Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Proč právě 2012 je rokem ženy?

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Rok ženy 2012 je název informační kampaně České pojišťovny. Jejím cílem je rozšířit mezi ženami povědomí o některých málo známých faktech - především o změnách v sazbách životního pojištění pro ženy, ke kterým má už brzy dojít.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ilustrační foto

Ilustrační foto

Oč se konkrétně jedná, vysvětluje produktová manažerka životního pojištění ČP, Markéta Škvorová: "Jako členská země EU má i Česká republika povinnost přijímat rozhodnutí učiněná na unijní úrovni. Letos, počínaje 21. prosincem, nás čeká zvyšování pojistných sazeb pro ženy. Bohužel, Češky o této skutečnosti většinou nemají ponětí. Hlavní prioritou pro nás tedy je ženy o těchto změnách informovat."

(Muži jsou údajně v pojištění diskriminováni. Čtěte zde.)

Informace o zvýšení sazeb je sice zajímavá, ale snad ještě důležitější je znát její praktické využití. Markéta Škvorová objasňuje: "Ženy, které budou o nadcházejícím zdražení informovány, už si jistě jednoduchou úvahou domyslí, že pokud přijdou uzavřít životní pojištění před 21. prosincem, mohou výrazně ušetřit," pokračuje.

Vyhrajte šperky Swarovski a parfém Versace

Až do 2. prosince letošního roku můžete na stránkách České pojišťovny Myslíme na ženy vyhrát hodnotné ceny od světoznámého výrobce šperků Swarovski a ve hře jsou rovněž parfémy Versace.

Účast je snadná. Stačí jen se zaregistrovat pomocí jednoduchého formuláře. Parfém můžete vyhrát každý týden a po ukončení soutěže proběhne slosování o hlavní ceny. Úplně všichni zúčastnění navíc získají zajímavé slevy na některá pojištění u ČP.

Česká pojišťovna se podle slov Škvorové snaží ženám vysvětlit, jaké výhody plynou ženám z toho, když se nechají pojistit včas. "Chceme objasnit, jak mohou ženy využít současné situace ve svůj prospěch, a zároveň připomenout obecné výhody životního pojištění, mimo jiného i na příkladech životních příběhů našich klientů," uvádí Škvorová.

Co všechno se může stát

V sérii článků vás chceme provést nejrůznějšími životními situacemi, do kterých se může dostat téměř každý a které se vždy svým způsobem vztahují k životnímu pojištění. Nechali jsme se inspirovat skutečnými osudy lidí-klientů České pojišťovny.

Kromě toho připravila Česká pojišťovna pro ženy v rámci Roku ženy také soutěž, ve které mohou vyhrát šperky a parfém.

"Naší prioritou je ženy informovat, ale chceme jim i přemýšlení o tématu životního pojištění zpříjemnit a také jim nabídnout možnost zajímavé výhry," dodává Markéta Škvorová.





Nejčtenější

Ilustrační fotografie
Letní lásky? Pozor na pohlavně přenosné nemoci, které způsobují neplodnost

Ze vzrušující známosti na jednu noc se může stejně tak vyklubat i závažný zdravotní problém v podobě pohlavní nemoci s potenciální hrozbou neplodnosti. Než se...  celý článek

Sport na čerstvém vzduchu a s přáteli je nejlepší způsob, jak si užít léto.
Léto v pohybu: Sportovní outfity a doplňky, kterým neodoláte

Krásné letní počasí přímo vybízí k venkovním sportovním aktivitám. Návštěvu fitness center proto odložte, až se ochladí, a prázdniny využijte ke sportům, které...  celý článek

Mozková mrtvice - ilustrační fotografie
Když udeří mrtvice, jde o čas. Jak ji poznáte?

Na mozku jsme závislí. To on rozhodne, zda si přečtete tento článek a napijete se u toho kávy. Vše probíhá automaticky. Ovšem jen do chvíle, než mozkovou tepnu...  celý článek

Billie Piperová
Piperová: Ve třiceti po mně nemůžete chtít, abych vypadala na dvacet

Britské herečky Billie Piperová (34) se dotklo, že se do ní opřeli někteří novináři kvůli vráskám. Po třicítce očekávala, že se podobným článkům vyhne. Jak...  celý článek

ilustrační snímek
Poradna: Pubertální dcera se chová, jako by se jí netýkala menstruace

Moje dcera se chová, jako by neměla žádnou menstruaci a vůbec se jí to netýkalo. Když se snažím zavést na to hovor, otočí hlavu a ignoruje mě. Čtenářka Ina...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Do Vánoc se dá výrazně ušetřit na pojištění

Každý má rád pocit jistoty, že když se něco stane, nezůstane na holičkách. Ženy, které uvažují podobným způsobem, neponechávají nic náhodě a raději sebe a své...  celý článek

Ilustrační snímek
Bolesti kloubů by se neměly podceňovat

Vrzající kolena či bolavé kyčelní klouby - to už dávno není jen doménou starší generace. Jen málokteří lidé si ale uvědomují, jak moc mohou tyto potíže jejich...  celý článek

Ilustrační snímek
Překonat krizi může pro manžele znamenat lepší vztah do budoucna

V každém vztahu někdy dojde ke krizi. Důležité ale je, jak se k ní postavíme. Pokud krizi dokážeme vyřešit a poučit se z ní, může to pro náš vztah představovat...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Nejen sluncem políbená. Bronzer zeštíhlí a vymodeluje obličej
Nejen sluncem políbená. Bronzer zeštíhlí a vymodeluje obličej

Bronzer není jen pro ty, kterým se sluneční paprsky úspěšně vyhýbají. Kromě expresního opálení vám tohle jedinečné líčidlo pomůže zeštíhlit a vymodelovat tvář. ... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.