Diskuze

Přes 90 procent lidí je bisexuálních

Největšími odpůrci homosexuality jsou většinou lidé, kteří s city ke stejnému pohlaví zápasí a snaží se je potlačit. A určitě nebudou chtít také slyšet ani o této nové studii.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

belgian chocolate

2. 5. 2008 6:39
sláva!

konečně jsme menšina a budeme se bít za svá práva, prosadíme si zvláštní zákony a budeme chodit v průvodech s dětskými kočárky!

0 0
možnosti
HD

opportunity

3. 5. 2008 10:42
Re: sláva!

;-D

0 0
možnosti

richard

23. 10. 2007 16:09
To jsou kydy nějakého latentního homosexuála

RvEpstein je blbec. Mě se ze stejného pohlaví zvedá kufr

0 0
možnosti

Genuine

10. 10. 2007 1:11
Chybí rozlišovat orientaci a skutečné chování

Souhlasím s tím, že většinu lidí může přitahovat i jiné pohlaví než je jeho základní orientace. Ale nutné také vědět, že obecně určité silnější emoce mohou obecně sexualní oblast aktivovat. BTW - kdyby se to bralo takto tak by byl také skoro každý pedofil. Sexualita je věc dost komplexně propojená s emocemi.

Druhá věc je, že člověk se může uspokojit masturbací, tedy zrovnatak může mít téměř každý sex s obojím pohlavím, ale to neznamená že ho to stejně uspokojí.

No a konečně, je smutné, pokud někdo neumí své sexuální impulzy trochu kontrolovat a na každý by reagoval. Na manželku člověk taky neskočí kdy se mu zachce.

Tedy nevím čemu pomůže tvrzení, že je skoro každý bi - stejně většina bude žít jen s jedním pohlavím.

A ten kdo si to mění jen proto, že to teď nemůže vydržet a manželka není po ruce, nebo že se mu to s ní omrzelo je smutné. Co se týká přírody a homosexuality, tak se vyskytuje převážně v době dospívání jako přechodové stadium.

0 0
možnosti

Honza

9. 10. 2007 18:05
hmm zajimava interpretace

Z článku vyplívá, že ty lidi co vyplnili dotazník měli hafo otázek. Pokud bych byl 100 % hetero.. musel bych na všechny odpovědět tak a tak, pokud bych byl homo.. tak bych odpovědět přesně opačně.

Pokud bych byť na jednu otázku odpověděl tím druhým způsobem už patrně budu podle toho "vědce" bi, pokud napůl tak jsem ideální bi. Závěr 90 procent je bi. To že těch devadesát procent mělo jen třeba jednu otázku ze 100 "špatně" už je samozřejmě šumák, prostě jsou bi.

A Gauss určitě leží spokojene ve svém hrobečku a jen se usmívá. Bůh ví jak na tu svou křivku přišel.

0 0
možnosti

Nevim

9. 10. 2007 17:51
Caesar

Podivejte se jen na to, kolik slavných osobnosti je bi...A co si pamatuju z dějepisu, tak už o Juliu Caesarovy bylo známo, že to byl:Muž každé ženy a žena každého muže...

0 0
možnosti
BB

Balvann

10. 10. 2007 0:28
Re: Caesar

To je divné . V Římě platilo , že homosexual je ten co nastavuje ,ten co zasouval byl normální muž.

0 0
možnosti

Bosa Noha

8. 10. 2007 19:03
Staronovy objav, ale pravdivy.

Toto bolo zname triezvo uvazujucim ludom uz davno. Ale trochu to "zahmlili" aj samotni predstavitelia "homo"-hnuti, ktori v zapale boja proti puritanskym ideologiam nechtiac zatlacili pravdu do uzadia ... Clovek je schopny za normalnych okolnosti ovela pestrejsieho sexualneho citenia a zivota, nez sa vyprofilovalo v spolocnostiach, ovladanych uzkoprsymi zasadami - zvacsa nabozenskeho povodu. Do tej pestrosti patri, samozrejme, aj schopnost homosexualneho citenia a praktik. Takzvana 4-percentna dogma je nezmysel. Boli na svete v minulosti aj kultury, kde bola praktizovana homosexualita prakticky vsetkymi ludmi - subezne s heterosexualitou, alebo striedavo v roznych etapach zivota. Chcel by snad niekto z toho odvodit, ze v tych spolocenstvach bol nejaky vrodeny vyskyt "homo"-citenia vyssi, ako inde ? Nie, ti ludia boli v tomto smere rovnaki, ako my, ale zili (aspon v tomto ohlade) v slobodnejsie mysliacej spolocnosti.

0 0
možnosti

M27

10. 10. 2007 22:24
Re: Staronovy objav, ale pravdivy.

předpokládam že tvoje myšlenky naráží na Starověk a oblast Středomoří a Řím atd. Je pravda že mnoho pseudo heteráků si nepamatuje jak s kámošema společně onanovali, jak se okukovali při čůrání a kdyby byly opravdu čistě hetero asi by se ani nekouli protože by je to nezajmalo... 

0 0
možnosti

Hanka

7. 10. 2007 8:41
Teda to né.......

To jsem rád, že patřímezi těch deset procent.;-D

0 0
možnosti

Bosa Noha

8. 10. 2007 18:49
Re: Teda to né.......

Ale na ktorej strane toho "spektra" ?

0 0
možnosti

\semicolon

6. 10. 2007 16:24
Ten výsledek moc nový není...

Už před dvaceti lety jsem v Anglické čítárně v Klementinu našel (ne novou) knihu, kde byli lidé rozděleni do pěti kategorií orientace (homo - spíše homo - bi - spíše hetero - hetero) a byla tam udávána procenta, kolik taková orientace tvoří ve zkoumaném vzorku. Bohužel, čísla si už nepamatuji, ale určitě to nebylo tak že by zásadně převažovaly koncové hodnoty.

0 0
možnosti

Niko

5. 10. 2007 12:46
Takže teď jsem jako heterouš 10% menšina?

No pěkně děkuju a zároveň vyzývám všechny ostatní čistě hetero lidi: Bojujme za svá práva a proti útlaku ze strany bisexuální většiny!!!   ;-)

0 0
možnosti

NightMoth

5. 10. 2007 13:01
Re: Takže teď jsem jako heterouš 10% menšina?

Jako vtip dobrý.

Jinak jsem si nevšim nikdy že by Bi chtěli někoho utlačovat kvůli jeho  orientaci.

0 0
možnosti
TC

Toicem

5. 10. 2007 10:55
Mistni debata, zda se, ztraci na vecnosti, takze opakuji svuj vcerejsi prispevek (a omlouvam se tem, kteri ho uz cetli :-) )

Mam za to, ze ten clanek (BTW dost propagandisticky napsany, skoro aby se clovek stydel za to, ze je heterosexual, aby nebyl oznacen za nesnasenliveho uchyla) odpurcum praktikovane homosexuality v podstate nahrava.

Tvrdim totiz, ze pro homosexualitu mohou byt jiste vrozene SKLONY (podobne jako napr. pro alkoholismus), ale to, zda se clovek nakonec skutecne homosexualem stane, zavisi na mnoha faktorech (rodina, vychova, sex. zneuzivani atp.), podobne jako u toho alkoholismu (take nerikame, ze se nekdo narodil jako alkoholik a ze "to ma geneticky dane") a v nemale casti pripadu si clovek homosexualitu jako svuj zivotni styl ZVOLI (coz ta studie vlastne potvrzuje).

Mozna je opravdu 90 % z nas schopno homo-styku (i kdyz je mi osobne z te predstavy na zvraceni), ale jako normalni presto zustava byt heterosexualem a homosexualni chovani odmitat.

A pokud je jen 10 % lidi "jasne urcenych", dovolim si odhadnout, ze jednoznacne vyhranenych homosexualu je tedy v populaci asi tak 0,4 %...

0 0
možnosti

xxx

5. 10. 2007 11:00
Re: Mistni debata, zda se, ztraci na vecnosti, takze opakuji svuj vcerejsi prispevek (a omlouvam se tem, kteri ho uz cetli :-) )

promluvil buzí znalec.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Největší mýty o zubní hygieně, kvůli kterým si můžete zničit chrup

20. dubna 2024

Možná si myslíte, že se v péči o zuby orientujete dost dobře, přesto v této oblasti stále ještě...

Horňáci versus dolňáci. Víme, čemu muži dávají přednost, a je to překvapení

25. dubna 2024

Ženské tělo je pro muže celkově velmi atraktivní a nabízí jejich očím mnoho zajímavých partií....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sexy, průhledné i s rozparkem. Šaty pomsty zvedají slavným ženám sebevědomí

24. dubna 2024

Co udělá žena, když se jí nedaří nebo ji zradí muž? Změní účes nebo si pořídí nové šaty. Róby,...

Muž má recept na dlouhověkost, v jednašedesáti je ve skvělé formě

25. dubna 2024  8:18

Dave Pascoe chce dokázat světu, že i v důchodu můžete vypadat jako za mlada a také se tak cítit....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Mladá maminka se proměnila k nepoznání, vsadila na jiný životní styl

24. dubna 2024

Devětadvacetiletá Indya Agosová z Texasu vážila sto sedmnáct kilo, když se rozhodla pro životní...

Mladí se dnes příliš zaměřují na vnitřní prožitky, je to nezdravé, míní socioložka

26. dubna 2024

Premium „Žijeme v době, kdy se extrémně zaměřujeme na své emoce a prožitky. Historicky je to velmi...

OBRAZEM: Slavní, kteří mají indiánské předky

26. dubna 2024  13:08

Podívejte se do galerie na slavné osobnosti, kteří se hrdě hlásí k indiánským předkům. U některých...

Ufňukaní křehcí individualisté. Nefér nálepky si Sněhové vločky nezaslouží

26. dubna 2024

Jsou prý křehcí a ufňukaní, jakýkoli nesouhlas je rozhodí. Striktně zaměření na sebe a přesvědčení...

V pětašedesáti je žena fit jako nikdy předtím, vděčí za to kulturistice

26. dubna 2024  6:30

Marlene Flowersová začala s cvičením teprve před sedmi lety. Tehdy se potýkala s poruchou příjmu...