Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vysokoškolačky si vydělají na studia sexem. I sto tisíc měsíčně

Vysokoškolačky slaví v sexbyznysu čím dál větší úspěch. Jsou empatické a umějí si s klientem popovídat o jeho problémech. Stresovaní muži totiž hledají dnes v nočních klubech kromě sexu i "vrbu".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xs123

Vysokoškolačka...

Na vysokých školách se dá studovat téměř věčně. Zadarmo je sice asi šest let, a potom se studium platí, na některé škole to jsou 4000 měsíčně, na některé až 8000, ale přesně to nevím, rozhodně pakatel pro -prostitutku. Po uplynutí asi osmi let na VŠ se studium musí sice ukončit, ale není problém se do studia zapsat zase znovu od prvního ročníku. Zapsat se dá znovu i na tu samou školu. Jinak zapsat se na studium může každý, s výjimkou škol, kde je přísné výběrové řízení, ale ti, co už vystudovali jinou VŠ, si musí studium platit. Nikdy se ovšem neplatí tzv. plné školné, i ti věční studenti a sexuální pracovnice jsou dotováni. Zkoušky se všelijak uznávají a přelévají, v nejhorším se může pracovnice nechat vyhodit a zapíše se jinam. Takže to není o žádné inteligenci a schopnostech, ale o zneužívání našeho školství pro krytí práce, která je u nás - nelegální.

0/0
1.7.2011 11:43

Pepinie

vlézt

na šlápotu je jako nakupovat spodní prádlo v sekáči ... grc

+1/0
27.6.2011 14:05

T.Lojza

Re: vlézt

To mate dnes skoro jedno - u slapoty aspon vite do ceho jdeto a tak mate sanci se prizpusobit. U "ciste" divky netusite kolik styku pred vami mela a kolik az do sameho konce :-)

0/0
30.6.2011 16:19

lrkfa1

Stačí když vykouří

:-)

0/0
6.7.2011 16:17

Veska je Smrt a Smrt je Veska

Já nevím

Ale známy zjistil po dvou letém vztahu, že už půl roku si ta jeho takto vydělává. Nepopsatelný pocit toho, že se na ni střídají chlapy, jak na běžícím pásu. Nemohl se pak už na ni ani podívat. Jako společnice bez sexu, to beru. To je podle mě obyčejná, možná i zábavná práce. Ale dělat děvku(ano cenzore, je to děvka)na to už člověk musí mít žaludek. To není o zábavě, ale o tom, že jsou prostě na prachy. Nic víc. A ve 28 nedostudovat? No já si připadám trapně, když budu končit ve 26, pokud se podaří. Ono mít doma tajně takovou holku, no nedokázal bych se na ni podívat či spíše se ji dotknout. Nejsem puritán, je mi to fuk. Ale prostě ten pocit, že Vaše láska je ošahávána jinými, dalšími. No nemám na to žaludek, nevím jak Vy. Není to o puritánství, ale o tom, že dělit se o holku s dalšími 50 jinými, naprosto cizími. Kdo má na to žaludek, tak ať. Ale mít to doma, no ani za nic.

0/0
24.6.2011 12:11

SYETEY-KOTZOUR

Re: Já nevím

klííííííííd. Je to prostě práce s lidmi. A navíc bych v tom viděl takovej ten humánní rozměr rozšiřování dobra bližnímu svému;-D

0/0
24.6.2011 12:34

SYETEY-KOTZOUR

Re: Já nevím

p.s. navíc jsem slyšel, že jsou z nich prý nejlepší manželky....páč maj chlapů obvykle už plný zuby a vážejí si toho svýho slušňáka. kterýmu pak nemají potřebu zahnout s každým ohonem, co se jim dvoří. Navíc budou i trochu šikulky po tom tréninku. A nejsou mýdlo,.....se nevymydlí;-D

0/0
24.6.2011 12:39

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Já nevím

a neustale zit ve strachu z HIV for free?

0/0
5.7.2011 10:27

SYETEY-KOTZOUR

Re: Já nevím

tož to je negativum....na druhou stranu, píšu "bývalý", takže se dají otestovat před osvojením.;-D

0/0
7.7.2011 14:50

o vaše názory nestojíme

Re: Já nevím

Není jenom HIV - jsou i jiné choroby, které se nikdy docela nevyléčí a mohou ohrozit případné potomstvo.

0/0
8.7.2011 0:02

Škubi

No co

je to job jako každej jinej... Je poptávka, je i nabídka ;-) http://www.youtube.com/watch?v=Po7AH1CDzLs

0/0
24.6.2011 11:28

skejpa

Tak je nechte

Většina z Vás tady moralizuje ale přitom na tom není nic strašnýho. Nemusej to dělat ale je to pro ně třeba schůdnější než se zadlužit a ještě si hezky vydělaj. Když to nevadí jim, tak my do toho nemáme co klábosit. Tam kde je poptávka, najde se i nabídka.

+1/0
24.6.2011 0:35

nibor

Re: Tak je nechte

A proč by se musely zadlužovat, prosím?

Jinak děkuji za objasnění, o čem se smí klábosit. :-)

0/0
24.6.2011 8:42

skejpa

Re: Tak je nechte

Já sem nic nezakázal. Jen říkám, že je to podle mě blbost do nich kopat. Zadlužovat třeba proto, že jim rodiče VŠ platit nemůžou. Nebo mají školný drahý. Důvodů se najde víc. Já třeba tolik nepotřebuju ale to neznamená, že je budu odsuzovat, když oni ty peníze potřebujou nebo je prostě jen chtějí.

0/0
24.6.2011 8:47

nibor

Re: Tak je nechte

Hrozně dojemné, že prý šlapou jen kvůli tomu, že a) rodiče jim nemohou platit VŠ b) žádná jiná práce při studiu neexistuje. Ale já mám pohádky taky rád.

+1/0
24.6.2011 9:31

kossacek

Re: Tak je nechte

Proč dělat nezajímavou brigádu za 80 Kč/hod, když můžou vydělat 10x tolik a ještě se pobavit??

0/0
27.6.2011 9:46

T.Lojza

Re: Tak je nechte

Napriklad proto, ze se pak se nesmej divit tomu, ze je napriklad blizke okoli zavrhne ...

0/0
30.6.2011 16:26

kluvi

íha

To som netušil,že to štúdium je tak strašne drahé.....My dávame synovi 8tisíc Kč. Známi tiež ta nejak.

Bohvie čo to študujú...možno nejakú vysokú pre jazykovo a inak nadané....

A vidno že im na tej strašne drahej škole moc záleží keď si musia takto zarábať NA ŠTÚDIUM.

Držím im palce a keď budem dakedy v Brne, tak ich istotne prídempodporiť.

0/0
23.6.2011 18:59

Lafinta

nechte holky být

kdyby jejich otcové neutrácely peníze s děvkama, tak holky mohly mít na studia....

jinak ty pokrytecký bláboly dole jsou fakt hustý :-P

0/0
23.6.2011 18:27

yonda1me

Erotika.

Erotika, erotika, proč se nás tak mocně týká?

Oč by bylo méně bolu, kolem kamen, kolem stolu.

Oč by bylo více síly pro sekyry, dláta, pily, pro lopaty, pro motyky

nebýti té erotiky.

0/0
23.6.2011 10:58

VidenskaK

Re: Erotika.

Sem Jára Cimrman nepatří!

0/0
27.6.2011 14:34

martina111

tak jo..

Dokud tu bude dost slečen, které na to mají žaludek a chtějí si vydělat a dost pánů, kteří nestojí o skutečný vztah (případně se ohánějí Darwinem, jak jsem tady četla ;-D) tak se nic nezmění.. je to samozřejmě jejich věc, jak jinak, i když při pohledu na slečnu na obrázku, která má úplně stejný index jako já (i když rozhodně nejsem 28-letá studentka pedáku) se mi udělalo tak trochu víc špatně.. ;-D

0/0
23.6.2011 10:20

beeeeeeet

Re: tak jo..

Děkuji, pobavilas. Napřed setřít anonymní holky, pak nenápadně informovat, že máš "index" a na závěr sdělit, že nestuduješ něco tak hloupého, jako je pajdák. Heh. Proč si někteří pořád musejí léčit své komplexy v diskuzích. ;-DRv

0/0
30.6.2011 18:41

martina111

Re: tak jo..

ach bože.. ;-D;-D;-D

0/0
1.7.2011 18:34

lady cibul

Ano, ano všichni to víme...

článek s tímto obsahem je tady tak 3x do půl roku a vsadím se, že ten poslední byl nachlup stejný. Píšete o tom pořád dokola, dochazí inspirace??????RvRvRv:-P

+1/0
23.6.2011 9:44

bedik

trochu....

natvrdlá studentka, která ještě ve 28 letech studuje.....asi na studium nezbývá čas...

0/0
23.6.2011 9:19

chudacek.blbecek

Re: trochu....

To víš, člověk je rok na jazykovce, než ho někam vezmou, pak je rok jako aupairka a najednou je ti osmadvacet a za školu musíš platit:-)

0/0
23.6.2011 11:11

Hroznej puberťák

Re: trochu....

No a jako aupairka získá rovnou průpravu i k téhle obživě, to to do sebe hezky zapadá :-P ;-D

0/0
23.6.2011 11:21

piters44

svobodna a demokraticka reklama na prostituci

Jak uzasne...poslanci a urednici potrebuji krast a tak se zvysuji dane na vsechno pod rouskou reformy..a jeste do verejnych medii prijde navod, ze kdyz tedy se bude na skolach vic platit tak ze neni problem si na to vydelat pres postel.....tak jeste muze prijit clanek o tom ze na najem a jidlo si matka vydela bokem prostituci..a ma se skvele.

Dekuji ze muzu zit v teto krasne demokraticke zemi.

+1/0
23.6.2011 8:50

Mouchard revival

Re: svobodna a demokraticka reklama na prostituci

co je nedemokratického na tom, že holky prodávají svoje tělo?

0/0
23.6.2011 8:52

piters44

Re: svobodna a demokraticka reklama na prostituci

nectes? nic takoveho jsem nenapsal

0/0
23.6.2011 8:53

PLSFS

Re: svobodna a demokraticka reklama na prostituci

Diky bohu mas v demokracii svobodu se rozhodnout, kde budes zit - staci ti bezny prukaz a muzes vyrazit kam je libo - a nikdo na tebe nebude na care strilet ;-)

0/0
23.6.2011 10:14

gustawo

28 let

asi nějaká věčná studentka, vedlejšák ji zabere tolik času, že nemá čas dostudovat???

0/0
23.6.2011 6:04

topmaster

Praha = gay porno capital

v male CR se taky toci vic gay porna a je vic gay prostituce nez v celem USA.

I heterosexualni VS studenti, budouci pravnici, toci za 3-5000 Kc gay porno bez kondomu. V reportazi na US televizi si americky reziser pochvaloval - za co platil v americe narkomanum, v  CR udelaji za 1/3 honorar studenti z dobrych rodin. Nulove moralni zabrany mladeze v postkomunisticke ateisticke zemi jsou pro ne rajem, maji tady sidlo vsechny pornostudia.

Vite, jak si vydelava vas syn studujici v Praze??

0/0
23.6.2011 4:38

Mouchard revival

Re: Praha = gay porno capital

není to čistě věcí každého jednotlivce?

0/0
23.6.2011 8:32

Hroznej puberťák

Re: Praha = gay porno capital

Je. A stejně tak je pak čistě věcí každého jednotlivce, jak na nás jako zemi a její obyvatele nahlíží...

0/0
23.6.2011 8:53

Hmmhator je nesmrtelný

Re: Praha = gay porno capital

To uz davno neni tak uplne pravda...  Ja si na studiich vydelaval podvadenim lidi (makler) a nestydim se za to.

0/0
23.6.2011 8:52

váš účet byl vzrušen

A těm, které se ani v Moulin Rouge nechytily,

nezbývá než smolit pologramotné články do ženských rubrik.

0/0
23.6.2011 1:37

National

studium nestudium

koneckonců, skončily by tam i bez studia, na víc asi nemají

0/0
22.6.2011 23:55

Krak

Re: studium nestudium

Odhadem, jaké procento lidí má na víc jak 100 k? ;-D

0/0
22.6.2011 23:59

National

Re: studium nestudium

nejde o to, kolik lidí má víc jak 100k, jde o to jakým způsobem.. mezi námi, radši budu dělat za dvacku někde, než abych po večerech bavil staré dámy a kohokoliv kdo si mě zaplatí (v případě studentek pány), to je můj názor.. bohužel, roztáhnout nohy před kýmkoliv, kdo si za to zaplatí, je asi snadný pro určitý typ holek.. z toho bych blil:-)

0/0
23.6.2011 0:04

Krak

Re: studium nestudium

No blejt můžeš z čeho chceš, ale formulace "na víc asi nemají" byla poněkud nešťastná... ;-D

0/0
23.6.2011 1:03

National

Re: studium nestudium

nezdá se mi, ba naopak je příhodná, pokud nemají na víc než na roztáhnutí nohou (nehledě na peníze), tak je to vcelku smutné

0/0
23.6.2011 1:49

sunka007

Re: studium nestudium

Co si to zjistit ze statistik CSU? U legalnim prijmu to je v CR cca 5% obyvatel, ale na Zapade to ma temer kazdy stredoskolak. Vydelek 100 tis/mesic nepovazuji u cloveka s diplomem za neco prekvapujiciho, u vetsich spolecnosti na nej dosahne stredni management.

Dokazu tento zpusob obzivy pochopit u lidi ve financni nouzi (matky samozivotelky, nezamestnane), ale jako zdroj penez na prilepsenou to je pro me nepochopitelne. Jsou proste lide, kteri nemaji sebeuctu.

0/0
23.6.2011 9:50

Krak

Re: studium nestudium

To by mne zajímalo, kde ze statistik CZSO jsi na to prišel, uvádí se jen 9.decil a ten je v podnikatelské sféře něco přes 42 tisíc hrubého. Kolik procent to asi bude přes 100 čistého? 8-o Tušíš aspoň kolik je lidí s diplomem, když tu házíš ty své perly? 8-o Ale chápu, číslo sem, číslo tam, je to jen blbá diskuze... ;-D

0/0
23.6.2011 17:58

pteryx

to jsme to dopracovali

Tohle je ta "svoboda", kvůli které stáli lidé v mrazu na náměstích?

0/0
22.6.2011 23:12

harmonická perzistence paměti

Re: to jsme to dopracovali

Ano, i to, že to můžete napsat je svoboda. Za komunistů byly také prostitutky, v řadě hotelů, ve větších městech zcela běžně, ale nesmělo se o tom psát. Ne nadarmo se prostituci říká "nejstarší řemeslo na světě". Nebo jste si snad myslel, že za komunistů žádné prostitutky nebyly, a že se vylíhly v roce 1990?;-D

0/0
22.6.2011 23:46

pepe6711

Re: to jsme to dopracovali

15-20% vysokoškolaček?

0/0
23.6.2011 8:35

PLSFS

Re: to jsme to dopracovali

Mozna vic - kdo vi. Oficialne ale zadne nebyly ;-D

0/0
23.6.2011 10:19

xs123

Re: to jsme to dopracovali

Je to naopak - prostituce není legální, tak se ty holky potloukají po školách, platí si školné, což je pakatel vzhledem k tomu, co vyděljí, a indexem kryjí nelegální práci, kterou je prostituce u nás. Kdyby legálně povolili prostituci jako živnost, ubylo by "vysokoškolaček".

0/0
1.7.2011 11:47







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.