Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Pět domácích cviků, které vám pomohou vyrýsovat břicho do plavek

  4:28aktualizováno  4:28
Do letních prázdnin už zbývá jen pár týdnů a vy se bojíte, jak bude vaše břicho vypadat v plavkách. Cvičitelka Irena Finková pro vás připravila pět cviků, které vám pomohou tuto partii zpevnit. Musíte k tomu ovšem dodržovat i určitá pravidla. Bez omezení jídla a pravidelného cvičení to nepůjde.

Pokud toužíte po štíhlém pase, musíte kromě posilování, změnit i svůj jídelníček. | foto: Archiv trenérky

Jen pár cviků na břicho dvakrát týdně skutečně nestačí. "V průběhu tréninku se nedá totiž spálit pouze jedna problémová partie, ale musíme procvičit všechny svalové partie. Pouhým posilováním tuk na břiše nezmizí. Do tréninku je potřeba zařadit také aerobní aktivitu," říká lektorka Irena Finková z fitness centra pro ženy Contours.

A dodává, že takovou aktivitou mohou být například různé druhy eliptických a cyklo trenažérů, které vám pomohou zbavit se přebytečného tuku. Cvičit byste měli minimálně třikrát týdně.

Aby však bylo vaše snažení skutečně efektivní a výsledky byly pozorovatelné v co nejkratším možném čase, je třeba věnovat pozornost všem klíčovým partiím břicha a správnému provádění posilovacích cviků.

"Při posilování by měla být první v centru pozornosti dolní část břišních svalů, která je také klíčová z hlediska správného držení těla, zajišťuje podsazení pánve. Další v pořadí důležitosti jsou šikmé břišní svaly a břišní sval příčný. Ani horní část břišních svalů by se neměla zanedbávat, neboť i ona je součástí pevného svalového korzetu," vysvětluje cvičitelka.

Dostaňte se do formy

Nevíte jak začít? Pořiďte si třeba výhodně permanentky do ověřených fitness center nebo si kupte pomůcky na domácí posilování,  to vše seženete na Raketa.cz za skvělé ceny.

Každý cvik na břišní svaly provádějte v menších počtech opakování 10 až 15krát. Celou sérii pak opakujte dvakrát až třikrát a myslete vždy na to, že je důležité cvičit pomalu a plynule.

Jen cvičení nestačí

Není žádnou novinkou, že samotné cvičení k dosáhnutí vysněného výsledku nestačí. Je třeba upravit i stravování.

"Jídelníček si do celého dne rozdělte na pět až šest částí, vyřaďte sladkosti a potraviny obsahující jednoduché cukry, zvyšte příjem zeleniny a tekutin na dva až tři litry," dodává trenérka Irena Finková.

Cviky i s návodem najdete ve fotogalerii.

Trenérka radí, jak na ploché bříško:


Autor:




Nejčtenější

Herečka a manželka ministra obrany Veronika Žilková
Jsem zvyklá manžela poslouchat, tvrdí Veronika Žilková

Leckdo by jejího muže rád viděl jako prezidenta, ale ona ty úvahy odhání. Navíc říká, že manželka ministra obrany je mnohem náročnější funkce než první dáma....  celý článek

Po Oscarech a Zlatých glóbech je filmový festival v Cannes každoročně třetí...
OBRAZEM: Lepší než módní přehlídka. 30 nejvýraznějších modelů z Cannes

Po Oscarech a Zlatých glóbech je filmový festival v Cannes každoročně třetí velkou událostí, na které hvězdy vytahují módní trumfy. Možná dokonce ty...  celý článek

Ilustrační snímek
Příběh Petra: Manželka do našich sporů zatahuje děti

Kdybych to byl býval věděl, tak bych se byl neženil. Tato věta přesně vystihuje mé rozladění z manželství, ve kterém trávím už dvacátý rok. Přitom to zpočátku...  celý článek

Ilustrační fotografie
Ze sexu nás už hlava nebolí. Častěji se z milování vymlouvají muži

Co se změnilo v posledních letech za dveřmi našich ložnic? V sexu jsme odvážnější, ale spíme spolu méně často. Ze společných hrátek se spíš vymlouvají muži,...  celý článek

Soufflé au chocolat
Hříšně dobré čokoládové dezerty nejen na víkend

Už žádné pocity viny. Čokoláda není jen božská mana, která vám pomůže překonat stresové situace a zlepšit náladu. Ona je dokonce zdravá. Prospívá srdci,...  celý článek

Další z rubriky

Míša zhubla za 4 měsíce 14 kilogramů tuku.
Nejdříve anorexie, pak obezita. Míša svůj boj zvládla a čeká miminko

Míša má doslova strach z jídla. Období přejídání střídá období hladu. Od 13 let, kdy trpěla anorexií, se nemůže zbavit pocitu, že jídlo je něco, co si nemůže...  celý článek

Silvie Sher, trenérka z Online Fitness
Štíhlá do plavek: cviky a rady, díky kterým vám zmizí pneumatika v pase

Pneumatika kolem pasu trápí většinu lidí. A podle odborníků na cvičení bývá shazování tuku v oblasti břicha o trochu složitější, než u jiných partií. Jak si...  celý článek

Ilustrační fotografie
Tajemství detoxikace: osm kroků, jak získat novou energii a vitalitu

Cítíte se unaveně a bez života? Tak právě teď je ideální čas k ozdravné proceduře. Očista trávicího traktu vám posílí imunitu a dokonale zregeneruje celý...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.