Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

INFOGRAFIKA: Jak si ulevit od bolesti hlavy

Zjistěte, proč vás bolí hlava, a vyberte efektivně léčbu. Vyzkoušejte si rychlou a jednoduchou masáž akupresurních bodů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PepaRUM

Bolest hlavy se musí přepít.

Nejlepší je rum.

0/0
6.10.2008 14:29

daBmV

Re: Bolest hlavy se musí přepít.

ale ne z brambor!

0/0
6.10.2008 16:10

rebel

iris diagnostika

Podívejte se na toto:

http://www.hejbejse.tv/on-line-televize/host-tydne/alternativni-metody-iris-diagnostika-3

0/0
6.10.2008 14:17

Fanatic.Dz

Jeden hlod za všechny:

... každej má svojí pravdu. ;-D ;-D ;-D Pochybuju, že by jste byla schopna obhájit, že vůbec něco máte, nebo i jen možnost, že něco mít můžete a vy do nás rovnou ještě s pravdou. ;-D ;-D ;-D

0/0
6.10.2008 10:24

pakaren

have a piece of ass

;-O;-O

0/0
6.10.2008 2:30

modem

.

Jsem těžký migrenik od 10ti let.Je mi 45 let a stále se to zhoršuje.Vyzkoušel jsem kromě klasické medicíny i bylinky,akupunturu,akupresuru,i dr.Jonáše z institutu celostní medicíny,homeopatika. Kromě toho,že za léčbu homeopatiky a pod jsem dal neskutečný peníze,si myslím že klasická medicína vítězí. Moje neuroložka jako profylaxi nasadila Orfiril (proti epilepsii) a akutní migrénu mě zbaví jedině Rosemig. Jinak jsem byl protažen všemi možnými vyšetřeními,naštěstí nádor v hlavě není. Lumbálka,LIT test také negativní.

0/0
4.10.2008 18:44

Dospělá

Re: .

A o ty peníze jde v první řadě. Slušný bylinkář poradí za pakatel, ten druhý vám s virgulí řekne o řídkém spermatu (Zedníček). ;-D

0/0
6.10.2008 9:41

modem

Re: Re: .

Kdyby existovala bylina na prudký atak migrény.....takový bylinkář by měl dostat Nobelovu cenu. Ano, zkoušel jsem od bylinkářky různé směsi čajů.Nic. Jen ten zázrak Rosemig funguje.

0/0
6.10.2008 12:43

Ufff

Re: Re: Re: .

Pane, přijde mi, že kdybychom stáli vedle sebe a já křičel, že mi asi stejně neuslyšíte. Píšu tu dokola o příkladu, že se moje známá migrény pomocí bylinek zbavila nafurt. Trvalo jí to sice přes rok, ale má od toho pokoj.

Zřejmě ta bylinkářka byla jen z těch, kteří pouze tuší. Přečetla si povídání o bylinkách a teď dělá chytrou. Pan Šíma vychází ze zkušeností paní Kamenické (Radnické) i ze svých. A hlvaně má výsledky. Je tu někde odkaz.

0/0
6.10.2008 12:55

Ufff

Marná snaha

Fajn, vzdávam to. Zkusil jsem to, ale když mi někdo po tomhle všem napíše, aniž by věděl o čem mluví, že plácam nesmysly, je to asi fakt zbytečnej boj.

Vy, rozumný lidi, co mají stejně blbý zkušenosti s práškama jako já, vy si toho pana Símu dřív nebo později najdete. A vám ostatním přeju příjemnej zbytek života s těma úžasnejma pilulkama.

0/0
3.10.2008 23:58

Dospělá

Re: Marná snaha

A my ti přejeme příjemný zbytek života s tvojí arogancí, netolerantností a nabubřelostí. Každý si žije svůj život jak chce a  každý má svoji pravdu. Byl by jsi úžasný diktátor. :-©

0/0
5.10.2008 15:10

Ufff

Re: Re: Marná snaha

Tak já tu přijdu s alternativní metodou (se kterou mám já a mé blízké okolí  velmi dobré zkušenosti) pro lidi, kterým chemická medicína zatím nedokázala pomoci a vy mě tu nazvete diktátorem? Myslel jsem si, že když se o to s nikým nepodělim a necham si to pro sebe, budu sobec. Podělil jsem se a je ze mně arogantní, netolerantní a nabubřelej člověk. :-)

Víte jakej je mezi námi rozdíl? Já kritizuju chemickou medicínu, protože s ní mam z 90% špatné zkušenosti. Vy kritizujete přírodní metodu, přestože s ní zkušenosti nemáte žádné. Kdo je pak tedy arogantní a nabubřelý?

A to si říkáte Dospělá... :-)

0/0
5.10.2008 20:19

Dospělá

Re: Re: Re: Marná snaha

Já nic nekritizuji, asi neumíte číst diskusi. Jen podotýkám, že vy nepřipustíte, že každý člověk může reagovat jinak. Já nevěřím, že mi bylinky nevyléčí prudkou migrénu (pokud by tomu tak bylo - nebyl by na světě už ani jeden migrenik). Když mne začne bolet hlava, vím, že mi nepomůže ani svěcená voda, prostě musím polknout tabletku. Předcházení bolesti je věc druhá. Hodně tekutin, odpočinek atd.

Vy jednoduše nepřipustíte, že jiný člověk má jiné zkušenosti a každý svého štěstí strůjcem. :-P

Mimochodem, znala jsem jednoho člověka, co rakovinu léčil bylinkami. Není již mezi námi. Ale měl čistě přírodní léčbu.

0/0
6.10.2008 6:42

Dospělá

Re: Re: Re: Marná snaha

Vy žijete vedle mne? Vy víte, že nepoužívám bylinnou léčbu? Ano, jednou jsem synovi léčila kašel mateřídouškou. Skončil se zápalem plic. Jaksi tato na kašel nejsilnější bylina nezabrala. ;-D  Příště to bude mateřídouška spojená s klasickou medikací léky. Kdyby byly bylinky tak světoborné, asi generace před námi nevymíraly na dnes běžně léčitelné choroby. :-/(Y)

0/0
6.10.2008 7:01

Ufff

Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Jestli termínem "používání bylinné léčby" myslíte jednou za čas uvařit čaj z mateřídoušky, tak to se na to rovnou s prominutím vykašlete. Sama jste napsala, že léky berete vždy, když vás začne bolet hlava. A stejně se vám bolest znovu a znovu vrací. Jak dlouho tohle už praktikujete? Rok? Dva? Deset let? nebo jako někdo jiný z téhle diskuze od mala? A vidíte. Zatím jste se těch bolestí nezbavila. A od bylinek očekáváte, že zaberou během několika dní při kašli?

Jestli jste si myslela, že vašemu synovi zastaví kašel, tak jste mu ji neměla dávat. V tom je rozdíl, mezi chemickou medicínou a přírodním čištěním pomocí bylinek. To, že měl váš syn kašel, neznamená, že byl nemocný. Pouze se jeho organismus snažil vypudit nějaký ten humus z plic. To, že jste mu podala bylinku pouze umocnilo jeho reakci a vzniknul zápal plic. Bylinky totiž neléčí, bylinky čistí. Smějte se tomu jak chcete, ale je to tak.

0/0
6.10.2008 8:26

Ufff

Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Ano, uznávám, dříve se umíralo i na tak dnes "obyčejnou nemoc" jako je třeba zápal plyc. Ale to, že dnes dokážeme proti této chorobě účinně bojovat, neznamená, že od tohoto problému máme pokoj. Ty nečistoty v plicích tak jako tak zůstanou. A je otázka času, kam jinam poputujou. Tělo plíce potřebuje k životu, takže se je bude snažit zachránit i za cenu toho, že to odnese nějaký jiný orgán. A vzhledem k tomu, že třeba u žen jejich prsa k životu důležitá nejsou, na světě je najednou rakovina prsu.

Jasně, smějte se. Taky jsem se smál. Ale pak jsem byl svědkem dalšího případu, kdy bylinky pomohly. Paní měla leukemii. Při krevních testech byl problém vůbec najít červenou krvinku. Pokud se nepletu, tohle značí začínající rakovinu. Po cca roce té pro vás směšné bylinné terapie měla krev naprosto čistou a její doktorka mluvila o zázraku. Nevim, jak by to bylo s bylinkama v nějakém pokročilém stádiu rakoviny. Ale máme s příbuznými a přáteli vyzkoušeno, že bylinky jako prevence fungují dokonale.

0/0
6.10.2008 8:38

Ufff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Jo a omlovám se, vy bylinky nekritizujete. Pouze se jim vysmíváte. To je lepší.

Dále jste napsala: "Já nevěřím, že mi bylinky nevyléčí prudkou migrénu (pokud by tomu tak bylo - nebyl by na světě už ani jeden migrenik)." Vlastně jste si odpověděla sama. Každý čeká, až to zkusí ten druhý a přitom se všichni diví, že nejsou žádné viditenlé výsledky. A když se pak někdo, kdo to zkusil, najde, je ostatními ukamenován, jako v téhle diskuzi. Ony totiž o bylinkách v televizi nejsou žádné reklamy, Zentiva se asi taky jen tak nevykašle na velmi lukrativní výrobu tabletek a nezačne skupovat pozemky za účelem pěstování bylinek. Ono je samozřejmě pohodlnější polknout prášek a mít od problému na chvíli pokoj. Pít čtyři dny v týdnu rok (nebo dva) bylinky a dělat si denně prolachy nosu je pro pohodlnýho člověka nepředstavitelný. I přes to, že by se problému zbavil napořád. Je to pro nás časově náročný, každý den musíme vstávat minimálně o hodinu dříve, než bychom museli.Ale ty výsledky za to stojí.

0/0
6.10.2008 8:56

Ufff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

A ještě jedna věc. Ty prášky na migrénu, jste si jistě neurčila sama. Předpokládám, že vám je doporučil nějaký doktor. Tedy člověk, který práškům rozumí. A bylinky (v případě, že k nim sáhnete) si ordinujete sama? Kde berete jistotu, že víte, jakou bylinku vzít? Nenapadlo vás, že by jste si bylinky měla nechat určit taky od člověka, kterej tomu rozumí?

0/0
6.10.2008 9:24

Hery Potrovka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Mám se nechat okrádat od bylinkáře. ;-D  Můj známý krvácel z intimních míst, jakýsi šaman mu dával byliny, živou vodu a podobné srajdy. Než zjistili nádor prostaty. Ale já vím, měl si proplachovat pohlavní úd odvarem ze švestek-horní cestou.

0/0
6.10.2008 9:39

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Bylinky na mozek nejsou???

Plíce nejsou ve vyjmenovaných slovech. To hovoří za vše. :-©;-D

0/0
6.10.2008 9:24

Ufff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

OK. Na úrovni urážek se s vámi odmítam bavit. Pokud mi po všech těch argumentech napíšete takovou reakci, vypovídá to něco o vaši inteligenci. A nebo jste inteligentní dostatečně, ale pouze vás štve, že mám pravdu? Já jsem se snažil nikoho neurazit. Jestli se mi to omylem povedlo, upozorněte mě na to. Pouze jsem doufal, že někomu tímto pomohu. Pokud mě tu chcete urážet, raději nereagujte.

0/0
6.10.2008 9:32

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Máte pravdu a nic než pravdu a k tomu vám dopomáhej bylina. Vy nevidíte, že některým lidem vadí vaše neomylná pravda? Uznávám, že i byliny jsou prospěšné, ale jsou situace, kdy se musí jít i za lékařem a užívat léky. Měl jste někdy zlomenou ruku? Já na dvakrát. To byla bolest. Házela jsem do sebe léky jako chleba. Nebo jsem se měla mazat nějakou léčivou indulonou? ;-D

0/0
6.10.2008 9:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Proč Tě to tak rozčiluje?Nikdo Ti nic nenutí.

0/0
6.10.2008 10:40

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Máš pravdu, každý je svým pánem!

0/0
6.10.2008 14:19

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Je vidět, že se zfanatizovaným sektářem není rozumná řeč. Ani byliny se nesmí požívat stále. Vytvoříš si imunitu na jejich léčivé látky a poté jsou ti k ho..vnu. Viz např. ta mateřídouška. Ta se má pít právě jen při potížích. Když ji budeš požívat celoročně, zaděláš si na problémy, už nebude účinkovat.

A k té leukémii. Paní může být ráda, že to přežila. Jeden můj známý měl rakovinu. Zprvu banální bulka s vyléčitelností 99%. Nešel na operaci, nedbal lékařských rad. Navštívil bylinkáře ;-D. Nejdřív nádor chtěl vyhladovět. Po řízené hladovce byl tak zesláblý, že v sobě neudržel ani bylinkový čaj. A když už bolestmi nemohl vydržet, šel k lékaři. Bohužel metastázy v celém těle ho zahubily. A to je ta správná přírodní léčba.Rv

0/0
6.10.2008 9:31

Ufff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Vyhladovět rakovinu? ;-D A byl ten člověk, ke kterýmu ten váš známý šel, opravdu bylinkář, nebo jen líný podnikatel, kterej vydělává na nevědomosti a oddanosti druhých?

A z čeho usuzujete, že jsem zfanatizovaný sektář? To že sem hodim dobré zkušenosti s bylinkama lidem, kterým vaše dokonalá medicína nepomáhá, je sektářství? Z toho samého mohu přece obvinit i já vás. Bezhlavě věříte chemické medicíně, aniž by jste připustila jiné alternativy, platíte nehorázné sumy jak u lékaře, tak v lékárně a přestože vám to nepomáhá, stejně k tomu doktorovi znovu a znovu chodíte. A já jsem zfanatizovaný? ;-D;-D;-D

0/0
6.10.2008 9:39

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Já jsem neřekla, že mi nepomáhá klasická léčba. Záchvaty bolestí hlavy mám cca 1x měsíčně. A nemusela jsem solit peníze u bylinkáře, stačí, že více odpočívám a dodržuji pitný režim. A mám to zadarmo. K lékaři chodím minimálně a kdo se setkal (v mém okolí) s bylinkářem, každý koukal jen na účet a nadával, že to bylo stejně k prdu a skončil u lékaře.

0/0
6.10.2008 9:44

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Je vidět, že toho o alternativních léčbách moc nevíte, když neznáte pojem vyhladovění nádoru. :-/  A to jste skoro polobůh.

0/0
6.10.2008 9:45

Ufff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Tak tomu říkám alternativní léčba. Fakt to neznam tohle "vyhladovění nádoru", ale musí to bejt fakt bomba, když to vašemu známému takhle "pomohlo". Uznávám, že v dnešní době, kdy se každý snaží vydělat na tom druhém, je obtížné najít člověka, který vám chce opravdu pomoci a hlavně ví jak na to. Věřte nebo ne, tenhle Šíma pomoci umí. Myslim, že jsem tu popsal dost důkazů, které by mohly pro vás něco znamenat. Věřit nemusíte. Ale když nemáte zkušenost, aspoň nekritizujte a aspoň neurážejte. Tak jako je mezi lékaři dobrý a špatný doktor, tak jsou i dobří a špatní bylinkáři. V tom druhém případě spíš šarlatáni. Jestli vám něco říká pojem paní Kamenická (Radnická), tak tenhle pán je svým způsobem její žák, neboť se u ní dlouhou dobu léčil a jeho metody jsou pouze rozšířením metod paní Kamenické. A pokud neuznáváte ani schopnosti paní Kamenické, pak je pro vás chemie opravdu to jediné řešení. Pak ale nás, co jsme si dovolili věřit něčemu jinému, než co je v dnešní době moderní, nechte být.

0/0
6.10.2008 10:17

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

No, snažil se vypudit hlen, který tam je díky přemnoženým bakteriím. Bakteriím, běžně se vyskytujícím v ovzduší. Měli bychom si koupit čističky vzduchu? Nosit venku náhubek? Možná bychom se měli zavřít do sterilních místností. Výplach rypáku vám zabrání vdechnutí virů a bakterií. ;-D;-D;-D

Vy se mi zdáte nějaký dokonalý. ;-D

0/0
6.10.2008 9:34

redakce

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Milá paní Dospělá, Vy tu přezdívku máte asi omylem. Protože takovéhle urážlivé a výsměšné příspěvky může napsat pouze neinteligentní člověk nebo nevyspělé malé dítě. Pokud chcete reagovat, tak argumentujte k věci a neurážejte ostatní. Mimochodem ta poznámka na pravopis byl u příspěvku Ufffa evidentní překlep, ale kdyby jste si přečetla pořádně Vaše příspěvky ...... lepší jak 3 bych Vám nedala.

0/0
6.10.2008 9:44

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Ufffe, uffe ;-D

0/0
6.10.2008 9:46

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Vážená redakce, pokud se vám moje příspěvky nelíbí, máte cenzuru a moc je odstranit?

0/0
6.10.2008 9:49

Ufff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

:-) Překrucujete moje slova. Např. proplachy nosu vám nezabrání bakterie vdechovat, ale pomohou vám se jich zase zbavit.

Nejsem dokonalý. Pouze mě nebolí hlava, nemám chřipky, rýmy, nemám problémy s játry, jako jsem měl, nemám sípavost, jako jsem měl. A pokud mě nazýváte sektářem proto, že věřim bylinkám, pak vy jste sektářka, protože věříte práškům. :-)

Vy se mi smějete, že piju bylinky a dělam si proplachy, který mě pomohly. V tom případě já se vám směju, že berete prášky, který vám nepomáhejí. Už vidíte ten rozdíl, nebo pořád nic? :-)

0/0
6.10.2008 10:00

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Bylinky + klasická léčba. Myslím si, že nejen byliny, ale i k lékaři občas musíme zajít. To je prostě můj názor a že ho nedokážete akceptovat, to je vaše věc. Já akceptuji váš názor, jestli vám byliny pomohly, mě ne. Nezatracuji je, ale ani nevyzdvihuji.

0/0
6.10.2008 10:05

Ufff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Vy akceptujete můj názor? Takže už nejsem diktátor? A jak jste přišla na to, že já neakceptuji ten váš? Znovu jako flašinet opakuju, že jsem sem vhodil akorát jinou alternativu lidem, kterým jako mě chemie nepomohla.

A ještě si dovolim jedno rejpnutí. Vaše dvě věty: "Já jsem neřekla, že mi nepomáhá klasická léčba. Záchvaty bolestí hlavy mám cca 1x měsíčně." Jednou měsíčně bolest hlavy? A tomu říkáte, že vám medicína pomohla? 8-o Jak ta Jana, co tu psala, tak moje kamarádka trpěly migrénami. Občas jsem nechápavě na kamarádku koukal, co to s ní dělá. A tyhle bylinky jí pomohly. Ale né pomohly, jak to vidíte vy. Jí ta hlava teď nebolí vůbec. Ani jednou za měsíc, ani za dva, ani za půl roku. Já říkám pomoc tomuhle.

0/0
6.10.2008 10:30

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Ani 12, ani 24, ale 36 nových CD a za naši skvělou cenu. Jak v teleshopingu.

0/0
6.10.2008 10:43

Ufff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

No jo no, co na to říct. Sklápím uši a lezu pod stůl. Protože když to zní jak z teleshopingu, tak to asi vážně nefunguje. :-)

0/0
6.10.2008 11:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Milá paní, Vy máte rypák?

0/0
6.10.2008 10:34

Dospělá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

Asi jo.

0/0
6.10.2008 10:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marná snaha

aha

0/0
6.10.2008 10:52

hoplhe

bylinky versus chemická medicína

Tak jsem si tak pročítala diskusi na téma bolest hlavy a přestože patřím do skupiny chemické medicíny, protože je to moje zaměstnání musím uznat, že připomínky Ufffa a Jany jsou určitě na místě. Velkým problémem chem. medicíny je to, že na školách nás učí jaká látka na co působí, co ovlivňuje.., ale pouze v rámci léčení důsledku nikoli příčiny. A tady myslím je ten velký kámen úrazu. Myslím, že zaměstnanec lékárny Vám nebude říkat ten celaskon 500mg si neberte, protože tělo dokáže vstřebat pouze 100 mg a ostatní vyloučíte močí. Nebo preparáty na klouby, kde je chondroitin sulfát a ten se potřebuje na něco navázat .., aby pomohl Proč taky .. Tady vládnou peníze a léky jsou v kurzu, protože výdělky v tomto oboru jsou sta milionové. Je mi z toho smutno už jen proto, že když jsem se rozhodovala co chci v životě dělat rozhodně to nebylo to co z toho vzniká .. A bylinky? I když velice dobře pomáhají a fungujou, tak nedokáží vydělat farmacii takové peníze jako třeba reklama na coldrex hotrem.

0/0
3.10.2008 14:45

Kleki Petra

Re: bylinky versus chemická medicína

Tak já si dám dneska slivovicu.:-)R^

0/0
3.10.2008 15:34

Jana

Re: bylinky versus chemická medicína

To by u nas byla u nasich doktoru sama zaloba! Jak mi chce ten chytry pan, ktery kritizuje bylinky, vysvetlit, ze prijde clovek k lekari s nejakym problemem a 3 doktori maji naprosto odlisne nazory na diagnozu? Nevi nic, protoze ty vase rentgeny vam neukazou, ze mate plice jako prase a telo se jen brani, jak muze, snazi se ten binec vyloucit - pozor nosem!, pane chytry! Takze nez zacnete kritizovat bylinky, zamyslete se nad smyslem megalomanskych nemocnic, financovani celeho zdravotnictvi, lekarny atd...

0/0
3.10.2008 18:16

Ufff

Nechápu vás - pokrač.

... svojí chemií dohromady. Dali jsme vám tu tři příklady, že to, co tu propagujem, opravdu účinkuje. Jestli tohle všechno nestačí, pak promiňte, že jsem vás tu otravoval. Už vás nebudu rušit od vašich nářků.

Nejsem, za to co tady píšu, placenej, nemám na tom osobní zájem, ani si nekrátim dlouhou chvíli. Nemám zapotřebí tu někoho přemlouvat, mě už je totiž dobře. Měl jsem prostě jen pocit, že nejsem jedinej, kdo má nárok na lepší život. Bez bolesti a bez prášků, jen s trochou přírody. Jestli to někomu z vás vrtá v hlavě a přemýšlí nad tím, jedině dobře. Zavolejte tam, nebo tam rovnou jeďte. Pokud se dál chcete litovat a cpát se v bolestech jednim práškem za druhym, abyste si aspoň trošku ulevili, toto prosím ignorujte.

0/0
3.10.2008 9:11

Jana

Re: Nechápu vás - pokrač.

Dobre, tak tedy ja jsem ten pripad, ktery vi, co je migrena. Hele, kdyz te boli hlava 20 dni ze 30, tak ti neni moc veselo a mas chut to tady zabalit, protoze zivot pak ztraci cenu. Obcas se ti k tomu prida zvraceni a 3 dny jsi mimo provoz, nejsi schopny prijimat ani vodu, protoze vsechno zvracis. Myslis si jeste, ze nevim, co je migrena? A ted poslouchej - jediny reseni jsou byliny! Jiny skutecny reseni neexistuje. Dnes mam po problemu a vratila se mi zivotni sila a elan. A dost tehle stupidni debaty. Kdo chtel, pochopil, kdo ne, at to resi jinak. Kontakt tam mate, vic pro vas udelat nemuzu a taky nechci, protoze to nemam zapotrebi.

0/0
3.10.2008 9:46

Ufff

Nechápu vás

Hele lidi, to jste fakt tak zabedněný, nebo jenom líný přečíst celou diskuzi? Ještě mi napadá, že vás baví pořád fňukat a nechat se okolím politovávat, jakej máte těžkej život, když trpíte migrénama a já nevim čim ještě. Nechápu totiž, jak mi někdo další může zase napsat "Vy jste skutečnou migrénu / bolest hlavy nezažil". NE OPRAVDU JSEM JI NEZAŽIL. Ale zažili jí jiní z mého okolí, jak už jsem psal a díky metodě přírodního čištění od ní mají jednou provždy pokoj. Já jsem zažil jiné bolesti spojené s velmi slabě fungujícími játry a po roce téhle terapie je mi hej. Je to fakt tak těžký pochopit?

Já a ta Jana jsme vám tu dali vědět o jiné možnosti, než je chemická medicína. O možnosti, která vás těch vašich problémů zbaví napořád. O možnosti, se kterou máme (a nejen my) velmi dobré zkušenosti a každému jí doporučujeme. O možnosti, která je v dlouhodobém měřítku nesrovnatelně levnější, než všichni lékaři a lékárny se ....

0/0
3.10.2008 9:10

Sojkovec

Cluster headaches

Proti CH i migrene zabiraji lysohlavky a LSD. A to prakticky se 100% ucinnosti. To se ale nehodi soucasne farmaceuticke lobby do kramu.

0/0
2.10.2008 13:29

wouk

Re: Cluster headaches

lol :) na migrénu jsem si tripa dát nezkoušel, ale může to bejt šupec, konce s vrtačkou v hlavě a podobně :-P

0/0
2.10.2008 17:21

tomotom

bolest hlavy

Zdravím Vás,já vůbec nechápu co je to tady za nějaký přirodní stupidní metody léčení!Copak jsme v pravěku?Normalně zajdu do lekarny,jelikož ji máme přímo v domě-bydlím v cenru Prahy,mám již u známe připravené prášky, samozřejmě včetne SARODINU, současně ovšem používám Hermotolin a Rukapol. Pokud mi bolest nepomůže často kupuji JOTROZOL, ten je od Zentivy a opravdu dobrý.Nechápu jak bychom mohli bez chemické medicíny žít!! Vy co tady povídate nějaké plivání ..Jděte do lesa a okusujte kůru snad Vám to pomůže;-D

0/0
1.10.2008 13:24







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.