Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skutečná Jitka je sexy. Na rozdíl od svých rolí, říká její partnerka

Před deseti lety Jitka Smutná zjistila, že se jí líbí ženy. V té době už měla herečka, známá především z rolí dobrotivé mámy, za sebou dvacet let manželství a k tomu dvě děti. Dlouho se odhodlávala promluvit o tom veřejně. Pomohla jí její partnerka, spisovatelka Petra Braunová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Eve3

Pokud to oběma dámám vyhovuje...

je to pouze jejich věc... ač jsem sama heterosexuál, nic mi nebrání v tom jim popřát hodně štěstí! Vážím si toho, že o své opačné sex.orientaci jsou schopny mluvit veřejně! R^

+1/0
11.6.2012 10:56

qwerty_qwertz

coming out

Oběma dámám přeju šťastný život. Mám mezi podobnými páry (obého pohlaví) přátele.

Ale proboha - proč už skoro nikdo nemyslí... Coming out = vyjít na veřejnost, vystoupit veřejně, neskrývat se, odhalit se... Ó milovaná čéštino.

+1/0
9.6.2012 14:15

lawlles

gratulace

dobry den,gratuluji obema k odvaze se ozvat. At se Vam dari.

+1/0
5.6.2012 0:09

AlBunda

UŽ ZASE????

Proč???Číst to nebudu8-o

0/0
30.5.2012 0:40

Olinka01

?

Vždycky naivně na chvíli podlehnu dojmu, že je 21. století a pak si přečtu nějakou takovouhle diskusi a všechno je pryč. Nicméně stále si myslím, že lidi, kteří jsou takhle zlí a všechno je pobuřuje mají asi nějaký svůj problém, ať sexuální nebo jiný. Rozhovor je moc hezký, díky a přeji hodně štěstí oběma dámám.

+3/0
29.5.2012 21:09

aaiv

Chce se mi citovat dědečka za Saturnina:

"Když už mu něco takového vyrostlo, má si na tom před lidmi držet kapesník."

+2/0
29.5.2012 7:27

jakubhajek

Re: Chce se mi citovat dědečka za Saturnina:

Tak si ho držte.

+2/0
29.5.2012 9:28

hobtl

braun co mi to jméno

jen připomíná roubíček.

0/0
28.5.2012 18:53

Politicky korektní lež

přítelkyně braunové spáchala sebevraždu

že by to bylo tím, že po zklamání s mužem či muži si chtěla problémy řešit vženské náruči a ani to jí štěstí nepřineslo? nebo že by jí braunová týrala? no....jen aby Smutná taky brzo nespáchala sebevraždu.

+1/0
28.5.2012 18:47

milosrdná lež

Re: přítelkyně braunové spáchala sebevraždu

některé věci je lepší, když vás vůbec nenepadnou a když napadnou, tak když je neřeknete. Taky můžete někomu moc ošklivě ublížit.

+2/0
28.5.2012 19:05

Politicky korektní lež

Re: přítelkyně braunové spáchala sebevraždu

a co čekaj? že homosexualitě budou všichni tleskat???

+3/0
28.5.2012 21:04

Dita_1

Re: přítelkyně braunové spáchala sebevraždu

myslíte, že si někdo vybírá, zda ho budou přitahovat muži nebo ženy? 8-o

+1/0
28.5.2012 21:09

Politicky korektní lež

Re: přítelkyně braunové spáchala sebevraždu

myslím, že si lidi většinou vybrat můžou. záleží na odhodlání. stejně se třeba někdo rozhodne, že bude šťastný a někdo jiný se bude utápět v žalu......

každopádně s tím nemusí lízt do médií.

+2/0
28.5.2012 22:18

Dita_1

Re: přítelkyně braunové spáchala sebevraždu

Opravdu? Vy jste si svou orientaci vybrala? 8-o

Heterosexuální páry lezou do médií pořád a nikomu to divné nepřijde.

+7/0
28.5.2012 22:30

_m-

Re: přítelkyně braunové spáchala sebevraždu

Jak které! O manželství nebo partnerství skutečných herců čtu výjimečně. (ovšem poznámka předřečníka je směšná)

+2/0
29.5.2012 7:43

AlBunda

Re: přítelkyně braunové spáchala sebevraždu

ale o tom to je-po 30letech manželství si ,,vybrala,,teplení

0/0
30.5.2012 0:42

Eve3

Re: přítelkyně braunové spáchala sebevraždu

ty jsi zřejmě pěkně hloupá, jinak bys takovéto "názory" ani nevyslovila, natož napsala... Rv

+1/0
11.6.2012 11:00

vittus

To snad ne!

Prosím vás, méně té retuše a makeupu. To je hrozný! Poznal jsem paní Smutnou až na poslední fotce, kde je vyfocená z dálky a normální! Je mi jedno, jestli má společnou loži třeba se psem, ale dělat z ní groteskní příšerku, tak to ne! Připomíná mi to němé groteskní filmy, kde byly herečky napajcované na bílo a měly zvýrazněné rty oči apod. Ještě jednou, tohle ne! Rv

+1/0
28.5.2012 18:30

Pytlík

Proboha...

Proboha, co je nám do postelových záležitostí kohokoliv, ať už to jsou lesbičky, gayové, nebo heterosexuálové (pardon, o těch posledních se nepíše, to není "in")?

+8/0
28.5.2012 17:11

adam72

Re: Proboha...

To je několikaletá snaha některých zakomplexovaných novinářek v redakci onadnes vystrnadit muže ze světa, víte? Ženy jsou lepší, odolnější, hezčí, víc sexy, chytřejší, výkonější, něžnější a současně divočejší, společenštější a přitom lépe snášejí samotu, prostě všechny ženy jsou xxyyy-ejší než jakýkoliv muž a to vždy a za všech okolností. Když to bylo napsáno přímo, tak jim to nikdo nežral a teď asi někoho napadlo, že zkusí tuhle řadu primitivně manipulativních článků s použitím příkladu ze života-vzoru :-)

+1/0
28.5.2012 19:48

yezinca

Re: Proboha...

...pěkná blbost :-/

0/0
30.5.2012 11:26

Theereeska

Hezké

Super článek :))) ..hezké, milé, nevtíravé..dámám držím palce R^

+2/0
28.5.2012 16:15

xtron2

Super

Sluší Vám to spolu, hodně štěstí a úspěchů!

+1/0
28.5.2012 15:10

krisikowa

...

Buďte politicky korektní. Říká se LESBIČKA (což je taky jediný oficiální a spisovný výraz). O Troškovi taky nepíšete, že je to buz...

0/0
28.5.2012 14:40

krisikowa

Re: ...

Jinak, DÁMY, jste moc krásný pár!!!VVVV:-):-):-)

0/0
28.5.2012 14:45

Dita_1

Re: ...

Tak to se pletete, korektní označení je lesba.

+3/0
28.5.2012 16:25

krisikowa

Re: ...

Vida! Tetička wikipedie označuje obě slova za "korektní"! Moc se omlouvám! :)

0/0
28.5.2012 17:38

Jitřní dar

Re: ...

V nějakém článku se dokonce jedna lesba proti výrazu lesbička ohrazovala, protože ta zdrobnělina jí evokovala,že je ještě malá a že není nutno brát ji vážně.

0/0
28.5.2012 17:48

djbeat

Je to krásné - moc hezké

Dvě ženy pohromadě to je boží dílo - padněme na kolena a modleme se za více takových jevů

0/0
28.5.2012 11:10

milosrdná lež

Pořád

se nemůžu zbavit pocitu, že ta mladší ovládá tu starší. Nic by mi do toho nebylo, kdyby to netroubily celýmu národu pod nos. Nechápu, proč mají potřebu zveřenovat svůj intimní život. To nemá s homosexualitou nic společnýho. To je čirý exhibicionismus. Asi jsou holky poněkud nevyrovnané, což u hereček a asi i spisovatelek není neobvyklé. Pak ať se ale nediví, že se jim posmívá půlka národa. Můžou si za to samy. A ještě si na to budou stěžovat. Pchá.

+6/0
28.5.2012 11:08

l.z.s

Re: Pořád

já se jim neposmívám. A podle reakcí pode mnou se jim taky nikdo neposmívá. Tak to budete asi jen vy, a ne půlka národa ;-D;-D

Jinak, pokud jste přečetla celý rozhovor a rozumíte psanýmu textu, tak víte, že na zveřejnění svý sex. orientace a svýho vztahu, čekaly tyto dvě ženy deset let. Takže žádný vytrubování, žádnej exibicionismus.

Nevyrovnaná budete spíš vy, když s tím máte takovej problém ;-D

+4/0
28.5.2012 11:30

_m-

Re: Pořád

taky s tím mám problém. Ne s homosexualitou, ale se zveřejňováním soukromí -  Je mi jedno kdo s kým žije, je mi jedno kdo s kým spí, je mi jedno kolik hodin která modelka rodila a kdo je komu nevěrný. Článeky na tohle téma nečtu. Bohužel řvavým titulkům se nevyhnu.

+2/0
28.5.2012 11:48

milosrdná lež

Re: Pořád

A to já si to zase přečtu, je to takové - morbidní [].

0/0
28.5.2012 12:04

milosrdná lež

Re: Pořád

reaguju na text v článku, na reakce v metru např.. Já třeba svojí sex. orientaci nezveřejním ani za 10 let, páč by nikoho nezajímala a páč do toho nikomu nic není. A ony mají tu potřebu se zveřejňovat. To se mi příčí, to je exhibicionismus. A problém s tím mám asi takovej, jako když musím jít po ulici kde jsou prostitutky za vitrínou, nebo jen tak na ulici. Tohle mi takovou duševní prostitucí zavání. Obě mají profesi, ve které se zatra vyplatí dát o sobě vědět a tohle je zatra jednoduchá cesta. Proč bych to nenapsala, s tím holky musely při dávání rozhovoru počítat. Mně se nelíbí když se někdo prodává a to přesně dělají. Prodávají svůj soukromej život.

+5/0
28.5.2012 12:00

l.z.s

Re: Pořád

milá, zlatá, jenže to byste se musela zbláznit, pokud to na vás takhle působí, pokud jste takhle outlocitná.

O hercích, zpěvácích atd. se píše v tolika časopisech, tady na netu, v TV, všude na ulicích vidíte reklamu atd. TO VÁM NEVADÍ? Proč tedy vůbec čtete tenhle server?

Takže každej známej člověk, kterej zveřejní něco ze svýho soukromí, je duševní prostitut? Tak třeba Karel Gott - je duševní prostitut? Se divím, že jste tenhle svůj názor nezveřejnila třeba pod články o něm. Nebo stovkách dalších, kteří něco prozradí o svým soukromí!

Herečka z rozhovoru není žádná po bulváru bažící celebrita, ona to nevyhledává. Tím jsem si jistá, protože tohle je tak maximálně druhej rozhovor s ní, co jsem kdy četla. Neprovází jí žádný skandály, nevolá do médií jako desítky jiných.

+5/0
28.5.2012 12:19

milosrdná lež

Re: Pořád

Ale jo vadí, ale všechno nepřečtu a tohle je šťavnatjší ne? Vy to snad všechno přečtete? taky píšete zrovna sem a ne všude. A Kája si soukromí zrovna dost hlídal, až teď když se to vyplatí tak sem tam něco pustí, ale i tak je to docela nuda. A ano, máte pravdu, každej kdo se prodává. Jsou dokonce i tací, kteří to nedělají, vydělávají si prací a né celebritkováním. Myslím samozřejmě herce a zpěváky. A čemu říkáte skandál? Že se někdo rozvádí, opil nebo má nemanželský dítě? Tohle je přece na stejný úrovni. Jedna je rozvedená dávno, druhá má muže a žije s jinou. hm. Jenom to na sebe vykecaj radši dřív, než je vyfotí paparazzi.

+3/0
28.5.2012 12:31

Theereeska

Re: Pořád

docela by mě zajímalo kolik může být člověku s takovými názory, které máte Vy.. :-P

0/0
28.5.2012 16:12

milosrdná lež

Re: Pořád

ani moc ne, ale názory mám staromodní a nestydím se za to.

+1/0
28.5.2012 17:33

Dita_1

Re: Pořád

Hlásíte se k partnerovi? Pak svou sexuální orientaci zveřejňujete.

+3/0
28.5.2012 16:26

yezinca

Re: Pořád

... ani tento, ani žádné Vaše další komentáře týkající se tohoto článkou nejsou ani trefné, ani vtipné, ani zajímavé..Rv

0/0
28.5.2012 14:05

krisikowa

Re: Pořád

JAKÝ intimní život?! Na ten se ptala redaktorka! Jen se chtějí vyhnout omylům, já je docela chápu. U známých osobností je to docela trapas, když se to neví. Jen si to představte v nějakém "seriózním pořadu", živě, kde jsou všichni děsně vážní...

Redaktor: "A jak se má váše přítelkyně, neplánujete děti?"

Celebrita X: "Eh... víte, já mám přítele."

Redaktor: "Ehm. Aha. A... tedy..."

Ne, ne, ne. :-):-) Je to prostě snaha předejít faux pas. Jako byste šla do restaurace se smrtelnou alergií. Oznámit, že jste alergická na lepek není exhibionice, ale varování, že nechcete na maso bešamel.

+2/0
28.5.2012 14:50

milosrdná lež

Re: Pořád

Když nás chtějí informovat, aby předešli faux paux, dá se to i stručně. 2x týdně (a toto není jen doplněný rozhovor z tištěného čísla) s podrobnostmi kolik dětí, manželů a žen vystřídaly. Toto je jen reklama - oboustranně výhodná - jak pro novináře, tak pro ně. Ale budiž jim to přáno. Mně jen přijde divné veřejně mluvit o s své rodině v takových souvislostech - bezohledné k dětem, partnerům, manželům. A není to dobrý příklad pro mladé kteří tápají. Dokážete si jistě představit, že někdo může experimentovat - třeba se sex. orientací a pak se za to sám před sebou stydět. Věci mají být jasné - muž patří k ženě, žena k muži. Když to má někdo jinak, je to jeho osobní záležitost a je od ostatních na místě být tolerantní. Potud je osvěta k užitku. Ale v tomto rozhovoru nejde už o osvětu, ale o sebeprosazení díky jinakosti.

+1/0
28.5.2012 15:53

krisikowa

Re: Pořád

Tak to si živě dokážu představit v městském zpravodaji. Mezi "Černou kronikou" a "Vítání občánků" vsunuta speciální rubrika "Coming-outy měsíce". Trošku hon na čarodějnice, ne?

0/0
28.5.2012 17:40

milosrdná lež

Re: Pořád

Máte bujnou fantazii.

+1/0
28.5.2012 18:29

krisikowa

Re: Pořád

Lepší než žádná. Já to tak dle komentáře - popisu viděla živě před sebou

+1/0
28.5.2012 19:12

Helen_Prag

Re: Pořád

Spíš si myslím, že je k tomu dotlačila MF Dnes. Když neměl článek Poláček, tak tam dali tento rozhovor.

0/0
28.5.2012 22:59

Karyo

Homosexualita není hřích

Podle katolické církevní morálky, není samotná homosexualita hřích. Problém je se sexem, který je možný pouze v manželství a manželství je možné meži menželem a manželkou. Nezbývá, než zůstat u lásky platonické a sexu se vzdát.V

0/0
28.5.2012 10:41

Scarlett from Scottland

Re: Homosexualita není hřích

hm, takže hřeší většina lidstva, páč na manželství skoro nikdo nečeká a ani do manželství čím dál víc lidí nakonec nejde...

0/0
28.5.2012 10:44

Karyo

Re: Homosexualita není hřích

jo

0/0
28.5.2012 10:48

krisikowa

Re: Homosexualita není hřích

Nebo žít spolu bez sexu. Už jsem o takových párech četla (silně věřící).

+1/0
28.5.2012 14:51







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.