Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Proč právě 2012 je rokem ženy?

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Rok ženy 2012 je název informační kampaně České pojišťovny. Jejím cílem je rozšířit mezi ženami povědomí o některých málo známých faktech - především o změnách v sazbách životního pojištění pro ženy, ke kterým má už brzy dojít.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ilustrační foto

Ilustrační foto

Oč se konkrétně jedná, vysvětluje produktová manažerka životního pojištění ČP, Markéta Škvorová: "Jako členská země EU má i Česká republika povinnost přijímat rozhodnutí učiněná na unijní úrovni. Letos, počínaje 21. prosincem, nás čeká zvyšování pojistných sazeb pro ženy. Bohužel, Češky o této skutečnosti většinou nemají ponětí. Hlavní prioritou pro nás tedy je ženy o těchto změnách informovat."

(Muži jsou údajně v pojištění diskriminováni. Čtěte zde.)

Informace o zvýšení sazeb je sice zajímavá, ale snad ještě důležitější je znát její praktické využití. Markéta Škvorová objasňuje: "Ženy, které budou o nadcházejícím zdražení informovány, už si jistě jednoduchou úvahou domyslí, že pokud přijdou uzavřít životní pojištění před 21. prosincem, mohou výrazně ušetřit," pokračuje.

Vyhrajte šperky Swarovski a parfém Versace

Až do 2. prosince letošního roku můžete na stránkách České pojišťovny Myslíme na ženy vyhrát hodnotné ceny od světoznámého výrobce šperků Swarovski a ve hře jsou rovněž parfémy Versace.

Účast je snadná. Stačí jen se zaregistrovat pomocí jednoduchého formuláře. Parfém můžete vyhrát každý týden a po ukončení soutěže proběhne slosování o hlavní ceny. Úplně všichni zúčastnění navíc získají zajímavé slevy na některá pojištění u ČP.

Česká pojišťovna se podle slov Škvorové snaží ženám vysvětlit, jaké výhody plynou ženám z toho, když se nechají pojistit včas. "Chceme objasnit, jak mohou ženy využít současné situace ve svůj prospěch, a zároveň připomenout obecné výhody životního pojištění, mimo jiného i na příkladech životních příběhů našich klientů," uvádí Škvorová.

Co všechno se může stát

V sérii článků vás chceme provést nejrůznějšími životními situacemi, do kterých se může dostat téměř každý a které se vždy svým způsobem vztahují k životnímu pojištění. Nechali jsme se inspirovat skutečnými osudy lidí-klientů České pojišťovny.

Kromě toho připravila Česká pojišťovna pro ženy v rámci Roku ženy také soutěž, ve které mohou vyhrát šperky a parfém.

"Naší prioritou je ženy informovat, ale chceme jim i přemýšlení o tématu životního pojištění zpříjemnit a také jim nabídnout možnost zajímavé výhry," dodává Markéta Škvorová.





Nejčtenější

Přírodní oleje jsou báječným kosmetickým pomocníkem. Pokud víme, jak nám mohou...
Jak se vyznat v pleťových olejích? Kokosový na tělo, měsíčkový na tvář

Oleje patří do kosmetické výbavy stejně neodmyslitelně jako třeba pleťové krémy, sprchové gely nebo líčidla. Nejen, že skvěle pomáhají například s odličováním,...  celý článek

Ilustrační fotografie
Co dělat, když tělo zadržuje vodu. Na vině může být špatné jídlo i nemoc

Je to vůbec možné, aby se naše tělo příliš „zavodnilo“, když je vlastně z vody? No ano, je. Nejsme totiž z vody úplně a jak praví staré rčení: všeho moc škodí.  celý článek

V manželství jsou lidé šťastnější a žijí déle, ukázal výzkum.
Příběh Ondřeje: Žena mě má za malé dítě, nemám chvíli klidu

Už se pomalu blížím důchodu a jak jsem se na něj vždycky těšil, tak si poslední dobou říkám, že snad budu pracovat, dokud nepadnu. Aspoň v té práci nemusím být...  celý článek

Páj s modrým sýrem a hruškami
Švédská kuchyně nejsou jen ryby. Tři recepty z nové severské kuchařky

Hity středomořské, italské nebo třeba bavorské kuchyně dovede většina z nás vyjmenovat i ze spaní, zatímco o té severské toho víme mnohem méně. S největší...  celý článek

Martina Formanová
Do mobilu jsem Milošovi nikdy nechodila, říká Martina Formanová

Více než dvacet let žije v Americe, přesto svoji poslední knihu Povídky na tělo situovala spisovatelka Martina Formanová do Česka. „Pořád víc rozumím vztahům...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Pět tipů pro úspěšnou a nezávislou ženu

Pryč jsou doby, kdy platilo "sedávej panenko v koutě". Úspěch je dnes pro ženy stejně důležitý jako pro muže. I když zaručený recept na něj asi neexistuje,...  celý článek

Ilustrační snímek
Muži jsou údajně v pojištění diskriminováni

Ženy měly až dosud při sjednávání pojištění nižší sazby. Nově ale vstupuje v platnost nařízení EU, díky němuž sazby pro ženy podstatně zdraží.  celý článek

Ilustrační snímek
Co jste možná nevěděli o vůních a parfémech

Čich je jedním z nejdůležitějších smyslů člověka. Ačkoliv si to mnohdy neuvědomujeme, často hodnotíme naše okolí právě podle čichu. Pokud se před námi objeví...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Nestíháte? Tyhle účesy zvládnete za 5 minut
Nestíháte? Tyhle účesy zvládnete za 5 minut

Nestíháte rande, pracovní schůzku nebo hodit děti do školy? Máme pro vás tipy na účesy, které budete mít hotové do 5 min... celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.