Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Blog: Barevný Londýn si vzít nedáme!

Mnohokrát jsem četla a slyšela, že mladí černoši proměnili londýnské ulice ve válečnou zónu. Není to pravda. Nejsou to černoši. Dav, který v posledních dnech řádí v Londýně i jiných velkých městech, je tak pestrobarevný a multikulturní, až z toho leckterého levicového intelektuála mrazí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ajk

.....

Barevní:Londýn si vzít nedáme......

0/0
21.8.2011 9:17

Pickup Anddropoff

Tohle je marne vysvetlovat Cechum,

vetsina si proste usmyslela, ze je to vse otazka barvy a ne socialni tridy a basta.

+4/0
15.8.2011 3:42

captain cook

Re: Tohle je marne vysvetlovat Cechum,

Naprosty souhlas. Viz dole ve vlakne "kdo chce kam..."

Cesi historicky zvykli na vetsinu spoluobcanu stejne bilych jako oni sami, dostanou sok kdyz v Londyne vidi lidi vsech barev kuze. Protoze znaji problemy s urcitou neprizpusobivou skupinou, domnivaji se, ze problemem je podobna neprizpusobivost mezi pristehovalci jinych odstinu obliceje.

Neuvedomuji si ze Londyn je historicke centrum byv. Britskeho imperia a soucasneho Commonwealthu. Jako se v Praze usadili Hanaci, Brnaci, Plzenaci, Budejovicaci, Ostravaci...., tak v Londyne nejen Skotove a Irove ale i Pakistanci, Indove, Jamajcane, Australane, Kanadane, Zimbabweane, Kenane, Bahamci, Botswanci, Malajci, Nigerijci, Novozelandane....Normalka!!!

Rasova otazka je v tom jen bokem. Hlavni je problem spolecensky a socialni, rozpad rodiny a jejich hodnot, notoricka neschopnost Anglicanu vychovavat potomky, trpet jim "gangy", sobectvi a bezohlednost mladych "mam pravo" a "musim to mit TED".

+5/0
15.8.2011 8:18

TrueRobos

Jak to chodí v Anglii

Anglie pracuje velice tvrdě na multikulturalizaci a nedá se zastavit detaily. Viz zde: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2025895/Living-luxury-How-family-benefits-handed-2million-home-London.html  Ve zkratce pro ty bez znalosti angličtiny: Rodina ze Somálska, která je v Británii 3 roky a nikdy z ní nikdo nepracoval, byla ubytována v "luxusním domě se šesti ložnicemi a dvěma recepcemi", na který dostávají dotaci na bydlení 8000 liber měsíčně. Při kurzu 28 Kč na libru mi to vychází jako dotace v přepočtu cca čtvrt mega Kč měsíčně z peněz daňových poplatníků jenom na bydlení (v tom nejsou jiné dávky). Člověk už chápe, proč Británie nemá na loďstvo, které by chránilo dopravu před somálskými piráty...

+1/0
14.8.2011 21:56

Lev--_z-_Rožmitálu

at to tam lehne poleme

mně je to jedno

go černoši go upalte ty anglány:-)

0/0
14.8.2011 20:13

Alein

Kdo viděl fotky ví že je to jinak

90% černých a 10% jim "přizpůsobených" bílých, stejně jako v rómských ghetech. Kdyby to byla homogenní bílá společnost, nikdy by se něco podobného nestalo. Ale samozřejmě je to i tím pseudohumanismem ve výchově. U nás to chtěla zavádět Džamila Stehlíková, naštěstí ji to neprošlo, alespoň zatím.

+3/0
14.8.2011 15:07

carli7

Barevný Londýn

Ve 2 sv.válce se se lid v anglii semknul a Londýn byl symbolem svobody.Co myslíte.je dnes Londýn svobodné město?Šla by ste se v minulých dnech svobodně projít navečer městem?Prostě černá zvěř Vám tu svobodu vzala.

Co myslíte,kolk těch barevnejch je hrdých na Anglii a kolik by s nasazením vlastního života tu zemi bránilo? Skoro nikdo! Jen sajou sociáliní dávky a za pár let budou z radostí nechávat bomby v metru,podpalovat a rabovat.

Za tohle  nám budou naší vnuci hodit plivat na hriob.To je Trójský kůň,konec bíle civilizace.

+6/0
14.8.2011 1:37

nikas123

Re: Barevný Londýn

Melete totalni ...... . Kolik mladych Cechu by dneska asi tak s nasazenim vlastniho zivota branil Cechy co? Kolik z nich chce pracovat? Doba je proste jina, mlady jsou masirovany z TV kde videj opice vve zlatych retezech, ktery si jednou za cas zamachaj rukama pred kamerou a zbytek svyho zivota jezdej s devkama v nejdrazsich autech. Aspon tak je jim to prezentovano a presne to oni povazujou za realitu, ktera je jim castecne sprostredkovana pohodou rodinnyho hnizdecka. Ve chvili kdy dostanou koste a jsou seznameni s realitou, zacinaj bejt nastvany..

+4/0
14.8.2011 10:00

carli7

Re: Barevný Londýn

Jsem si jist,že těch mladých by byla spousta,nepodceňujte je.A jen naokraj,už jste viděl někdy cikána s českou vlajkou jak fandí fotbalu,nabo hokeji?Ty zajímaj jenom sociální dávky,kde co zdemolovat a ukrást.

0/0
14.8.2011 12:05

v300

Re: Barevný Londýn

přiznávám, že barevná společnost vždy své problémy mít bude, ale tohle neni o tom jakou máte barvu, ale jestli máte nějakou důstojnost a respekt k ostatním. Ano spousta rabujících děcek byla jinak barevných, ale v Londýně je "jinak barevný" už skoro každý. Londýn je pro mě pořád místem svobody. Každý si tu může dělat co chce, jenže i svoboda má své meze! Svoboda není anarchie! Ve svobodné společnosti je nutné pořád myslet na to, že i ostatní mají právo na svobodu. I přes to co se tu stalo jsem se nebál být večer venku, ale přiznám se, že jsem byl ostřažitější než kdy jindy. V Anglii jsem prakticky "barevný", moje opálení už vybledlo a teď jsem bílej jak stěna, ale zase jsem jeden z těch nenáviděných východoevropanů, který těmhle chudáčkům a nemakačenkám bere práci. Poprvé když jsem sem přijel, Aglie mě přivítala s otevřenou náručí a tenhle přístup se nezměnil! Kdybych se měl rozhodnout, asi bych bránil spíš Anglii než Česko! A ať si každej říká, že nejsem vlastenec, mě je to šumák!

+4/0
14.8.2011 21:55

metafrik

Re: Barevný Londýn

R^

0/0
14.8.2011 21:44

tajny agent

Pripomina mi to nazory cechu ...

ze kdyz na Zapade z politiku nekdo ukradne 5 000 euro a je postizen tak je to tam v podstate stejne jako u nas kde ukradne 2 miliony a nic z toho nema. ... ze se kradne vsude stejne ... chce to udat pomer ... kdyz je tam jeden bily na 100 cernochu tak z pohledu statistiky pokud vim jako by tam ani nebyl.

0/0
14.8.2011 1:12

medlinka

jo s tou vychovou

je to pravda,bohuzel se uz podepsala i na mych detech a to tu jsme ctyri roky,neustale je jim vstepovano jaka maji prava,ze je nikdo nesmi ponizovat, bit uz vubec ne.To by jste koukali co to dokaze s takovym pubertakem udelat

pokud britska spolecnost nepochopi, ze tady je hlavni chyba,tak nevim nevim

deti tu nemuzou propadnout,opravovat se nesmi cervenou(je to stresujici),ustni zkouseni neexistuje(je to ztrapnujici),jo to je generace sebevedomych blbu

+6/0
13.8.2011 23:08

medlinka

Re: jo s tou vychovou

jo a chudoba ta tu neexistuje,nemakacenkove dostanou mestske bydleni a davky,za ktere se da vyzit,to by ale ty smradi nemohl;i mit adidas hadry apodobne,a co se tyce policie z te je mi na bliti,ty si troufaji ledatak na rodice, kteri se snazi vychovavat deti

+4/0
13.8.2011 23:11

v300

Re: jo s tou vychovou

nechci nějak urážet tvé děti, neznám je, ale určitě budeš souhlasit, že někdy zaslouží profackovat! Neznám žádné dítě které se narodí jako intelektuál a samo od sebe v 11 letech pochopí co je špatné a co je dobré. Slušné chování a respekt se musí naučit a od koho když ne od rodičů, kteří se ho nesmějí ani dotknout? Co by jsi udělala kdyby ti syn přinesl domů novou plazmovou televizi z Currys? A co vlastně můžeš dělat když mu nesmíš nafackovat? Vysvětlit mu, že to co udělal je špatné a zapomenout na to? Takový dítě akorát označí své rodiče minimálně za "staromódní" (ale spíš použije mnohem horší slova, které se sem nehodí..) a stejně to při první příležitosti udělá znovu a ještě ho to bude těšit, protože tím rebeluje proti autoriářským rodičům, kteří ho stejně jen utlačují! A tohle se přenese do všech aspektů života. Miluju Londýn. Nejsem čověk do města, ale tohle je jediné velkoměsto kde dokáži žít! Líbí se mi tu, že si můžu dělat co chci, ale každé chování má své hranice!!

+2/0
14.8.2011 22:10

pepcad

...

Vazena slecno ci pani. V Londyne take ziji a z 80% to cernosi ci mulati opavdu jsou, a ani vy ani nikod jiny s tim nic neudela...

+1/0
13.8.2011 22:27

Tomann

Re: ...

Londyn znam dobre a ze by se jeho obyvatele skladali z 80% z cernochu nebo mulatu nebylo nijak viditelne. Bud se jich vetsina pokazde poschovava kdyz tam jedu nebo je chyba na vasi strane. Asi vsude chodite s cernymi brylemi na nose.

+4/0
15.8.2011 5:20

ccaaggii

ehm

No zas tak multikulturne bych to nevidel...ale v jistem bode pravdu ma

Bordel existuje predevsim proto, protoze vas vlastni fracek, kdyz dostane facku, zavola na vas bobiky (anglicke cajty)

kdyz uz clovek nemuze vychovavat vlastni decko a ucit ho ctit autority, tak se pak nema nikdo divit, ze si fracci pripadaji jako pani sveta

+2/0
13.8.2011 21:51

Zly_Soused

tady se vysvětlení

http://en.wikipedia.org/wiki/File:National_IQ_Lynn_Vanhanen_2006_IQ_and_Global_Inequality.png

0/0
13.8.2011 21:14

ilna

:-((

Typické multikulti tlachy multikulti Pekárkové.

+2/0
13.8.2011 20:05

sama_pozitiva

Mulltikulturalismus

Především jsem přesvědčen, že kdyby nebylo tamního multikulturního apředevším multirasového nekontrolovatelného prostředí, tak bude Londýn bezpečnější, a nebude třeba nějaké pošahané kamerové systémy, a rozhodně nevznikne tato situace.

Multikultura je Evropě vlastní, ale rozhodně ne tato.

+1/0
13.8.2011 19:35

pravicovyruger

MULTIKULTURALISMUS SI ROZBÍJET NEDÁME!

;-D;-D;-D;-D;-D

+3/0
13.8.2011 19:27

carli7

Re: MULTIKULTURALISMUS SI ROZBÍJET NEDÁME!

Ne! Vyženem těch pár bílejch sv+++ co tam zbylo a bude krásně černej.

0/0
14.8.2011 1:46

Kristova_noha

Barevný Londýn si především

nedají vzít oni...

+3/0
13.8.2011 16:51

lopenik III - duveryhodny ctenar

co na to rict...?

barevny londyn vam nikdo nebere, na to si stacite sami...

+1/0
13.8.2011 16:29

Fare.l

Ideální by bylo

přepočítat procentuální zastoupení uvězněných k procentuálnímu zastoupení národností a ras. Nejsem rasista, jen by mě to zajímalo.

+1/0
13.8.2011 16:16

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Ano, liší se barvou pleti, ale jedno mají společné

IQ TYKVE.

+2/0
13.8.2011 15:53

excaliburs

Re: Ano, liší se barvou pleti, ale jedno mají společné

naprosto dostatecny komentar diky

0/0
13.8.2011 19:15

carli7

Re: Ano, liší se barvou pleti, ale jedno mají společné

R^

0/0
14.8.2011 1:40

pepeanopepe

Skupina je tak silná jako její nejslabší článek.

to stejné platí pro společnost. Nejde o barvu kůže, jde o kulturu. Článek je standardní alibistický výklad událostí.

+2/0
13.8.2011 15:39

Kei: místní od roku 2001

Tak si ho užijte, bude hůř.

+2/0
13.8.2011 15:07

Mangoo

A kdopak dal těm gangsterům ten autobus? Je to provokace..

Smyslem téhle akce a dalších, které budou následovat, je rozpoutat chaos na různých místech planety. Následně zvýšit kontrolu, přijmout zákony, omezující práva jednotlivce i skupin a zavést nová pravidla. Lidé, ohrožení všudypřítomným terorem a zmatky jistě rádi přijmou nová, tvrdší pravidla, výměnu za kousíček osobních svobod. Smyslem je rozdrobit odpor proti nezřetelnému nepříteli, o kterém se mluví, ale nikdo vlastně neví, o koho jde? Lidé, co vlastní FED? Bankovní korporace typu Goldman Sachs, USB a další, které vlastní dluhy států a tedy zprostředkovaně i dluhy lidí? Lidé, kterým patří suroviny, zdroje, média... Vtipné, jak ikonicky je to řešeno.. V Norsku, nejmírumilovnější zemi na zemi vraždí bílý bílé na protest proti multi-kulti, v Londýně multi-kulti rabuje obchody, v Řecku demonstrace svobodných lidí proti už nastaveným zotročujícím podmínkám dluhové pasti prezentovaná jako řádění lenivých Řeků za své tučné prebendy, totéž ve Španělsku, ale nikde se o tom takhle nepíše...

+7/0
13.8.2011 15:05

pavlicakidnes

Je těžké najít příčinu toho všeho

Je těžké najít příčinu toho všeho, ale čím více se budeme ptát lidí z té oblasti, tím více se dozvíme, díky za takové články Ivo R^

Jinak pro člověka z česka který nebydlel nějaký čas v anglii není úplně jednoduché tomu rozumět, třeba se někdo urazí ale je to tak. Delší osobní zkušenost trochu pomůže porozumět, jen ze zpráv a novinových článků si český člověk těžko udělá rozumný názor.

+7/0
13.8.2011 13:29

Mik8

kdo chce kam...

Když si někdo v tomhle libuje, tak ať si to užívá. Já se Londýn rozhodl opustit, protože jsem viděl, kam to spěje a že mi to vyhovovat nebude. To bylo pár měsíců před výbuchy v hromadné dopravě. Od té doby se na roztrhaná těla a lidi skákající z oken naštěstí dívám jen v televizi. Britský politik Enoch to ale jasnozřivě předvídal už v roce 1968 (link na konci). Tehdy ho odsuzovala stejná sorta lidí jako dnes (nechyběly nálepky neonacista, kterým ani náhodou nebyl apod.). Oni ty řeky krve prostě mít chtějí, tak ať jde mají. Jen se bojím, aby to jednou podobně neskončilo i v ČR.

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/2624-enoch-powell-mel-pravdu-slavna-rec-o-imigraci-a-potocich-krve-v-britanii-cerny-muz-bude-mit-bic-nad-bilym-muzem.aspx

+7/0
13.8.2011 12:53

captain cook

Re: kdo chce kam...

snuska nesmyslu.

Hadam ze jsi tenkrat odejel z Londyna predevsim proto, ze ti tam kviti nekvetlo, vyprselo ti vizum a nemel jsi dostatecnou kvalifikaci ani moznost dostat dlouhodobe a dobre placene zamestnani. Ted se z toho snazis udelat ctnost.

+5/0
13.8.2011 13:50

Mik8

Re: kdo chce kam...

Nemáš žádné argumenty kromě osobního útoku, v kterém jsi úplně mimo (od víz, která nebyla už v té době potřeba, až k mé kvalifikaci), ale vyvracet to asi nemá smysl, ať napíšu cokoliv, stejně budeš tvrdit, že lžu. Takhle můžeš na netovém fóru shazovat kohokoliv, hodnota tvých příspěvků je nulová.

+4/0
13.8.2011 15:42

captain cook

Re: kdo chce kam...

promin jestli jsem byl na tebe prilis ostry, ale mne to silne zni jako fnukani po*eroutky a tak jsem na to prislusne reagoval. Po vstupu CR do EU sice nebylo zapotrebi navstevnickych viz, ale po nekolik let si Cesi, podobne jako ostatni vychodoevropsti clenove EU, nemohli jen tak mirnix dirnix jezdit do zapadnich statu Evropy za praci. Aby tam pracovali, bud museli mit oficialni povoleni nebo pracovat nacerno. Kdyz jsem rekl, ze ti vyprselo vizum, mel jsem na mysli pracovni povoleni nebo ze ti prisli na to, ze jsi pracoval nacerno. Takovych tam bylo dost.

Od protinozcu jsou jen v Londyne desitky tisic lidi a neslysel jsem, ze by si stezovali jako ty. Naopak jich tam od 2005 peknych par tisic pribylo. Syn nasich pratel tam v 2006 odjel studovat medicinu (vloni dokoncil a dela si atestace). Jeho mladsi bracha se tam chysta na podzim. Soused tam jezdi na sluzebni cesty a my na navstevy. Na rozdil od Cechu, my si kvuli barve kuze nestezujeme. Vseobecne hodnoceno, takovy poctive pracujici c

+4/0
15.8.2011 7:29

captain cook

Re: kdo chce kam...

Vseobecne hodnoceno, poctive pracujici cernoch nebo Asiat je nam 100x sympatictejsi nez flakajici se bily nemakacenko a zlodej na socialce.

Davame prednost hodnoceni lidi podle jejich skutecneho chovani, ne podle vzhledu a hysterickych vykriku Enocha Powella (Powell je jeho prijmeni, ne Enoch).

Nejvetsim problemem neni barevnost obyvatel Londyna, dana tim, ze Londyn byl po staleti stredem britskeho imperia a dosud je stredem Commonwealthu (Spolecnosti Narodu), jehoz obyvatele se vyznacuji snad vsemi odstiny kuze. Obyvatele ceske kotliny, historicky zvykli na belobu kuze vetsiny spoluobcanu, jsou tim pri navsteve Londyna sokovani a neinformovane melou o multi kulti. Problem VB a predevsim Anglie je v notoricke neschopnosti jejich obyvatel vychovavat potomky. Jednak to a jednak upadek spolecnosti, kde nactilete matky nemaji pro sve potomky radne fungujici otce. To pak jde spolecnost do WC.

+4/0
15.8.2011 7:44

TrueRobos

Re: kdo chce kam...

Myslím, že nemele z hladu. Mě osobně na Británii vadí nemožnost bránit se, nemožnost vychovávat děti po svém, neustálý kamerový dozor a obecný trend, kdy zločinnost přerostla USA. Odmítám se nechat otravovat oprsklými gangy desetiletých, se kterými nikdo nic nedělá, protože s nimi nic dělat nesmí. V UK je ročně 15-20 dětských vražd, nepoměrně více na počet obyvatel než u nás. I já jsem odmítl nabídky práce v UK - a to bych si docela pomohl.

+1/0
14.8.2011 21:39

captain cook

Re: kdo chce kam...

Dokud se odvolava na Enocha Powella, nemele z hladu, ale z rasove nesnasenliveho stanoviska. Ty naopak se odvolavas na problemy socialni a spolecenske a s tim souhlasim. Rasove zalezitosti jsou v soucasne situaci jenom bokem. Hlavni problem je notoricky nedostatecny pristup Anglicanu k vychove svych deti.

Je znamo, ze Anglicanovi by spis ruka upadla, nez aby placnul nezvedene dite po zadku. Majetnejsi lide prenechavaji vychovu deti vychovatelkam a internatovym skolam, mene majetni je proste nechaji rust jako drivi v lese a pak se divi, kdyz si dite vybere spolecnost gangu od utleho mladi. Nactilete matky, ktere jako rebelky odesly z domova a maji dve i vice deti nez jim je 20, nezodpovednost kluku s nimiz se sparily, nedostatek radneho otcovskeho vlivu v rodinach, drogy, touha po materialnich vymozenostech za kazdou cenu a "ted hned" bez schopnosti chapat, ze nejdriv je prace nez mohou prijit kolace.....

+4/0
15.8.2011 7:58

Bruwer

tak nejak

souhlasim s blogem. Londyn byl vzdycky barevny a vzdycky bude. Je tezke se k tomu vyjadrit z cech, pokud tu clovek nezije. Kdyz jsem se pristehovala pred 8 lety, Londyn se mi libil. Ted uz tolik ne.  Je blbost ze si nekteri z vytrzniku stezuji na praci, ekonomiku... bla bla bla.... kdyz nekdo chce pracovat, tak si praci najde. Potiz je ale v tom, ze jim nejaka prace smrdi...  Lide tu proste maji obecne vetsi sebevedomi, vic si dovoli...  A dalsi nepokoje - zastreleni Marka Duggana se proste pouzilo jako zaminka.... Kazdopadne nechapu mladika (cizince) kteremu byla zlomena celist a ktereho pri tom jeste okradli (youtube) kdyz rekl, ze Britanie je stejne skvela zeme a ze hodla zustat.....  Ja byt jim, nebo tou polkou co musela vyskocit z okna tak jsem v letadle na ceste domu....  PS: jen muj osobni nazor. :-/

+4/0
13.8.2011 12:38

captain cook

Re: tak nejak

Londyn vzdycky byl a bude mnohobarevny protoze britske imperium bylo mnohobarevne. Lide z celeho imperia se tradicne sjizdeli do Londyna, na kratkou dobu i natrvalo; dnes z celeho Commonwealthu.

Cesi kteri ve VB nikdy nebyli, si jen tezko umi predstavit existenci multinarodniho a multirasoveho Spolecenstvi Narodu. I kratkodobym stredoevropskym navstevnikum Londyna pripada takova spolecnost exoticka a tezko pochopitelna. Od nekterych z nich sem jde cela snuska nesmyslu.

+4/0
13.8.2011 13:46

g-point

Tohle se ale přece

nácíčkům vůůůbec nehodí do krámu :-P

0/0
13.8.2011 12:31

kykor

Re: Tohle se ale přece

na vině je levičácká výchova, jak je řečeno na konci článku

0/0
13.8.2011 12:50

ilna

Re: Tohle se ale přece

Nejsem žádný nácek, ale multikulturalismus považuji za zkázu Evropy.

0/0
13.8.2011 20:08

Janaa

Mimo mísu

Další důchodce co se potřebuje zasvěceně vyjadřovat k tématu.. Ještě by o tom mohla napsat Jiřina Bohdalová, ta tomu taky rozumí, byla přece před rokem v londýně na nákupech..

+3/0
13.8.2011 12:18

pottery

Re: Mimo mísu

Mimo misu jses ty. Iva Pekarkova v Londyne zije,zila taky v New Yorku,je vyborna spisovatelka a navic devenko-neni v duchodcovskem veku:-/

+5/0
13.8.2011 12:46

pottery

Re: Mimo mísu

duchodovem...

0/0
13.8.2011 12:47

Ezechiel

Re: Mimo mísu

uvidite za par let, jak bude vypadat barevny londyn, pariz atd... a zadne multikulti tlachy na tom nic nezmeni

+1/0
13.8.2011 17:41

TrueRobos

Re: Mimo mísu

To je naprostá pravda, má dle blogu řadu super zkušeností. Jak se její černý partner pokusil obrat člověka, se kterým dohodl obchod, jak se ji jiný černý spolubydlící pokusil znásilnit, protože černoch nepozná věk bělošky a tak dále. To, co by normální člověk řešil přivoláním policie, multikulturalista považuje za zajímavou zkušenost a napíše o tom blog. Co na tom, že se dotyčný borec možná pokusil znásilnit jinou ženskou? Ta určitě taky potřebovala obohatit 8-o

0/0
14.8.2011 21:34







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.