Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dietní trik, jak se zbavit poloviny kalorií snadnou úpravou jídelníčku

Shazování nadbytečných kilogramů bývá spojeno s útrapami, odříkáním a přemáháním. Někdy ovšem stačí provést relativně jednoduchou změnu jídelníčku, zvolit nízkoenergetické potraviny a kila půjdou dolů i bezbolestnou cestou. A navíc zdravě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svarak_z_krabicaku_reborned

Tyhle články jsou mor

To je zase výblitek. 1211 kcal, to je hladomer hluboko pod bazálním metabolismem jakékoli obézní ženy, která chce hubnout, nemluvě o tom, že za pár týdnů se metabolismus přepne do úsporného režimu a kila (svalovina, ne tuků) přestanou ubývat i při téhle mizerné hodnotě. Autorka by potřeboval a proplesknout a strávit tak měsíc se stravou s kalorickou hodnotu 1200 kcal - už po 2 týdnech by sežrala půl kila bůčku. Rv

0/0
9.4.2011 0:12

_m-

Re: Tyhle články jsou mor

To se ovšem velice pleteš.

1) Naprostá většina obézních žen není obezní z rozežranosti as piva, ale právě díky tomu, že se celý život snaží zhubnout, drží diety a jejich tělo už dávno přeplo do tohoto úsporného programu - takže z tohoto hlediska by se nic nestalo, naopak, některé by se naopak cítily přejedené.

2) Když jsem před moc lety přestala kojit svoje druhé dítě, tak jsem držela dietu 1200 kcal, s tím, že jsem měla rozplánováno jen 1000 kcal, ty 200 jsem měla jako rezervu, když jsem dostala hlad, nebo chuť. Držela jsem ji 3 měsíce, zhubla jsem 12 kilo. Neměla jsem tenkrát kvalitní měřící přístroj, tak nevím co bylo sádlo, co voda a co svaly, ale vzhledem ke klotoči okolo 2 malých dětí z nichž jedno bylo opravdu velmi hyperaktivní jsem měla pohybu docela dost, Nástup na dietu jsem měla postupný (týden jsem snižovala dávky) a rovněž ukončení jsem mělapostupné - a jojo se žádné nedostavilo, váhu jsem si udržela dalších cca 20 let s malými výchylkami aníž bych pro to cokoli dělala.

0/0
9.4.2011 10:40

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Tyhle články jsou mor

R^ Přesně tak. Jak píšu níže, držím tuhle dietu od ledna a opravdu nemám hlad. Spíš mám pocit "že pořád žeru". Jím 5x denně po třech hodinách, tak nemám čas vyhladovět. R^R^ A kila valí dolů. Vzhledem k tomu, že běhám kolem dvou dětí mám pohybu ažaž - a k tomu ještě zaměstnání. Nezastavím se.

0/0
9.4.2011 13:04

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Tyhle články jsou mor

To se opravdu pleteš. Já držím dietu 5000 kJ již od 01.01.2011 a ke dnešnímu dni mám dole 18 kg. Hlady rozhodně netrpím. Jen jsem vynechala rohlíky, bílý chléb, zbytečné přílohy a tučná masa, uzeniny, cukr atd. Vyměnila jsem to za zeleninu, zeleninu, zeleninu, bílé maso, hovězí maso (zadní není tučné), občas ovoce. Neříkám, že někdy nezhřeším (čtvereček čokolády;-)), ale hlad rozhodně nemám a to co si chystám mi i chutná. :-P Prostě jsem změnila stravovací návyky. Jo a abych nezapomněla. Taky jím pravidelně. Dřív jsem celý den hladověla a večer doma vybílila ledničku. Nyní si připravuji krabičky na druhý den a ty konzumuji průběžně v práci. R^

0/0
9.4.2011 13:02

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Od nového roku jsem zhubla 17 kg,

ale něco tak hnusného jako margarín bych do úst nedala. :-/ To radši máslo, trošku a občas + pohyb.

0/0
1.4.2011 15:37

_m-

Re: Od nového roku jsem zhubla 17 kg,

Tak předně rostlinné máslo (taky ho nejím, neb je hnusné) není margarín, to zas slečna redaktorka bodovala. A zadně - bez másla se dá jíst docela dobře.

0/0
3.4.2011 10:26

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Od nového roku jsem zhubla 17 kg,

8-o Margarín obsahuje rostlinný tuk (může i živočišný ;-)), nesprávně někdy bývá jako rostlinné máslo označován směsný tuk. Tak co je margarín, když obsahuje rostlinný tuk?????

0/0
4.4.2011 19:24

luki

Kravina jak hrom

...11 615 kJ. "Při takovém příjmu energie průměrný člověk nepřibere, ale ani nezhubne. Něco jako BMR (Basal Metabolic Rate) těm odborníkům asi neříká, že? Budeme všechny dávat na 5 tis. kJ a oni budou zázračně hubnout? Pane Bože... X

0/0
1.4.2011 4:15

Inkvizitor Johny

Re: Kravina jak hrom

Mě hlavně zaráží, že se tu operuje se slovem "člověk". Přitom tohle všechno platí pouze pro ženy. Já vím, že máme tu super genderově vyváženou společnost (nebo jí chceme asi mít), ale tohle je moc. Žena není muž a muž není žena.

0/0
1.4.2011 12:58

chudacek.blbecek

Re: Kravina jak hrom

No 11tis kJ rozohdně není míra pro normální ženu.

0/0
4.4.2011 8:34

defunkeehomosapien

diety

chce se mi vykřiknout ježíši kriste!!! Kdy už tyhle tounoucí-se-stébla-chytá-stupidity někdo pořádně vysvětlí... Obyčejné prasnice co se nehýbou a s krůpějemi nejen stresového potu na čele přemýšlející jak zhubnout, by měly pochopit, že krmení medií o dietách je vše, jen ne pomocnou rukou. Hejbat se a hned. Kdo nemůže tak se vymlouvá. Neexistuje člověk, který by dostatečným pohybem nezhubl, zato existují lidé, kteří budou chtít za jídelníčky dostat vaše korunky. Strava činí u sportovce až 60% výkonu, to je druhá strana mince. Ale s dostatečným pohybem mužete žrát jitrnice, je to jen problém lenosti a výmluv na zdrovotní obtíže limitující hlavní trumf špekounů a špekounek v boji s obezitou a to jest POHYB!;-€

0/0
1.4.2011 1:04

Katka1

Re: diety

No, jsou lidé, kteří ani s dostatečným pohybem nebudou moci žrát jitrnice (žrát = naložím si jich deset a pak ty zbylé čtyři zbodnu na svačinku). Ale bez pořádného pohybu ještě nikdo dlouhodobě a zdravě nezhubl, to máte naprostou pravdu.

0/0
1.4.2011 12:01

fitzie

Re: diety

mám dvě kámošky. jedna je lektorka spinningu, druhá zumby, aerobicu a cvičení na míčích. obě se "hýbou" prakticky denně.

obě jsou pěkně oplácané. jo, kondici mají. jsou pohybově nadané. ale hubené, to fakt nejsou.

0/0
3.4.2011 9:53

barabura

Re: diety

Ano, protože na spinningu i na zumbě se jede na cukry a ne na tuky.

0/0
11.5.2011 10:11

To je bomba

akorát že to pak není k žrádlu...

... ale to asi autorům nevadí.

0/0
1.4.2011 0:33

Gmur

skoda ze tu plati stale

ty komunisticke kilojouly. Ja neznam nic jineho nez kalorie.

0/0
31.3.2011 22:15

_m-

Re: skoda ze tu plati stale

8-o8-o8-o

zajímavé ovšem je, že za socialismu (komunismus nepamatuju) jsme počítaly kalorie :-P

0/0
31.3.2011 22:27

Inkvizitor Johny

Re: skoda ze tu plati stale

Joule je jednotka SI. Nenaděláte nic. Stejně jako je tam výkon ve wattech a né v koních :-)

0/0
31.3.2011 22:29

_m-

Re: skoda ze tu plati stale

a co teprv ty šedesátiny hodiny.....;-)

0/0
31.3.2011 22:35

Inkvizitor Johny

Re: skoda ze tu plati stale

No se přiznám, že jeden čas jsem přemýšlel, kolik že to sekunda má těch milisekund;-D

0/0
1.4.2011 13:06

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: skoda ze tu plati stale

Tak to znáš špatně. Jednotkou SI je kilojoul. Trošku sis spletl doby. ;-D

0/0
1.4.2011 20:00

ASGA

Pití

Mno, k čemu je, když člověk jí dietně a přitom pije litry Coca-coly.

Stačí pít vodu z vodovodu.

0/0
31.3.2011 20:57

fitzie

Re: Pití

můžeš pít Zero Colu :-P

0/0
1.4.2011 8:43

Katka1

Re: Pití

jo, jo, to je totiž móóóóóóóóc zdravý a dietní ;-D

0/0
1.4.2011 12:04

Inkvizitor Johny

Re: Pití

Co se vám na dietní kole nezdá?

0/0
1.4.2011 12:52

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Pití

Je to pěkný mix chemikálií. Budiž, valte to do sebe.... ;-D

0/0
1.4.2011 20:02

Inkvizitor Johny

Re: Pití

Mix chemikálií...hmmm...zrovna tady mám láhev: Voda, cukr, CO2, karamel, kyselina fosforečná, aroma (tajné složení;-D) a kofein. Co z toho je ten mix chemikálií?

0/0
2.4.2011 12:30

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Pití

cukr v cole light? Tak to asi ne. Je tam směs umělých sladidel. Což jsou chemikálie, které ti v ústech navozují pocit sladkosti. :-)

0/0
2.4.2011 13:00

Inkvizitor Johny

Náhradní sladidla

No tak snad je jasné, že jsem to opisoval z normální Coca-coly. A že jediný rozdíl je právě v tom sladidle. A žádné schválené umělé sladidlo není zdravotně závadné. Žádná studie neprokázala škodlivost náhradních sladidel.

0/0
2.4.2011 18:27

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Náhradní sladidla

Tak samozřejmě, že neprokázala..... jen třeba aspartam "chtěl být" zakázán a tak nějak to "neprošlo". ;-D

0/0
2.4.2011 18:42

aaida

Re: Náhradní sladidla

ze ty nie si naozaj taky hlupy?

0/0
3.4.2011 7:32

Tomáš Hejda

fuj

Ten článek psal člověk, co nemá o zdravé stravě ani ponětí. Máslo je zdravější než ztuženej rostlinnej tuk, ale nejlepší je nemazat máslem vůbec. Šunka je stejný svinstvo jako salám, neměla by se jíst vůbec. Nahradit sýrem. Kuřecí prsíčka jsou stejný svinstvo jako vepřový, plný neskutečnejch srágor. Maso vyřadit úplně. Na tmavým chlebu není nic nezdravýho.

0/0
31.3.2011 20:38

pupack

Re: fuj

Vaše neznalost je "fuj". Máslo i rostlinej tuk jsou zdravé, v přiměřené míře. Obsahují kyseliny které lidský organismus potřebuje. Šunka proti uzeným výrobkům není svinstvo. To sýr který doporučujete je daleko horší, zejména je kyselinotvorný, zejména ty tavené a ty kvalitní jsou zase hodně tučné /40% a víc. Kuřecí prsíčka obsahují kvalitní bílkoviny a málo cholesterolu, defacto po rybách nejkvalitnější maso z hlediska živin. Maso navíc lidské tělo potřebuje (ano z bílkoviny jsou naše svaly, a potřebujeme i živočišné i rostlinné). Tmavý chléb je dobrý, ale zase může obsahovat další tuky (ze semen) navíc. Hlavní je se hejbat, pak může člověk jíst s rozumem cokoliv..

0/0
31.3.2011 21:51

Tomáš Hejda

Re: fuj

Šunka je přesolenej hnus, rostlinnej tuk je zdravej jen neztuženej, Sýr je úplně v pořádku, samozřejmě ten tvrdý. Člověk maso vůbec nepotřebuje, protože všechny živiny z masa jsou obsaženy v nemasových produktech. Semínka jsou zdravá a tuky člověk potřebuje, nechápu, proč je považuješ za něco špatného.

0/0
31.3.2011 22:33

_m-

Re: fuj

Pokud mluvíme o hubnutí tak je nutné omezit i tuky.

0/0
31.3.2011 22:36

Tomáš Hejda

Re: fuj

Hloupost, je nutné se hýbat, jíst tuky musíš ***o-

0/0
1.4.2011 6:53

_m-

Re: fuj

napsala jsem omezit, ne odbourat.

0/0
1.4.2011 7:41

aaida

Re: fuj

iba maso obsahuje esencialne mastne kyseliny.poznas vyznam slova esencialne?

0/0
3.4.2011 7:33

_m-

Re: fuj

Jen doplnění - ano, tavené sýry nazývané "sekaná mlékárenského průmyslu" jsou největší hnus, ovšem něco jiného jsou bílé sýry (žervé, cottage, tvaroh) nebo sýry tvrdé s nižším obsahem tuku (Boryna). Co se šunky týče, tak to co se většinou prodává jako šunka je opravdu fuj. Něco jiného je skutečná šunka. Co se chleba týče, i tmavý chleba může být pšeničný dobarvený karamelem - je vhodné zjistit si složení. Pokud je v chlebu víc žita než pšenice, tak je to fajn.

A pořád zapomínáme na to, že hodně důležité je pít.

Samozřejmě hejbat se.

0/0
31.3.2011 22:35

Katka1

Re: fuj

Pan Hejda by měl přestat nakupovat v Lidlu. Je-li přesvědčen, že "šunka je přesolenej hnus" a kuřata jsou největší svinstvo, stejně jako margarín ;-D

0/0
1.4.2011 12:03

_m-

Re: fuj

Tak bacha. I v lídlu (chodím tam čas od času, protože stojí hned vedle sokolovny a má otevřeno do 21) mají šunku nejvyšší kvality - pravda, není z těch levných. ale protože nakupuju (podle toho okolo kterého krámu mám cestu) v Albertu, Tescu, Lídlu a Intersparu tak musím říct, že jsem si nevšimla, že by byl v kvalitě sortimentu až tak velký rozdíl. Je fakt, že nejchemičtější záležitosti - hotová jídla - nakupuju málo, a maso a uzeniny raději beru ve specializovaných prodejnách než v hypersuper.

0/0
3.4.2011 10:24

chudacek.blbecek

Re: fuj

A já bych šla ještě dál, než m_ a natvrdo bych prohlásila, že tak kvalitní šunku jako v Lidlu v žádném jiném řetězci neseženeš, má totiž 95%. Dokonce i ten Steinhauser má problém dostat se k 90%. V Lidlu jsou k sehnání opravdu kvalitní potraviny (především šunka, čokoláda a zakysané mléčné výrobky), ale mají velkou nevýhodu, že oproti jiným řetězcům jsou dražší a hlavně nejsou české.

0/0
4.4.2011 8:43

Katka1

Re: fuj

Hm, se zdá, že budu muset poupravit své mínění o Lidlu. Já v něm byla jen párkrát, pokaždé v jednom nejmenovaném městečku v severozápadních Čechách. Bohužel, tam kvalitní potraviny nedorazily vůbec. Zdá se, že to taky odvisí od kupní síly obyvatel daného regionu.

0/0
4.4.2011 14:20

chudacek.blbecek

Re: fuj

Jednoznačně.

0/0
4.4.2011 16:02

opportunity

Ke školním jídelnám:

Diskuze je v kavárničce, maminka, škola.

0/0
31.3.2011 19:50

vapouk

No jo

Dietologové jsou jak někteří lékaři. Co jim do hlavy nevštěpily, to tam nemají. Opačným názorům se ale budou bránit zuby, nehty.

Doporučuji ne ubrat, ale přidat tuky. A to hlavně ty kvalitní jako olivový, kokosový. S máslem nebo sádlem si nedělat starosti, naopak margarínu a nestabilním sloučeninám jako jsou rostlinné oleje se vyhýbat. Omezit cukry a škroby včetně vašeho celozrného pečiva a vlastně všeho z mouky, páč lepek vás stejně přetěžuje. Přidat vajíčka a maso, z ovoce konzumovat hlavně jahody, borůvky, maliny apod. Ze zeleniny květák, kapustu, brokolici. No a budete se divit. Ale chce to zároveň nechlastat.

0/0
31.3.2011 19:43

vapouk

Re: No jo

Jsem zapomněl. Jak už napsala spousta lidí pode mnou. Hýbat se je třeba. Nejlépe silově, ale anaerobně rovněž nemůže uškodit.

0/0
31.3.2011 19:44

vapouk

Re: No jo

Aerobně teda.

0/0
31.3.2011 19:46

Inkvizitor Johny

Re: No jo

Silové cvičení a malý příjem sacharidů nejdou moc dohromady. Možná krátkodobě jako dietka.

0/0
31.3.2011 20:03

vapouk

Re: No jo

Ale jde. Za prvé nemluvím o kulturistice a za druhé nějaké sacharidy jsou potřeba, ale rozhodně ne v tom množství, jak je lidé normálně konzumují. Já měl při silovém cvičení hodně velké problémy s únavou a vyčerpáním. Od té doby, co jsem výrazně omezil cukry jsem v podstatě bez problému, ale podotýkám, že na objem fakt nejedu.

0/0
31.3.2011 21:39







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.