám na stavění poctivých partnerských základů materiál.Tolik o mě a co vy?

0/0
29.7.2012 19:58

Květina 24

Držím palečky

Nikdo, kdo takovou situaci nezažil si neumí představit co to všechno obnáší.Je to hodně nepříjemné a psychika je to nejhorší.Zažila jsem to a vím o čem mluvíte.Ty nepříjemné otázky a každý hned ví co Vám je, a že máte problém a máte ho řešit.Člověk se nestydí za umělé oplodnění, naopak díky němu je spousta párů  zachráněna, ale nepříjemné jsou ty otázky okolí.Všichni jsou ti chytří.Nikdo si neuvědomuje, že Vám to není jedno, že taky chcete mít rodinu.Nejvíce mi vadí pak to, když kouknu na TV a tam jsou děti v hrozném stavu.To si pak říkám, že je ta příroda nespravedlivá.Vy která byste to miminko hýčkala jej nemáte a ti kteří si ho neváží ano, no ale co se dá dělat.Tak držím palečky a hlavně se uvolněte...

+2/0
29.7.2012 8:58

sparťanský virtuos

Re: Držím palečky

My jsme si něco podobného zažili. Samovolný potrat a následné neotěhotnění. Ale bylo to, když manželce bylo 26.

Pak se dítě povedlo. Ale tu beznaděj a frustraci si budu pamatovat navždy.

0/0
29.7.2012 11:33

sillogism

Proč si nevezmou nějaké z děcáku?

Dětí je na světě dost...

0/0
29.7.2012 2:17

kata-skubanek

Re: Proč si nevezmou nějaké z děcáku?

no preci proto, ze krev neni voda, ne? 8-o

0/0
29.7.2012 8:26

vyskocenaplatnicka

Re: Proč si nevezmou nějaké z děcáku?

A tomuhle blábolu někteří říkají "argument" ;-D

0/0
29.7.2012 18:17

kata-skubanek

Re: Proč si nevezmou nějaké z děcáku?

kdyby jen to, nekteri jsou o takovem blabolu i hluboce presvedceni ;-D

0/0
29.7.2012 18:35

Rosinanta

Re: Proč si nevezmou nějaké z děcáku?

No nevím.  Já bych za sebe teda řekla, že buď vlastní, nebo radši žádný. Do adopce bych nešla. Obdivuju ty, co do toho jdou.

0/0
1.8.2012 8:24

MARV_SIN CITY

Tento článek je smyšlený

Na IVF jsem byla a žádnou tak šílenou bolest nezažila. Dokonce mi odsávali vajíčka bez narkózy, na mé vyžádání. Dnešní mladí lidé děti odkládají z důvodu nejen materiálních hodnot, ale především honbou za zážitky. K těmto dvou věcem se děti moc nehodí....Příroda však reprodukci člověka nadstavila správně. Mladí lidé si můžou za svá rozhodnutí a následky sami.

0/0
28.7.2012 18:14

kebule

Re: Tento článek je smyšlený

Hmm a co kdyz do těch třiceti třeba nemohli najít toho správného partnera?

0/0
30.7.2012 18:27

vivekananda

Re: Tento článek je smyšlený

těžko říci, příroda má jiné priority, takže pokud pod vlivem rozumu nepodlehli hormonům, tak toho ideálního partnera opravdu mohli minout ;-)

0/0
3.8.2012 21:02

skoda-lasky

vymyšlený

Ten článek je vymyšlený, to je jasný. Třeba ta velikost 34 a 180 cm. Nebo ten způsob vyprávění.

0/0
28.7.2012 16:54

martina.sidova

to jsou kydy

Nečetla jsem celou diskuzi, ale koukám, že celá diskuze je plná dost slušných blábolů a výkřiků do tmy.

Spousta lidí předpokládá, že paní je někde kolem 40 a může si za to sama .... nikdy jsem to v tom článku nevyčetla a i kdyby jí bylo 40 a mohla si za to sama, tak nám nikomu do toho nic není. Klidně jí taky ale může být okolo 30 nebo i míň, protože nikde není napsáno v kolika letech se paní vdávala. Klidně si mohla manžela brát, když jí bylo ókolo 20, dejme tomu okolo 26 se začali snažit o dítě, takže teď jí může být okolo 30. A i kdyby jí bylo těch 40 a začali se snažit dřív ....kde ty kritici, co tu píšou, že kdyby se začali snažit dřív, že už by měla klidně i 3 děti, berou jistotu, že by otěhotněla?

+6/0
28.7.2012 13:13

martina.sidova

Re: to jsou kydy

A dle mě paní nejde o to, abychom jí litovali, že nemůže mít děti. Chce se vypsat z toho, že si po hormonální léčbě připadá tlustá a nepřitažlivá, manžel s ní nechce spát a z toho, jak ji lidé zraňují tím, že se jí pořád vyptávají, kdy budou mít děti a proč jí otravují s tím, že je tlustá.

Opravdu nechápu tenhle zvyk, vyptávat se lidí, kdy budou mít děti a proč je ještě nemají, a když už mají jedno, tak proč ještě nemají druhé. Případně označovat lidi, kteří děti nechtějí, popř. nechtějí další děti označovat za hnusné kariéristy. Ty lidi jim přece nic neudělali a do toho, kdy kdo bude, (ne)mít děti, nikomu nic není.

Např. mě je 27 a děti nechci (nikdy) a nejsem kariéristka - mám dobrou práci to ano, ale rozhodně tam netrávím většinu svého času, o víkendech nikam na pařby s kamarádama nechodím, a děti přesto nechci. A naprosto nerozumím tomu, proč to lidem, kterým do toho nic není, trhá žíly. A zrovna tak nechápu proč někomu tak strašně vadí, že se někdo rozhodl pro děti až po 30.

+9/0
28.7.2012 13:23







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.