Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Pět domácích cviků, které vám pomohou vyrýsovat břicho do plavek

  4:28aktualizováno  4:28
Do letních prázdnin už zbývá jen pár týdnů a vy se bojíte, jak bude vaše břicho vypadat v plavkách. Cvičitelka Irena Finková pro vás připravila pět cviků, které vám pomohou tuto partii zpevnit. Musíte k tomu ovšem dodržovat i určitá pravidla. Bez omezení jídla a pravidelného cvičení to nepůjde.

Pokud toužíte po štíhlém pase, musíte kromě posilování, změnit i svůj jídelníček. | foto: Archiv trenérky

Jen pár cviků na břicho dvakrát týdně skutečně nestačí. "V průběhu tréninku se nedá totiž spálit pouze jedna problémová partie, ale musíme procvičit všechny svalové partie. Pouhým posilováním tuk na břiše nezmizí. Do tréninku je potřeba zařadit také aerobní aktivitu," říká lektorka Irena Finková z fitness centra pro ženy Contours.

A dodává, že takovou aktivitou mohou být například různé druhy eliptických a cyklo trenažérů, které vám pomohou zbavit se přebytečného tuku. Cvičit byste měli minimálně třikrát týdně.

Aby však bylo vaše snažení skutečně efektivní a výsledky byly pozorovatelné v co nejkratším možném čase, je třeba věnovat pozornost všem klíčovým partiím břicha a správnému provádění posilovacích cviků.

"Při posilování by měla být první v centru pozornosti dolní část břišních svalů, která je také klíčová z hlediska správného držení těla, zajišťuje podsazení pánve. Další v pořadí důležitosti jsou šikmé břišní svaly a břišní sval příčný. Ani horní část břišních svalů by se neměla zanedbávat, neboť i ona je součástí pevného svalového korzetu," vysvětluje cvičitelka.

Dostaňte se do formy

Nevíte jak začít? Pořiďte si třeba výhodně permanentky do ověřených fitness center nebo si kupte pomůcky na domácí posilování,  to vše seženete na Raketa.cz za skvělé ceny.

Každý cvik na břišní svaly provádějte v menších počtech opakování 10 až 15krát. Celou sérii pak opakujte dvakrát až třikrát a myslete vždy na to, že je důležité cvičit pomalu a plynule.

Jen cvičení nestačí

Není žádnou novinkou, že samotné cvičení k dosáhnutí vysněného výsledku nestačí. Je třeba upravit i stravování.

"Jídelníček si do celého dne rozdělte na pět až šest částí, vyřaďte sladkosti a potraviny obsahující jednoduché cukry, zvyšte příjem zeleniny a tekutin na dva až tři litry," dodává trenérka Irena Finková.

Cviky i s návodem najdete ve fotogalerii.

Trenérka radí, jak na ploché bříško:


Autor:






Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.