Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

OBRAZEM: Zacvičte si v kanceláři, nebudou vás bolet záda

  2:00aktualizováno  2:00
Bolí vás záda, tuhnou vám krční svaly a ruce pálí? Na typický syndrom kancelářských myší je lék. Přinášíme 11 cviků, které zvládnete u pracovního stolu a jež vás dostanou do formy. Stačí 10 až 15 minut denně, třeba před obědem.

Jednoduché cviky, nenáročné na prostor sestavila trenérka Barbora Nekolová tak, abyste protáhli tělo a aktivovali svalstvo.

"Nebojte se, rozhodně se nezapotíte, můžete si je zacvičit v kostýmku či v obleku. Pokud cvičební desetiminutovku zařadíte každý den, zanedlouho pocítíte, jak se vám za kancelářským stolem sedí lépe a nebolí vás záda," říká absolventka Fakulty tělesné výchovy a sportu UK v Praze.

Původně tenistka se začala věnovat i fitness aktivitám, běhání a spinningu. V současnosti je také součástí týmu Nike běžeckých trenérů.

Zobrazit celou fotogalerii

Prohlédněte si pohodlně všechny fotografie



Témata: BMI, Dieta, Diety


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.