FOTOSOUTĚŽ: Co jsme nosili? Pošlete foto a vyhrajte kosmetický balíčekFotografie z let 1989-1999 v maximální kvalitě posílejte od 11. října do 11. listopadu. Ke snímku připojte krátký příběh, který se k fotografii váže. Deset čtenářů získá po skončení soutěže po balíčku luxusní kosmetiky Essenté v hodnotě 2 080 korun. Více čtěte zde. |
V roce 2001 vstoupil na český trh španělský řetězec Inditex a jeho vlajková loď Zara, ke které se později přidaly další sesterské značky jako Massimo Dutti, Bershka nebo Pull & Bear. V roce 2003 přibyla švédská globální značka H&M. A následovaly další. Kosmickou rychlostí se stavějí velká obchodní centra, v Pařížské ulici v Praze se zabydlují luxusní značky. Módními ikonami Čechů a Češek jsou hvězdy showbyznysu jako Britney Spears nebo Dara Rolins. Míříme do světa.
Nové tisíciletí si žádá změnu. O tři čísla větší trika a náběrky v pase jsou dávná minulost. Nosí se bederky, a proklatě nízko! Sexy roury a miniaturní sukýnky se sníženým pasem doplňuje krátké tričko a bundička, ideálně taková, která nemilosrdně odhaluje ledviny.
Ideálním doplňkem tehdy byla kabelka se dvěma uchy nošená přes rameno a kovbojské kozačky nebo nazouváky s protáhlou špičkou. Mikiny, botasky, baseballové čepice a bundy se přesunuly z tělocvičen na ulici už v devadesátých letech. Nově se k nim přidala teplákovka či klokanka - mikina na zip s kapucí a kapsami vpředu. Oblíbeným doplňkem byly brýle pilotky s pastelovými skly.
Komerční sdělení
Vyhrajte luxusní kosmetiku EssentéKosmetiku vyrábí ryze česká firma, jejíž produkty jsou kvalitou, účinky i designem plně srovnatelné s nejlepšími světovými značkami. Zároveň nemají pouze pěstící a dekorativní vlastnosti, ale aktivně napomáhají zlepšit zdraví a vzhled pokožky. Do fotosoutěže „V čem jsme chodili před čtvrtstoletím?“ věnovala firma Essenté deset balíčků kosmetiky (každý v hodnotě 2 080 korun) pro krásnou a zdravou pleť. Každý z nich obsahuje:
|