„Zásadně odmítám nařčení, že jsou naše služby amorální. Je to stejné, jako když pohodíte na ulici peněženku a na jiných je, zda ji zvednou, vrátí, anebo schovají,“ uvedl v pořadu Rozstřel.
Ze statistik agentury vyplývá, že „agentky“ nasazené na muže mají ve svádění 90 procentní úspěšnost, zatímco u svádění žen mají jejich „agenti“ úspěšnost o 20 procent nižší.
„U mužů je svádění výrazně jednodušší, jejich loajalita není až tak pevná jako u žen, slyší na jeden a ten samý podnět, stačí jim vidina krátkodobé avantýry, flirtu. U žen musíte víc hrát na pocit ́osudového setkání ́, což je těžší a také obvykle pro klienta dražší,“ vysvětluje Petr Macháček.
Za úplatu testujeme muže, zda jsou věrní. Je to adrenalin, říká aktérka |
U jeho agentury si klienti objednávají nejčastěji službu Alibi na míru pro nevěrníky, kteří nechtějí, aby se o jejich záletech dozvěděli stálí partneři, službu Rozvraceč, jejímž cílem je naopak přivést nevěrníky zpátky k rodinnému krbu, a do třetice službu Test věrnosti, kterou využívají téměř výhradně ženy, které zjišťují, jak se jejich partner zachová, potká-li ho pokušení.
„Nikdy jsem iluze o vztazích neměl, asi nejsem typ optimisty a pozitivně naladěného člověka, takže jsem ani o žádné nepřišel,“ svěřil se Petr Macháček a prozradil také, že o své partnerce má dokonalý přehled, protože, když ji nějaký muž balí, nikdy neví, zda to náhodou nebyl agent. „A tak mi úplně o všech kontaktech s muži sama říká,“ směje se.
Celý Rozstřel s šéfem agentury Alibi na míru Petrem Macháčkem: