Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jitka Čvančarová: Feminismus je extremismus. Vše extrémní je podle mě nezdravé

Rodiče ji poslali na stavební průmyslovku. Pak měla jít na vysokou, aby z ní byla paní architektka. První přání jim splnila, druhou školu už si vybrala sama. Vystudovala muzikálové herectví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

opportunity

Ono je těžké si představit,

že by někdo dal místo ní roli jinému herci jenom proto, že ten druhý je muž ;-D

0/0
9.10.2009 19:21

Host

Feminismus není extrémismus,

 feminismus je, slečno Čvančarová, hnutí ze rovná práva mužů a žen. Nikoli za rovnost, ale rovná práva.  Bez existence feminismu by o vás dneska věděl akorát ten pán, kterému byste rodila děti, feminismu vděčíte i  za to, že můžete třeba mluvit do novin.

Extrémní feminismus je extrémismus, ale to je o něčem jiném. Stejně jako každý kdo fandí Spartě nemusí nutně mlátit Baníkovce, tak každá feministka nemusí nutně nenávidět muže. 

A pokud si nemáte co říct se ženama, tak to není tím, že jde o ženy, ale že jde o ženy mající jiné zájmy než vy. Zkuste se nescházet s modelkama a manekýnama typu Mašlíková a uvidíte. I muži se dokáží bavit o kravinách (akorát že mužských).  osobně. pokládám za nejlepší  společnost koedukovanou.

:-) _m-

0/0
7.10.2009 13:35

Host

Re: Feminismus není extrémismus,

Ježišimarjá...to je zase blábol..

Feminismus existuje od 70.let a že by předtím nemohla žena mluvit do novin? Nevím nevím..

Dále bych neslovýčkařil se "rovnost" a "rovná práva" z toho článku to vyznělo jasně. To ohle je článek do novin, ne předloha ustávního zákona, vy játro!

Normální, zdravá, normálně úspěšná  ženská na feminismus nemá čas. Jen koktající, tlusté hledájí důvod proč to nejde.

S pozdravem.

0/0
9.10.2009 12:19

Host

Re: Feminismus není extrémismus,

R^ Souhlas!

0/0
9.10.2009 12:48

Host

Re: Feminismus není extrémismus,

naprostý nesmysl už v první větě. Počátky feminismu sahají do 19. století a možná ještě dále. zbytek výroku je tedy irelevantní. A jen upozorňuji, že mnoho femistek jsou krásné sebevědomé ženy a naopak ty "tlusté, koktající" nevědí co feminismus vůbec je. Jako ostatně i autor této reakce na příspěvek, se kterým já naopak na 100% souhlasím :)

0/0
9.10.2009 19:17

Host

Re: Feminismus není extrémismus,

Místo obav z feminismu bych měl na tvém místě  větší obavu o vlastní úroveň. Jenom trdlo neumí v dospělosti základní gramatiku i a y.

0/0
10.10.2009 14:11

Host

Re: Feminismus není extrémismus,

tak vy mate ale hooooodne malej rozhled.Feminismus existuje v nejake forme uz stovky let.

Nejde jen o mluveni do novin,jde o dalsi malickosti, treba jen podepsat smlouvu a mit konto na VLASTNI plat.

Spousta uspesnych zen jsou feminsitky.

0/0
10.10.2009 18:03

Host

Proč by se inteligentní žena měla bavit s Jitkou?

Jasně, všechny ty modelky a herečky nemají rády dámskou společnost, protože se kamarádí s modelkama a herečkama, které se baví o kravinách.

Mé kamarádky však nezajímají šminky a diety, ale práce, literatura, věda a umění, takže já s dámskou společností problém nemám.

Ženy jako jsou mé kamarádky ovšem Jika nikdy nepozná, protože s ní se ony nikdy bavit nebudou - nemají o čem. A tak Jitka zůstane dál ve společnosti nenáviděných  modelek a hereček, protože plká o stejných pitomostech jako ony, třeba jestli je ó panebože tlustá anebo ne.

0/0
7.10.2009 13:30

Host

Re: Proč by se inteligentní žena měla bavit s Jitkou?

R^

0/0
10.10.2009 18:04

vydra mořská

Mě se líbí Řezníček

To je fakt kus! ;-)

0/0
6.10.2009 15:05

luckynumber7

Mluví mi z duše,

mj tam,kde mluví o mužské a ženské společnosti. Cítím to podobně,je mi milejší společnost smíšená nebo mužská. Taky chodím občas ráda na dámské jízdy,ale když dvě hodiny poslouchám řeči o pečení,vaření,dětech,manželích a záclonách,jde mi z toho hlava kolem :-)

0/0
6.10.2009 9:13

Host

Re: Mluví mi z duše,

já už na ně radši nenochodím:-)

0/0
6.10.2009 9:16

Slepice na paprice

Re: Mluví mi z duše,

no jo, mnohem lepší je být jediná ženská na pánské jízdě;-D;-)

0/0
7.10.2009 11:47

Host

Re: Mluví mi z duše,

teda vy máte témata. My máme babinec příští týden a já se už hrozně těším - děti a manžele propereme během cca 15 minut a témata pečení nebo záclony vůbec neznám.

0/0
7.10.2009 13:37

Host

Re: Mluví mi z duše,

a co probíráte další hodiny?

0/0
9.10.2009 19:43

Host

Je to prostě krásná žena

Navíc k tomu je i chytrá a sympatická. Tak nějak si já představuji Miss ČR.

0/0
6.10.2009 9:11

luckynumber7

Re: Je to prostě krásná žena

jj,je hezká,tak nějak bych chtěla vypadat :-)

0/0
6.10.2009 9:14

Host

Re: Je to prostě krásná žena

Hezká opravdu je, ale na většině těch fotek to není moc vidět pod vrstvou makeupu a fotoschopu.

0/0
7.10.2009 13:39

Host

Ta je teda fakt krásná!

Dokonale nakombinovaná. Málokterá česká herečka - jestli vůbec nějaká - má takový smyslný půvab jako Čvančarka. Připomíná mi trochu Sophii Lorenovou zamlada. Krásná!R^:-)

0/0
6.10.2009 7:21

opportunity

Re: Ta je teda fakt krásná!

A proto nemá jako žena problém.

0/0
9.10.2009 19:21

Host

Mám pocit,

že spousta žen na veřejnosti odsuzuje feminismus obvykle bez hlubší znalosti věci a jen proto, aby se neznelíbila mužům. Jitka má pravdu v tom, že každý extremismus je v podstatě nezdravý, jenomže feminismus ve své podstatě žádný extremismus není. I když samozřejmě existují i agresivní feministky. Na druhou stranu - nebýt kdysi těch militantních sufražetek, tak by nejspíš Jituš dneska neměla volební právo, nejspíš by nevystudovala průmyslovku a jako bezdětná třicátnice, která sama řídí svoje auto a cestuje si sama po světě by byla nejspíš považována za velmi podivnou, ba nemravnou osobu s velmi mužskými, tedy nevhodnými zájmy.

0/0
5.10.2009 22:58

Host

Re: Mám pocit,

Někdy se radikálnosti nelze divit. Prostě při větším tlaku vzniká protitlak. Čím citelněji někdo vnímá nějaké bezpráví, tím ostřeji se proti němu obvykle staví. Ne vždy je to nejlepší cesta k nápravě bezpráví, ale kontroverzní postoje rozhodně vzbudí větší pozornost a upozorní na problém. 

0/0
5.10.2009 23:04

wandering star

Re: Mám pocit,

Feminismus v naší společnosti už splnil svoji funkci. Kdyby to femižandárky myslely vážně, jsou dnes všechny v Saudské Arábii, tam je pro ně práce. V naší společnosti je dnes feminismus nepčítelem humanismu.

0/0
6.10.2009 5:52

Kimmy

Re: Mám pocit,

houby - v CR ma feminismus jeste spoustu prace - na zeny se porad divaji jako na druhorade obcany - staci se podivat na system materske a RP - kolik otcu je doma s ditetem a kolik muzu zamestnavatel odmitne s tim, ze muzou mit deti?

Podivejte se na zastoupeni zen v politice - je to ubohost...

cesti muzi by nejradeji meli doma upravene hospodynky, co bez reci uklidi a navari a jeste k tomu prinesou domu hezkou vyplatni pasku... to urcite neni "hotovy" feminismus

0/0
6.10.2009 8:56

Host

Re: Mám pocit,

Fakt?

0/0
6.10.2009 8:58

Host

Re: Mám pocit,

uz jste slysel nekdy o problemech muzu, kteri nenajdou v maldi zamestnani, kvuli potencionalnimu otcovstvi?

Ja teda ne.

0/0
6.10.2009 9:18

Host

Re: Mám pocit,

já jsem se s takovými problémy nesetkala

0/0
6.10.2009 9:22

Host

Re: Mám pocit,

mateřská od slova matka....a neznám žádnýcho chlapa,který čeká na výplatu manželky...

0/0
6.10.2009 9:12

Host

Re: Mám pocit,

vážně?????

0/0
6.10.2009 9:16

Host

Re: Mám pocit,

ano:-)

0/0
6.10.2009 9:22

Host

Re: Mám pocit,

Tím myslíte, že ten chlap, co nečeká na výplatu manželky, veškeré nákupy pro domácnost provede ochotně z výplaty svojí?

0/0
6.10.2009 11:04

Quant

Re: Mám pocit,

A kdo rozhoduje o tom, kdo se bude starat o domácnost? Proč to obvykle dělají ženy? Tohle přesně je ukázka toho, jaké pocity má žena, která se neumí prosadit a proto to schovává za celospolečenský problém. Domácnost funguje tak, jak se na tom jednotliví členové domácnosti domluví. Pokud žena jen tiše trpí a snáší všechna příkoří, tak je to chyba její a ne celospolečenská. Každý máme právo prosazovat své zájmy a potřeby nehledě na to , jestli mám sukni nebo kalhoty.

0/0
7.10.2009 11:45

Host

Re: Mám pocit,

pro takove byl v Irsku do r. 1990 koncentrak. Nevdana , zijici sexualne a svobodne se odstranila ze  spolecnosti.

Na toovsem Cvancarova zapomina. Ale plka neco ve smyslu: eee zeny fuj eee zensky kolektiv fuj fuj fuj, a feministiky fuj eeee. Trapna. Neduveryhodna a manipulantka. Rv

0/0
6.10.2009 9:21

Host

Re: Mám pocit,

Víš, co to je koncentrák?Rv:-P

0/0
6.10.2009 9:24

Host

Re: Mám pocit,

8-o8-o

0/0
6.10.2009 9:46

Host

Re: Mám pocit,

Rv

0/0
6.10.2009 10:01

Host

Re: Mám pocit,

naprostej souhlas, mluvíš mi z duše.

0/0
6.10.2009 16:22

luckynumber7

Moc hezká a sympatická

 :-)

0/0
5.10.2009 22:47

Host

fuj ta je ale hnusná

připomíná mi jednu pěkně vypatlanou hysterku fuj fuj fuj zvedá se mi z ní žaludek:-P

0/0
5.10.2009 22:08

Host

Re: fuj ta je ale hnusná

a co tvoja baba? ;-D

0/0
5.10.2009 22:15

Host

Jitka

ani netuší, že vlastně sama svým chováním JE feministka :-)

0/0
5.10.2009 21:27

Host

Jitka

nemá zapotřebí být feministkou, protože umí být ženou. A to je skvělé, ne? Milse

0/0
5.10.2009 20:20

Host

Feminismus je extremismus?

Těžko... Feminismus je ideologie, která se však do extrému dovést dá, jako každá jiná. Rozhodně ale rozhodně mezi to nepatří rovnítko...

0/0
5.10.2009 19:47

Host

když se dívám na ty fotky tak si říkám že by

měla nafotit něco pro playboy

0/0
5.10.2009 19:10

Host

Víc takových žen

Než jsem si přečetl tento rozhovor tak mě tato herečka nebyla příliš sympatická, nicméně musím říci, že po jeho přečtení jsem na ni změnil názor. Jedná se nejenom o velmi hezkou ženu, ale předeším nemá v hlavě seno. Z příspěvků některých rádoby feministek lze pouze dovodit, že se prozatím hledají a vlastně ani neví co to feminismus je a hlavně o čem je. Budiž jim to odpuštěno. Hezký den.

0/0
5.10.2009 17:37

Host

Re: Víc takových žen

a o čem je feminismus?

0/0
6.10.2009 5:38

Nanynka Kulichová

Zajímavé,

s kamarádkama si o takových blbostech, co slečna Čvančarová zmiňuje, vůbec nevykládme. Holt asi záleží, KOHO si člověk za kamarády vybere. Existuje i spousta chlapů, co dokážou žvanit jenom o fotbale, popř. o práci. Asi neměla na kamarádky štěstí.

Jinak je ale moc hezká a ty bláboly o feminismu... ty jí člověk musí odpustit, protože mluví  na základě toho, jak si ho (podivně) představuje, ne jaký skutečně je.

0/0
5.10.2009 17:18

Quant

Re: Zajímavé,

Trochu toho nadhedu, Nanynko.

JČ hovoří obecně o ženské a mužské společnosti a určité společné charakteristiky lze pro tyto skupiny stanovit. Vy místo toho ze svého jednotlivého konkrétního příkladu Vás a Vašich kamarádek zobecňujete. Postupovat lze jen od obecného ke konkrétnímu a ne opačně.

0/0
7.10.2009 11:38

Host

Re: Zajímavé,

Jasně, všechny ty modelky a herečky nemají rády dámskou společnost, protože se kamarádí s modelkama, které se baví o kravinách.

Mé kamarádky se nikdy nebaví o šminkách a dietě, ale o práci, literatuře, vědě a umění, takže já s dámskou společností problém nemám.

Ženy jako jsou mé kamarádky ovšem Jika nikdy nepozná, protože s ní se ony nikdy bavit nebudou - nemají o čem. A tak Jitka zůstane dál ve společnosti nenáviděných  modelek a hereček, protože plká o stejných pitomostech jako ony, třeba jestli je ó bože tlustá anebo ne.

0/0
7.10.2009 13:27

Host

rodiče to dost nedomysleli

pokud chtěli, aby šla na vysokou, tak proč ji proboha dávali na průmyslovku?? s matikou a fyzikou z průmky se na vejšku fakt dostat nedá ;-D

ale je to kost R^

0/0
5.10.2009 14:55







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.