Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékařská komora vzala na milost alternativní léčebné metody

Po letech odmítání si klasická medicína začíná uvědomovat, že ne všechny metody alternativní léčby patří do jednoho koše. Česká lékařská komora vydala průvodce po jednotlivých metodách. V něm radí hlavně onkologickým pacientům, co jim může prospět a na co by měli v každém případě zapomenout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

diskuter99

Homeopatie JE šarlatánství ...

a na tom nemění nic ani to, že občas má úspěch .... to ostatně placebo taky ...

0/0
7.3.2012 16:28

yyyjj

....jsou nejhorší. FŠUDE vlezou a rychle se množí©užnevím...

Slibotechna "Neodcházejte" "Děkujte" Nám Za Virtuální Přidání Peněz Stejně Nic Nedostanete Musí Být Opravdu Na Samém Dně©Já, dále jen S"N""D"NZVPPSNNMBONSD©Já.

Pro "Úředníky" a "Lékaře" bylo donedávna slovo "LÉČITEL" jedním z nejsprotějších slov jazyka Českého. "PORODNÍ BÁBA"  byla pro ně hned vedle nejsprostšího slova jazyka Českého.

Paráda je, že "LÉČITELE" a "PORODNÍ BÁBU" si bude každý platit keš a umře si doma sám bez zatěžování pojišťovny a S"N""D"NZVPPSNNMBONSD©Já zase ušetří.

0/0
27.2.2012 0:26

_m-

Re: ....jsou nejhorší. FŠUDE vlezou a rychle se množí©užnevím...

?8-o?8-o?8-o

0/0
27.2.2012 0:54

yyyjj

Pozor na žluté vopíčáky !!

Já je neznám, tak se míjí účinkem.

Kupte si někde vyšší QWÍ-QWÉ, třeba zezPlzně, otazníky pak nebudou tak hojné...

0/0
27.2.2012 10:10

Rosomak

Doktoři za to mohou sami že věří jen farmaceutickým firmám

Devitalizace (Fortýnova metoda) je prý neúčinná.

Jurkovičova metoda je prý neúčinná, ale thyreostatika se používají při rakovině štítné žlázy nebo Gravesovy nemoci způsobené nadprodukcí štítné žlázy...

Dlouhodobá hladovka - "vyhladovění nádoru" a aktivizace imunitního systému díky odumírajícím rakovinovým buňkám z nedostatku živin.

Ale vyvíjejí se léky, které zabraňují růstu cév a tím vyživování nádoru. Mají sice spoustu vedlejších účinků, ale jsou patentované a tím dobře prodejné.

+4/0
26.2.2012 12:14

_m-

Re: Doktoři za to mohou sami že věří jen farmaceutickým firmám

R^

0/0
26.2.2012 12:24

pavlik05

Re: Doktoři za to mohou sami že věří jen farmaceutickým firmám

s tou hladovkou to je presnej priklad ..

0/0
26.2.2012 14:17

pavlik05

na to se da rict jenom

;-D;-D;-D dokturci si tu zabednenost neustali.

0/0
26.2.2012 9:32

Líný_mravenec

Již dlouhá léta provozuji zaříkávání podle zděděné knihy....

slovenských receptů, které předčítám pozpátku. Má sezení jsou velmi úspěšná, dosud při nich nikdo nezemřel a mnozí odcházeli výrazně posíleni zdravým spánkem. Doufám, že nyní konečně pojišťovny ocení mou zdařilou alternativní metodu vysokým bodovým ohodnocením. Rozhodně vyšším, než všelijaké ty pochybné diplomované traviče a řezníky...

0/0
26.2.2012 7:58

entony13

Re: Již dlouhá léta provozuji zaříkávání podle zděděné knihy....

názory MUDr.Hnízdila se mně líbí více než názory řady klasických řezníků a travičů.....

0/0
26.2.2012 10:55

J i ř í

Konečně dostali rozum.

Myslím, že Sisyfové a další marxističtí materialisté po tomhle článku neudrží stolici.

0/0
26.2.2012 6:36

CCblue

Re: Konečně dostali rozum.

Těm je to jedno, ti na to neumřou :-)

Každý se může rozhodnout, komu dobrovolně odevzdá své peníze.

0/0
26.2.2012 12:45

net.Xtreme se nevzdává

Obecalp

Jinak zajímalo by mě, zda Obecalp (placebo) je alternativní léčba nebo ne...

0/0
26.2.2012 0:19

studuji VŠ cenzorskou

to brzy

Náhodou jsem zjistila, že umím zbavit bolesti hlavy a pomoct při jiných drobných bolestech. Aplikuju to jen v rámci rodiny a báječně to funguje. Jistě, že se s tím u žádného dr. nechlubím, protože by semi odborně vysmál... (jen občas se mi stane, to třeba když jsem unavená a "léčím" ;-), že pak třeba začne bolet hlava mě...ale to je  riziko podnikání)

0/0
25.2.2012 23:41

Líný_mravenec

Re: to brzy

Ano, rozumím, také mám tuto schopnost. Především je však nutno koupit příbuzenstvu větší čepice...

0/0
26.2.2012 8:02

Za pět minut dvanáct

Re: to brzy

co prosím..?

0/0
26.2.2012 13:33

dishsoap

lekari a sestricky nam pomozu

Ved napriklad vedci sami potvrdzuju svojimi vyskumami,ze priroda moze byt napomocna pri liecbe velmi vaznych chorob.Nerozumiem,preco by lekari mali vystupovat proti.

http://en.wikipedia.org/wiki/Capsaicin

0/0
25.2.2012 23:14

entony13

Re: lekari a sestricky nam pomozu

farmaceutické firmy vykrádají pralesy a moře, kde hledají léčivé přípravky, protože jsou účinné. My potom kupujeme syntetické léky, které nemají ty správné vlastnosti..... jako vše umělé

0/0
25.2.2012 23:20

janduben

Re: lekari a sestricky nam pomozu

mozna bychom meli vydrtit prales a more az by nam z nich nic nezbylo

0/0
25.2.2012 23:21

net.Xtreme se nevzdává

Re: lekari a sestricky nam pomozu

No jde o to, že ty funkční metody z řad "alternativní" medicíny si západní medicína přivlastňuje a v kategorii alternativní, které fungují jako placebo/sugesce nebo hůře...

Jinak placebo je výborný lék na všechno, co není smrtelné nebo nemá vážné následky, počínaje svěděním a rýmou přes bolesti až po zlomené žebro...jde o ot, že léčba by něka být přeci jen ještě účinnější.

0/0
26.2.2012 0:28

entony13

A co Vojtova metoda

ta pomohla spoustě dětí a spíš bych ji přiřadil k alternativní medicíně, stejně jako akupunkturu a akupresuru

0/0
25.2.2012 18:35

_m-

Re: A co Vojtova metoda

R^

0/0
25.2.2012 18:52

potvora

Re: A co Vojtova metoda

Vojtova metoda je podložena řadou studií a neřadí se k medicíně, ale k fyzioterapii...

+1/0
25.2.2012 19:13

entony13

Re: A co Vojtova metoda

stejně byla zakázaná.....

0/0
25.2.2012 19:15

potvora

Re: A co Vojtova metoda

ale? Vojtova metoda se normálně provádí...

+1/0
25.2.2012 20:26

entony13

Re: A co Vojtova metoda

před rokem 1989 byla zakázaná....

0/0
25.2.2012 20:27

potvora

Re: A co Vojtova metoda

a že jsem ji v roce 86 absolvovala? :)

0/0
25.2.2012 20:29

_m-

Re: A co Vojtova metoda

Taky myslím, že okolo roku 1980 se už používala, ale dlouho musela o své místo na slunci bojovat s byrokracií a medicínou

0/0
25.2.2012 20:32

potvora

Re: A co Vojtova metoda

spíš s politikou, vzhledem k tomu, že prof. Vojta emigroval do Německa...

+2/0
25.2.2012 20:33

entony13

Re: A co Vojtova metoda

jenže tak to funguje u nás se vším, stačí když se někdo správně nekamarádí a je vyřízený. Ve světě běžné, u nás neexistující..... naši lékaři uznání a slávu získávají v zahraničí, u nás minimálně

0/0
25.2.2012 20:36

_m-

Re: A co Vojtova metoda

No v té době to bylo vlastně totéž.

0/0
25.2.2012 20:43

MUDr. Cvach Csc

pacientům s rakovinkou

... bych zde něco doporučil. Stálo by mě to zde však mnoho dukátů a tak jim jen poradím, ať hledají a každý nevratný postup "léčby" napřed důkladně zváží R^

+1/0
25.2.2012 17:21

janduben

Re: pacientům s rakovinkou

pri lecbe rakoviny jde evidentne hodne o cas, takze kazda lecba ktera ho ubira je nevratny postup

+1/0
25.2.2012 17:35

entony13

Re: pacientům s rakovinkou

a co když se spousta rakoviny ztratí i bez léčby???? To je totiž otázka, na kterou nikdo nezná odpověď. Nikdo nezná podstatu rakoviny a její mechanismy. Je popsáno zázračné vyléčení nevyléčitelných, to zdokumentovali lékaři a ne léčitelé

0/0
25.2.2012 17:40

janduben

Re: pacientům s rakovinkou

to neni nic zazracneho, jen malo chorob je 100% smrtelnych, proste existuje urcite procento pacientu, kteri se vyleci i bez lecby, kdo chce, muze to na sobe otestovat zda k tomuto procentu patri

nakonec se to uplatni i u lecitelu, kdyz nekdo prezije i bez ucinne lecby, muze se chlubit jak mu lecitel pomohl a jak jsou lekari na nic, a kdyz umre, uz nikomu nepovi ze mu lecitel nepomohl

+3/0
25.2.2012 17:48

entony13

Re: pacientům s rakovinkou

stačí se podívat na noční stolky starých lidí a hned člověka napadne, jestli toto je ta správná cesta. Mnozí lékaři zbytečně, spíš nadbytečně předepisují léky a nehledají příčiny nemoci. Ibáč vše nevyřeší.... Vojtova metoda byla také zakázaná.....a kolika dětem pomohla

0/0
25.2.2012 18:33

janduben

Re: pacientům s rakovinkou

ano, naduzivani leku je ale jiny problem nez sarlatanstvi, a priciny nemoci? stary clovek zil cely zivot jako cune a ma napriklad cukrovku, to je cela pricina nemoci a ma smulu, proto ji tuny leku

0/0
25.2.2012 19:49

entony13

Re: pacientům s rakovinkou

jenže lékař raději předepíše léky a má z toho často profit. Mohl by to řešit i jinak, ale lék je jednodušší. Když za šarlatánství pokládají i nedefinovaný přenos něčeho mezi dvě lidmi, tak to nemá cenu ani s těmito zabedněnci nic řešit. Já to dokáži ve své rodině, nikam to netahám, protože většina léčitelů ničí jméno skutečného léčení touto metodou. Jenže neumíme to změřit a tak to neexistuje. Mne nezajímají jiné metody léčení, protože o ně nemám zájem. Jen mně vadí odsuzování věcí, které fungují a jen se neumí vědecky dokázat. Hodně léčitelů to dělá pro peníze, ty já naštěstí řešit nemusím

0/0
25.2.2012 20:34

janduben

Re: pacientům s rakovinkou

problem je, ze zadny takovyto prenos potvrzen nebyl, takze nemuzeme mluvit o nedefinovanem prenosu, kdyz jsme zadny prenos ani nezaznamenali

0/0
25.2.2012 22:49

entony13

Re: pacientům s rakovinkou

ale nějaká vzájemná komunikace mezi lidmi je, když léčený cítí až pálení na místě, kde je ruka léčitele vzdálená cca 1 cm od kůže. Jak tedy mohu určit místo bolesti na těle druhého bez vzájemného dotyku? Mně to funguje a to mně nikdo nevyvrátí :-)

0/0
25.2.2012 23:13

janduben

Re: pacientům s rakovinkou

problem je, ze abychom neco uvazovali za skutecne, je to potreba overit, jsou lide kterym nikdo nevymluvi ze videli andela a nebo k nim promlouvaji duchove mrtvych, s tim nelze nic delat, mohli bychom ale treba vzit 100 lidi, zakryt jim oci paskou a nechat jim na ruzna mista pusobit rukou lecitele, obycejneho cloveka a treba kocici pracku, pak bychom se zeptali kolik z nich citilo paleni, ja myslim, ze lecitel na tom nebude s uspesnosti lepe nez kocici pracka a proto take zadne podobne testy lecitele moc nepodstupuji

co se tyce mista bolesti, jde spise o dobrou psychologii, odhad cloveka, dnes kdejaky iluzioniosta odhadne kolik ukazujes prstu na ruce za zady a cikanka vestici z ruky uhodne ze si mel pred rokem umrti v rodine... a kdyz se netrefi, no a

+2/0
25.2.2012 23:21

entony13

Re: pacientům s rakovinkou

běžte za Grygarem se pomodlit k Bohu, ten nevěří ničemu, co se neprokáže, ale v Boha věří.......

0/0
25.2.2012 23:48

janduben

Re: pacientům s rakovinkou

takze uz zadne argumenty? mne grygar ani buh nezajima, ja rikam, pokud lecitel umi zpusobit pocit paleni, at to ukaze na 100 lidech, kdyz to umi, tak s tim nebude mit zadny problem? umi to teda nebo ne?

0/0
26.2.2012 8:25

_m-

Re: pacientům s rakovinkou

Jednak ani lékař nevyléčíé sto lidí ze sta a druhak - Ono by to těch 100 lidí taky muselo přiznat. Aspň sobě. Můj muž například navštívil moji léčitelku. Nefungovalo to na něj vůbec. .....................po návštěvě se mě opatrně ptala, jestli nemá nějaké problémy "tam dole", že cítila silý tah, ale není si jistá přesně místem, připadalo jí to jako celá oblast podbřišku a pánve. Od té doby zmizel problém s hemeroidy což samozřejmě může být jen náhoda. Moje šéfová s problémy s kotníkem taky necítila vůbec nic, akorát ji ta noha zrovna tu dobu náhodou brněla, tak si ji musela pořád procvičovat a náhodou ji od té doby nebolí.

Podívej já tě nenutím, abys tomu věřil. Pro začátek by třeba stačilo něco si o tom bez předsudků zjstit a nenutit lidi, kteří mají s jakoukoli alternativní léčbou kladnou zkušenost, aby se sami považovali za cvoky.

+1/0
26.2.2012 11:01

janduben

Re: pacientům s rakovinkou

ty nechapes princip pokusu, ja nechci aby 100 lidi tvrdilo ze citi paleni, nemusi nic priznavat protoze nebudou nic vedet, dokonce ani o jaky pokus jde, dejme tomu ze budou mit za plentou ruku a postupne k nim bude prichazet lecitel, chlap s kocici prackou a treba nekdo s zarovkou a budeme ptat zda a co citi, potom vysledky porovname, kdy citili paleni, pripadne neco jineho a kdy nic, tim vyloucime dost tu nahodu o ktere mluvis, je lecitel ochoten podstoupit podobny pokus, vzdyt pokud si veri, takto by vsem pochybovacum dokazal ze jeho metoda funguje

+1/0
26.2.2012 11:19

_m-

Re: pacientům s rakovinkou

Moje léčitelka ano. Jenže to je obtížné, u ní necítíš pálení nebo pocit tepla, u ní se většinou začneš pohybovat. Já teda cvičím jako ďábel, dělám věci, kgteré sama neudělám (lez-sdedy v době, kdy jsem měla metrák) ovšem těžko nekomu vysvětlím, že necvičím já, že se mnou cvičí ona. Ale moje jiná kamarádka, silná kuřačka, která k ní šla s podvrtnutým kotníkem se ani nepohnula, naopak, ležela na lehátku jako přibitá. Ale dýchala - vlastrně sípěla tak, jako když startuje motorka a i já jsme viděla že vydechuje kouř, nebo mlhu nebo něco podobného -a vlastně celou hodinu se jí "čistily plíce". Ten kotník přestal bolet jen tak mimochodem.

Moje teta s RS necítilataky nic, ale od naší návštěvy se dokže z kleku zvednout do stoje(s přidržením samozřejmě) bez "mezipřistání " v sedě.

Jak bys tohle chtěl dokládat - to doložíš jen pomocí výsledků - na které nikdo není zvědavý.

Což o to, ani ji ani mně to nevadí Ona má svoje občanské povolání a léčí ve volném čase.

+1/0
26.2.2012 11:28

Lena N.

Re: pacientům s rakovinkou

Můžu vás poprosit o kontakt na paní léčitelku?

0/0
26.2.2012 11:57

_m-

Re: pacientům s rakovinkou

Jestli jste z Prahy, tak napište meilovou adresu - dám jí vědět a pak vám pošlu kontakt.

0/0
26.2.2012 12:01

_m-

Re: pacientům s rakovinkou

Jo - můj mail pro tyhle diskuze je magdalenanovotna@seznam.cz

0/0
26.2.2012 12:02

IfčaX

Re: pacientům s rakovinkou

Nojo, ale to chcete po léčiteli mnohonásobně víc, než po klasické medicíně. Nebo byste očekával, že když dáte stovku náhodných lidí třeba na chemoterapii, že na ni budou reagovat stejně?

0/0
26.2.2012 11:38







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.