Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Mladí a odporně bohatí: jak vypadá život skutečné zlaté mládeže

  0:30aktualizováno  0:30
Svůj volný čas dělí mezi večírky, luxusní dovolené a nákupy oblečení. Ještě ani nejsou plnoletí, ale na kontech už mají miliony dolarů. Americká zlatá mládež žije v nepředstavitelně vzdálené realitě, která se na první pohled může zdát dokonalá. To, co se skrývá ze instagramovými filtry, už nám však neukáže.

Běžný den americké „zlaté mládeže“: představení módní kolekce v luxusním baru na Manhattanu. Zleva: Tiffany Trumpová, Peter Brant II, Kyra Kennedy, Karen Shibolethová a Christopher Burda. | foto: Profimedia.cz

Toho, co potomky pohádkově bohatých rodin spojuje, je víc. Třeba fakt, že obyvkle studují prestižní školy a mají nakročeno k tomu stát se úspěšnými podnikateli, ovšem jejich hlavní životní náplní je dobře se bavit. Žijí ve velkých amerických metropolích, velmi často ve vyhlášené newyorské čtvrti Upper East Side – stejně jako jejich televizní dvojníci ze seriálu Gossip Girl.

„Někdy si připadám, jako kdyby můj život byl vystřižený ze špatného dílu té série,“ říká v rozhovoru pro Vanity Fair Peter Brant II. Jedenadvacetiletý Peter a jeho o tři roky mladší bratr Harry patří mezi typické zástupce newyorské zlaté mládeže. Mají k tomu ty nejlepší předpoklady.

Jejich matka Stephanie Seymourová je bývalá supermodelka, která se objevila na obálce prestižních časopisů Sports Illustrated nebo Vogue a předváděla i pro značku Victoria’s Secret. Otec, miliardář Peter Brant, je úspěšný vydavatel a sběratel umění. Jeho majetek se odhaduje až na 2,7 miliardy dolarů. Sourozenci se dostali do povědomí veřejnosti při bulvárem ostře sledovaném rozvodu rodičů a jejich následné bitvě o majetek a opatrovnictví.

Fotogalerie

Okázalý životní styl novodobých dandyů prezentují nejen na sociálních sítích, ale i na společenských akcích, jako je elitní ples newyorského Metropolitního muzea. Svůj triumfální příchod na ples jednou Peter s Harrym dokonce chtěli korunovat mládětem pantera s diamantovým obojkem.

Slavné jméno - základ úspěchu

Popularitu a zázemí významné rodiny využívají i v profesním životě. Peter se vydal na matčinu dráhu a živí se jako příležitostný model. Bratři Brantovi taky letos ve spolupráci s kosmetickým gigantem MAC uvedli na trh řadu líčidel, která jsou určená pro ženy i pro muže. Měla úspěch; podle Daily Mailu už se dokonce chystá další, rozsáhlejší kolekce. „Bude v ní všechno, co jsme si vždycky přáli, ale nemohli to sehnat,“ řekli Peter a Harry britskému magazínu.

Cestu rozmazleného dítka, které zkouší štěstí v podnikání, zvolil i Andrew Warren. Vnuk módního magnáta Davida Warrena si založil vlastní oděvní značku Just Drew. I jemu kromě slavného jména při propagaci pomáhají sociální sítě: třeba na účtu Rich Kids of Instagram se spolu s dalšími vrstevníky chlubí životem plným alkoholu a dalších požitků.

Letní měsíce tráví v Hamptons, letovisku pro vyvolené, kde můžete narazit na spoustu mladých boháčů. Patří mezi ně třeba i Gaia Matisse, prapravnučka slavného malíře Henriho Matisse. Ta své ambice v současné době naplňuje herectvím a modelingem. Její kamarádka Reya Benitezová, která je dcerou producenta a dýdžeje z nechvalně proslulého Studia 54 Johna Beniteze, se zase vydala v otcových stopách a pokouší se prorazit v hudebním průmyslu.

Od Paris po Tiffany

O úspěchu v šoubyznysu sní také nositelka slavného příjmení Tiffany Trumpová. Jedenadvacetiletá dcera realitního magnáta a známého republikána Donalda Trumpa a jeho druhé ženy, herečky Marly Maplesové, je tak trochu ve stínu své starší sestry Ivanky. Ale nevzdává to. Po úspěšně absolvovaném studiu sociologie a práva a stáži v módní bibli Vogue se rozhodla zaměřit na hudbu. S kontakty, jaké Trumpův klan má, nejspíš nezůstane u snění.

Nejmladší generace zlaté mládeže má vyšlapanou cestičku k úspěchu, umí se pohybovat ve světě, kam se většina z nás nikdy nepodívá, a dobře ví, jak pracovat se sociálními sítěmi a budovat svou image.

Od dob Paris Hiltonové se vlastně tolik nezměnilo: mladí prominenti si užívají prestižní večírky, drahé dovolené a svoje štěstí zkoušejí v módě i v zábavním průmyslu. Jen je nám díky Instagramu jejich život o něco blíž – tedy aspoň jeho nablýskaná, zdánlivě perfektní část.

Jenže poslední dobou přichází čím dál častěji na přetřes fakt, že sociální sítě neukazují zrovna nejautentičtější obraz reality; třeba blogerka Essena O’Neillová nedávno v dojemném videu přiznala, že se za jejími dokonale naaranžovanými fotografiemi skrývá nejistota, poruchy příjmu potravy i marketing módních značek. Možná je čas, aby desítkám tisíc fanoušků něco o svých méně růžových chvilkách prozradila i „bohatá děcka z Instagramu“.

Autor: pro iDNES.cz




Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.