Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chcete opravdu zhubnout? Připravte si svačiny podle našich receptů

Svačiny neslouží k nasycení, ale k překlenutí dalších tří hodin k většímu jídlu. Chytrá svačina tak může zachránit vaše hubnutí, protože jinak ve fázi vyhladovění sníte, cokoliv vám v tu chvíli přijde pod ruku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

philby

listové těsto

ty snacky z tučného listového těsta, pro sichr ještě doplněné máslem, sádlem, sýrem, to je fakt ideální na zhubnutí, to si děláte pudél....... ;-D kalorická bomba, toho se s prominutím člověk snadno přežere a bolí ho pak břicho, o kilech ani nemluvě

0/0
19.1.2012 16:13

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Vyměňte hory pečiva za trošičku pečiva a nahraďte zeleninou.

Vypijte denně alespoň 2 litry vody. Jezte hodně libové maso. Zhubla jsem od loňského ledna 25 kilo, letos pokračuji, ještě aspoň 5. I když už nemám ani nadváhu, ale pak budu spokojená. Ale sama jsem se musela prokousat k tomu, jak se stravovat jinak - dobře, chutně - a hubnout. Nikdo to za mne neudělal, žádné krabičky ani hloupé rady z časopisů. Nahradila jsem majonézové saláty a sladkosti zeleninou, rybami a kvalitním masem bez příloh a bylo. Kila šla dolů jak po másle (+ pohyb samozřejmě). Ovšem to, že si někdo vezme do práce okurku a zhnuseně ji ukusuje, to vede k tomu, že se za pár dní nacpe k prasknutí. Samotná okurka opravdu chuťové buňky neuspokojí. Já si na ni třeba nastrouhám trochu balkánu, nebo udělám dresing z jogurtu a česneku nebo kopru. Pak je to výborná a lehká svačinka!!! Ale člověk nesmí být líný si to jídlo udělat. A ne jen šáhnout po rohlíku a pochoutkovým salátu. :-/

+1/0
11.1.2012 19:26

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Usmažíme je na olivovém oleji....

už se mi z toho olivového oleje chce zvracet. To je zase móda. Přitom daleko zdravější je obyčejný řepkový. Olivový olej je v cajku tak 3 týdny od lisu, to ovšem teprve přichází do našich obchodů....

0/0
11.1.2012 19:18

slušná a kultivovaná

Re: Usmažíme je na olivovém oleji....

Řepkový olej je vhodný na promazávání strojů. Na smažení je nejvhodnější máslo nebo sádlo.

0/0
12.1.2012 1:55

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Usmažíme je na olivovém oleji....

řepkový je nejkvalitnější. :-)

0/0
14.1.2012 7:44

linda a jess.

Re: Usmažíme je na olivovém oleji....

na oliv.oleji se blbě smaží :(

ale na druhou stranu v zel.

salátu je vhodný pouze olivový olej

0/0
15.1.2012 12:57

leonita

Přečtěte si složení,některé tmavé housky jsou jen dobarvovan

- kde má houska etiketu?8-o8-o

:-P

0/0
11.1.2012 12:56

domácí zvíře

Re: Přečtěte si složení,některé tmavé housky jsou jen dobarvovan

Nikde, proto je lepší je nekupovat vůbec. My si pečeme chleba doma, alespoň víme co jíme.

0/0
11.1.2012 14:16

Viktorie01

Re: Přečtěte si složení,některé tmavé housky jsou jen dobarvovan

Mám pocit, že dobarvovaný jsou určitě všechny takový ty výrazně jednolitě hnědý.

0/0
11.1.2012 16:49

domácí zvíře

Chcete opravdu zhubnout?

Neřiďte se radami "odborníků", kteří dovedou nanejvýš počítat kalorie a sestavovat nejedlé recepty. Cílem by neměla být několikatýdení "dieta", ale trvale udržitelný systém stravování v kombinaci s vhodným pohybem.

Kombinace sežrat cokoli a pak to vyběhat snad někomu dočasně funguje, ale dříve nebo později selže - nejde totiž pouze o vyvážení energetického příjmu a výdaje, ale o celkový stav organismu. Schválně, ať se přihlásí někdo, kdo tohle vydržel ve zdraví déle než 10 - 15 let, ideálně i po 60-tce.

Trvalým řešením je promyšlený a vyvážený stravovací systém, jako třeba čínská metoda stravování podle pěti elementů, nebo stravování podle metabolických typů. Tyhle metody umožňují spoznat metabolickou individualitu jednotlivce a najít životosprávu vhodnou pro každého.

0/0
11.1.2012 12:27

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Chcete opravdu zhubnout?

Souhlasím do konce prvního odstavce. A pak to zase přišlo... pět elementů. ;-D

0/0
11.1.2012 19:19

SashaS

Je to jednoduché,

jak píšete, stačí vědět, jakou energii přijímám a jakou vydávám a pak to upravit vhodným jídelníčkem... já používám francouzskou dietu.. tam to jde i docela obyčejným jídlem a jsem spokojená:-)

0/0
11.1.2012 12:24

blondýna*

tak nevím,

pohybuji se mezi mladými (20-25 let) a kdyz to tak sleduji, tak mi prijde, ze vetsina "narostlych" slecen postavu vubec neresi, soude podle jejich stylu oblekani. Co ja bych nekdy dala za jejich sebevedomi ;-D..-postavu uz nikoli!! do posilovny chodim s pravidelnosti pres 6 let je mi 36, a musim rict, ze postupem casu jsem presla ze statickeho zvedani cinek a jinych zatezi na power plate a heat, protoze mi to dela lepe, zpotim se u toho, zpevnim telo a mam za hodinu pocit, ze jsem pro sebe neco efektivne udelala;-) ..ale hlavne, ze to tak narocne, ze se u toho neda kecat, ale makat ;-)...

0/0
11.1.2012 10:21

blondýna*

Re: tak nevím,

a dulezity je opravdu jidelnicek-testuji to na sobe;-)..stacilo

prestat jist bile pecivo (to si dam obcas za odmenu) a omezit vecere,

ale zadne hladoveni. A kdyz vidim ty nesmysly v podobe svacinek na

idnesu musim se smat-resit avokado kvuli svacine;-D..co takhle vychazet z nasich mistnich zdroju, kazdy rozumny clovek ci, ze bychom meli konzumovat hlavne ovoce a zeleninu od nas:-P

+1/0
11.1.2012 10:25

-p-

Re: tak nevím,

Jo, je to v jidle.

Ted taky zrovna hubnu, teda nejsem tlusta, ale chtela bych byt stihlejsi. Zatim drzim 10 dnu a mam dole asi 2 Kg, jeste tak  3 a budu spokojena.

Zadne pecivo (nebo jen velmi omezene, napr. maly krajicek ke snidani), zadne testoviny, brambory a ryzi v malych porcich, sladke skoro vubec, jim hodne maso, ryby, ovoce a zeleninu, vajicko...

A ke svacine vetsinou nic, mam tri jidla denne. Kdyz uz na svacinu dojde tak si dam 1 ks ovoce nebo platek kvalitni sunky.  Svacina mi neprijde jako nezbytnost.

0/0
11.1.2012 13:08

Carlos

Žerte co chcete.

Žerte co chcete, ale adekvátně se k tomu hýbejte. To je celá matematika.

0/0
10.1.2012 23:22

ftvgybhnuij

Nesmysly

V duchu se vzdy smeju kolegynim, ktere si stezuji na vahu, protoze vypadaji jako mladsi sestry plejtvaka. Cely den sedi v kancelari na zidli. A kdyz uz se musi hnout, myslite, ze dve patra sejdou (nedejbuh vyjdou) po schodech? Ne, jezdi vytahem.

Staci se hejbat a ono to pujde samo.

+4/0
10.1.2012 20:57

Andrea Šretrová

Re: Nesmysly

Jojo, take jsem videla nekolik zrejme notorickych nehybacu. Vim, ze je to kazdeho vec a opravdu se snazim byt tolerantni a zvyky jinych nijak nerozebirat, presto asi nikdy nepochopim, co vede tolik lidi k tomu, ze cekaji treba 6 minut na tramvaj, aby se svezli jednu jedinou zastavku, kdyz pesky by to za ten cas zvladli tam i zpet. Nebo se nechaji v obchodnim centru vyvezt z prvniho patra do druheho, kdyz prekonani teto vzdalenosti obnasi vystoupat asi jen dvacet schodu. A pro upresneni, nejedna se o duchodce o holi, ale vesmes o mlade lidi, pripadne zeny do 50 let.

+1/0
11.1.2012 7:04

sport_is_my_life

Re: Nesmysly

Přesně tak, jsem tolerantní k tomu, jak se k sobě chovají ostatní- přecijen je to jejich tělo, jejich život, jejich zdraví. Ale moje tolerantnost většinou jde do háje, když se do mě začínají navážet- "Proč jdeš po schodech? To chceš jako ještě zhubnout?" "Ty s náma nepůjdeš do kavárny, protože jdeš do posilky? Jako bys to zrovna ty potřebovala." "Jéé, já myslela, že takoví hubení si zmrzlinu nesmějí dát, nepřibereš náhodou?" popř. "Já nikdy nezhubnu, podívej se na moji mámu, ta je taky tlustá." Navíc to jsou všechno mladý holky do 25 let.

0/0
11.1.2012 8:39

Andrea Šretrová

Re: Nesmysly

Hmm, tak pokud by se do me nekdo takhle navazel, tak by neodesla jen moje tolerance, ale mozna i takt. :-/

0/0
11.1.2012 10:05

hujersehlasi

Zajimavy..

Ja se uz hodne dlouho stravuju jak chci, dokonce bych rekl ze nezdrave, mistama bych to hodnotil slovy "jako prase" (= piju slazeny limonady, nemam problem si dat menu ve fast foodech nebo si o pulnoci objednat pizzu), ale hejbu se (podotykam ze nijak prehnane, jestli za den nachodim dohromady sest km tak je to moc) a pri vysce 158cm mam 54 kg.. A v zivote jsem neresil nejaky kalorie.. Nedavno jsem musel podstoupit zdravotni prohlidku a podle doktoru jsem naprosto zdravej, ani zvysenej cholesterol nebo cukr, jatra, ledviny, vse mam v normalu.. Tak nevim jak je to mozny..

0/0
10.1.2012 18:25

petrpetrpetrpetr

Re: Zajimavy..

Jo, ve dvanácti se to kecá :-)

+4/0
10.1.2012 18:36

hujersehlasi

Re: Zajimavy..

Ten vek soudite podle vysky? Bohuzel mi je dvakrat tolik, nekdo to tak proste ma :-)

+3/0
10.1.2012 18:47

každý svého štěstí strůjce

Re: Zajimavy..

po 35 roce věku se to dost výrazně změní ...

+1/0
10.1.2012 18:58

hujersehlasi

Re: Zajimavy..

schvalne jsem si to zkousel vygooglit, ale jediny co jsem zjistil je to, ze po 35 roce se snizuje pravdepodobnost otehotneni... slibuju ze si na to dam pozor ;-)

+3/0
10.1.2012 19:07

hujersehlasi

Re: Zajimavy..

a to "nekdo to tak proste ma" se tykalo moji vysky... a to pochybuju ze by se vyrazne zmenilo :-)

+2/0
10.1.2012 19:09

Carlos

Re: Zajimavy..

Má pravdu....změní se to. A "jen" o otěhotnění nejde.

0/0
10.1.2012 23:20

MNPV

Re: Zajimavy..

V kolika letech?

0/0
10.1.2012 19:03

MNPV

Re: Zajimavy..

Sorry, už vím 24. to je normální, první skok je po třicítce a pak dle toho jak se k sobě budete chovat.:-)

0/0
10.1.2012 19:05

hujersehlasi

Re: Zajimavy..

chlape nedeste me, ja jsem takhle relativne spokojenej ;-D

0/0
10.1.2012 21:00

Inkvizitor Johny

Re: Zajimavy..

Tak to si děláte srandu! Vy máte fakt 158 cm? To je ale nějaká genetická porucha, že?

0/0
10.1.2012 20:23

Ludek_V

Re: Zajimavy..

To je z těch limonád - nevyrostl. ;-D

0/0
10.1.2012 20:40

hujersehlasi

Re: Zajimavy..

trochu hloupa reakce.. jsou proste veci co v zivote neovlivnite, nekdo je mensi, nekdo je blbej ;-)

+2/0
10.1.2012 20:59

síma25

Re: Zajimavy..

Já bych řekla, že to není jen "trochu" hloupá reakce, ale "hodně" hloupá. Měřím na vlas stejně jako vy a těmhle zakomplexovaným chudákům se vždycky směju. Dobrýho moc nenaroste (a když se to nepovede, aspoň toho není moc;-)). Jako ženská to mám samozřejmě jednodušší, ale poznámek o malých pivech jsem si taky vyslechla dost. Nedejte se. A to, že netloustnete, může být i dědičné - pokud máte štíhlost v rodině, nemáte se čeho bát.

0/0
11.1.2012 8:19

hujersehlasi

Re: Zajimavy..

vysku mam po mamce, bohuzel, s tim se neda nic delat, akorat to vzit jak to je :-)

0/0
10.1.2012 20:58

Lord Havelock Vetinari

Re: Zajimavy..

Inu ,někdo je dělaný ještě podle staré normy. Ale proč by to měla být porucha?

0/0
11.1.2012 0:17

RonnieV

Re: Zajimavy..

Jo, ve  čtyřiadvaceti jsem to taky neřešila. Počkejte  po třicítce (jestli nejste jako můj muž, ten celý život vypadá, že mu nedám nažrat, a nezmění se to, jeho otec tak vypadal taky...) To má někdo kliku!

+1/0
10.1.2012 21:01

AP1

chcete-li zhubnout, NEŽERTE !

+2/0
10.1.2012 18:03

Fina

Re: chcete-li zhubnout, NEŽERTE !

Váš příspěvek se ve výsledku dost podobá článku iDNESu. Je také tak hloupý.

+1/0
10.1.2012 18:09

AP1

Re: chcete-li zhubnout, NEŽERTE !

tak a ted neco chytreho od Finy(a) ;-D;-D;-D

0/0
10.1.2012 18:13

m4xp0w3r7

Re: chcete-li zhubnout, NEŽERTE !

Při nežraní nahodí tělo nouzový režim, nebude vůbec spalovat a nezhubnete nic ;-)

0/0
21.1.2012 19:53

Rafaelou

naprosto zbytečné....

Stačí jíst s rozumem,víc se pohybovat a kila jdou dolů sama.Klidně chleba se špekem když to pak vezmete s práce domů pěšky.Polovina lidí má nadhávu s důvodu,že vůbec neví co to je pohyb.Do práce autem,v práci u počítače,s práce autem,doma se nacpat a skončit na otomanu u televize.To vám pak nepomůže vůbec nic.

+2/0
10.1.2012 18:00

veverkalidka

Re: naprosto zbytečné....

blbý ale je, když mám tu práci doma. To mi moc nepomůže, že z obyváku dojdu do dílny....;-)

0/0
11.1.2012 1:14

m4xp0w3r7

Re: naprosto zbytečné....

Já chodím pěšky do práce z ložnice do pokoje k počítači ;-D

0/0
21.1.2012 19:54

Dewils1

.

tak to ja si dám řízeček, salátek, zajím to sladkým a proč nemusím držet dietu ?? bo mám pohyb

0/0
10.1.2012 17:57

Pajus

To je pro ty,

co si myslí, že hubnutí je snadná záležitost. Mně nejvíc pomohlo, když jsem začal 3x týdně běhat 4 km. Už mám 5 kg dole a vydržel jsem to i přes Vánoce. :-)

+1/0
10.1.2012 17:12

angie77

Re: To je pro ty,

Jojo, běhání pomáhá dost. Dobrý je i šlapání na kole (či rotopedu) a já osobně mám ráda i plavání, i když spousta odborníků tvrdí, že plaváním se nezhubne, protože... já vlastně nevím proč, ale nějaký ohromně promyšlený důvod to určitě má ;-D

0/0
10.1.2012 17:24

Viktorie01

Re: To je pro ty,

Protože voda je studená a tělo si ukládá tuk, aby se zahřálo, přece.;-) Teda aspoň myslím, že takhle to zdůvodňujou.:-) Nebo nějak tak podobně nebo taky úplně jinak.;-D

0/0
10.1.2012 17:34

arapa

žádným sportem se nehubne, sport formuje postavu

po velkeém sportování je hlad, takže základ je méně jíst a  přiměřeně se pohybovat.

0/0
10.1.2012 18:15

pozorovatelka

Re: To je pro ty,

Plavanim se sice podle nichefektivne nehubne ale zato ma vyrazny prinost na posilovani svalu, coz je nohem dulezitejsi nez cislo na vaze - navic voda nadnasi takze sport ve vode nezatezuje tolik klouby :)

+1/0
10.1.2012 18:51







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.