Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Čtenářky trénovaly, jak porazit muže. Přidejte se k nám

  10:00aktualizováno  10:00
První společný trénink máme za sebou. Čtenářky si užily hodinu běhu pod vedením zkušených trenérů. Vyzkoušely si jak rozcvičení, tak i běžeckou abecedu. Nechybělo ani počáteční rozklusání a závěrečný výklus. V souboji proti chlapům nám dokonce přišla pomoct i jedna těhotná čtenářka.

Trenér vysvětluje čtenářkám, jak zprovoznit Sportband, který jim teď bude měřit jejich uběhnuté kilometry. | foto: Nike

Na pražském Vítkově jsme se setkaly s našimi čtenářkami, které se přihlásily do závodu na deset kilometrů Nike Run Prague. Vytvořily si svůj profil na Nikerunnig, a vyhrály tak Sportband, nákupní tašku a diář OnaDnes.cz.

Pojďte si povídat do Kavárničky

Běháte? Nebo chcete začít a nevíte jak? Napište o tom zde. 

Oněnka z Kavárničky

Trenéři vysvětlili, jak zprovoznit Sportband, který měří čas, uběhnuté kilometry, průměrnou rychlost i spálené kalorie.

Čtenářky si společně vyzkoušely, jak by měl vypadat správný běžecký trénink. Vyměnily si své zkušenosti a některé se domluvily, že budou společně běhat častěji.

Každá má ale jiný plán, jak doběhnout zářijový závod Nike Run Prague. "Moje heslo je: Hlavně doběhnout a nikdy se nevzdat," svěřila se čtenářka Monika. Další chce zase závod zdolat  za pouhých 45 minut. Všechny ale chceme porazit muže. Jak souboj probíhá, se podívejte ZDE.

Trénink nepodceňujeme ani my v redakci (více o běžeckých začátcích čtěte zde). Plán, který nám vypsal na dva týdny náš trenér Vladimír Korbel, jsme už splnily. Podle našich nejrychlejších běhů na 3 kilometry nám trenér udělal nový rozpis, kde objem zvýšil z původních 30 kilometrů na 40 a navíc i jednotlivé tréninky zrychlil. Zlepšení totiž nastalo u všech z nás.

Tréninkový plán na dalších 14 dní

Ukázkové tréninkové plány, podle který v redakci běháme. První tréninkový plán pro začátečníky najdete ZDE.

Trénink pro nejrychlejší z nás:
1. 2 x 2 km v tempu 6:15 min/km, po 2 kilometrech odpočinek 1 minuta
2. 3 x 3 km v tempu 6:45 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 30 vteřin
3. 3 + 2 km v tempu 6:30 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 45 vteřin
4. 7 km souvisle v tempu 7:15 min/km
5. 5 km souvisle v tempu 6:15 - 6:20 min/km
6. 6 km souvisle v tempu 6:45 min/km
7. 7 km souvisle v tempu 7:15 min/km

Trénink pro většinu z nás:
1. 2 x 2 km v tempu 7:10 min/km, po 2 kilometrech odpočinek 1 minuta
2. 3 x 3 km v tempu 7:40 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 30 vteřin
3. 3 + 2 km v tempu 7:25 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 45 vteřin
4. 7 km souvisle v tempu 8:10 min/km
5. 5 km souvisle v tempu 7:10 - 7:15 min/km
6. 6 km souvisle v tempu 7:40 min/km
7. 7 km souvisle v tempu 8:10 min/km

Trénink pro nejpomalejší z nás:
1. 2 x 2 km v tempu 7:45 min/km, po 2 kilometrech odpočinek 1 minuta
2. 3 x 3 km v tempu 8:15 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 30 vteřin
3. 3 + 2 km v tempu 8:00 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 45 vteřin
4. 7 km souvisle v tempu 8:45 min/km
5. 5 km souvisle v tempu 7:45 - 7:50 min/km
6. 6 km souvisle v tempu 8:15 min/km
7. 7 km souvisle v tempu 8:45 min/km

Přidejte se k nám

Zapojit se můžete i vy. Další výherní trénink, kde se budou rozdávat Sportbandy, se koná 19. července v 18.30 v Praze na Ladronce.

Stačí se přihlásit do závodu Nike Run Prague a vytvořit si profil na Nikerunnig.com. Zároveň se můžete účasnit souboje s muži na těchto stránkách. (Celý článek o souboji ženy versus muži).

Autor:






Nejčtenější

Ellen DeGeneresová na People's Choice Awards (Los Angeles, 7. ledna 2015)
Měla jsem deprese a navštěvovala jsem terapeuta, přiznala DeGeneresová

Ellen DeGeneresová (59) patří mezi nejúspěšnější ženy Hollywoodu. Má vlastní televizní show, je šťastně zadaná a nebojí se mluvit o své sexuální orientaci....  celý článek

Z Kary Robertsové se stala mořská víla, která má vlastní show, při které...
Z Američanky je profesionální mořská víla. Zbavila se tak mindráků

Američanka strávila přes 400 hodin výrobou kostýmu mořské víly. Díky rybímu ocasu může předvádět speciální podvodní show a splnit si sen. Jako podmořská bytost...  celý článek

Maďarský guláš z vepřového masa
Guláš nejen předvolební. Dejte si klasiku z hovězího či vepřového masa

Za několik dnů tu máme volby a s tímto obdobím býval už za dob Rakouska-Uherska spjatý zvyk podávat voličům předvolební guláš uvařený nebo aspoň podávaný...  celý článek

Ilustrační fotografie
Hubnutí i výkonnější mozek. Proč se vám vyplatí posilovat

Chcete zhubnout a být ve formě? Potom zařaďte do svého programu posilování. Udělá pro vaší postavu i zdraví mnohem více, než si vůbec myslíte.  celý článek

Kolorovaný snímek rakovinových buněk z elektronového mikroskopu
Osm raných příznaků rakoviny, které byste neměli ignorovat

U velkého počtu nemocných jsou některé nádory objeveny až v pokročilém stádiu. Včasně diagnostikovaná rakovina přitom významně zvyšuje šanci na vyléčení. Které...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační fotografie
Proč starší lidé hůř hubnou? Mizí jim svaly a ztrácí chuť, říká psychiatr

Je mnoho faktorů, které komplikují shazování přebytečných kil v dospělosti a ještě více ve stáří. Psychiatr Stefano Erzegovesi z Centra pro poruchy příjmu...  celý článek

Ilustrační fotografie
Pít se musí umět. I v případě vody

Zajistit, aby tělo mělo dostatek tekutin i v létě, není tak snadné, jak se může zdát. Pravidlo, že stačí vypít dva nebo tři litry a máte vystaráno, neplatí...  celý článek

ilsutrační snímek
Chcete zhubnout? Jezte makrelu, avokádo a kuře, vzkazují vědci

Chcete zhubnout, ale stále vás trápí pocit hladu? Právě vám by mohla pomoci nejnovější studie z univerzity ve Warwicku. Vědci přišli na to, že po některých...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

11 makeup podvodů: Líčení, ve kterém vás jen tak někdo nepozná
11 makeup podvodů: Líčení, ve kterém vás jen tak někdo nepozná

Trocha řasenky, rtěnky, pudru a najednou si říkáte, že vypadáte i jako člověk. Tak toho zkuste někdy nanést trochu víc, ... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.