Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Panenka Barbie boří stereotyp a láme klučičí srdce. Alespoň v reklamě

  0:41aktualizováno  0:41
V české reklamě se to stereotypy jen hemží. Ženy si pochvalují prací prášky, zatímco synové s tatínky trička zásadně jen špiní, když vaří muž, pak jedině „chytře“, tedy z polotovarů a s Barbie panenkou si nikdy dřív nehrál chlapec. Až teď.

Chlapec v reklamě na panenku mění stereotypy | foto: Moschino

Po internetu koluje video s reklamou na známou panenku, v níž vystupuje kluk. A právě proto, že reklama boří genderové stereotypy, šíří sbírá video virtuální „lajky“ po celém světě.

V poslední době veřejnost zaujala také dojemná romantická reklama na žvýkačky. Z povedených reklam se může stát i kultovní záležitost. Naopak sexistické reklamy vyvolávají pobouření.

Autor:
Témata: Barbie, virtuální


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.