Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Děti mají potíže s imunitou

Jsou dnes děti více nemocné než dřív? Lékaři se shodují: sice se změnilo složení chorob, ale děti stonají zhruba stejně často jako jejich rodiče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

killy

Co tu řešíte ?

Za všechno může ona "běloskvoučí čistota" , "hygienicky čísté" a bůhví, co ještě přinesla doba v reklamních sloganech do našich domácností ! Dost lidiček tady na toto téma napsalo. Tak bych jen zopakoval:

Za našich mladejch let (fuj, to je ošklivý) jsme jako děti chodili z výprav zmazaný a rozdrbaný jak dobytek, celá parta pila z jedný flašky, svačinka upadla na zem - oprášila se a snědla, s každým psem v okolí jsme se kamarádili - každej nás olízal, jedli jsme spolu s vosami nehygienicky nebalenej tureckej med na poutích a cukrový špalky, zadřenou škváru z kolen jsme drbali rejžákem, co měla máma na podlahu.... a je neuvěřitelný...............že jsem se bez alergií a život ohrožujících epidemií dopracoval ke svýmu stáří !  Musím tedy za svůj život  poděkovat tehdejšímu nehygienickému způsobu života dětí.

0/0
24.1.2009 12:23

Hery Potrovka

Re: Co tu řešíte ?

R^ A když jsme spadli na hřišti, nikdo nám neošetřil rozbité koleno. Nikdo nikoho nedával k soudu za nebezpečné hřiště ...........  :-/

0/0
26.1.2009 9:33

Estera01

posilovat imunitu

I můj syn trpěl na opakované angíny a záněty horních cest dýchacích. Taky v jeho případě šlo o potíže s imunitním systémem. Při řešení problému mi velice pomohli internetové stránky imunologie.cz, kde je možné se poradit s lékařem, expertem na imunitu.

0/0
11.1.2009 13:23

racional

rozmazlenci

Na každou prkotinu se předepisují antibiotika a hygiena je občas také přehnaná. Řešení vidím takto: děti otužovat, hodně pohybu. Místo antibiotik, na které vzniká rezistence, používat koloidní-iontové stříbro, je 100% účinné, viz různé studie. Nejlepší je si ho vyrábět sám, např. pořídit si AgKoloid, protože je bezpečný automat.R^

0/0
10.1.2009 15:07

Sarka-3

Přílišná hygiena

My jsme byli celý rok venku, promočené boty, pili jsme vodu ze zahradní hadice a jedli nemytá a nezralá jablka přímo ze stromu. Bývala jsem a jsem nemocná dodnes každých 10 let. Ale dneska, jen dezinfikované je čisté, aktimel, solná jeskyně, obohacené jogurty s 60-ti denní zárukou (z čeho to asi dělají ?), chemické osvěžovače vzduchu, proti komárům, dokonalé prací prášky,... tak co se divíte ? Kde ty děcka tu imunitu asi mají získat ? U počítače ? Jsou to leniví chcípáčci, vychovaní zblblýma matkama odchovanýma na reklamě.

0/0
4.1.2009 11:02

Hery Potrovka

Re: Přílišná hygiena

R^

Nedávno jsem narazila na studii, proč děti na venkově nechytnou tak snadno žloutenku než děti ve městě. Zjistilo se, že děti si hrají venku, v prachu cest a právě v tomto prachu jsou bakterie, které posilují dětskou imunitu vůči žloutence. Ale městské matky své příbytky umyjí antibakteriálním savem, do koupelky strčí antibakteriální mýdlo, nádobí myjí antibakteriálním jarem a pak se nestačí divit, jakou nemoc chytí jejich dítě ve škole.

0/0
4.1.2009 16:41

Ex-treme

Děti mají potíže s imunitou

a o to přeci v konzumní společnosti jde. Co nejvíc blbečků (viz nedávný článek o pokleslé úrovni znalostí dnešních školáků) a hypochondrů. Na tom se dá u lidí nejvíc vydělat. Škoda jen, že tohle lobby velkých a mocných firem podporuje i stát, který by měl mít opačný zájem.

0/0
3.1.2009 23:24

malej pipík

Nj zasaraní chcípáčci

Dneska haranti jenom seděj za pécédlem, doma maj plasťáky vokna, teploučko, na podlaze žádnej koberec a tím pádem alergie. Žijou si jak ve vatičce, tak se jim ani nedivím.:-©Rv To u nás se vysávalo jenom jednou za měsíc, dřevěný vokna, topilo se jen když bylo ven -10 a v zmimě se hrával hokej jenom v teplácích, no a dneska jsem v poho...R^

0/0
3.1.2009 16:53

Vanislav

Re: Nj zasaraní chcípáčci

Presne moje rec, kdyz jsem byl malej tak jsem v kuse domu chodil promacej na kost (rodice bydli vedle potoka) v zime jsem hral hokej presne jak rikas v teplakach a kosily, kdyz jsem rano vstaval tak jsem mel kolikrat zamrzle piti vedle postele a nezazil jsem horsi nemoc nez chripku.

0/0
4.1.2009 7:35

bily.trpaslik

Re: Nj zasaraní chcípáčci

Ti haranti se narodili jako nemluvňata. To co dělají nebo umí, za to vděčím svým rodičům... Ty plasťáky jim taky nainstalovalo družstvo nebo rodiče a typ podlahy také zvolili rodiče... Rozhodně bych pro to, děti, nenazýval zasranými chcípáčky ;)

0/0
4.1.2009 19:42

le provocateur

zase-vlasy.cz

1) nízká imunitní stimulace v časném věku (vč. parazitární)

2) genetická selekce imunodefektů

3) dieselové motory a nové částice v prostředí

0/0
3.1.2009 10:32

cunik_1

Jenom pohyb

Dříve jsem trpěl každoroční rýmou od podzimu do jara. Od té doby, co jsem si pořídil psa a chodím s ním téměř denně na min. hodinovou procházku, míjí mě všechny rýmy a virozy. Myslím, že pohyb na čerstvém vzduchu za každého počasí je proto velice důležitý k posílení imunity.

0/0
2.1.2009 22:23

cunik_1

Re: Jenom pohyb

...a zároveň jsem rozehřátý pohybem, takže mi v obýváku stačí 20 stupnů a okno v ložnici zavírám jen při velkých mrazech. Takže milí rodiče, dopřejte svým dětem denní pohyb a otužování a uvidíte, jak budou zdraví.

0/0
2.1.2009 22:28

Hery Potrovka

Kojte své děti,

budou zdravé. Kojením se připravuje střevní mikroflóra, která je "imunitním systémem". Nekojené děti jsou častěji nemocné než děti kojené. Své dvě děti jsem každé kojila dva roky a antibiotika jsme měli 3x. To na dvě děti (7 a 10 let) je velice slušné skóre. :-)

0/0
2.1.2009 21:37

Jarmila 1

Re: Kojte své děti,

moje mila mate jiste pravdu, ale bohuzel jsou i takove maminky, co tuhle moznost nemaji no a co stim? Co vy by jste jim radila?

Ja mam 3 deti a kojit nejstarsiho syna jsem nemohla vubec, takze jsem odjela z porodnice s "flaskou" a reknu vam, ze prave on je nejvic odolny ze vsech mych trech deti, dneska uz dospelych. Syn ma uz 38let. Nejmladsi dcera byla kojena nejdele,27let a porad ma nejake problemy, takze to neni tak uplne pravda, ze to zavisi na kojeni:-)

0/0
2.1.2009 22:33

Hery Potrovka

Re: Kojte své děti,

Když v porodnici vidím, jak ženský s prsy nalitými k prasknutí nekojí, mám chuť jim fláknout. A pak si stěžují na drahý Sunar a podobné fujtajbly, co jsou tak pro telata.Rv

0/0
3.1.2009 0:10

Tobinka

Re: Kojte své děti,

jasně, že je kojení bezva, ale když někdo kojit nemůže, tak nemůže a matky-gestapačky (viz laktační liga), které nachází zvláštní blaženost v tom, že můžou ženy, které kojit nemůžou, šikanovat, mi lezou na nervy;-O

0/0
3.1.2009 15:41

Kachnicka21

Re: Kojte své děti,

Jistě, jediným efektem je to, že takové matky jsou frustrované, protože ony zklamaly na plné čáře, což v důsledku stejně odnáší dítě. Mimochodem, mám kámošku, která má dvě děti - dceru a syna. Dcera kojená dlouho, syn jen pár dnů, oba byli nemocní úplně stejně.

0/0
3.1.2009 20:25

Hery Potrovka

Re: Kojte své děti,

Znám "matku", která přestala kojit, aby mohla začít kouřit. Znám druhou, která přestala kojit okamžitě po příchodu z porodnice. Na otázku PROČ? mi bylo odpovězeno, že nemusí v noci vstávat. Takhle manžílek uvaří mléko a dítěti dá najíst. Ráno vstane a valí do práce. Už je rozvedená. ;-D

.

Omlouvám se, že tento příspěvek nemá souvislost s imunitou. Jen reaguji na ty gestapačky. Rv

0/0
3.1.2009 20:52

Tobinka

Re: Kojte své děti,

A já znám matku, jíž krátce po porodu zemřel tchán, přestala ze stresu kojit, jela s dehytratovaným mimčem do porodnice, bohužel do Krče, kde jí gestapačka z Laktační ligy řekla, že která kojit chce, ta kojit může... naštěstí se tam našla hodná sestřička, která kamarádce řekla, že až pani doktorka odejde domů, udělá mimču výživu... což taky udělala

a taky znám takovou, která trpěla při kojejí takovými bolestmi, že jí to až dohánělo k šílenství a protože nechtěla mít z potomka draculu, přestala kojit, krvácející bradavky ošetřila a byl pokoj...

mně přijde kojení fajn, je to přirozené, zdravé, levné a pohodlné... ale kdyby to nešlo, tak to prostě nepůjde a nezastřelím se kvůli tomu,

p.s. líbí se mi ta radost, kterou máte z cizího rozvodu nekojící ženy, to je takové pozitivní

0/0
4.1.2009 0:00

Hery Potrovka

Re: Kojte své děti,

Nemám radost z jejího rozvodu, jen její manžel nevydržel její ležení na gauči a po svém fyzickém zhroucení a léčbě ve špitále se rozvedl.

0/0
4.1.2009 16:38

aldaron7

Re: Kojte své děti,

Ty ses fakt blba krava.

0/0
3.1.2009 23:21

asn235

Re: Kojte své děti,

Obě dcery jsem kojila jen 3měsíce, prostě mlíko se přestalo tvořit. Poprvé jsem z toho šílela a nevěděla si rady. Kolem jsem pořád slyšela, to známé kojit kojit. Obě jsem pak byly docela vystresované.

Podruhé už jsem byla v klidu, dala umělou výživu. Obešlo se to bez potíží. Dcera je velmi klidné a hodné dítě a teď má 2 a půl roku. Za celou dobu žádná antibiotika neměla. Takže tohle není jen o kojení, ale i o genech.

Pokud z nějakého důvodu maminka nemůže, ba i nechce kojit, tak je to jen její rozhodnutí. Já je nesoudím a soudit nebudu.

0/0
4.1.2009 0:28

Vanislav

Re: Kojte své děti,

ja jsem antibiotika nemel nikdy.....zato tech urazu :) zlomene prsty a vyrony kontiku jsem mel v kuse.....ale na to asi kojeni moc nepomuze

0/0
4.1.2009 7:36

Dagiss

noo

a nebude to taky tím,že dnes se děti skoro nehýbou,jakékoliv jiné počasí než 25 nad nulou je pro ně zima a tudíž sedí doma??Moje děcka lítají skoro pořád venku,i v zimě a mám klid.Doma moc netopím,máme běžně kolem 18-19-ti stupňů,výborně spí a nemoci u nás nejsou,snad jen raz za rok nějaká rýma. Chce to pohyb v jakémkoliv počasí,ať se tělo otuží a obrní a nemocní tolik nebudou.R^

0/0
2.1.2009 20:58

-RL-

Málo pohybu

Když celoročně nesportují venku a jen sedí doma u počítače, cpou se "jídlem" z KFC, v pátek jdou tzv. pařit a zhulení se vrátí domů a válí se na gauči u TV, pak se není čemu divit, že mají slabý imunitní systém.

0/0
2.1.2009 19:36

smich

Očkování

Hlavně bych tak nejásal nad přínosy očkování, to se pravděpodobně dozvíme v budoucnu, jaké to má neblahé důsledky drtit kojence vakcínami Rv 

Mám 3 děti, nejstarší povinně naočkované, alergické a churavé. Další 2 už po těch zkušenostech neočkované se zdravím, které jim mohu jen závidět a současně přát. Je třeba vidět, že na infenční nemoci se umíralo za naprosto jiných výživových a hygienických podmínek, což vám ovšem většina doktorů ve vleku farmaceutických lobby neřekne. Velký byznys stejně jako antibiotika.

0/0
2.1.2009 12:17

Roumen

Re: Očkování

Hmmm...to je teda blabol.

0/0
2.1.2009 15:47

pavlikrumbur

Re: Očkování

O tom, že nadužívání antibiotik je problém žádná, ale o přínosech očkování nemůžeme pochybovat - to, že se vezete na vlně zodpovědnosti ostatních rodičů, kteří očkují je spíše k studu než k propagování.

0/0
2.1.2009 17:51

ranhojic

Re: Očkování

To je teda žvást tenhlete ten příspevěk... prosím, nejdřív si něco o problematice očkování a alergii přečtěte... plete hrušky s jabkama a ohrožujete zdraví vašeho dítěte.. Až dostane dětskou obrnu, tak mu už správný jídelníček nepomůže!  O vzniku alergií bylo napsáno mnoho, na to aby alergie vznikla se nejdříve musíte setkat s alergenem, ve vakcíně žádné  klasické alergeny typu prach, pyl, roztoči nejsou... leda, ze byste si je tam sám přisypal  :)

0/0
2.1.2009 18:40

Jarmila 1

Re: Očkování

souhlasim!

0/0
2.1.2009 22:34

smich

Re: Očkování

Se smichem sleduji reakce zastánců jediného správného názoru, na všechny se nedá odpovědět, ale Vám zkusím stručně, když máte přezdívku téměř z oboru :-)

Zmiňujete obrnu, klasický případ zbytečného očkování, ač by se o jiných ještě dalo diskutovat. U zdravých jedinců je totiž obrna v cca 99 % případech asymptomatická  a u zbývajících dochází většinou pouze k příznakům připomínajícím chřipku, či k dočasné paralýze trvající max.pár týdnů. Problémy mají lidé s oslabenou imunitou, ať už geneticky, předchozím očkováním :-P, atd., těm trvalé následky hrozí. Apropó, jestli si myslíte, že dnes obrna u nás není, tak je, ale říká se jí nejčastěji virová meningitida, protože obrna to být nemůže, když jsme všichni očkováni, že.

0/0
6.1.2009 16:01

smich

Re: Očkování

A co se týká alergie, určitě netvrdím, že ve vakcíně jsou nedejbože roztoči, na které pak aplikací vakciny vznikne alergie :-) Jde spíš o to, že přirozeně se vyvíjející imunitní systém nejmenších dětí je naprosto neúměrně najednou nepřirozeně zatěžován patogeny, se kterými by se v životě možná ani nepotkal notabene současně najednou (třeba se 6 =hexavakcína 8-o ), byť rádoby oslabenými nebo mrtvými, a touto zátěží se vyvíjí naprosto nepřirozeným způsobem a následně na běžné imunitní podněty reaguje naprosto neadekvátně (=alergie).

Když budu brát v potaz normálně zdravé dítě kojené mámou, která to vydrží i déle než běžný půlrok až rok, očkování prostě nepotřebuje. A já takové děti mám. A pokud vaše dítě necháte naočkovat a já své ne, jak může případně mé dítě nakazit vaše, pokud očkování funguje?

0/0
6.1.2009 16:22

nina13

Re: Očkování

JO jo, ale pak taky musíte počítat s tím, že váš přirozený imunitní systém nezvládne chorobu a vy (myslím nakažená osoba) prostě umřete... ale rozhodně to bude přirozené. Nebudete mít děti a tudíž po vás nikdo nezdědí slabší imunitní systém. Potom se pochopitelně budou rodit a přežívat jenom děti se zdravím imunitním systémem, které nebudou mít alergie.

0/0
15.1.2009 10:08

Hery Potrovka

Re: Očkování

Zejména tetanus lze vyléčit mrkví, obrnu brokolicí, dávivý kašel hruškou, a tyfus? Tyfus se přeléčí dobrým slovem. Doufejte, že vaše děti nepotkají choroby typu tetanus. Ten milý pane nejde vyléčit ani v dnešní době a je téměř vždy smrtelný. Hazardujete se zdravím svých dětí.

0/0
2.1.2009 19:35

Tobinka

Re: Očkování

Ano, očkování může mít vedlejší účinky. Alternativou těmto vedlejším účinkům je smrt, vy trubko!

Jednou jsem na toto téma mluvila se stařičkým profesorem. A ten mi říkal: "Dneska si lidé neumí představit, jakou hrůzu mezi rodiči vyvolávala slova záškrt, zarděnky, černý kašel... V současnosti děcko maximálně dostane kašel a rýmu, které vyleží a rodiče si říkají, proč musí můj drobeček dostávat ty ošklivé injekce, po kterých mu není dobře a proč jich je tolik? Vždyť tu ty nemoci nejsou..." 

Jenže ty nemoci tu jsou pořád. Ne v naší proočkované populaci, ale kosí děti dál. Můžete si namlouvat, že v dnešní hygienické situaci... Ale ten virus je pořád agresivní virulentní virus a NENÍ PROTI NĚMU LÉK. Žádné zázračné práčky, které vám doktor předepíše, až nemoc přijde. Stačilo by, aby se objevila první epidemie záškrtu, abyste viděli, jak umírají sousedovy děti a už budete na kolenou žebrat o injekci.

0/0
3.1.2009 15:59

Tobinka

Re: Očkování

Vždyť vy jste vlastně kolem těch svých neočkovaných zlatíček postavil ochranné hradby z dětí, jejichž rodiče jsou zodpovědnější. Jenže víc takových nezodpovědných rodičů bude víc skulin v těch hradbách a malér je tu...;-O;-O;-O

0/0
3.1.2009 15:59

Hery Potrovka

Re: Očkování

R^R^V naší školce kontrolovala paní ředitelka povinné očkování. Neoočkované dítě se prostě nevzalo (že proběhlo očkování u dítěte se možná psalo i do lejstra od MUDr. pro přijetí do MŠ). Ve škole se také kontroluje. Je to ze zákona povinné očkování. Pokud rodič nenechá své dítě oočkovat, zřejmě mu bude odebráno a oočkováno?. Bohudíky za to!

0/0
3.1.2009 20:55

aldaron7

Re: Očkování

Skoda, ze se takovy jaky ty:-©, nedaj ze zakona utratitR^.

0/0
3.1.2009 23:25

Tobinka

Re: Očkování

děti by neměli trpět za to, že je jejich rodič ťululum a ohrožuje jejich zdraví

taky souhlasím s povinným očkováním

opakuji: PROTI VĚTŠINĚ TĚCH NEMOCÍ NENÍ LÉK!

0/0
4.1.2009 0:05

Vanislav

Re: Očkování

proboha, doufam, ze ty v zivote mit dite nebudes.....ono dostat detskou obrnu, tyfus, zaskrt, cerny kasel......to se da preci vylecit horkym cajem a trochou ovoce.

0/0
4.1.2009 7:44

Vanislav

Re: Očkování

proboha co to melete? Az vam dite s prominutim chcipne na zardinky ci TBC a nakazi dalsi tedi ve skolce/jeslich tak se nedivte az vam naky rodic prijde podriznout krk. Takovyhle tupce miluju, jedine co vas omlouvam, je to,ze jsem tento blabol pochopil spatne a vase deti jsou vsechny radne ockovane.

0/0
4.1.2009 7:40

smich

Re: Očkování

Urážky pominu, i když nesvědčí o úrovni diskutujícího, opravdu jste můj příspěvek pochopil špatně, takže kdo je tupec? :-)

Ale řekněte mi, jak může neočkované dítě nakazit očkované dítě, pokud je očkování skutečně účinné?

0/0
6.1.2009 16:42

Vanislav

Re: Očkování

btw dejte mi prosim adresu a jmeno at vas mohu udat na hygienicke stanici.

0/0
4.1.2009 7:45

Ebo

a hlavně

..dneska si děcka venku skoro nehrají, mají málo pohybu a špatnou stravu .. výsledek na sebe nenechá čekat..

0/0
2.1.2009 12:08

vymrzovac

co doktor,to názor............

mě už táhne na padesát,svůj povinný chovatelský limit v odchovu daňových poplatníčků mám již téměř za sebou,včetně jednoho alergického dítěte.Za ta léta trápení jsem uvěřil výsledkům následujících dřívějších výzkumů.1)Imunitní systém dítěte se formuje především v době kojení v prvním roce života dítěte.Našimi lékaři předepisovaná antibiotika v tomto věku dítěte to mohou jen pokazit.Je to určitá forma alibismu našich dětských lékařů,dávat antibiotika na každé zvýšení teploty2)Ve Švédsku kdysi proběhl výzkum,který potvrdil,že děti,které jsou stresovány ranním buzením,neboli chozením do školky dříve,než se přirozeně probudí,jsou více nemocné3)Ideální teplota pro spánek je 18°C,při té si organismus nejlépe odpočne.pokud naše malé paneláčníky necháváte spát při 24-25°C,nedivte se,že mají respirační potíže

0/0
2.1.2009 7:56

Kachnicka21

Re: co doktor,to názor............

Ono úplně stačí nechat ho spát v klasickém suchém paneláku, pak se cestou do školky projít bezva smogem - a potom se divíme, že jsou ty děti každý měsíc nemocné.

0/0
2.1.2009 13:04

Jarmila 1

Re: co doktor,to názor............

mily pane, mne uz "tahne" na sedesat, 3 deti, uz dospele a to, co tady pisete, ze deti buzene do skolky a stresovane jsou vic nemocne, neni pravda. Moje sousedka mela deti od 6 mesicu od sebe a byly o mnoho min nemocne jako moje ktere do jesli nechodily a do skolky az od 4 let.  Je to proste individualni a zadny svedsky vyzkum tomu nepomuze;-D

0/0
2.1.2009 22:38







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.