Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příběh Lucie: Našla jsem odvahu přítele vyhodit z bytu. Teď mi chybí

Přítele jsem před měsícem po sedmi letech psychického teroru, hádek a facek konečně vyhodila z bytu. Když odcházel s kufrem a klíčky od auta, neřekl nic, jen si odplivl. Jsem sama a bojím se budoucnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pimon

Co takhle sebepoznání

Po čem se Vám stýská? Po hádkách, domácím násilí, udobřování. Až si to ujasníte zkuste se zamyslet, zda to po čem se Vám stýská lze dosáhnout i bez toho ostatního, po čem se Vám nestýská a proč jste dotyčného vyhodila. No a pak nic jednodušího, než začít hledat to konkrétní.

0/0
1.9.2011 16:34

Dan_2

Re: Co takhle sebepoznání

Ono, jaká matka, taková i dcera (vy). Nemohl bych křičet na mámu své holky, protože jsem si ji vybral i na základě jejích rodičů, ne "křiku svého přirození".

Muž ve vztahu většinou na ženu jen reaguje. Nevytváří akce jako první (uvař mi, vyžehli, ... - to jen ti, kteří chtějí něco za něco). Takže se zamyslete nad sebou, čím jste ho provokovala, že vás fackoval. Jistě, že chyba byla i v něm. Nesmějí se sejít dvě rozdílné povahy: jedna, která chce bavit (vy) a druhá, která je spíše klidnější. Nebo rovnou dva prolhaní sobci.

0/0
6.9.2011 2:24

mushka.m

....

Vážená paní, na vině je s určitostí již začátek vašeho vztahu s Davidem, kdy Vy jste byla na vztah připravená a on byl těsně po rozchodu, z kterého se ještě nevzpamatoval. Pokud by vše bylo ideální, tak byste si asi ještě před začátkem vztahu uvědomila, že takový vztah nemá smysl nebo by se vztah vyvíjel ideálně.

Zásadní je to, že není dobré, když se vztah ukončí na popud nebo s pomocí rodičů Tehdy se s tím prostě těžko smiřujete a nedokážete přemýšlet do budouctnosti, ale stále přemýšlíte nad minulostí.

To ale nemění nic na tom, že byste vztah měla ukončit a to nejlépe změnou tel. čísla apod., i když to bude bolet. Poté se již rozhodněte sama, zda vyhledáte odborníka nebo budete sama přemýšlet, jak dál a jaké chyby již ve výběru partnera nedělat. Přeji Vám hodně štěstí:-/!!

0/0
30.8.2011 16:09

mushka.m

....

Je to docela hnusný, co tady píšete za komentáře!!! Ano, dnešní doba je nastavena tak, že pokud nejste inteligentní, ve skvělém manželství, nemáte vynikající děti, tak jste prostě troska. Lidé znají už jen jednu linii lidí a to sebevědomých a úspěšných a hlavně veskrze společenských. Kdokoliv se od tohoto odchyluje a nedejbože se rozčiluje, tak je posílán se léčit...!!

Ano, jsou ženy, které si dlouho vybírají špatné partnery, ale to neznamená, že jsou horší než vy ostatní. Jéé.. už to slyším.. ha... další taková.. No, klidně si suďte...

0/0
30.8.2011 15:26

illes

Re: ....

Ono je to trochu složitější. Pokud si žena vybírá a zamilovává se do špatných partnerů,

jde předevší o její problém. Podvědomě nějak působí a přitahuje a je přitahována podobnými typy můžů. Dokud si sama nebo s pomocí zkušeného psychologa nepřeprogramuje myšlení a hlavně podvědomí, protože tam se ukládá vše, co prožijeme a ještě dlouho nás to ovlivňuje, i když si myslíme, že ne, bude se ji problém vracet.

Tyto ženy nejsou horší, ne vždy za svou situaci mohou, byly třeba v dětství určitým způsobem

vychovávány v rodině, mají určtou povahu apod. Dokud se té ženě nepodaří změnit

v podstatě samu sebe, tedy změnit své podvědomí, bude přitahovat špatné partnery, do těch správných se prostě nezamiluje ani oni do ní.

0/0
30.8.2011 18:53

tm004

Re: ....

No ja sice zadny komentar nepsal, ale s pisatelkou toho dopisu bych se urcite poznat nechtel. Chudinka ukrivdena, vsechno je vina nekoho jineho, jen ona je letadlo!

Proste slecinka chce hodnyho, milyho, neznyho, krasnyho, inteligentniho, chapajiciho, pracoviteho, bohateho, deti milujiciho, romantickeho, dobrodruzneho nikdy se nehadajiciho sladouska.

Me to prijde ze slecinka je mirne nevyzrala a zustala na urovni tech 19ti let, kdy se ji narodilo decko. 

Pokud chce radu, tak at stoji na zemi, uvedomi si ze zivot neni prochazka ruzopvou zahradou a zkusi si popremyslet co bylo pricinou tech hadek. Take jsem znal jednu co se byla schopna do krve hadat ze chce na 4 nedele tam, pak na 4 nedele jinam a nakonec si nekde na 4 nedele odpocinout. Pouhe pripomenuti ze 12 nedel je ponekud vice nez 4 nedele dovoelene (nemluve o financni strance veci) byla "provokace" k hadce na 3 dny... 

Takze nez zase nekoho hldat, tak si zkusit popremyslet o sobe same, co mi jde, co mi nejde, proc se hadam...

+1/0
1.9.2011 3:38

jaason

jiskricky, co? ;-)

To jsou ty Vase jiskricky  a potreba zamilovat se na prvni pohled. A kdyz se spalite, stejne to priste udelate znova ;-) Komu neni rady ... resp. kdo si neumi pomoct a necha misto hlavy rozhodovat ... Kolik takovych holek znam ;-) Zlaty normalni zensky, ktery neutikaji za prvnima kalhotama, se kteryma se jim rozklepou kolena.

0/0
30.8.2011 9:29

Zetor Milda

U psychoterapeuta již jinak!

K psychoterapeutovi by jsme neměli jít pro rady, ale proto, abychom si byli schopni pomoci ve svízelné situaci sami. Tedy jdeme proto, abychom prozřeli a viděli možná řešení i z jiného pohledu na který reagujeme oživením svého sebevědomí. Je opravdu velký rozdíl jít si pro pomoc, nebo jít si pomoci. R^

0/0
30.8.2011 9:23

paulina

V osmatřiceti

nesebevědomá nesamostatná chudinka.

+1/0
30.8.2011 4:02

danax

týýýý jóóó

má už dospělého a rozumného syna, má psa a má byt.... super.... může žít podle svého

0/0
29.8.2011 19:40

nazdravi

Re: týýýý jóóó

Jo, jenomze te  pani se styska po tech fackach a nadavkach.Ona bez toho uz nemuze zit, A ten jeji zase postrada zabezpeceni a levnou a hloupou sluzticku, proto ji slibuje vse mozne. Az se vrati, bude to mnohem horsi. Jeste ze ma tak chytrou maminku, ze ta ji pomohla ho vyhodit.Urcite byl sprosty i na jejiho syna, ale ona to neprizna. Mila pani, jste obycejna slepice a nezlobte se , nekdo vam tu pravdu musi rict. Vy nemate rada ani sama sebe.

+2/0
29.8.2011 21:42

illes

Re: týýýý jóóó

Neřekla bych, že se jí stýská po fackách. Tyto ženy jsou většinou silně závislé na mužích.

jsou zvyklé mít vždy vedle sebe někoho. Žít sama je pro ně frustrující. Často jim chybí náplň

takže se neumí zabavit bez partnerského vztahu. Má odvahu, že vůbec muže, který ji tak

dlouho bil, vyhodila. Spoustu žen tu odvahu v sobě ani nenajde. Ale dokud jí nebude

dobře se sebou samotnou, přitáhne zase muže podobného typu jako měla.

0/0
30.8.2011 18:58

TondaN

nezávidím!

vydržet!:-)

0/0
29.8.2011 18:17

jahover

to je fikce?

to si snad nekdo vymyslel. Ne? Pani jeste neumi rozhodovat sama za sebe? nebo ji snad chybi presdrska? Obavam se, ze by to za chvili nemuselo zustat jen u facek...

Jak je to dlouho, co manzel zabil tu spisovatelku?????

0/0
29.8.2011 16:56

Všichni mi můžete

No nazdar

Pokud toho nasilnickeho kretena vezmes zpatky, tak si zaslouzis, aby te rezal jako zito...Rv

0/0
29.8.2011 16:50

Saaayush

Samota

Když má někdo nižší sebevědomí, což tak zpravidla bude po takové době ve vztahu s cholerikem, pak má zpravidla v mozku zakódované jádrové přesvědčení "on by o mě stejně nikdo nestál..." Agresor je v tom samozřejmě podporuje. Jednoho takového člověka znám a to ani takový vztah neměl. Upřímně, bojím se o něj, protože hledat někoho za každou cenu jen kvůli zaplnění samoty je hodně špatný základ projakýkoliv vztah (podle toho co jsem už měla možnost doteď vidět tak i pro "kamarádství s výhodami", protože to toho člověka blokuje a neposouvá ho to dál ve smyslu proč se otevřít možnosti vážnějšího vztahu, vždyť si takhle vystačím dlouho). Jinak jsem si všimla kolik lidí tady odsuzuje oběti domácího násilí (nedejbože když je tou obětí naopak chlap). To ale není moc pozitivní prostředí pro to, aby měli tihle lidé příležitost řešit ten problém lepším způsobem.

+1/0
29.8.2011 16:26

kama.radka

hrozné..

Tato paní neví co chce a nedá pokoj dokud to nedostane, každému co si zaslouží...V

+1/0
29.8.2011 15:33

dscs

hysterka, se kterou se neda vydrzet?

nesamostatna chudinka, ktere vadi, ze ma pomahat rodine v hospodarstvi, kde bydli zjevne zdarma? semetrika, se kterou chlapi nemohou vydrzet v normalnim stavu? fiflena, ktera se muze snazi proti jejich vuli pripoutat (zabreznutim, stehovanim) a bez pomoci matky si neumi ridit svuj zivot? nebo se jen redaktorka opila?

+1/0
29.8.2011 15:01

mushka.m

Re: hysterka, se kterou se neda vydrzet?

Další panovačný cholerik!!!!!!

0/0
30.8.2011 15:29

tm004

Re: hysterka, se kterou se neda vydrzet?

Dalsi hloupy kur domaci? Muzete nam mene chapajicim vysvetlit dle ceho je dscs panovacny cholerik????8-o

Krome posledni otazky psal jen fakta z clanku! Jestli to je podle Vas panovacnost tak uprimnou soustrast Vasemu manzelovi (mate-li nejakeho). A asi bych mu v duchu mistnich clanku doporucil - rychle pryc, dokud je cas.

0/0
1.9.2011 4:00

bombai

vo.e, je fakt síla...

Neuvěřitelné...doufám, že tohle je nějaká vymyšlená slátanina, a ne realita. Ale obávám se, že možná dotyčná existuje. Ona snad není samostatně myslící bytost? Je zdravá, až na tu hlavu, zřejmě, má syna, práci, kde bydlet, je v nejlepším věku, může prostě žít!!! Prostě se vztah nepovedl, tak dál, propána, co se pořád v něčem pitvat.

0/0
29.8.2011 14:04

Gepa.SE

Vztahy jsou složité

V anketě mi chybí varianta: Odpustit mu, ale jít dál bez něj.

Strach ze samoty je lepší řešit s někým: kamarádka, odborník,... Hlavně s někým mluvit!

0/0
29.8.2011 13:37

bruselátor

to by mne zajímalo,

proč mají ženy strach ze samoty

0/0
29.8.2011 12:18

SYETEY-KOTZOUR

Re: to by mne zajímalo,

1. myslím, že ne všechny

2. některé mají opravdu chlapa jako středobod svého života.....pak jim není pomoci.

Buď jsou samostatné a emancipované nebo ne. Rozumím ještě tomu, když někoho nutí (třeba dočasně) zůstat čistě materiální kalkul.....např. na mateřské se to blbě vyskakuje, když je na bytě třeba hypotéka. Existuje-li ale možnost kam bezpečně jít, tak pak na to není odpověď.....prostě jsou takové;-)

0/0
29.8.2011 12:42

meerkat

Re: to by mne zajímalo,

to jsou spis ty, ktere se neumi snest samy se sebou. Ja byla single nekolik let a na 100% si to uzivala. Ted mam nekolik let vztah a uzivam si to uplne stejne.

+1/0
29.8.2011 13:19

dscs

Re: to by mne zajímalo,

zena, ktera nema chlapa, je i dnes v moderni dobe a ve velkem meste ta divna, neuspesna, vyclenena, chudinka.

0/0
29.8.2011 15:02

Ell

jednoduché řešení

Tady se nabízí naprosto jednoduché řešení. Tyrani svoje oběti zdeptají takový stylem, že si pak myslí, že jsou neschopné a že vlastně mají štěstí, když takového tyrana mají, protože nikdo jiný by je nechtěl. Chyba!! Rozhodně nebrat zpět, nedávat žádné šance. Po první facce se měla spíše probrat, že je něco špatně. Je to snadné. Zvednout se!! Říct si, že jsem silná a že to zvládnu a že toho bl ba, co mě mlátí nepotřebuji!! Má byt, nemusí řešit nájem, takže pohoda. Hlavně tomu muži neodpouštět.

+1/0
29.8.2011 12:02

illes

Re: jednoduché řešení

Ale tak to není, než vám dá váš "partner" facku to není hned. Nejdříve vás psychicky dostane

do stavu, kdy ví, že si to může dovolit a že nic neuděláte. Začíná to většinou velmi nenápadně velmi inteligentně prováděný citovým vydíráním, občas vás schodí před kamarády, časem přidá nějaké trefně míněnou poznámku na váš vzhled,začne se k vám postupně chovat jako k věci majetku. Spoustu těchto mužů nebere partnerku jako svobodného člověka, ale jako svou věc či majetek. Prostě je jeho. Když vám dám facku, skoro jistě ví, že si to může dovolit.

0/0
30.8.2011 19:27

JCage.

Dlouho jsem byl protoi domacimu nasili

nez jsem pochopil ze zenske vetsinou, pokukd maji volbu mezi nasilim a samotou, voli nasili. Pardon ale v takovych pripadech litost nepocituji Rv

+3/0
29.8.2011 11:39

ignacius01

Re: Dlouho jsem byl protoi domacimu nasili

ono je to kolikrat tak, ze odkopnou chlapa co si na konflikty nepotrpi (je pro ne backora) a privedou si domu poradnyho macho, kterej s nimi tu hru hraje a pak jsou damy spokojeny .. obcas sice dostanou po cuni, ale to je jen utvrdi v tom ze chlap je poradnej samec a ma o ne zajem ... jsem absolutne proti jakymukoliv nasili, ale nekdy si za to proste ty zensky muzou samy ...

+2/0
29.8.2011 11:43

SYETEY-KOTZOUR

Re: Dlouho jsem byl protoi domacimu nasili

asi tak;-)

0/0
29.8.2011 12:38

MaeVar

Re: Dlouho jsem byl protoi domacimu nasili

Já bych se ani nedivil kdyby poměrně velká část obětí domácího násilí měla v sobě sklony k submisivitě a/nebo masochismu, takže se jim to chování partnera k nim vlastně líbí (alespoň ze začátku), jen se to bojí říct nahlas ;-). Ale jak se to stupňuje tak se jim to logicky líbit přestává, protože mají určitý hranice, který jsou soustavně překračovány. Kdyby se jim to nelíbilo ani trochu tak by se rozešly hned po první facce…

Ale na všechny to asi neplatí.

0/0
29.8.2011 19:11

illes

Re: Dlouho jsem byl protoi domacimu nasili

To, že je někdo submisivní, to znamená, že se snado a někdy i raději pořídí neznamená přece, že ho ten druhý a dominantnější musí notně týrat. Většinou pokud je vztah zdravý je většinou jeden z nich trochu dominantnější ( nesmí to moc přehánět) a druhý je trochu

submisivnější. Když se sejdou dva dominatní jedinci, jejich vztah je v podstatě výbušnina.

Když jsou dva submisivní a oba čekají, co až ten druhý, jejich vztah je těžkopádný a nikdo

z nich není kolikrát schopne rodinnou situaci řešit.

0/0
30.8.2011 19:06

lena030

Re: Dlouho jsem byl protoi domacimu nasili

možná tahle ženská, většina určitě ne. Já bych teda rozhodně ale rozhodně byla raději sama. Nemám totiž zapotřebí snášet jakékoli ponižování ať už psychiocké nebo fyzické.  Já se jim také divím, že zůstávají, ale že bych řekla že si za to můžou samy jak tady pan ignacius01 to je taky uplně uchýlné. Paní Lucie by měla jít oslavit, že se ho zbavila. Jít si koupit něco pěkného na sebe, udělat si pokud může dovolenou nebo pěknej víkend, jít mezi lidi pořídit si nějakého koníčka a vzít konečně svůj život do svých rukou. V osmatřiceti je nejvyšší čas.

+2/0
29.8.2011 12:03

SYETEY-KOTZOUR

Re: Dlouho jsem byl protoi domacimu nasili

já souhlasím s oběma......může si za to sama....a něměla by se v sobě babrat a začít třeba tím světříkem;-)R^

0/0
29.8.2011 12:39

ignacius01

Re: Dlouho jsem byl protoi domacimu nasili

ja nepsal ze vzdy, ale ze nekdy ... kdyz si vybiram urcite tipy muzu (nebo zen) (protoze vetsinou takovy clanky pisi zensky ktere maji negativni zkusenosti opakovane ...), tak si jaksi muzu stezovat jen na sebe a vlastni vkus. proste tip zeny ktera potrebuje ultradominatora. kolikrat v tom hraje taky roli jak to meli doma (model - otec a matka) a ze urcity zensky hledaji partnera - tip otce ( a muzi zase tip matky). pokazdy je problem v opakovani stejne chyby a v preferovani podobnych tipu ... je to ale tezky protoze horko tezko poroucet pudum ...

0/0
29.8.2011 12:54

sn63

Re: Dlouho jsem byl protoi domacimu nasili

nikdy jsem týraná nebyla a asi nebudu .Musel by mne asi zabít protože bych se bránila. Ale dokážu to pochopit strach je svibstvo a pokud je ženská týraná a nemá kam utéct je to moc těžké. Byt je třeba násilníka a policie ho může na pár dni vyhodit ale co dál:???? Nemůže mu sebrat byt. A dál už je to o socialni situaci. Ale sama být je asi člověk od člověka ja byla sama a bylo mi fajn

0/0
29.8.2011 13:46

zofie_mandelikova

Ten strach ze samoty chápu,

ale paní vlastně není sama, jelikož má syna.  Momentálně řeším něco podobného, sice nedocházelo k fyzickému násilí, ale psychické dokáže taky pořádně potrápit.  Rozvést se v 35ti, jít bydlet někam do pronájmu, protože díky tahanicím o majetek nejspíš přijdu o svoje peníze, smířit se s tím že nejspíš už nikdy nebudu mít děti a kdoví jestli mě vůbec bude nějaký chlap chtít, to není lehké rozhodování.  Naozdíl od paní ale nemám problém trávit čas sama, udělat si program, věnovat se novým koníčkům atd.

0/0
29.8.2011 11:22

lena030

Re: Ten strach ze samoty chápu,

já Vám rozumím, je mi 34. a taky nemám děti. Tohle období bude brzo za Vámi a až se vzpamatujete zcela jistě se najde někodo kdo Vás bude chtít, vím to jistě, nemusíte v tom zůstávat. Je to těžké rozhodování ale jestli se v tom vztahu necítíte dobře, opusťte ho. Vlastně jsme ještě mladé a děti? já mám dobrého přítele a stále doufám že to klapne a ještě je stihnu a možná je ještě stihnete taky s někým lepším. A i kdyby to nakonec neklaplo bylo by to smutné ale to je život, doufám pro mě i pro Vás že nám to ještě vyjde.

0/0
29.8.2011 14:48

zofie_mandelikova

Re: Ten strach ze samoty chápu,

máte pravdu, a i kdyby už se žádný neobjevil a s těmi dětmi to nedopadlo, tak pořád lepší prožít zbytek života sama než pod psychickým tlakem a za neustálých ústupků a podřizování se.

0/0
29.8.2011 15:54

WegaCZ

Proč jí radíme, když si ho stejně zpátky nastěhuje domů

+5/0
29.8.2011 11:04

andromedisis

Hm...

No jo, standardní ženská. Dokud si sama neudělá v hlavě pořádek, dokud nedokáže být sama, nedokáže být ani ve vztahu. Protože vše, co se jí děje, vychází z ní, ne z okolí. A i když jí nabídne někdo něco jiného, tak se toho zalekne, protože to neodpovídá jejím podvědomě naučeným vzorcům chování, takže vždy skončí s podobným týpkem. Jenže teprve tehdy, až spadne na držku, možná otevře oči a prohlédne.

+1/0
29.8.2011 10:47

DDTn1

Rozhodne si nenechat radit zde!

Rozhodne zajit za odp¨bornikem a rozebrat co delam ve vztahu spatne. Pokud ma partner zajem spolupracovat a vi, ze dela take chybu je dobre mu dat sanci. Stanovit si ve vztahu podminky a drzet se jich! Umet resit krizove situace. 7 let neni malo a jde o to jak jste je prevazne travili. Zmnam spoustu paru co se pohadaji temer do krve, ale drtivou vetsinu casu jsou to skvely partneri. Jde spise o to umet resit tyhle situace. jen pro¨sim vas si nenechte radit od lidi co znaji cernobile reseni sveta. vetsinou jsou to mladi lide, kteri sjou sami a nemaji zadny vztah. najdete si opravdu odbornika a reste to s nim. Doporucuji chlapy, rozhodne ne psycholozky, vetsinou maji zkreslene vnimani. Nejlepsi psycholozky jsou zenske ktere delaji u soudu socialni pracovnice. Jsou sice drsne, ale umi poradit.

Toz hodne stesti v rozhodovani a hlavne prace na sobe, to je totiz to nejtezsi. Za vetsinu chyb si museme sami.

0/0
29.8.2011 10:35

myskamiki

Re: Rozhodne si nenechat radit zde!

jj, jeste jednou sedm let a pak jeste jednou a pak uz je skoro duchod a to uz nema cenu neco menit. Hlavne davat tu sanci a to pokud mozno porad, vsak co, mame ty reinkranace, tak to priste uz rozjedete jinak, lepe, radostneji.... takove strkani hlavy do pisku. Jednou dvakrat se dava sance na zmenu, pak uz to smrdi prevychovou dospeleho jedince popr. tim, ze je dotycny znacne neempaticky

0/0
29.8.2011 10:58

D.Brux

Asi infantilní žena

která zřejmě nikdy nedospěla a potřebuje ke svému životu neustále rodiče nebo někoho, kdo je supluje a dělá za ní rozhodnutí. Že se nestarala o ekonomické věci vlastního bydlení to jen dokládá.

Takové infantilní trdlo může dovést k šíleným výstupům až k zbláznění i původně normálního kliďase. No a trošičku nervák ji možná občas propleskne, třeba jí připadá, že dělá dusno zbytečně, jenže ona třeba ve své naivitě vůbec neřeší spoustu věcí.

Její matka zřejmě taky dostala držkovou hlavně proto, že dceru v její hlouposti ještě podporuje. Není divu, že ve čtyřicíti zůstala sama a jiné už to nebude.

+1/0
29.8.2011 10:34

DDTn1

Re: Asi infantilní žena

Nehazel bych flintu do zita, ale mate v hodne vecech pravdu. Reseni neni utek od neceho ale analyza proc to tak je.

0/0
29.8.2011 10:36

D.Brux

Re: Asi infantilní žena

Dle článku bych soudil, že dotyčná analyzy schopna není - její analýza zamrzla na dvojím konstatování, že špatnej byl sice on ale jí se teď po něm stejská. Spíš to ale bude naopak neboť z textu vyplývá, že on by se přeci rád vrátil, ačkoli ona je pipkou, netáhnou ho k ní jeho vlastní děti a navíc ji bude čtyřicet. On nakonec může být i charakter.

0/0
29.8.2011 10:46

panFilde

Re: Asi infantilní žena

Charakter, co mládí ženským držky? Dobrej vtip. Rv

+1/0
29.8.2011 10:52

D.Brux

Re: Asi infantilní žena

mlátit ženy samozřejmě gentlemanské není, ovšem v článku jsme se dočetli, že ona jeho mlátila taky. Tedy možná nebude absolutním charakterem, ale charakterem v rámci daných, nízko nastavených, kriterií.:-)

+1/0
29.8.2011 10:54

panFilde

Re: Asi infantilní žena

Tak to si ten odstavec přečtěte celý. Píše, že to byla vždy obrana, takže vždy začal chap první.

0/0
29.8.2011 11:08







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.