Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je to děv.., zuřil před národem manžel z Výměny

Vztah Míši a Davida skřípal už ve chvíli, kdy se kamery posledního dílu Výměny manželek roztočily. Po deseti dnech s náhradní ženou pak David Míše sbalil kufry. "Je to děv..," zuří před národem. Právě během odloučení se totiž dozvěděl, že mu byla jeho partnerka nevěrná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mousehr

Ten pořad

je sám o sobě úchylnej. I ti co v tom účinkujou, nejvíc tím trpěj malý děti. Ale asi podle televize a psychologů je to v pořádku.

+1/0
8.6.2012 21:01

zlatejhusak

ten muzeb bejt rad ze ma aspon dev**

protoze je to takovej osel ze by si o nej zadna jina kolo neoprela :)

+4/0
29.5.2012 6:36

Fero Mižigár

Dan Landa

má to zapotřebí?

0/0
28.5.2012 20:52

a_to_je_konec

Konec

Ten konec neměl chybu. Tím mám na myslím ten ožralej frajer který vúbec nevědel která bije. Tak už jsem se dlouho nezasmál:-)

+2/0
28.5.2012 19:26

zlatejhusak

Re: Konec

ten se mi libil, pohodar :)

0/0
29.5.2012 6:35

swampy1977

me se libi

jak vzdy vyberou vyzrale dospele lidi, ktere nemaji emotivni chovani 14ti leteho ditete - mysleno ironicky

0/0
28.5.2012 17:28

Ceckáč první z boží vůle král

Tito lidé jsou pouze laciní herci

Funguje to jednoduše. Čím větší komedii předvedeš (přítáhneš více diváků), tím více peněz dostaneš. Kdo věří tomu, že je všechno co tam ty komedianti řeknou pravda, nemá to v hlavě vpořádku.

+3/0
27.5.2012 21:22

nakej_nick

se na to nedívám,

opravdu řekl děv..? neřekl děvka nebo prostitut..?

0/0
27.5.2012 17:43

Qlk_5

Re: se na to nedívám,

Na idnesu píšou, že řekl "děv..", tak to asi bude pravda. Idnes je křišťál, ten by nelhal...:-/

0/0
28.5.2012 13:51

lepe69

jen reality show....

jak to bylo v té básničce? Pro pár mizenejch dukátů, pro mizernou slávu ..... před pár lety v TV ukazovali Amíky jak si to užívají a my český národ diskutovali, jak je to ubohé, jak jsou hloupí .... dnes se už ničemu nedivím, národ hloupne i pro těch pár zlaťáků a pro ubohou slávu .... :-/

+3/0
26.5.2012 22:31

Dr.Fe (7)

Re: jen reality show....

Co do toho taháš národ ? ! Tohle se týká pár procent exhibicionistů, které najdeš v každém národě. Tyhle soudy celého národa na základě nějákého štěku skutečně nemám rád :-/ Rv

+12/0
27.5.2012 0:44

JeFFik

Re: jen reality show....

bohužel ale národ na ty hovadiny hromadně kouká, kdyby nekoukal, tak by se netočili Rv

0/0
28.5.2012 13:53

swampy1977

Re: jen reality show....

hromadne? dost pochybuji

+1/0
28.5.2012 17:29

Neutrální Nick

Re: jen reality show....

Pochybuješ velmi špatně. Cca 1,4 milionu diváků mi připadá jako docela hromadná sledovanost...

0/0
28.5.2012 17:38

swampy1977

Re: jen reality show....

14 procent nereprezentuje vetsinu naroda

+1/0
28.5.2012 19:14

Neutrální Nick

Re: jen reality show....

Měl by sis alespoň pamatovat, co jsi sám napsal. Marně, mylně a zcela hloupě, tedy v souladu se svou osobností, jsi zpochybnil, že na tenhle pořad se lidé dívají hromadně. 1,4 milionu lidí je hromada docela veliká.

.

Nikdo zde netvrdil, že se na pořad dívá "většina národa"...

+1/0
28.5.2012 19:19

mfdnes-bulvar

Re: jen reality show....

to nebylo v basnicce ale pohadce o tom "Jak se sevcem sili certi"...

0/0
28.5.2012 11:32

arnie_rimmer

to jsou ale krásní

lidičkové <3<3<3

0/0
26.5.2012 22:28

pivoaborovička

možno že nie len dev..

Možno má doma aj kukučky ;-D

0/0
26.5.2012 21:02

Petyna

Re: možno že nie len dev..

Taky mi přišlo, že ten mladší chlapeček je z cizího hnízda

0/0
28.5.2012 19:05

Snajper ze strakovky

Celý tento projekt pořadu je ubohost a trapnost...

což je výsledek toho, kam to dopracovala naše společnost. Rv

+5/0
26.5.2012 19:56

Fare.l

Re: Celý tento projekt pořadu je ubohost a trapnost...

Společnost? Máš na mysli nevěru, nadávky nebo reality show, kterých se natáčí ve světě nespočet?

+4/0
26.5.2012 20:14

taktaktak

Zatím jsem

Zatím jsem neviděl žádný díl a jak čtu tak jsem o nic nepřišel.Ještě,že televizory mají více tlačítek a člověk si může svobodně vybrat zda chce sledovat ten nebo onen pořad a nebo televizor zcela vypnout a věnovat se jiné činnosti.

+8/0
26.5.2012 18:27

LenkaJackie

Re: Kdo

Takže když se nelíbí Vám, tak automaticky všichni, kdo ho sledují, tak nejsou normální, ano? Tak to je zajímavý závěr. Hlavně, že v tom máte jasno.

+2/0
26.5.2012 18:39

tudykudy

Re: Kdo

reagujete řekl bych poněku neuměrně na celkem rozumný názor..

+7/0
26.5.2012 19:12

JMoudry

Re: Kdo

Řekl bych, že názor, na který reaguje, byl smazán.

+3/0
26.5.2012 19:16

LenkaJackie

Re: Kdo

Přesně tak a ani vlastně nechápu, co na něm bylo ke smazání..

0/0
26.5.2012 19:28

t0taldave

hyperaktivni deti

haha .. prej hyperaktivni deti ... proste nevychovane ... a tak to je dneska porad ... a nejlepe je jeste tahat do poradny ...

+9/0
26.5.2012 15:48

Tobinka2.0

Re: hyperaktivni deti

Zajímalo by mě procento "nehyperaktivních" dětí ve společnosti. Ségra jela jako insturktorka na kurz a říkala, že snad tři čtvrtiny matek přišly s nějakým papírem, že je jejich děcko "hyperaktivní"a měli by se mu víc věnovat. A vedoucí prý řekl, že se budou věnovat všem stejně a pokud je někdo tak nezvladatelný, že potřebuje speciální péči, tak kvůli němu naberou asistenty, ale musí si rodina pochopitelně připlatit. To nikdo nechtěl ;-D;-D;-D

+4/0
26.5.2012 16:26

wenous

Re: hyperaktivni deti

Souhlas deti nejsou hyperaktivni. Videl jsem to u svyho kamarada. Cely den bojoval se synem, tak jsem mu rekl ze si je vezmu na hriste at si vse v klidu poresi a budou si hrat s mym synem. Za celou dobu se nic nestalo oba poslouchali jako hodinky a jediny co si prosadili byla kopeckov zmrzlina oproti mnou navrhovane tocene. Jeho manzelka se pak stejne jako ta moje divila jakto ze jsem je oba zvladnul. Co bych ale proboha mel porad resit. To dite me zkratka bude poslouchat, nebude se pocuravat a kdyz spadne z kola tak se podivam jestli nema neco zlomenyho a poslu ho si dal hrat. pro buh proc s sebou tahat lekarnicku obvazy a desinfekce Nebo ho dokonce vozit na vysetreni na otres mozku. Navic to ze je dite hyperaktivni neznamena ze je nezvladnutelne je jen obtiznejsi ho dostat do soustredeneho stavu, k tomu je potreba dobry ucitel/instruktor nebo vhodne okoli deti, ktere se sostredi na hru a to dite pak se samo dokaze zaclenit do kolektivua do problematiky.

0/0
26.5.2012 21:14

Tobinka2.0

Re: hyperaktivni deti

Až na to počůrávání souhlasím. Když se vám budedítě počůráat, je to otázka zralosti močového ústrojí astres to zhoršuje, čím víc na něj budete řvát, ať se nepočůrává, tím víc vám postel v noci (nechtěně) zdojí.

A s otřesem mozku je to  jednoduché - bylo dítě chvíli v bezvědomí? Pokud ano, šup k doktorovi pokud ne,otřs mozku nemá.

S dětma,na kterých vám zas tak moc nezáleží, je vůbec všechno jednodušší :-P Mě vždycky všichni příbuzní haranti poslouchali jako hodiny, protože věděli, že jsem "zlá teta" a když řeknu, že kdo se nebude držet, jde z kolotoče dolů, prostě jde a nazdar bazar, žádné prosby a slzy nepomůžou. Se svým dítětem to budu mít hádám trochu jinak. Ale že bych ji nechala skákat mi na hlavě, to fakt ne. ;-D

+1/0
26.5.2012 23:21

iVčera.iDnes.iZítra

Re: hyperaktivni deti

Jenomže to, co popsal wenous, může skutečně zabrat i na počůrávání. Protože podle mého taková sportovnější výchova stresuje dítě daleko míň, než když se kolem něj poskakuje jako kolem skleníkové květinky. Není třeba řvát - stačí jasně vysvětlit pravidla a pak na nich trvat. A nebojte, vlastní prťata zvládnete, jen si ponechte něco z přístupu "zlé tety" ;-D

0/0
27.5.2012 17:59

Tobinka2.0

Re: hyperaktivni deti

Na počůrávání vám sportovnější výchova zabere, když se děcko prostě neučí na nočník z rozmazlenosti. Když se v noci pomočuje školák, je to eneuréza, kterou obvyle způsobuje nedostatek vasopresinu nebo funkční vada močových cest, případně jejichnezralost. A na to cám sportovní výchova nepomůže, to holt musí dozrát.

0/0
27.5.2012 23:28

javaho

Re: hyperaktivni deti, zralost močového ústrojí

Prdlajs: pokud to není skutečné nachlazení, zánět či něco podobného, pak je dobré se hezky podívat na celou rodinu, speciálně na matku. A po nějaké pořádně psychoterapii by mohlo být po problému. Ne do nich rvát za každou cenu hromady léků, jak to vidím v okolí.

0/0
28.5.2012 10:51

Tobinka2.0

Re: hyperaktivni deti, zralost močového ústrojí

může být, ale velká část pomočování je daná prostě nezralostí močového ústrojí... s tím toho mocnenaděláte

0/0
29.5.2012 1:36

Neutrální Nick

Re: hyperaktivni deti, zralost močového ústrojí

No, spíš psychikou... V takové rodině se nedivím, že ji má dítě rozhozenou...

0/0
29.5.2012 8:19

Luxy

Re: hyperaktivni deti

podle mě to byl normální malý živý kluk a těžko můžete jen z pár záběrů navíc ve společnosti cizích lidí a bez matky, se kterou tráví většinu času usuzovat, jaký opravdu je. Za běžných okolností se může chovat jinak. Navíc, mě jeho chování připadalo daleko přirozenější jak té osmnáctileté holčiny, která neměla absolutně žádné sebevědomí, vše pro ni byl problém nebo měla strach a proč? Třeba proto, že její matka je tak dominantní, že každému a pořád říká co má a co nemá, co může a co ne.....až ušlape osobnost nejenom dcery, ale i manžela.

0/0
29.5.2012 11:27

čech se vždycky ohne

Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

..... než se jako totální nula bez vlastního života koukat do soukromí cizím lidem. Je mi špatně z čechů, kteří už jsou natolik zdegenerovaní a zdevastovaní touto tupou zábavou, že odmítají své vlastní sebezdokonalování, sebevzdělávání a radši prosedí hodiny, dny, roky i celé životy u bedny.

Je mi vás líto. Odcházím si posedět na dobrou knihou a poté si pujdu zahrát šachy společně s mojim osobním učitelem filosofie. Vy se užírejte dál touto tupou konzumní zábavou. Sbohem ztracené existence.:-)

+6/0
26.5.2012 15:08

JMoudry

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

Já si zrovna dělal korektury v rukopisu impaktového článku, když mi tenhle pořad běžel za zády a párkrát jsem práci přerušil a otočil se, abych se zděšeným pobavením, ale přesto celkem zaujatě, ty lidi pozoroval - spadám do kategorie zdegenerovaných zdevastovanců nebo sebezdokonalovačů?

+2/0
26.5.2012 15:20

Enklave

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

To je škoda reagovat na takové tragédy, pokud se to někomu nelíbí a automaticky soudí, že to musí sledovat jen lidé bez života a bez mozku, tak je v tom nechme. Omezení jsou nakonec jen oni :)

+10/0
26.5.2012 15:33

AQT

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

Já taky psala a měla to jako kulisu. A docela mě to pobavilo.

0/0
26.5.2012 15:43

čech se vždycky ohne

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

To nevím, ale trolling je poměrně zábava a vždy se zasměju kolik mamlasů se na to chytí.:-P

0/0
26.5.2012 16:04

JMoudry

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

Když ono občas nejde některé trolly rozeznat od běžných omezenců, kteří to myslí vážně, že? :-P

+2/0
26.5.2012 16:21

Mouchard revival

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

i trollit se ale musí umět, ty se máš ještě co učit

+3/0
26.5.2012 16:34

Don_Alex

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

jen me nejak unika, proc nekdo dela to co ty, lze lidem, dela ze sebe to co neni a pritom leze na diskuze na ona dnes, o poradu ktery ho vlastne vubec nezajima? Ze by prazdnota a komplex z toho ze bys chtel byt pro nekoho zajimavy a pritom na tebe kazdy z vysoka se...?Je smutne vtipne, jak tvrdis, ze ti je spatne z lidi, mezi ktere patris i ty...;-D;-D;-D

+8/0
26.5.2012 15:51

JMoudry

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

R^ "...s mojim osobním..." konec konců hovoří za vše...

0/0
26.5.2012 15:58

čech se vždycky ohne

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

Vy dva mamlasové, jestli neznáte základy trollingu tak radši nelezte na internet. Je to něco podobného jako jezdit bez řidičáku.;-D

0/0
26.5.2012 16:06

JMoudry

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

No, je fakt, že někomu stačí málo.:-P

0/0
26.5.2012 16:20

zbiro

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

soudě podle tvé češtiny sis to pustil ještě jednou na internetu. Dám ti radu. Dokonce za to nemusíš podruhé platit, použij uloz.to ;-D Ztracená existence ;-D

+1/0
26.5.2012 18:13

lady.zam2

Re: Radši si přečtu Shakespeara nebo Dostojevského ....

nechcete si raději najít soukromého učitele češtiny? Pak by mi tady nervalo oči slůvko "mojim"

0/0
28.5.2012 10:31







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.