Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chcete kvalitní sex? Neuklízejte

Tento článek nebude návodem na to, jak svést partnera při umývání podlahy. Neporadíme vám, jak těsný by měl být kostýmek pokojské, jakou aviváž přidat na povlečení, ani kde sehnat prachovku s barevnými třásněmi. Naopak. Nedávná americká studie totiž odhalila, že čím méně domácích prací žena vykonává, tím více si bude užívat v posteli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hurvajs.Spejblu

Ono to nebude tak horky...

Ten úklid se samozřejmě nesmí přehánět: průběžnej úklid oblečení po zemi apod. probíhá tak nějak automaticky tím, že ho při chození po bytě kopu na jednu hromadu :-). nádobí do myčky dávám průběžně a vyndaný je za 5 minut, když není "dokonale suchý" jak tu někdo psal, tak uschne až v polici, však to je jedno. Vařit složitý jídla je úplně zbytečný, nějaká rychlovka za pár minut poslouží úplně stejně. Odpadky vynesu po cestě do hospody :-). Akorát jednou za čtrnáct dní (nebo klidně za tři týdny) je potřeba se tomu věnovat "trochu důkladněji", ale nějaká ta nesetřená police apod. ještě nikoho nezabila.

Rozhodně to není nic, co by mě tak zničilo, že bych neměl chuť na sex. :-)

Ale je třeba dodat, že mám byt sám pro sebe a pořádek v něm rozhodně není moje životní priorita, tak to není úplně objektivní. :-)

0/0
23.11.2010 12:14

nettwor vs. darth.v

No nevím

ale neznám ženu kterou vzrušuje muž se zástěrou a prachovkou v ruce :-)

0/0
15.11.2010 22:51

Trinii

zase poučný článek

No asi žiju v jiném světě. Ale jsem já a on a naše láska. Sex máme přesně tehdy, když oba chceme (a chceme stejně a často). Když na to máme chuť jde vše stranou. To, že je nevytřená podlaha není podstatné, udělám to já nebo on, až budeme chtít a ráda uklízím, když on u toho není, třeba když je v práci ( a když příjde hladový, tak má večeři a pak jsme spolu..., a nádobí do druhého dne počká). Protože společné chvíle si nebudeme kazit domácíma pracema, ale naopak si je budeme užívat společně. 

A mimo sexu je důležitá komunikace, ono si stačí občas věci upřímně říct a probrat a pokud se chlap bude vyhýbat rozhovorům, nestojí za to. Protože důležitou součástí lásky a vztahu je umět s druhým mluvit a poslouchat.

0/0
15.11.2010 21:49

tfujpm

Re: zase poučný článek

a kolik deti vam pobiha po byte?

0/0
16.11.2010 17:10

alderamin

článek je blábol

Ale je pravda, že ženy, které mají z úklidu životní poslaní (jako moje potencionální tchýně) si toho sexu moc neužijí. A nejenom sexu... opravdu nemám zapotřebí třikrát denně vyšůrovat celý dům od sklepa po komín...

0/0
15.11.2010 20:27

ta, která nejsem

Kdy čeští muži pochopí rozdíl mezi manželkou a uklízečkou?

Uklízečka se najímá, manželka se ... vybírá podle jiných kritérií.

0/0
15.11.2010 18:56

Yesname

Diskuse je ještě kvalitnější,

než článek. Jenom blázen uklízí o víkendu, aby si zabil krásné volno. A když se uklidí jednou, dvakrát do měsíce, tak to taky není takový problém.

0/0
15.11.2010 18:49

on2.

Re: Diskuse je ještě kvalitnější,

nastesti existuji i destive vikendy :-)

0/0
15.11.2010 19:26

on2.

Zakladni problem je,

ze  zeny vetsinou maji na poradek vetsi naroky (coz at klido maji) a nuti muze, aby se jim v tom prizpusobil.

0/0
15.11.2010 19:30

on2.

Zakladni problem je,

ze  zeny vetsinou maji na poradek vetsi naroky (coz at klido maji) a nuti muze, aby se jim v tom prizpusobil.

0/0
15.11.2010 19:31

Miroslav Škarohlíd

Ať uklidí manželka!

Pánové, chcete dobrou radu? Kašlete na sex:D Já si večer koupím plzničku, sednu si do své nové kvalitní kancelářské židle ( http://www.therapia.cz/cz/kancelarske-zidle/therapia-energy-9090_22_249 ) k nějaké krutogamesce, zapařím a pak si du lehnout:)

A úklid? Na co sem se, sakra, ženil?R^

0/0
15.11.2010 18:17

dhj7

Re: Ať uklidí manželka!

;-D ne že bych souhlasil se vším , ale na kompu si taky rád zahrajuR^

0/0
17.11.2010 21:46

dhj7

Re: Ať uklidí manželka!

Vlastně souhlasím jen s tou gamesou;-D:-) jinak nekašlete na sex:-)R^

0/0
17.11.2010 21:47

Andrea Šretrová

...

Boze, boze.... no ale od tehle nyni pani, ktera se tak vasnive vdavala, me to ani neprekvapuje...

0/0
15.11.2010 18:09

ivan.ivan

ivan.ivan

Zuzana Dvořáková-Lešková, neznamená že ked to máš tak doma ty, tak že to všeobecne platí. Pokial tento článok mám brat ako všeobecné odporúčanie, tak je to jedna velká volovina.

0/0
15.11.2010 15:52

wwwdesigner

uklízející přítel má chuť na sex...

neumím si představit, jak zpacifikuju přítele, aby uklidil a pak byl plný chuti na mě hupsnout....

to si zase "autorka" přečetla dvě "americké studie" (výzkumy mezi 100 ženami...) a dala to dohromady 8-o

a hlavně - ženy uklízejí, muži jen vypomáhají. tak to je a tak to má být [>-][>-]

0/0
15.11.2010 15:14

b.bombicka

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

Aha, takže je lepší, když kmitá žena a pak padne do postele, kde už není schopna pohybu, takže "podrží" a pak padne do únavou do bezvědomí, případně do něho padne během "akce"? No takhle si teda partnerský život nepředstavuji.  Nechápu, proč by všechny domácí práce měly být na ženě????

0/0
15.11.2010 15:52

wwwdesigner

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

no. asi takhle: uklízím jednou týdně - obvykle v neděli odpoledne (prach, vytřít, praní, žehlení, umýt koupelnu, záchod...), celý byt luxuji obden (máme dlažbu a parkety).

to je rozhodně něco, co zvládnu a nepadnu večer do postele jak podťatá palma.

přítel občas vyluxuje, někdy umyje nádobí - je to fain, ovšem není to jeho povinnost. vždycky mě tím potěší.

uznávám - máme 2+1, vy možná máte dům a máte toho tedy víc?!

0/0
15.11.2010 16:01

b.bombicka

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

Já taky uklízím jednou za týden o víkendu, ale to jen v případě, že nejsem v práci nebo někde pryč (od jara do podzimu celkem běžná věc). V tom případě pak všechny věci musím zvládnout během týdne a když člověk dorazí mezi šestou a osmou domů a začne s některou činností, tak skončí obvykle v deset vyřízený a je rád, že padne do postele. Nevím, proč by chlap měl přijít domů (třeba i dříve než žena) a lehnout si na gauč a nehnout se z něj do té doby než se přesune do postele.

0/0
15.11.2010 16:33

Alrauna

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

Jakmile máte dítě, tak můžete uklízet furt a je tam bordel jak v tanku. Mmch, jo, vařící, nebo uklízející chlap je sexy, obecně je pracující člověk víc sexy než někdo, kdo leží jak látro :)

0/0
17.11.2010 0:21

wwwdesigner

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

ještě tady čtu Vaše předešlé příspěvky a nemohu se ubránit tomu, že si to "moc berete". do myčky se nádobí přeci dává průběžně, odpadky se vynášejí jednou denně a zabere to 3 minuty (já to beru při procházce se psem)... to jsou denodenní maličkosti - provozní věci. ani nad nimi nepřemýšlím jako nad povinnostmi.

a co se týká samotného uklízení (vy jste to rozšířila na celý "chod domácnosti") - viz odpověď.

0/0
15.11.2010 16:09

b.bombicka

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

Ano, jistě, spousta věcí se dělá průběžně,ale 100x nic umořilo osla, že? Psa nemáme, takže musíme vynášet jindy. Naplnění myčky je průběžně, ovšem vyndání čistého nádobí  se dělá obvykle najednou a to už chvilku zabere (občas se musí i některá z věcí utřít, protože dokonale neuschne). Pak tu je několikrát týdně nákup (i ten samotný chvíli zabere, i když jdete pro pár věcí), pak to přinést domů, uklidit ho, uvařit, sundat, nandat prádlo a ejhle, ony jsou z toho dvě hodiny.....Každopádně ale ať to zabere, kolik chce času, nechápu, proč by to mělo ležet jen na ženě? Je to snad nějaká služka neb otrokyně chlapa???? Jinak podotýkám, mě domácí práce nevadí, vaření a pečení mě celkem baví, občas i úklid, když člověk vidí, jak mizí "bordel", ale nechápu proč by to měla být POVINNOST ženy (obzvlášť v dnešní době, kdy do práce chodí povětšinou oba partneři). Navíc chlapům se ty domácí práce můžou hodit - při nemoci partnerky, při rozchodu/rozvodu, při služební cestě partnerky apod.

0/0
15.11.2010 16:39

wwwdesigner

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

uklízení beru jako ženskou povinnost - je to žena, kdo vytváří teplo rodinného krbu a uklizený byt k tomu patří. proto je to povinnost ženy (tedy moje - aby vás nemátl nick). žena je hospodyně, takže úklid spadá do její "pravomoci".

když si namlouváte chlapa - je vám jedno, jestli má doma uklizeno. když si chlap namlouvá ženskou, tak ho tohle zajímá. proč asi? :-P

0/0
15.11.2010 16:56

CasVyprsel

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

Doufám, že váš muž ocení, jakou má manželku. R^

0/0
15.11.2010 17:05

CasVyprsel

Klasická válka pohlaví

Je potom otázkou zda to vyhovuje i tomu muži, pokud jo, tak je to v pořádku. Jen aby se ale některé free-cool-in ženy nedivily, že jsou sice soběstačné, emancipované... ale protože mají ručičky dozadu a čekají, že naopak muž se bude starat o domácnost za ně, tak aby se nečekaly na toho báječného muže dlouho. Každý má jiné priority, ale mě třeba ženy co se štítí domácích prací docela odpuzují, i kdyby fyzicky vypadaly jako holky mých snů, takže nevím jak by to potom klapalo v té posteli. Stejně jako mě odpuzují obecně ženy, co chtějí za každou cenu soupeřit s chlapy, chlubí se svou chlapskou povahou (skutečně vlastnost, kterou musí být heterosexuální muž okouzlen), neumí se ani žensky obléct a obecně je u nich ženskost jen, že mají ženské tělo. Já osobně nepotřebuji doma dalšího chlapa, ale myslím, že by se měli navzájem doplňovat. Ale jak jsem psal, každému co jeho jest. Když to vyhovuje oboum, tak ať nosí její manžel doma třeba šaty a čelenku.

0/0
15.11.2010 17:22

CasVyprsel

Re: Klasická válka pohlaví

Sakra to jsem chtěl dát obecně, to není reakce na vás.

0/0
15.11.2010 17:24

b.bombicka

Re: Klasická válka pohlaví

No můžete být v klidu - frikulínka,která vypadá, jako holka Vašich snů Vám zcela jistě nebude chtít dělat otrokyni ani služku. Takže se asi budete muset spokojit s nějakou z východu nebo se slečnou s nickem "designer", protože žena 21. století rozhodně netouží být doma služkou obzvlášť pokud má svojí práci a navíc nějaké koníčky k tomu. Jinak to není o ručičkách dozadu, ale o tom, že když se žena vrátí večer domů, tak určitě netouží mít orgasmus z toho, že doma uklidí/navaří/vyžehlí apod., zatímco její drahý se už 3 hodiny válí na gauči u telky a první věta je "ženo, co bude k večeři"? Pokud se partneři dělí o náklady na žití (resp. oba chodí do práce, aby na ty náklady vydělali), tak by se měli dělit i o domácí práce.

0/0
15.11.2010 17:43

CasVyprsel

Re: Klasická válka pohlaví

Také to platí obráceně, já bych nechtěl primadony, co si myslí, že domácí práce za ně bude dělat doma chlap. Psal jsem, že to každý máme jinak a zase já bych nechtěl vás, takže jistě to máte doma zařízeno jinak. Tak kde je problém?

0/0
15.11.2010 18:04

Andrea Šretrová

Re: Klasická válka pohlaví

Ja jsem zena 21. stoleti a rozhodne si nepripadam menecenna ci predpotopni, kdyz se rada staram o domacnost a o sveho pritele. Rada varim, rada zehlim, uklizim (ano, obcas si pripadam jako otrok, ale to jen proto, ze jeste studuju a pracuju, nahromadi se to, ale podstata je takova, ze tyhle veci proste delam rada a nepripadala bych si jako poradna zenska, kdybych je nedelala :-) ). At si to kazdy zaridi po svem, kazdemu co jeho jest, dulezite je, aby to vyhovovalo obema.

0/0
15.11.2010 18:14

CasVyprsel

Re: Klasická válka pohlaví

R^

0/0
15.11.2010 18:18

b.bombicka

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

No tak být vy chlap, tak doma bych Vás s těmito názory nechtěla ;-) Jinak já teda nevím, jak vy si vybíráte chlapi, ale mě vždycky zajímalo, jestli mají doma uklizeno - samozřejmě chápu, že tak precizně jako ženská to mít doma nebude:-P, ale neumím si představit, že by tam svinčík - tzn. týden neumyté nádobí, drobky, zbytky jídel a obaly od jídla všude vč.postele, přetékající koš, špinavé prádlo všude po bytě. To by chlap mohl vypadat jako Brad Pitt a utekla bych;-D 

0/0
15.11.2010 17:35

CasVyprsel

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

Zřejmě tedy budete fyzicky ženou, takže to naštěstí není pro vás problém, tedy pokud nejstě 4%.

0/0
15.11.2010 18:06

Alrauna

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

Ženská povinnost? Ono to nějak souvisí s pohlavními orgány? :D Mmch, myslím, že když se lidé seznamují, je jim nějakej úkllid úplně fuk.

0/0
17.11.2010 0:23

chudacek.blbecek

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

Proč to tak má být?

0/0
15.11.2010 16:19

wwwdesigner

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

protože si neumím představit, že neandrtálec ve svém volném čase smýčil jeskyni a neandrtálka měla v tu chvíli natažený nohy k ohni...

prostě z tradice ;-)

0/0
15.11.2010 17:03

bazeze

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

Myslím, že v době, kdy se OBA musí vypravovat na "lov mamuta", se už na tradici nelze ohlížet, ne?

0/0
15.11.2010 18:46

Yesname

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

Jenomže geny si prostě NEDAJÍ poroučet.

0/0
15.11.2010 18:53

chudacek.blbecek

Re: uklízející přítel má chuť na sex...

ale houby geny, prosím tě

0/0
16.11.2010 10:40

kajencik

Tak to je problém....

Takovéto autorky které mají problém se muži podřídit i v tom aby přijaly normálně jeho příjmení tu potom navádějí normální běžné, příjemně poslušné a starostlivé ženy k takovýmhle nesmyslům, co na to říct? Snad jen že lituji manžela oné redaktorky, nebo se možná jedná o jednoho z oněch emancipovaných mužů, kterým žena vladne.

Ženy prostě mají od přírody lepší dispozice k těmto opakovaným rutinním činnostem, to je důvod proč jsou tak úspěšné v dnešním biflovacím školství jako žákyně a stejně tak dobré v profesích kde je nutné dělat jednu věc stále dokola až (bez urážky) do zblbnutí.

Samozřejmě existují vyjímky které to tak nemají a i muži kterým to naopak vyhovuje, ale mě štvou tyhle články, které berou tu klasickou roli ženy mámy a hospodyně jako něco překonaného.

0/0
15.11.2010 14:41

chudacek.blbecek

Re: Tak to je problém....

To o schopnosti žen můžeš něčím podložit? Tak sexistickej příspěvek už jsem dlouho nečetla. Nikdo se nenaváží do role matky a hospodyně. Jsem pro tradiční rozdělení rolí, ale doma nechci mamánka, co si nedovede přišít knoflík. Ráda to pro něj udělám, ale nechci, aby to po mně bylo vyžadováno.

0/0
15.11.2010 15:04

kajencik

Re: Tak to je problém....

No já jsem psal jak to doložit - úspěchy ve skole, seberealizace v úřednických profesích, zatímco žena nemá problém vyrobit dvacet stejných papírů na stroji tak muž na to radši vynalezne počítač, i když mu ten úkon celkově zabere desetkrát nebo i stokrát déle. To je samozřejmě zjednodušující, a možná bych mohl mluvit o typicky loveckém a typicky sběračském a ohni udržovacím principu, ale to bych vás asi tak neprovokoval :-)

Jinak já samozřejmě vám osobně neberu to že nemáte ráda když by to někdo po vás vyžadoval, ale stále ještě věřím že většina žen to jako svou roli příjímá a myslím že je to tak správně.

A mě prostě přišlo že ten článek se do role matky a hospodyně naváží velmi výrazně.

0/0
15.11.2010 15:12

on2.

Re: Tak to je problém....

tak, vetsinu domacich vynalezu vymyslel chytry lenoch.

0/0
15.11.2010 15:32

chudacek.blbecek

Re: Tak to je problém....

Já třeba uznávám, že jsou muži a ženy jinak zaměření, ale to, že se žena stará o domácnost, to není ničím biologicky podmíněný, to je jen tím, jak je nastavená společnost. Ani si nemyslím, že má moc smysl vnímat, co dělá většina lidí, protože pokud jde o pár, záleží především na nich, jaký pravidla jim vzájemně vyhovujou.

0/0
15.11.2010 16:23

kajencik

Re: Tak to je problém....

No já myslím že je to podmíněné evolučně, nějakých těch pár desítek tisíc let to bylo typicky tak že žena byla v jeskyni u ohně, maximálně někde v lese na sběru plodů  a muž na lovu, z toho vycházejí tyto předpoklady, to že žena je pár poslední let na lovu stejně často, mnohdy i více jak muž na tom těžko něco změní.

A zase - neříkám tím že žena má být jenom za plotnou, ale podle článku to co je v něm popsáno funguje obecně, můj názor je, že obecný, statisticky průměrný model rodiny je přesně opačný a má to své důvody.

0/0
15.11.2010 17:07

kajencik

Re: Tak to je problém....

No já myslím že je to podmíněné evolučně, nějakých těch pár desítek tisíc let to bylo typicky tak že žena byla v jeskyni u ohně, maximálně někde v lese na sběru plodů  a muž na lovu, z toho vycházejí tyto předpoklady, to že žena je pár poslední let na lovu stejně často, mnohdy i více jak muž na tom těžko něco změní.

A zase - neříkám tím že žena má být jenom za plotnou, ale podle článku to co je v něm popsáno funguje obecně, můj názor je, že obecný, statisticky průměrný model rodiny je přesně opačný a má to své důvody.

0/0
15.11.2010 17:13

chudacek.blbecek

Re: Tak to je problém....

To se asi neshodneme.

0/0
16.11.2010 10:46

kajencik

Re: Tak to je problém....

To máte pravdu, ale přesto by mě zajímaly Vaše argumenty ve prospěch rovnocennosti, zatím jste mi napsala pouze že ženy mají předpoklady k těmhle opakovaným činostem (uklízení) úplně stejné jako muži, ale nenapsala jste proč si to myslíte? Já jsem své názory podložil, neříkám že 100%ně správnými, ale snad jasnými argumenty.

0/0
17.11.2010 0:52

kajencik

Re: Tak to je problém....

A hele, přišla mi reakce na předchozí post do emailu ohledně života v jeskyni ale cenzor zapracoval :-( Tak to sem volně přetlumočím - hlavní argumenty byly tyto: a) nebylo co uklízet, za b) když je důležité mít co žrát, jdou ostatní

věci stranou a za c) ve srovnání s většinou zvířat je rozdíl mezi silou

průměrného muže a ženy dost mizivý

Takže a) - uklízet jistě ne, ale o to primárně nešlo - právě to bylo o tom sběru plodů což je prostě mnohokrát opakovaná činnost, fyzicky méně náročná než lov a k tomu byly a jsou  ženy lépe vybaveny než muž b) viz a), žena nezůstala v jeskyň a nehladověla, ale ani nelovila - šla sbírat různé zmíněné plody c) tak s tím nesouhlasím, průměrná žena má podstatně menší sílu než průměrný muž.

Netvrdím samozřejmě že jsem nějaký antropolog, beru to podle svého selského rozumu a diskuzi vítám :-)

0/0
17.11.2010 0:49

Chytracisko

dvěma slovy:

nymfomanky neuklízí

0/0
15.11.2010 13:08

lutrysek

autorky tu systematicky navadi

zeny, aby doma nic nedelaly a sex pouzivaly jako vyderacsky nastroj pro pokoreni muze a k jeho ovladani. nedavno byl clanek aby se muzi oblekali jako teplousi, ted ze kdyz chlap nebude doma pracovat, ze s nim nemaji soulozit...

a kdo rika ze se ma byt blejskat? staci normalni prubezne udrzovani stavu a staci to. ten popis ze zacatku clanku rozhodne neni o nejake extra vytizene zene - ulepena podlaha, neumyta okna, vrstvy prachu, zadna vecere. okna staci umyt jednou za pul roku, kdyz jsou chranena jednou rocne, vytrit podlahu je otazka 5 minut. k veceri nemusi byt stejk, michana vajicka jsou taky teple jidlo. perina se nemusi srovnavat podle pravitka, vecer se stejne rozhaze, kdyz se pujde spat....

0/0
15.11.2010 13:02







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.