Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příběh Jitky: Manžel kamarádky nevynechá příležitost, aby ji ponižoval

Jmenuji se Jitka a je mi 35 let. Už od dětství mám skvělou kamarádku Anču, která je bez nadsázky pro mě víc než sestra. Už od první třídy, kdy nás k sobě posadily do školní lavice, jsme neustále v kontaktu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chob

tyhle typy

chlapů fakt nesnáším, ale myslím si, že by do toho neměla Jitka strkat nos. Pokud ji Anička požádá o pomoc tak ano, ale jinak je to jen její život...

0/0
2.8.2012 14:47

Volejbalové kladivo

nány

obě dvě. Poznají přítele do roka svatba včetně mimina. Tohle prostě není normální, jak se může někdo brát po roce? Se nedivím, že je tolik rozvodů.

0/0
1.8.2012 14:34

petrnahodne

Jarda bude asi pěkný idi*t,ikdyž názor druhé strany neznáme!

Je lehké někoho odsoudit, když známe pouze jeden pohled na věc.Co kdyby nám ale k tomu Jarda řekl např:"Jmenuji se Jarda,mám velice náročnou práci,pracuji někdy i 12 hodin denně,aby se měla má rodina co nejlépe.Když příjdu domů z práce,nejen že na mě nečeká téměř nikdy teplá večeře,lednička je většinou prázdná,v bytě je všude špína a nepořádek,prádlo nevyprané,plný dřez nádobí,manželka sedí u počítače a prohlíží nějáké nesmyslné diskuze o ničem.Na sex má chuť tak jednou za měsíc a návíc místo pohodového večera,který bych si s ní rád udělal,radší kouká na nicneříkající telenovely a soutěže,které jsou opravdu tragické.A tak to jde měsíc za měsícem,manželka vše bere jako samozřejmost a nevidí žádný problém.Postará se o dítě,se kterým ji zdatně pomáhájí dvě babičky a tím je pro ní vše vyřešené.Marně se jí snažím domlouvat,aby alespoň občas něco udělala,že jí rád pomůžu.Ona prostě nic dělat nebude,protože jí to nebaví!Nevím jak dál,nechci být na manželku zlý,ale už to nezvládám.." Ze života

0/0
31.7.2012 23:31

Gmurr

Re: Jarda bude asi pěkný idi*t,ikdyž názor druhé strany neznáme!

Tak chlapce drahy, misto te prebyvajici energie na ponizovani zeny a svadeni dalsich, si laskave udelej veceri a postarej se o dite.

Prijit z prace domu a mit neuklizeno a prazdnou lednici je u zen normalni-kdyz to samy neudelaji. A ty babicky taky nemuseji byt. Nebo jsou v praci.

Jasny?

+3/0
1.8.2012 11:47

Gmurr

divna rada toho pana

Ze je to jako nejaka hra?

0/0
31.7.2012 18:27

_brambor_

jde mu na nervy

že u nich pořád otravuje a anička není schopná kamarádce říct, že je tam jaksi navíc. To je celé. A´t se do toho nemontuje a bude klid.

0/0
31.7.2012 9:24

Opinion

Tyhle typy

všechno a všechny znám, všude jsem byl, od všeho mám klíče a všechny jsem přepral mi fakt lezou na nervy .  Je to osobnostní úchylka nevím jestli způsobená výchovou nebo geny .

+2/0
30.7.2012 21:05

cufir-mufir

Re: Tyhle typy

Zpravidla to bývá malým přirozením a současným vlastním pocitem méněcennosti.... tak si to dokazuje jinak...

+1/0
30.7.2012 22:59

Yesname

Re: Tyhle typy

Nene, to bejvá fakt tím, že jsem děsně dobrej.

+1/0
30.7.2012 23:11

lena030

Re: Tyhle typy

jako mladej jsem býval namyšlenej, ale teď už vážně nemám chybu co?;-D

+2/0
31.7.2012 14:31

jacobsen

tak ona si stežuje kamarádce?

tak to budu muset doma přtvrdit

0/0
30.7.2012 20:53

RayDoyle

Příběh Jitky

Jsem jedinej, kdo si myslí, že ten samej příběh (s jedinou změnou - nešlo o manžela kamarádky, ale přímo o manžela "autorky") tu byl tak před čtvrt-půl rokem? Byla k němu i úplně stejná fotka. ;-D

+1/0
30.7.2012 20:46

Kazdy chvilku taha pilku

Hodně lidí tady v diskusi radí, aby se

Jitka do ničeho nepletla, že se Aničce manželovo chování možná líbí. Dobře, jenže kde je ta hranice mezi snahou pomoci kamarádce a lhostejností? A když to jsou takové blízké kamarádky, tak myslím, že není problém, když se Jitka Aničky zeptá: "Aničko, tobě se líbí, jak se k tobě manžel chová? Proč si to necháš líbit?"

+2/0
30.7.2012 20:18

cufir-mufir

Re: Hodně lidí tady v diskusi radí, aby se

On je rozdíl zeptat se, tak jak píšete a denně do někoho hustit, že tohle je špatně...

0/0
30.7.2012 23:00

black_jack se srazil s cenzorem

.

tak po precteni clanku..... malem jsem se umlatil smichem...... jarda;))))))

+1/0
30.7.2012 19:26

chudejklukzvesnice

Takového chlapa srovná jedině ženská od rány

Je to zbabělec, který se přes svůj mindrák dokáže realizovat jen doma. V zaměstnání je spíše neoblíbený, bez přátel a na řadovém místě (což samozřejmě nechápe, protože šéfové jsou totálně neschopní pitomci)

+4/0
30.7.2012 19:23

black_jack se srazil s cenzorem

Re: Takového chlapa srovná jedině ženská od rány

pokracuj.....

0/0
30.7.2012 19:27

bojovnikprotichudine12

Re: Takového chlapa srovná jedině ženská od rány

tvuj nazor dokazuje, ze mas pravdivej nick a ze se to ani nezmeni. Zustanes vidlakem, kterej bude zalejvat zahradku, jak zena piska.

0/0
30.7.2012 19:30

cufir-mufir

Re: Takového chlapa srovná jedině ženská od rány

no jak jste na tohle přišel... 8-o;-D;-D

0/0
30.7.2012 23:01

Yesname

Re: Takového chlapa srovná jedině ženská od rány

No prostě některý týpci nemusej bejt zrovna s mindrákem. Dost často jde o jedince naopak s velmi vysokým sebevědomím. Pravda je, že to sebevědomí dost často není ničím podložený. Vlastně bejvá. Tím, že se obklopí lidma bez sebevědomí.

0/0
30.7.2012 23:15

bojovnikprotichudine11

Mila Sally

mozna to nevis, ale pro spoustu zen je ponizovani vyhledavanou slasti a potrebuji ho ke stesti v osobnim i sexualnim zivote. To, ze chlap zenskou ponizuje take dokazuje, ze mu na ni zalezi a chce, aby se se bou neco delala. Mnohem horsi je ignorovani.

+1/0
30.7.2012 19:15

lisbonka

Re: Mila Sally

Haha, vy jste vtipalek a zenska asi taky nebudete. Chlap, kterej potrebuje ponizovat zenskou, je podle me zakomplexovanej ubozak.

+7/0
30.7.2012 19:49

máří33

Re: Mila Sally

Souhlas.Taková žena a řeknu to trochu drsně si potřebuje tu držku vymáchat. Jednou jsem pomohla a vrátilo se mi to i s úrokama. Kamarádka by se do nich neměla plést . Dopadne špatně jako já. ;-)

+2/0
30.7.2012 19:51

perthuis

Re: Mila Sally

Nj.To jsou pak i ty holky, co chodí s monoklem a tvrdí, že nějakým nedopatřením spadly ze schodů.Partnerem okomentováno: jí vyhledávaná slast.Kdyby tak dostal přes hubu pořádně sám, bylo by ale jinak.8-o

+2/0
30.7.2012 21:24

lajika

kdo si nechce

nechat pomoct, tomu ani pámbů nepomůže, říkala moje babička. Pravdu měla, milá Jitko, nevrtej se do Anči, je to její život a její věc jak si ho zařídí. A když se ti zdá, že se Jarda chová jako hulvát tak mu řekni že se ti zdá že se chová jako hulvát, ne? Tedy - při činu. Například až tě bude zase u vás na návštěvě balit.....

0/0
30.7.2012 17:09

Rafaelou

hmm....

Tak nevím.Je li žena těhotná a nejedná li se o komplikované a rizikové těhotenství nechápu,proč nemůže chlapovi každý den navařit.To mi rozum nebere.Už s toho se mi zdá,že to nebude s Jardou tak zlé.Možná by nejlepší řešení bylo,kdyby se Jitka přestala do kamarádky montovat a starat se o to zda se má nebo nemá dobře.Každý strůjcem svého štěstí.Možná se to Aničce líbí,možná je masochistka a možná jen Jitka chce aby její kamarádka dál byla stejná jako kdysi.Každý jsme jinačí a pokud nejde o život nebo o zdraví tak se nemontujme do druhých.Nevím jak by se to Jitce líbilo,kdyby její kamarádka ryla do ní či do jejího manžela.

+4/0
30.7.2012 16:42

dory

Re: hmm....

Je-li žena těhotná a nejedná se o rizikové těhotenství, tak pokud předtím pracovala, pravděpodobně pracuje i nadále, tak nevidím důvod, proč jí manžel nemůže každý den navařit ;-) nebo ideálně se střídat, no ne?

+16/0
30.7.2012 16:57

Yesname

Re: hmm....

Tedy... proč se vlastně musí doma vařit jindy, než o víkendech?

0/0
30.7.2012 23:17

už?

Re: hmm....

prej navarit - ;-D

0/0
30.7.2012 18:25

faiva

Re: hmm....

;-Dnavarit...NTK;-D

0/0
30.7.2012 19:04

Nikol83

Re: hmm....

Vy budete asi taky dobrej mimoň ;-D.

+1/0
30.7.2012 20:11

girafag

Re: hmm....

tak to ti rozum nebere, protože žádnej nemáš.Manželka - a je uplně jedno, jesti je těhotná, nebo neni - je manželka a ne kuchařka aby se pán napapal. Když chceš mít každej den navařeno, tak si najmi služku, nebo si vař sám. Jsem ženatej poměrně dlouho a nemám žádnej problém si udělat studenou večeři a to výhradně sám, ta moje by mi tam určitě dala málo salámku nebo másla:-). Když mám na něco chuť, tak ji normálně slušně poprosim,jestli by to někdy neudělala a ona to udělá. A některý věci si umim ukuchtit sám. Máme dvě děti základní školou povinné a nevidim důvod proč vařit každý den, děti maj teplý ve škole a já si poradim. Tak si poraď taky. Ani když byla těhotná a pak na mateřský mě nenapadlo chtít mít vařeno každej den. On ten pupek taky nebude žádná sranda.  Základ je nebejt sobec.

+16/0
30.7.2012 23:05

Yesname

Re: hmm....

Poloviční souhlas. :-)

0/0
30.7.2012 23:19

jouzi

Re: hmm....

Milý pane, vás tak naklonovat. R^

+4/0
31.7.2012 1:37

dscs

hm

ja furt nevidim, co rika anicce, co neni pravda... ona prece nie nedela on ji zivi a ona si vali sunky, a asi nic moc neumi. pokud je neatraktivni a nudna, nemuze ceka,t ze ten chlap nebude flirtovat s jinyma zenama.

+1/0
30.7.2012 16:17

bombai

a co takhle

se do toho neplést! Pokud máte odvahu, tak klidně kamarádce řekněte, co si o jejím muži a jejím maželství myslíte (obávám se ale, že to bude medvědí služba) a  k tomu hlavně dodejte, že pokud bude něco potřebovat ONA SAMA, a když Vás sama o pomoc požádá,  tak to pro ni uděláte. A více se prosím do jejich manželství nepleťte, ano?!

0/0
30.7.2012 16:08

Muroň

Re: a co takhle

Podivejte se, hlavně záleží, jak se k ní ten borec chová, když jsou spolu sami. Třeba je fajn a dokazuje si něco jen před jejími kamarádkami (no, moc pravděpodobné není). S takovými případy jsem se také setkal. Anička to pochopitelně vnímá, je jí stydno, ale třeba ten Jarda jinak není tak špatný. Bylo by to pořád lepší než tyran, který je před přáteli neskvělejší manžel.

0/0
30.7.2012 16:16

bombai

Re: a co takhle

eh, a jak Váš příspěvek prosím souvisí s mým příspěvkem, že se autorka článku nemá plést Aničce a jejímu manželovi do vztahu a pouze nabídnout pomocnou ruku, pokud ji o to přítelkyně požádá.

0/0
30.7.2012 16:28

Muroň

Re: a co takhle

he, to souvisí tak, že situaci Aničky jako tragickou vidí Jitka, ale že ve skutečnosti Anička tolik netrpí a proto jí o pomoc nežádá. Co?

0/0
30.7.2012 16:41

bombai

Re: a co takhle

Ale jaksi tématem článku není to, jaká je skutečná situace v manželství dotyčné Aničky,(což nikdo neví), ale co má Jitka udělat. A dle mého má Jitka říct  Aničce, že až ji Anička opravdu požádá o pomoc, tak se na ni může spolehnout. To přece pravá kamarádka udělá, aniž by pátrala po důvodech.  Více se do jejich manželství neplést, protože jejich rodinné vztahy může Jitka vnímat skutečně zkresleně.

0/0
30.7.2012 16:53

Kahlan Amnell

Komu chce ta kamarádka pomoct?

Sobě, aby ji nebylo u kamarádky trapně, nebo chce kamarádce najít ideálního manžela dle svého vkusu? Taky se může stát, že charakteristiku manžela kamarádky zveličuje, protože ji není sympatický.

Nechci se chlápka zastávat, ale je rozdíl mezi buranem, co se neumí chovat na návštěvě a domácím tyranem.

+1/0
30.7.2012 15:04

vhodný příspěvek?

Koníček

Já myslím, že tohle chování je prostě Jardův koníček. A proto, že mít koníčky je dobré (někdo třeba chodí na houby a jeho partnerka se s ním taky hned nerozvádí, i když jí to nebaví, že), tak bych se jim do toho na místě Jitky nevrtal.

+1/0
30.7.2012 14:58

Kahlan Amnell

Re: Koníček

Je pravda, že narozdíl od houbaření nemusí jízlivé poznámky nikoho zabít. ;-D

Osobně bych raději chlapa s jiným koníčkem než ponižování. Je průser, když se toho pak chytí pubertální děti.

+1/0
30.7.2012 15:08

tabasco

...

tohle dělají spíše ženy, ne?

0/0
30.7.2012 14:56

Kahlan Amnell

Re: ...

I chlapi. V práci musí kušovat, a tak se "realizuje" doma, ať je alespoň někde šéfem. Ale ženské zase umí rozdmychávat spory. Zatímco chlap třískne dveřma  a jde pryč, ženská se začne hádat.

0/0
30.7.2012 15:12

Muroň

Re: ...

Já to mám podobně. Od mládí jsem měl ve zvyku říkat za každou tázací a občas i oznamovací či rozkazovací větou "co?". Ve vzdělávacím procesu to některým peagogům vadilo, ale opravdové potíže nastaly až v procesu pracovním. Někteří klienti či obchodní partneři to špatně snáší, o nadřízených nemluvě. Podřízení si stěžovat nedovolí. Takže mi bylo doporučeno "co?" v práci nepoužívat a tudíž to používám všude jinde, abych to napětí ze zadržování "co ?" ventiloval. Ženě to vadí, dětem ne, kamarádi si zvykli. Jde jen o toleranci. Co?

0/0
30.7.2012 15:22

Alowen

Re: ...

co?

0/0
30.7.2012 15:29

Odborník na všechno

Tak ta třetí možnost je na přesdržku

Ví o tom vůbec manžel, že bude pomáhat kamarádce? 8-o

+1/0
30.7.2012 14:46

xent

chybí pátá možnost

5. Vyfabulované slohové práce septimánek zveřejňované na Onanesu mají rapidně sestupnou úroveň.

0/0
30.7.2012 14:25

Kahlan Amnell

Re: chybí pátá možnost

Dneska je to fakt tragédie. Slohovka o nejlepších kamarádkách s perlami typu "Neviděly jsme se každý den, ale byly jsme v denním kontaktu."

0/0
30.7.2012 15:27







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.