Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Čtenářky trénovaly, jak porazit muže. Přidejte se k nám

  10:00aktualizováno  10:00
První společný trénink máme za sebou. Čtenářky si užily hodinu běhu pod vedením zkušených trenérů. Vyzkoušely si jak rozcvičení, tak i běžeckou abecedu. Nechybělo ani počáteční rozklusání a závěrečný výklus. V souboji proti chlapům nám dokonce přišla pomoct i jedna těhotná čtenářka.

Trenér vysvětluje čtenářkám, jak zprovoznit Sportband, který jim teď bude měřit jejich uběhnuté kilometry. | foto: Nike

Na pražském Vítkově jsme se setkaly s našimi čtenářkami, které se přihlásily do závodu na deset kilometrů Nike Run Prague. Vytvořily si svůj profil na Nikerunnig, a vyhrály tak Sportband, nákupní tašku a diář OnaDnes.cz.

Pojďte si povídat do Kavárničky

Běháte? Nebo chcete začít a nevíte jak? Napište o tom zde. 

Oněnka z Kavárničky

Trenéři vysvětlili, jak zprovoznit Sportband, který měří čas, uběhnuté kilometry, průměrnou rychlost i spálené kalorie.

Čtenářky si společně vyzkoušely, jak by měl vypadat správný běžecký trénink. Vyměnily si své zkušenosti a některé se domluvily, že budou společně běhat častěji.

Každá má ale jiný plán, jak doběhnout zářijový závod Nike Run Prague. "Moje heslo je: Hlavně doběhnout a nikdy se nevzdat," svěřila se čtenářka Monika. Další chce zase závod zdolat  za pouhých 45 minut. Všechny ale chceme porazit muže. Jak souboj probíhá, se podívejte ZDE.

Trénink nepodceňujeme ani my v redakci (více o běžeckých začátcích čtěte zde). Plán, který nám vypsal na dva týdny náš trenér Vladimír Korbel, jsme už splnily. Podle našich nejrychlejších běhů na 3 kilometry nám trenér udělal nový rozpis, kde objem zvýšil z původních 30 kilometrů na 40 a navíc i jednotlivé tréninky zrychlil. Zlepšení totiž nastalo u všech z nás.

Tréninkový plán na dalších 14 dní

Ukázkové tréninkové plány, podle který v redakci běháme. První tréninkový plán pro začátečníky najdete ZDE.

Trénink pro nejrychlejší z nás:
1. 2 x 2 km v tempu 6:15 min/km, po 2 kilometrech odpočinek 1 minuta
2. 3 x 3 km v tempu 6:45 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 30 vteřin
3. 3 + 2 km v tempu 6:30 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 45 vteřin
4. 7 km souvisle v tempu 7:15 min/km
5. 5 km souvisle v tempu 6:15 - 6:20 min/km
6. 6 km souvisle v tempu 6:45 min/km
7. 7 km souvisle v tempu 7:15 min/km

Trénink pro většinu z nás:
1. 2 x 2 km v tempu 7:10 min/km, po 2 kilometrech odpočinek 1 minuta
2. 3 x 3 km v tempu 7:40 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 30 vteřin
3. 3 + 2 km v tempu 7:25 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 45 vteřin
4. 7 km souvisle v tempu 8:10 min/km
5. 5 km souvisle v tempu 7:10 - 7:15 min/km
6. 6 km souvisle v tempu 7:40 min/km
7. 7 km souvisle v tempu 8:10 min/km

Trénink pro nejpomalejší z nás:
1. 2 x 2 km v tempu 7:45 min/km, po 2 kilometrech odpočinek 1 minuta
2. 3 x 3 km v tempu 8:15 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 30 vteřin
3. 3 + 2 km v tempu 8:00 min/km, po 3 kilometrech odpočinek 45 vteřin
4. 7 km souvisle v tempu 8:45 min/km
5. 5 km souvisle v tempu 7:45 - 7:50 min/km
6. 6 km souvisle v tempu 8:15 min/km
7. 7 km souvisle v tempu 8:45 min/km

Přidejte se k nám

Zapojit se můžete i vy. Další výherní trénink, kde se budou rozdávat Sportbandy, se koná 19. července v 18.30 v Praze na Ladronce.

Stačí se přihlásit do závodu Nike Run Prague a vytvořit si profil na Nikerunnig.com. Zároveň se můžete účasnit souboje s muži na těchto stránkách. (Celý článek o souboji ženy versus muži).

Autor:




Nejčtenější

Magazín Vogue je ikonou mezi dámskými magazíny.
Magazín Vogue udává trendy už 125 let. Nyní ho ohrožují sociální sítě

Magazín plný luxusu, který si zamilovaly ženy po celém světě, odstartoval kariéru mnoha topmodelek a návrhářů. A přestože je Vogue stále prestižní titul, ubývá...  celý článek

Ilustrační fotografie
Aby dětská záda nebolela. Pohybová terapeutka poradí v on-line rozhovoru

Nemoci pohybového aparátu v posledních letech netrápí pouze dospělé, ale čím dál více i školáky. Proč tomu tak je, a jak dětem ulevit při výběru školní aktovky...  celý článek

Jít se koupat znamenalo vyjít ze vrat a k vodě urazit kus cesty. Se...
OBRAZEM: Koupání před 50 lety: s nubianem, kostkovanou dekou a matračkou

Jít se koupat znamenalo ještě před půl stoletím vyjít ze vrat a k vodě urazit kus cesty. Se srolovanou kostkovanou dekou v podpaží a taškou přes rameno. V ní...  celý článek

Osvěžující salát s rajčaty, okurkou a čerstvou mátou
Rajčata nejsou jen na špagety a na pizzu. Co s červeným nadělením?

Konec prázdnin je ve znamení dozrávajících červených plodů, které v sobě během slunečných dnů akumulovaly všechnu krásu a sladkost léta. Pokud jste propadli...  celý článek

Nafukovací lehátko ve tvaru plameňáka je "must-have" sezony.
Plameňáci ovládli léto, ale ikonami jsou už šedesát let

Luxusní šaty a šperky, obyčejná trička z řetězců, neonové lampy a nafukovací lehátka mají letos jedno společné. Vládnou jim plameňáci. Kýčovití, přesto...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační foto)
Nejzdravější jídelníčky světa. Po boku Japonska najdete Dánsko i Francii

Řecko, Itálie nebo Japonsko jsou svými jídelníčky známé, národy severní Evropy a západní Afriky už méně. Všechny si ale zaslouží přední příčky na seznamu zemí,...  celý článek

Ilustrační fotografie
Sporty, které nejvíce prospívají zdraví

Přemýšlíte nad tím, jaký vybrat sport, abyste prospěli vašemu zdraví? Tuto otázku řeší i experti a odpověď není zcela jednoznačná. Do desítky těch nejlepších...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Jak je to s módními probiotiky? Neškodí, ale o výhodách zatím víme málo

Probiotické potraviny jsou zpátky. Už ne ve formě slazených kysaných nápojů, které frčely v době po roce 2000. Teď se jí korejské kimči, islandský skyr, pije...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Na unavenou pleť i zvýraznění tváře. Rozjasňovač umí zázraky
Na unavenou pleť i zvýraznění tváře. Rozjasňovač umí zázraky

Pořídit je můžete v pudru, tubě i v peru a pokud víte, jak je správně nanášet, dokáží vaši tvář opravdu zkrásnět. Přesto... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.