Parfém od Versace a šperk od Swarovski

Parfém od Versace a šperk od Swarovski

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Soutěžte s námi o šperky Swarovski či parfém Versace

  • 0
V rámci informační kampaně Rok ženy 2012 pro vás Česká pojišťovna připravila soutěž, ve které můžete vyhrát šperky a parfémy světových značek a navíc získat i slevu na pojištění.

O tom, že v důsledku zvyšování pojistným sazeb pro ženy se nyní ženám skýtá výjimečná příležitost ušetřit na pojištění, jsme informovali v jednom z našich předchozích článků. (čtěte Proč právě 2012 je Rokem ženy?)

Součástí této kampaně je také soutěž (nejen) pro ženy, v níž čeká na zúčastněné mnoho zajímavých cen.

Jak se zúčastnit?

Nemusíte nikam chodit, ani si nic kupovat. Stačí jen vyplnit jednoduchý formulář s pouhými třemi kolonkami, což Vám zabere asi tak jednu minutu Vašeho času.

Tento formulář naleznete na soutěžních stránkách České pojišťovny Myslíme na ženy.

Co můžete vyhrát?

Všichni, kteří vyplní v období od 15. října 2012 do 2. prosince 2012 výše zmíněný formulář, budou mít možnost uzavřít si vybraná pojištění u České pojišťovny se slevou až 25 %.

Prvních 300 zaregistrovaných soutěžících, kteří do soutěže vstoupí ze stránky Myslíme na ženy, získá drobný šperk značky Swarovski - přívěšek ve tvaru srdíčka.

Každý týden po dobu trvání soutěže se losuje sedm výherců parfému Versace Bright Crystal.

K losování o hlavní výhru dojde po skončení celé soutěže (tj. po 2. prosinci letošního roku). Jako 3. cenu můžete získat náušnice Sound, 2. cenu tvoří náramek Intervalle Bangle a konečně 1. cenu kolekce náušnic a přívěsku Hyacinth Blue, to vše z dílny světoznámého výrobce šperků Swarovski.