Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příběh Šárky: Manžel má přede mnou tajnosti. Přijde mu to normální

Jmenuji se Šárka a je mi 35 let, mému manželovi Jirkovi je o dva roky více. Seznámili jsme se před čtyřmi roky a před dvěma lety jsme se vzali. Máme roční holčičku Aničku. Jsem šťastná, že ji máme. A někdy si říkám, že nebýt jí, asi bych už s manželem nebyla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Carrallina

Hmm no nevim

Soukromi ve vztahu respektuju, do mobilu ani mailu partnerovi ale nelezu ale oznameni ze muj manzel a otec meho ditete nebude o vikendu doma protoze "neco ma" aniz by aspon ramcove povedel co a jeste se tvaril ze co je mi vlastne po tom by me dost nastvalo.

Na druhou stranu zase nechapu proc tak sili kvuli tomu zasnoubeni to je snad davna minulost ne?

0/0
25.7.2012 17:57

mischplysch

toho bych nechtěla

Být tou paní, tak pokud bude dítko samostatnější a zvládne noc bez ní, tak mezi řečí oznámím manželovi, že jedu na víkend pryč. Nic víc mu neřeknu ,s kým jedu , kam , co tam budu dělat a budu tajemná jak hrad v karpatech.

Možná pochopí, co jí vadí....

A psala bych si sms-ky s cizíma lidma, neříkala mu kdo mi zrovna volá, alespoň chvíli bych se pokusila chovat se jak on. Možná by zjistil, že prožívat to z druhé strany není zas tak prima.

Pokud jsou partneři, tak je základ se třeba předem domluvit, že někam jeden na víkend jede a dát další informace....

Jinak teda kdo manželovi volal mě až tak nezajímá, většinou jsou to pracovní hovory, ale já nemám důvod ho nijak podezírat, což si myslím, že u téhle dvojice až tak neplatí. Pokud je ve vztahu evidentně moc tajností na jedné straně, vyvolává to nedůvěru a žárlivost na druhé...

+2/0
12.7.2012 15:10

Grimm3

A co pred tim?

Zajimalo by me jestli nez se vzali ji vsechno vyklopil :) Jestli a vsim nebude zenska potreba vsechno probrat se sousedkou, ci kamoskou - a ona chudak nema strelivo :)

0/0
11.7.2012 17:10

Labia Majora Zemanova

...

já příjdu až nastavěj zrcadlo

0/0
11.7.2012 13:11

xxx95

Takovou ženskou bych okamžitě poslal do háje...

zřejmě je to takovej ten typ, kterej jaksi nechápe že existují i lidé, kteří mají jiné smýšlení a uvažování jak ona. A že si píše s bývalou přítelkyní o jejich dítěti? No a co? To všichni bývalí partneři se musí na smrt nenávidět?

+1/0
11.7.2012 12:07

perthuis

Re: Takovou ženskou bych okamžitě poslal do háje...

Nějak to nesouvisí s tím "jiným smýšlením a uvažováním jako ona".Když se nesvěřuje s ničím osobním jí, proč to slepičí všude kolem?8-o

+1/0
12.7.2012 21:10

misuleee1

STÍHAČKA?? A JSTE NORMÁLNÍ!!!

Proč by měla být paní Šárka stíhačka? Prostě se jen zajímá o svého manžela a tátu jejich dítěte. Kdyby mi přítel odpověděl "Co se staráš, nebo to není tvoje věc", tak bych nevěděla, jestli mám být rozčilená, nebo zklamaná, ale spíše oboje a pokud by se to opakovalo, vyvolalo by to pěknou hádku.. Myslím, že volnosti má dotyčný až až, pokud si jezdí opakovaně na víkendy s přáteli a manželku s dítětem nechává doma, nebo večery tráví s přáteli a vyměňuje si e-maily s bývalými přítelkyněmi, no tak pardon teda! Když se na něco zeptám, chci normální odpověď a né takovou, která mě poníží. Z tohoto vzniká docela rychle nedůvěra a pak krach vztahu.

+1/0
11.7.2012 10:28

Neutrální Nick

Re: STÍHAČKA?? A JSTE NORMÁLNÍ!!!

Pokud po něm chce, aby jí oznamoval co a s kým si píše po mailech a SMS, komu a proč kdy volal apod., tak to stíhačka rozhodně je. A kolosální velikosti.

.

A pokud píšeš o ponížení, pak se jeho žena ponižuje sama tím, že se domáhá, aby se jí zpovídal, co komu psal v SMS. Nedůvěru má především ona k němu a ona by se nad sebou měla sakra zamyslet!

+1/0
11.7.2012 12:48

mi86

Re: STÍHAČKA?? A JSTE NORMÁLNÍ!!!

Nemám ještě tolik dukátů, takže pokračování:

A mylí pánové, ty údajné stíhačky z nás děláte VY! Právě takovým podobným chováním.. V žádném případě neříkám, že jí musí říkat úplně všechno, co dělal, nebo komu volal a psal, nebo kdy šel na záchod, že jo :D. Pochopila jsem to tak, že ji odsekne, když se ho zeptá a to by se mi teda nelíbilo.

Chci se vše podstatné dozvídat od svého přítele/manžela a né od "cizích" lidí (znám se své vlastní zkušenosti a není to nic příjemného)! Třeba to, že byl zasnoubený se dozvěděla až po svatbě a od sestry..

!!!HLAVNÍ NA TOM VŠEM JE, že je těžké někomu radit, NEBO NĚKOHO SOUDIT, když jsme každý úplně jiný a každý na určité věci reagujeme jinak...

Milá paní Šárko, promluvte si s manželem. Nejlépe pak sama budete vědět, co dál. Hezký den všem :-).

0/0
12.7.2012 9:00

ODS čstější než Standův kříšťál

milá Šárko, tvůj manžel je daleko rozumnější než ty

protože má část svého soukromí. On moc dobře ví, že jakmile by ti říkal uplně všechno, tak by byl na nejlepší cestě aby tě ztratil - ty by ses na něj vykašlala. Tohle totiž stíhačky dělaj, stíhaj, stíhaj a jakmile dostihnou přestane je to bavit Rv

+1/0
11.7.2012 1:16

perthuis

Re: milá Šárko, tvůj manžel je daleko rozumnější než ty

Ale propána.On kdyby měl najednou malé děcko na krku a paní Šárka mu též z práva zachování části svého soukromí sdělila" moje drahocennosti, vrátím se pozítří a jest ti houby po tom, kam a s kým jdu", asi by ty svobodomyslné představy též mírně zkorigoval.Ne?

Jinak- do mobilu a mailu se neleze.Ani od partnera, ani od kamarádů, od nikoho.Šmytec.

+1/0
12.7.2012 21:14

kocourek25

Dá se věřit ženám ?

Toť otázka - nedá- jsou to podvodnice .;-ORv

0/0
10.7.2012 22:38

arnie_rimmer

kde jsi byl ?

u milenky.To určitě ty vejtaho,co ta taška s tenisovou raketou? ;-)

+3/0
10.7.2012 22:14

MychalB.

Re: kde jsi byl ?

;-DR^

0/0
10.7.2012 23:16

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: kde jsi byl ?

;-D;-DR^

0/0
11.7.2012 1:12

neumisa

ale božínku ...

... proč by si protějšky měly sdělovat, od koho jim chodí SMS?

+1/0
10.7.2012 20:15

Cephaelis

Tihle to budou mít těžké

Oba dva dotáhli do extrému jednu krajnost. Jeden je šmírák a druhý si toho druhého neváží ani natolik, aby mu něco málo o svém programu řekl.

+8/0
10.7.2012 19:56

Leesha

prostor a důvěra

Vztah není o tom, že druhému říkám úplně všechno a to samé požaduju od něj. Fungující vztah potřebuje, aby každý měl do určité míry svůj vlastní prostor, kam toho druhého nepustí. Být ve vztahu  neznamená druhému říkat za všech okolností úplně všechno. A neznamená to nedostatek důvěry či lásky, ale právě naopak. To, že druhému dám prostor znamená, že mu důvěřuju, že si ho vážím a mám ho ráda. A je na něm, jestli si právě toho bude vážit, nebo jestli mou důvěru zneužije.

+2/0
10.7.2012 16:51

Host84

Re: prostor a důvěra

Pěkně řečeno. Souhlasím. Pokud autorka článku uvažuje o rozchodu proto, že (nadneseně řečeno) partner nezmíní e-maily vyměňované s kýmkoliv (kde - jak sama píše - není nejmenší podklad pro žárlivost), pak bych ráda viděla,s kým bude šťastná ... Pokud s manželem sdílí podstatné věci je to přeci to nejmenší nevyptávat se neustále kam půjde, s kým půjde a kdy se vrátí (z článku jsem pochopila, že z domu neutíká a vždycky nějak nformuje) ... Vypadá to možná směšně, ale přesně tahle "dávka" důvěry ve vztahu perfektně funguje. Také důvěřuji a neměla jsem nikdy důvod měnit. A je mi důvěřováno (a patřičně si toho cením, koneckonců kdo ne?)

0/0
10.7.2012 19:55

sarka_k

stihacka

No ten vztah podle me komplikuje ona sama tim, ze ho nerespektuje a nebere ho takoveho, jaky je. To, ze ona ma potrebu mu o vsem rikat, neznamena, ze stejne tak se on bude chovat k ni. Me nezajima s kym si muj pritel smskuje nebo vola, ani kdyz nekam jde, kdo tam vsechno byl s nim. Jestli se na vsechno furt pta, tak se mu ani nedivim, ze uz ji odsekava, ze je to jeho vec a co je ji do toho. To, ze si pise s byvalou o svem zivote nepovazuju za nic skodliveho. Nekdy pratelstvi mezi muzem a zenou muzou vznikat po rozchodu. Mela by se sklidnit.

+2/0
10.7.2012 16:38

Flegmatik Pohoda

Ta fotka dokazuje,

že není pravda, že muži nedokážou dělat víc věcí najednou. Ten hošík na té fotce to dokazuje. :-)

0/0
10.7.2012 16:05

bubla

Jsi pěkná stihačka

Proč by ti měl říkat o všem co udělá? Takhle ho akorát naštveš a uteče.

0/0
10.7.2012 14:55

prettywillow

Jo i ne

Některé věci, které paní dělá považuju za stíhání, ano občas jsem zvědavá, kdo mému partnerovi píše, či volá, ale ne ani tak kvůli žárlení, ale prostě jsem taková, vím třeba, že něco důležitého řeší, tak na něj jen kývnu, jestli už to byl ten telefonát, na který čeká. Nicméně se neptám vždy, když pípne mobil a do mailu mu nelezu. Ale zaráželo by mě, kdyby mi neřekl o tak podstatných věcech, že už byl zasnoubený, že si mezi řečí prohodí, že jede někam na víkend a ani se neobtěžuje mi říct s kým a kam. Je to normální komunikace a nejde o stíhání, ale i o to že tím můžu předejít různým spekulacím a nejistotě druhého. Zažila jsem, že se z mé kamarádky stala regulérní stíhačka, jenže on tomu přispěl velkým dílem, neuměl nikdy přijít včas, pořád se někde bez vysvětlení toulal, nic jí neříkal, pořád před ní něco tajil a neustále jí vyčítal, že ho hlídá a dopadlo to tak, že se z ní stala žárlivka, když se rozešli a našla si chlapa, který byl "normální" i ona se vrátila do starých kolejí.

+4/0
10.7.2012 14:44

jizzle

hodně štěstí

přeju paní hodně štěstí, jestli jim vztah vydrží, tak ji má fakt rád

0/0
10.7.2012 14:38

astrablaster

guru

Měl by ji odháčkovat guru Jára.

+1/0
10.7.2012 13:56

Martin Soušek

odjede na víkend a oznámí to jen mezi řečí?

Mezi řečí oznámil, že jede na víkend? A mají spolu dítě? Tak tohle fakt nechápu. Když mají dva spolu dítě, tak snad ho mají společně, ne? A od toho se musí odvíjet i plánování volného času každého z nich.

.

Mě třeba přijde logické, že když chlap jde do práce a žena je doma na mateřské, tak že má dítě celý den ona. Ale když muž přijde některý den hodně pozdě, anebo chce někam jet na víkend, tak by měl minimálně ženu požádat, aby se v tu dobu mimořádně postarala o dítě sama a zeptat se jí, jestli jí to nevadí.

.

Protože by mě opravdu zajímalo, co se stane, když si chtějí udělat volný víkend (nebo večer) oba a vzájemně si to neřeknou. To dítě nechají doma samo? Také mě zajímá, jak to dělají s financemi. Je jasné, že když někdo jede sám na víkend, tak to bude znamenat zvýšené výdaje na jeho straně. Z čeho to uhradí? Vejde se to do rodinného rozpočtu? Jak to dělají?

+6/0
10.7.2012 12:22

Martin Soušek

Re: odjede na víkend a oznámí to jen mezi řečí?

Já třeba považuji za samozřejmé, že když chci jet sám na víkend, tak se opět zeptám ženy, jestli souhlasí s mimořádným výdajem, který to bude stát a jestli nepotřebujeme místo toho koupit raději něco jiného, co v tu chvíli potřebujeme víc. Nebo bych měl zbytečně utrácet, když děti třeba potřebují nové boty?

.

Rada pro paní je jednoduchá. Nežít jen pro rodinu a prostě si občas udělat samostatný večer anebo víkend (anebo rovnou celou dovolenou). Stačí to včas oznámit svému muži a tradá. Ať se mezitím o dítě a domácnost postará, je přece už velký. Být manželkou neznamená být otrokem domácnosti, každý má právo na své kamarády a své akce.

+4/0
10.7.2012 12:25

papaya.

ano

mít tajnosti před druhým JE normální. Za svoje šmírování, které ještě máte odvahu vydávat za nechtěné, se můžete stydět.

+10/0
10.7.2012 12:08

LucieB

Re: ano

Ano člověk nemusí vědět vše, z pohledu toho co paní píše, pokud to není vyloženě důležité. Ale pokud se tajnosti týkají financí, je to už na pováženou. Manžel od začátku odmítá společný účet, nebo mi jen umožnit náhlednout na jeho účet. Dokonce o víkendu zavřel notebook, když jsem za ním přišla. Pak tvrdil, že tam měl nějaké důležité slouvy.o. Já tam zahlédla řádky bankovního účtu. Pak zas tvrdil, že účet, který zařizoval kamarádovi... Přitom kdyby obrazovku nesklopil, nenapadlo by mě to vůbec řešit.

Přitom po mě chce, abych zapisovala veškeré své výdaje do tabulky, protože se mu zdají naše náklady na 4 člennou rodinu vysoké. Ano vždy mi pošle peníze, když potřebuji. Nestalo se, aby mi odmítl. Ale co když se spolu nepohodneme, budeme mít rodinnou krizi. Navíc si připadám, spíše jako jeho asistenka, či spíše zaměstnanec, než partnerka. V této části vztahu by tajnosti být neměly. L

+2/0
10.7.2012 19:32

hermína

Re: ano

na co ještě čekáte?

Na provalení gamblerství, paralerní rodiny nebo čeho?

+1/0
10.7.2012 21:18

gogan

Paní nechápu

Choval se tak už když se seznámili i tehdy když spolu žili na hromádce. Proč si myslí, že po svatbě by se měl měnit? Měla na dost času na výběr než se vzali a udělali dítě.

0/0
10.7.2012 9:27

trikratzabanovanylajos

Re: Paní nechápu

to je prece uplne "normalni". ona si mysli, ze on se po svatbe zmeni a on si mysli, ze ona se po svatbe nezmeni. opak je pravdou.

+1/0
10.7.2012 14:08

SUPERpolární liška

Zajímat se o autora každé partnerovo sms normální není....

Chtít vědět kam jde dle mého normální je...

+11/0
10.7.2012 8:56

gogan

Re: Zajímat se o autora každé partnerovo sms normální není....

Jo s tím se dá souhlasit.

0/0
10.7.2012 9:33

kampak

TAKOVÝ VZTAH MI PŘIJDE DIVNÝ

položím-li otázku, kdo ti volal, odpovědí by snad nemělo být to tě nemusí zajímat. Základem manželství-alespoň si to pořád myslím-je otevřenost , komunikace a nějaký společný fundament. Tohle může přerůst v naprosté odcizení , což je dnes normální-život dvou jedinců ve formálním manželství. Nesouhlasím s názorem odborníkaRv

+2/0
10.7.2012 8:30

matysek-k

Re: TAKOVÝ VZTAH MI PŘIJDE DIVNÝ

zas na druhou stranu, pokud to dělá pořád a je mu za zadkem, pak bych z ní byl na nervy. No tak mu přijde sms a ona je hned strašně zvědavá, proboha proč? Má důvod? Je to obyčejná stíhačka

+9/0
10.7.2012 8:46

_m-

Re: TAKOVÝ VZTAH MI PŘIJDE DIVNÝ

To zní hezky, teoreticky. Příklad z praxe:

1)  "Kdo ti volal?" "Pepa" "Kerej Pepa?" "Toho neznáš." "Jak to že ho neznám, Pepa s tebou přece dělal minulou zimu!" "Tohle byl jinej."  "Jakej jinej, odkud ho znáš?"......... A to jsme teprve u identifikace Pepy, ještě nás čeká diskuze o tématu hovoru

2) "Kdo ti volal?" "Dej mi pokoj!"

+11/0
10.7.2012 9:12

anžto

Re: TAKOVÝ VZTAH MI PŘIJDE DIVNÝ

;-D

0/0
10.7.2012 13:37

Vveronika

Re: TAKOVÝ VZTAH MI PŘIJDE DIVNÝ

Mi prijde nenormalni vubec takovou otazku pokladat...

+3/0
10.7.2012 10:58

garii v9.0

Re: TAKOVÝ VZTAH MI PŘIJDE DIVNÝ

Kdo ti volal?

0/0
10.7.2012 12:22

garii v9.0

Re: TAKOVÝ VZTAH MI PŘIJDE DIVNÝ

Kdo ti psal?

0/0
10.7.2012 12:22

garii v9.0

Re: TAKOVÝ VZTAH MI PŘIJDE DIVNÝ

Komu píšeš?

0/0
10.7.2012 12:22

garii v9.0

Re: TAKOVÝ VZTAH MI PŘIJDE DIVNÝ

Komu voláš?

0/0
10.7.2012 12:22

garii v9.0

Re: TAKOVÝ VZTAH MI PŘIJDE DIVNÝ

Kdo ti píše?

0/0
10.7.2012 12:22

Vveronika

Re: TAKOVÝ VZTAH MI PŘIJDE DIVNÝ

....A co Ti psal, co mu na to pises... proc Ti volal a co rikal?  Odstrel nebo sveraci kazajka.... ;-)

0/0
10.7.2012 12:43

J.K.S

Život není americký seriál

Manželovi neříkám všechno, nechci, aby mi všechno říkal on. Je mi fakt jedno, jestli s ním na horách bude nějaká žena, která po něm jede či v minulosti jela. Pokud nic nevím, nemusím to řešit. Dokud se domů rací rád, je všechno v pořádku. On se mě taky neptá, kdo všechno byl na víkendové aci, na které jsem byla já. Prostě si důvěřujeme. Vždycky to tak bylo a už na tom nebudeme nic měnit. Hodně by mi vadilo, kdyby mi říkal o všech SMS a telefonátech a setkáních. Stačí jen ty, které se týkají i mě.  Taky nemusím vědět o každé jeho myšlence. Nikdy se neptám, na co právě myslí. Když mi chce něco říci, tak to přece řekne.

Na druhou stranu - kdybych se zeptala, kdo mu psal a on se začal vymlouvat, namíchl by mě.

+13/0
10.7.2012 8:17

vasek608

Re: Život není americký seriál

Přesně! Nepatřičný není obyčejný dotaz "Kdo to byl?", partneři se mohou přeci zajímat s kým se ten druhý stýká. Není nutne znat veskere osobní podrobnosti o jeho přátelích atd, ale v obecné rovině je podle mne správné vědět alespon kde ten druhý je a s kým..

Což už mi nepatřičné připadá, to je rozhodně jeho popisovaná REAKCE. Pokud se takhle vytáčí, vykrucuje, vymlouvá, vybuchuje atd, tak to už mi "správné" nepřipadá, takhle to vypadá že má pan přítel co skrývat.

Asi si před společným bydlením zvyknul na osobní volnost, každý týden rande s jinou slečnou, prostě v svobodném lovícím módu. Což už ted ve vztahu moc nejde, a spousta lidi se toho nerado vzdá. Takže si občas vyrazí postaru ven, a když se cítí ohrožen přímými dotazy tak místo obyčejného "jdu s pepou na fotbal" nebo "jdu s martinou na kafe" vypění... Celkem logicky, protože nemůže říkat stále pravdu (jednou to je martina, příště jiřina, pak žaneta, nebo naopak pokaždé martina atd)..

+1/0
10.7.2012 17:40

ala.b

když se takhle choval od začátku

a paní to vadilo, neměla s ním začít žít a pořizovat si s ním dítě. Vypadá to, že mají dost rozdílné povahy

0/0
10.7.2012 7:42

Duke___Nukem

Re: když se takhle choval od začátku

prave naopak,proto jsou spolu.Kdyby by byli stejni stihaci,tak uz se davno pozabijeli..;-D

+1/0
10.7.2012 7:48

Chris spasitel

Je to magor

Vykašlat se na něj. Jemu nikdy žádnej vztah dlouhodobě fungovat nebude. Je to ten typ, kterýmu se rozpadají vztahy do dvou let, a že je problém u něj, si všimne až v 50ti.

+1/0
10.7.2012 7:09







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.